A unification modnak köszönhetően most éli reneszánszát, de egyelőre nem jöttem rá az ízére: ugyan sok új faj van, de nincsenek jól balanszírozva. Amit egyik fajjal simán legyalul az ember, a másik fajjal biztos bukás.
en most a warcraft1-et toltam le karikor. hát az idő megszepiti a dolgokat, mert elég uncsi a kampány kb u.a. az embereknél és az orkoknál is, nemsokára elkezdem a 2.t
nálam mindekori topp jelenleg a gates off hell, theatre of war sorozat, szoval ahol mikromenedzsment is van, CM sorozat, crusader king meg persz steel division, JA és társai
a modernek közül nekem az abszolút favorit jelenleg a Wargame: Red Dragon. Nem RTS, hanem inkább real time tactics, de zseniális, csak nem tanulási görbe van, hanem tanulási szakadék :D
Én most egy olyan stratégiai elemekkel megtűzdelt játékot találtam, amin nem csak gyűjtögetek, hanem az tudásom is bővítem. Egy kvízjáték keretein belül lehet pontokat, kártyákat, bajnoki címeket gyűjteni, lehet géppel jétszani, vagy a többi játékossal. Érdemes kipróbálni: https://www.kvizlabirintus.hu/
Sziasztok! Keresek játékostársakat a világ egyik legnagyobb böngészős játékába. Ha regisztráltok rögtön az elején kisegítelek titeket pénzzel és cuccokkal, csak annyit kell tennetek, hogy az alábbi linken keresztül regisztráltok. Így rögtön látom, ha regisztráltatok és tudom küldeni a cuccokat. https://www.torn.com/2631534
A World of Skygates egy teljesen ingyenes játék, ebből kifolyólag szép grafikája sincs.
A játék böngészőben játszható online stratégiai játék, amelyben az idő körönként telik( 1 kör = 1 óra ). A játékosok nagy mértékben befolyásolják, hogy a játék mennyire lesz érdekes.
Három nemzet közül lehet választani a játék elején, mind a három különböző előnyökkel és hátrányokkal rendelkezik. Egy várost lehet építeni, amelyhez fejlesztések is tartoznak. A lényeg azonban a hadsereg és a csaták. A kör idő lehetővé teszi valódi stratégiák kitalálását és végrehajtását. A klán tagjai valóban együtt tudnak egy hadjáratot végrehajtani. Illetve a Skygate helyeket mint stratégiai pontokat is a klán tagjai közösen tudják elfoglalni, megvédeni.
Aki magányosan akar játszani az küldetésekre küldheti a seregét a térképen lévő területeken, vagy a nem játékosok által irányított városokat veheti célba.
Alapvető elem a kereskedelem is, illetve a mágia. Négy mágia típusból mindenki egyet választhat és mágusokkal, sárkányokkal is bővítheti seregét. A seregek élére pedig fejleszthető képességgel rendelkező hadvezéreket lehet állítani.
Az a baj, hogy már nem csak az van a lövöldözősöknél hogy főleg multira írják, de megjelent már olyan is amit csak multira írtak.
De sajnos stratégiánál is láttam már olyat amit főleg multira írtak, most hirtelen nem jut eszembe a neve, de valami demigod vagy valami ilyesmi volt. A lényeg hogy volt egy hősünk és számítógép vagy élő ember még ment mellettünk aztán a a másik csapatot kellett legyakni, vagy ami feladatot épp kidobott a gép azt megcsinálni. Hát nem volt nagy szám, de megpróbálták rásütni a straégiai rpg jelzőt. Mert hogy lehetett fejleszteni a hőst meg voltak ugye ki portalok amikből csak úgy jöttek a lények időközönként. Nem volt egy nagy játék sőt határozottan szar (plusz utánaolvastam hogy olyan szarul írták meg a szervereikhez a protokollt hogy amikor kijött a játék és megpróbáltak neten játszani akkor effektíve ledosolták a szervert és jó pár napig nem is működött az egész :) )
Szal jahm, ilyenek is megesnek.
Amúgy meg hogy a topik címéhez hű maradjak én a dawn of war-ból a dark crusade-t nevezném meg az volt számomra egy iszonyatosan jó játék (meg a dawn of war 2 is jó csak annál is vitatható hogy mennyire stratégia) Mindenesetre a története nem annyira nagy, de nagyon jól átadja a warhammer hangulatot, a warhammer világa nekem meg amúgy is nagy favoritom :)
Szerintem az a jó a single playerben, hogy jól meghatározza a hangulatot, multiban viszont jót lehet játszani :) Amúgy minden strat. játékban még a singlen van a hangsúly. A multi is fontos, de nem hiszem, hogy erre lennének kihegyezve. Egy akció vagy szimulátor gamenak nem kell keret, háttér meg ilyesmi, azok közül elég sok van olyan, amit főleg multira írnak. De egy strat játékban ez nehezen elképzelhető, legalábbis szerintem. Oda igenis kell egy jól kiépített háttérvilág, vagy valami. Nem csak itt van pár izé, ami lövi az ellenfelet, azt irány a net.
egy bajom van a singlekkel minden strat jatekban:
egy ido utan a legdurvabb fokozaton (ha lehet allitani) is verheto a gep mivel kiismerheto astrategiaja. Na jo 2 bajom van:_) a masik az hogy ha campagnet jatszol akkor meg kenytelen vagy azt megcsinalni amit a tervezok-programozok kigondoltak...szoval az uncsi.
A multi azert jobb szerintem, mert ott mindenki kiprobalhatja, hogy az altala jonak gondolt stategia bejon-e egy intelektualisabb ellenfel ellen, aki nem algoritmusokban gondolkodik. Persze minden multis jateknak vannak gerincei ami szerint erdemes elindulni, de egy ido utan altalaban valtozik a stilus...
Kicsit attertunk a Legjobb multiplayer strategiai jatek?-ra... Ami nem is csoda, mar legtobbunk kapasbol ketto, hanem harom peldanyt vesz meg a jatekbol, es mar egy nappal elotte megszervezi a LANtastic partyt a haverokkal. Kinek hianyzik ez? En specko nagyon birom a single playert(azert nem jobban mint a multit), es mostansag mar csupa multira kihegyezett gamezok vannak, ahol az "epitok" basznak rendesen megcsinalni a single reszt... Hmmm. Eszrevettetek, hogy semmi mondanivaloja nincs ennek a hozzaszolasnak??? Hangosan gondolkodtam...
Mi is kipróbáltuk ezt a többes irányítást SC-ben, de általában már a parasztokon összevesztünk, a támadások meg kész csődök voltak, mert mindenki másképp akarta csinálni...
De pont ez teccett benne :))