Keresés

Részletes keresés

EtelkoziVata Creative Commons License 2003.06.11 0 0 415
Igen-igen!

Tessék kipróbálni a peccset és utána tájékoztatni minket arról, hogy milyen lett!

Előre is köszi!

Addig GalCiv!

Előzmény: szabfer (414)
szabfer Creative Commons License 2003.06.11 0 0 414
Netán átgyúrták a játékot, és mostmár lehet JÁTSZANI is vele, nemcsak nézni, ahogy az AI játszik, és nyomogatni az End-Turn-t ? :)
Előzmény: Dansky (413)
Dansky Creative Commons License 2003.06.10 0 0 413
Bizony, igen csak jókat írnak róla a fórumon, de még nem tudtam kipróbálni, mivel sehol sem sikerült no-cd "verziót" felkutatnom. :(
Frank_N_Stein Creative Commons License 2003.06.10 0 0 412
Attamindenit!
képzeljétek!!! kijött egy pöccs... mindenféle javítással...
Corm Creative Commons License 2003.04.14 0 0 411
GalCiv RIP: http://warezcenter.warez.hu/
Előzmény: Törölt nick (408)
Dansky Creative Commons License 2003.04.12 0 0 410
Nekem a galciv nem vezette le teljesen a moo3 csalódást. :) "Aranyos" játék, és hetente játszok vele egy keveset, de valahogy túl egyszerű.
Archenemy Creative Commons License 2003.04.12 0 0 409
Engem is... a moo3 csalódást le kell vezetni vhol... Hol kaptad/vetted?
bye
Arch
Előzmény: Törölt nick (408)
Gróf Úr Creative Commons License 2003.04.11 0 0 407
A GalCiv nagyságrendekkel jobb, mint a MoO3 :-((((

Mindkettőt tegnap vittem haza, először, bemelegítésnek a GalCivet tettem fel, lazítani A JÁTÉK előtt, majd a MoO3at. Majd kivettem és mentem vissza GalCivezni.

Ahhoz képest, hogy a MoO3 usque 17ezer pénzbe került... Szóval úgy érzem, becsaptak.

Előzmény: Shaenis (399)
Mr_Fusion Creative Commons License 2003.03.17 0 0 402
Nah, örömmel(?) látom, hogy a legtöbb embernek szinte pontosan ugyanazok a problémái a játékkal, mint nekem, szal nem (csak ;) én vagyok a hülye...

Annyit tennék még hozzá, hogy próbáltuk multiban nyomni, hátha úgy jobb. Hát, nem. Az alap problémákhoz hozzájönnek még a multi gázos/bosszantó dolgai, főleg kommunikáció, meg end turn terén. Idegesítő, hogy ugyanazok a hülyeségek, amik miatt a MoO2-ben köpködtünk (lassú szinkronizáció, túlérzékeny kapcsolat, 'soros' turn szervezés, nehézkes player2player kommunikáció, mikor lépett már az ellenfél, most mire várunk ugyan, stb.), egy az egyben visszaköszönnek, mintha eszükbe se jutott volna átgondolni a dolgokat, és esetleg fejleszteni rajtuk egy kicsit, sőt, 1-2 dolgon még sikerült tovább rontani.
És ez különösen annak fényében gáz, hogy mennyit ültek rajta 'tesztelés' címszóval. Nem igaz, hogy ezek a dolgok nem idegesítették halálra a bétatesztereket (vagy mindegyiket folyamatosan benyugtatózva tartották?).

Nem azt mondom, volnának ebben jó ötletek, csak túl sok rossz (és lopott) ötlet közé lettek elrejtve, és hiányzik belőle az a valami, ami miatt az elsőt anno (és néha még ma is) éjjel-nappal nyomtuk. Egyre növekvő bonyolultság, de valójában egyre kevesebb alternatíva.
Én már a másodikért sem lelkesedtem különösen, ezzel kapcsolatban meg már ott gyanúim voltak, mikor az official siteon lehetett látni, milyen szinten akarják agyonbonyolítani az egészet. És nem is csalódtam ezzel kapcsolatban.
Pedig jobb lett volna... :(

Dansky Creative Commons License 2003.03.17 0 0 401
Végre a fejlesztők nekiálltak megmagyarázni a játékot. Jó példa, hogy mennyire összetett a játék, itt:
http://www.ina-community.com/forums/showthread.php?s=&threadid=278574

(nem tudom, hogy kell linket beilleszteni, úgyhogy ilyen nagyon rondán teszem ide :)

