Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

befött Creative Commons License 2017.05.06 0 0 33

Sziasztok!Van egy 98as escortom azzal a kérésselfordulok hozzátok,hogy az autó álandón össze vissza jár a motorja elindul de egy pár másodperc után dadog talán két henger jár utána pedig ha akarja el lehet vele indulni de betorpan rángat és,ha megállok akkor meg fel le esik az alapjárt.Már mindent kicseréltem rajta de semmi javulás,a alapjárati motortól alégtömeg mérőig mindent egyedül a lambda szonda kivételével.Ha tudna valaki segíteni megköszönném mert már unom az egészet.     köszönöm.

sanyo844 Creative Commons License 2016.02.13 0 0 28

sziasztok olyan jellegű lenne a gondom hogy van egy ford escortom 1.3 efi j4 motor kódu kocsim és olyan tünetei vannak hogy alapjáraton kissé diesel hangja van mintha a generátor alól jönne a motorból mi adhatja ezt a zajt lehetséges hogy a vezérmülánc? illetve ha alapjáraton jár a motor vagy menet közben is hirtelen gázt adok bugó hang hallatszik a levegő szűrőböl ha megfogom a szűrő házat érzem kissé remeg ilyenkor,. előre is köszönöm a válaszokat remélem sikerült körül irnom a hibát, mégegyszer köszönöm

junghausz123 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 27

menet közben leált a 106  peugeotom  aztán nem indul  mi lehet az oka? benzin van  aksi jó vezérmü szij nem szakadt el olyan mintha nem kapna üzemanyagot  inditozok és csak furcsa hangot ad ki  olyan kaparos hangot

Rob16SH Creative Commons License 2015.03.21 0 0 24

Elfelejtettem írni, hogy a himbákat rögzítő csavaranyákról van szó.

Rob16SH Creative Commons License 2015.03.21 0 0 23

Sziasztok!

 

Tudtok e abban segíteni, hogy milyen meghúzási nyomatéka van a szelephimbának az alábbi ford motornál?

 

Ford Escort 1.4i 8V 75le

 

Nemrég lett felül kitakarítva, és levettem a himbákat is.

Miután összeraktam, nagyon csattogó hang kezdett lenni.

 

Előre is köszönöm.

frankiewolf Creative Commons License 2015.03.20 0 0 22

ooops..... feszültségvisszaesés:)

frankiewolf Creative Commons License 2015.03.18 0 1 21

Hello! nekem lenne egy olyan problémám, hogy nem indul a fordom, nincs szikra. Egy 1.6 16 szelepes zetec motorosról lenne szó 95 ös évjárat. A gond az, hogy gyújtás trafó, induktív jeladók(fordulatszám jeladó+holtponti jeladó) voltak cserélve de semmi..... feszültségvisszaesés 

kizárva , most is autóvillamosság szerelőknél van de tanácstalanok ők is... már computert is cseréltem pedig nagyon nehéz volt pont ugyanilyet találni de nincs siker azzal sem.

Üzemanyag befecskendezés az van. a trafóra csatlakozó kábelnél nem megfelelő erejű a jel.

Akinek esetleg lehet tippe az segítsen előre is köszönöm.

Salánki József Creative Commons License 2014.08.01 0 1 20

Üdv van egy ford escort 1.6  gép kocsim  és nem tudom  mér  ugrál a fordulatom hideg motornál meleg motornál  semmibaja sincs valaki tudna segíteni ?

respect the old school Creative Commons License 2014.01.06 0 0 19

Sziasztok,1996-os Escort,kucsal indul,de nem tudom leállítan,lefullasztom,kiveszem a kulcsot,és a gyulytás rajta marad!Azt tanácsolták nézzem meg az indító relét,hátha fennragadt,de nem találtam meg!

 

Központi záras,jobb ajtónál bezártam,ki már nem nyílt,a balos zárban csak forag a kulcs körbe,ugyhogy ki kellett ütnöm a bal hátsó

ablakot!Egy jó bontóra lenne szükségem,meg néhány segítő szóra,ma vettem ezt a hulladékot,mindent átnéztem rajta,kivéve a zárakat!

Kérm,ha valaki tud segítsen!Köszönet!

Rajmound Creative Commons License 2013.10.20 0 0 18

Árvai András 06204603515 Újpesten van a műhelye

Előzmény: szepyke (14)
Rusznyak Gábor Creative Commons License 2013.09.25 0 0 17

Van egy ford eskortom és nem kap áramott a benzin távszivatyum ,ki tud segitsen mi lehet a hiba