Shaenis Creative Commons License 2003.03.16 0 0 399
Megnéztem alaposabban a GalCiv oldalát, nagyon szimpi. Eléggé ki van dolgozva a koncepció, sokkal komplexebb, mint a MOO2, ugyanakkor mégis ugyanaz a feeling van benne. Le fogok fordítani néhány érdekességet magyarra ha van rá igény, angolul sok infó található a http://www.galciv.com és a http://webpages.charter.net/trevorpowdrell/ oldalon.
Who_am_I Creative Commons License 2003.03.14 0 0 396
Nem hittem volna, hogy a MOO2 folytatását így képesek voltak el...ni!
Sok kitartással talán lehet majd benne értéket is találni, de érdekes módon a második résznél nem volt szükség arra, hogy valaki több nap után csak azért folytassa, hogy adjon még egy esélyt a proginak!
Csókoltatom a folytatás gyártó, "piacorientált" fejlesztőbrigádokat!
Dansky Creative Commons License 2003.03.14 0 0 395
Én is nagyon várom a Galcivet. Kb. feleannyira, mint a Moo3-mal tettem. :)
Szerintem a MoO3 eset tanulsága, hogy a véleményalkotással várjuk meg, amig a játék megjelenik. :)
Koboldkolos Creative Commons License 2003.03.14 0 0 394
Hát, ha ennyire rákattantunk a Glaciv-re, csinálok neki egy fórumot, és reménykedjünk, hogy tetszeni fog.
szabfer Creative Commons License 2003.03.14 0 0 393
Érdekes ez a galciv - azt irják márc 26-án jön ki, de a komplett user manual már fenn van a hivatalos oldalon. Szoval, akinek van hangulata, már áttanulmányozhatja a játékot :)
Paladin73 Creative Commons License 2003.03.13 0 0 391
Fordítva. Inkább olyan, mintha Rainbow six, v. Operation Flashpoint rajongónak adnál Quake-et :(
Előzmény: szabfer (386)
Ped (az igazi) Creative Commons License 2003.03.13 0 0 390
Hali!

Igazat adok Szabfernek, hogy a Moo3-as fiuk tanulhatnának bizonyos dolgokban a haegemonia készitőitől.
Abban viszont már nem értek egyet, hogy nem szabad bántani a Haegemoniát:))
Szerintem igenis kell, mert a következő játékuk ha igy halad, akkor már csak egy látványos tűzijáték lesz, amit űrstratégiának (nem űrtaktikának) reklámoznak:))) Bocsi...

Frank_N_Stein Creative Commons License 2003.03.13 0 0 389
Na kescsákó! Óvassa mán a levelezését...
Előzmény: szabfer (387)
Koboldkolos Creative Commons License 2003.03.13 0 0 388
Nézzétek meg a Galactic Civilizations honlapját. A hónap vége felé fog kijönni. A képek alapján ígéretesnek tűnik. Bevalottan moo2 klón, de lehet, hogy ez az amit mi a moo3-tól vártunk volna!

http://www.galciv.com

szabfer Creative Commons License 2003.03.13 0 0 387
És nem is vagyok 6 éves... anyaaaa, báááántottaaaak. Hüp hüp

;)

Előzmény: Ped (az igazi) (385)
szabfer Creative Commons License 2003.03.13 0 0 386
Hé, a Haegemóniát a jelenlétemben nem bánthatja senki!!! :)

Istenem, azok a robbanások meg tüzijátékok... jajjjj. És a zene. Pam-papa-pam.

Ne hasonlitsuk össze a kettőt, szerintem tökmás stilus. A MOO3 az stratégia, a Haege meg taktika inkább. Kevesebb lehetőség van benne, az igaz, de mégsem shoot'em up.

Viszont user interface-t tanulhatnának a MOO-s fiúk csinálni. Meg grafikát is - legalább funkcionálisan jó legyen, ha már nem szép.

A MOO3-al az a baj, hogy húzták a fanok agyát, hogy húdemennyirefogjuküberelni a MOO2-t, azt csináltak egy teljesen más játékot belőle, amiben csak a fajok neve, meg a háttértörténet azonos. Olyan, mintha a Quake rajongóknak odaadnák mondjuk a Rainbow Six-et folytatásnak. Vagy az operation flashpointot.

Előzmény: Ped (az igazi) (385)
Ped (az igazi) Creative Commons License 2003.03.13 0 0 385
Hali!

Nem vitát szeretnék inditani, de szerintem nem annyira rossz a Moo3, mint amennyire fikázzuk. Egyszerűen volt egy nagyon jó előd, és ezért egy alapjaiból nagy durranást vártunk.
A Moo3 nehezen kezelhető, de alapjaiban jól átgondolt, és tényleg lehet birodalom szinten irányitani a dolgokat. Múlik valami a játékoson, lehet taktikázni, vannak különbségek fajok, taktikák közt. Más dolog, hogy sok hibája is akad azért...
De (hangsúlyozom ez az én véleményem) még mindig sokkal jobb, stratégiásabb a Moo3, mint hazánk agyondicsért Haegemoniája. Abban aztán tényleg nem volt semmi stratégia. Főleg a campany módban.
Csak a folyamatos kommentátor üzenet, hogy nincs pénz a hajók fenntartására...))))
Amúgy meg egy hatéves gyerek simán eljátszott volna vele, mert ott aztán tényleg semmi beleszólás nem volt semmibe.

szabfer Creative Commons License 2003.03.13 0 0 384
Hali,

Erről a Galactic Civilisations-ról mit lehet tudni?

Amúgy szerintem öregszünk, emberek. A MOO az a maga nemében egyedülálló volt, újdonság meg minden. Talán ezért volt jó... de az biztos, hogy a MOO3 helyett inkább egy MOO 2.5-t kellett volna csinálniuk. Több tech, több hajó, és nagy graphic update. Nálam ez lett volna a befutó - nem kellett volná átgyúrni a koncepciót.

Igy most Pretorians megy odahaza...

Előzmény: Koboldkolos (379)
Dansky Creative Commons License 2003.03.13 0 0 382
"Ha picit feltubózták volna a 2. részt apró kis változtatásokkal, több extrával, egy picit javítottak volna a grafikán, tutti a siker."

Ez kb. az, amit a Civ3-Civ2 viszonylatban csináltak. A Civ3-mal pedig valami nagyon nincs rendben, annak ellenére, hogy elvileg sokkal jobbnak kéne lennie a kettőnél.
A hivatalos forumon sokan emlegetik, hogy ugyanaz volt az első vélemény a Moo2-ről, mint most a 3-ról. Aztán jött egy-két patch, és most már mindenki arra panaszkodik, hogy miért nem másolták le a 2-őt, mikor az a legkirállyabb dolog.
Nekem pl. az első rész sokkal jobban bejött, mint a második, abban valahogy hamar meguntam a bolygók micromanagmentjét.

Mayan Creative Commons License 2003.03.12 0 0 381
OFF:
Ember, te meg elsz? :) Koszonj mar be a feszekbe.
Előzmény: Paladin73 (380)
Paladin73 Creative Commons License 2003.03.12 0 0 380
Hi!

Na nekem tegnap lett elegem belőle, le is gyalultam rögtön.
Egy dolgot elért a játék: újra nagy kedvem lett a Space Empire4-hez :)

Persze, hogy pont kölcsön van adva a cd-je...

Koboldkolos Creative Commons License 2003.03.12 0 0 379
Hát én ekkorát játékban még nem csalódtam! A 2-vel hónapokig nyomultam, na de ez??? Már az intrónál hányingerem lett, a megjelenés úgy szar ahogy van. A zene se jön be igazán, de ez zavarna a legkevésbé. Három napot toltam a játékot és vártam, hogy rámtör a régi feeling. Semmi. Így elrontani játékot én még nem láttam. Ha picit feltubózták volna a 2. részt apró kis változtatásokkal, több extrával, egy picit javítottak volna a grafikán, tutti a siker. Ez meg!? Nulla a játékélmény is. Állítom, hogy a 2. rész grafikailag, designban is veri a hármat. A hangulatról ne is beszéljünk. Mindegy nem is írok többet, mert csak felidegelem magam...

ui.: várjatok a Galactic Civilizations-ra, lehet, hogy az jobb lesz.

Dansky Creative Commons License 2003.03.11 0 0 378
A vezérek "csak állnak ott" és adják a bónuszt, más nem lehet (nem is kell) csinálni velük.

A kémelhárítás legfontosabb része az Opressometer (Empire almenü). Minél magasabb, annál könnyebben kapod el az ellen kémeit. Ezért nem szeretek demokratikus államrendű népekkel játszani, mert non-stop szemétkednek az idegen kémek. De egyéb államrendekben a tűréshatár maximumára állítva az Opressometert, kontroll alatt lehet őket tartani.
Másik módszer mindenfajta kémeket besorozni, aztán "várólistán" tartani őket, mert akkor kémelhárítóként működnek.

Strati Creative Commons License 2003.03.11 0 0 377
Szevasztok!

Mostmár némi tapasztalattal irhatok a játékról, hisz játszottam már vele jópár órát.
Szerintem alapból nem lenne rossz. A kutatás és az épités van olyan jó szerintem mint a 2-esben. Csak ki kell kapcsolni az AI-t az épitésnél. A bolygószám miatt nem kell sirni. A 2-esben is volt elég, ott is mindent kézileg csinált, aki el akart érni valamit. Ami nagy marhaság, az szerintem a task force. Miért kellett plussz kört pazarolni a létrehozására, és egyáltalán miért nem egyenest ki, egy nagy flottába épülnek a hajók mint régen a 2-esben.
Ami el van cseszve de nagyon az az űrcsata. Nem a kinézete, hanem hogy real-time és nincs egy nyamvadt pause benne. (lagalábbis én nem találtam)
Másik rész a kémkedés. Én akármilyen fajjal voltam, az én kémeimet már mindig elkapták az első körben, kinyuvasztották stb. Bezzeg ellenem... Röhej. Hogy lehet védekezni?
Azonkivűl mire jók a leaderek? Megjelennek, de sehová se lehet rakni őket. Vagy csak annyi, hogy állnak ott, és adják a bonuszt az egész birodalomra?
A vezetőkkel kapcsolatban még annyit, hogy vagy pár kör alatt kinyirják őket, vagy eltünnek. Szóval ez se ér szerintem semmit.
Kicsit hosszú lett. Ha valaki esetleg tud választ a kérdéseimre szivesen venném.

Frank_N_Stein Creative Commons License 2003.03.11 0 0 376
Pedig naon szeretném... ha a programozók visszaraknák a nem lebutítottat...
Előzmény: Dansky (375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!