Rajmound Creative Commons License 2012.07.01 0 0 16
Üdv nektek.
Azt szeretném kérdezni hogy abba tudtok e tanácsot adni, miért csinálja azt az fordom. Ha meleg a motor kb 10 perc akkor elkezd a fordulatszám ugrálni, gázadásra lefullad, üzemanyag szűrő ki lett cserélve, pillangó ki van takaritva. Amit viszont hallok olyan mintha valahol levegőt szivna ez talán a légszűrő környéke.
Szép estét.
murray Creative Commons License 2003.10.08 0 0 15
részvétem!
szabadulj meg tőle gyorsan
neken a ladám csinált ilyeneket de gyergya/karbi pucolás meggyógyitotta
szepyke Creative Commons License 2003.10.08 0 0 14
most ott tartunk, hogy kicserélték a gyújtáselektronika jeladóját
a kocsi két napig müködött...
aztán...
a hiba megint jelentkezett
eddig azt hittem, hogy csak bemelegedés után kezdi el az alapjárat eltünését, illetve a rángatást, de hideg motornál is csinálja...
már a szerelő is tanácstalan..
magamról nem is beszélve.
szóval a kocsi immár ötödik hónapja a szerelők rémálma!
most egyébként megint a szerelőnél van, aki tanácstalanul áll a próblémával szemben!
ez van!
nem tudjátok, hogy egy Ford márkaszervizben mennyi lehet egy bevizsgálás, illetve melyik márkaszervizben nem vesznek le anyagilag?????
mert eddig tartunk 160.000,- Ft-nál kb
az autó értéke meg kb 400.000,-Ft
azt már nem is mondom, hogy olyan, mintha semmit nem csináltak volna rajta...
Előzmény: csekoo (13)
Szabyka Creative Commons License 2003.09.06 0 0 12
Nekem Orionom volt, igaz 92-es 1.6-os.Az is hasonlokat csinalt.Annak annyi problemaja volt, hogy az elosztó(tekercses) tetejen volt 1 csatlakozo(2 labú), amin nem ment keresztul a 12 volt.A gyujtásrol raadtuk a 12 voltot es azota tokeletes az auto!Remelem ertheto voltam.
szepyke Creative Commons License 2003.09.04 0 0 11
1,6 injektoros
Előzmény: Szabyka (10)
Szabyka Creative Commons License 2003.09.04 0 0 10
Szepyke : Milyen motor van a gépedbe?
Karburátoros v. injektoros?
Milyen a gyújtásod ?
szepyke Creative Commons License 2003.09.04 0 0 9
szóval, van új fejlemény!
most abszolút nem megy
ahogy beinditom kattan valami a müszerfal alatt, nem tudom, hogy hol, és a forulatot még úgysem tudom tartani, hogy 6000-ig (!) pörgetem a motort, mert a kattanás pillanatában lefullad!
most tartunk kb 130.000,- Ft-nál!
és kb május óta keresgél mindenki a kocsiban...
de nem tudják mi lehet a baj...
az utolsó szerelő elérte, hogy az alapjárat ingadozása megszünt, viszont a következő hiba jelentkezett:
beinditom, megyek kb 300 métert és lefullad
menetközben, akár 70-es tempónál is!
ilyenkor kb 10 percig nem indul el, csak pörgeti a motort, de nem indul el...nem veszi fel a fordulatot
ha elindul a várakozás után, akkor is kb 300 méter után megint leáll...
kicsit idegtépő a dolog, járni igy nem lehet vele..
most jön az, hogy bevontatom a szerelőhöz, és lesz, ami lesz...

szepyke Creative Commons License 2003.09.04 0 0 8
nem tudja...
még mindig nem tudják!
Előzmény: Szabyka (7)
Szabyka Creative Commons License 2003.09.02 0 0 7
Szepyke:Mit mondott a szerelő?Mi volt(?) a baj?
szepyke Creative Commons License 2003.07.23 0 0 6
papa130!
Benzinnyomást már mértek rajta!
De ma megint kedveskedett nekem!
Menet közben egyfolytában ugrált, sőt le is állt!
Persze a lehető legjobb helyen, ahol egy sáv van, úgyhogy az a pár perc, amig újra elindult...
Szóval, azt hiszem a végét járja, de már én is...
Most mindjárt viszem a szerelőhöz, aztán lehet, hogy én gyújtom fel!

Előzmény: papa_130 (4)
szepyke Creative Commons License 2003.07.22 0 0 5
Elírtam!
nem 1998-as, hanem, 1989-es!
bocsánat!
szepy
Előzmény: szepyke (3)
papa_130 Creative Commons License 2003.07.22 0 0 4
Hali!

Nekem volt egy ilyesmi esetem, szintén Ford (KA),
néha az alapjárat eltűnt, néha megjött, erőtlenebb volt a moci is mint kellett volna, később derült ki hogy a műanyag szívócső el volt repedve. Nemtom azon a mocin milyen van ,de talán érdemes lenne végignézni a teljes szívócső részt, hátha falsot szív valahol...
Ja és gyertyából csak Motorcraft-ot rakjatok bele, minden mástól elfossa csak magát még jobban a verda.
(benzinnyomást mértek már rajta?)

Üdv,papa

Előzmény: szepyke (3)
szepyke Creative Commons License 2003.07.22 0 0 3
Sziasztok!
Bemásolom ide azt a levelet, amit a Dokinak írtam, hátha Ti is tudtok nekem segíteni!

A tulajdonomban lévő 1998-as Ford Escort, ami 1,6 i-s motorral rendelkezik az utóbbi időben megoldhatatlan problémát okoz.
Az történik, hogy hol hideg, hol meleg motornál valahogy az alapjárat eltünik. Ez úgy is tud jelentkezni, hogy menetközben érezhetően le akar fulladni, ezt sikerült 140-es tempónál is bizonyitania, illetve állás közben is.
Állás közben ilyenkor a gáz folyamatos nyomvatartásával ez kiküszöbölhető, de néha, és ez nem függ az időjárástól, ha meleg, van, ha hüvösebb, szinte mindegy, tehát néha 3000 és 4000 közötti fordulatra kell pörgetni, mert különben leáll. Ilyenkor leállás után nem indult el kb 2-3 percig. Ezt a hibát megszüntették, de a leállás, illetve az ingadozás megmaradt.
Már ezen hiba leküzdéséért cserélték benne a benzinszürőt, a levegőszürőt, a gyertyákat.
Mivel a hiba megmaradt, következett az AC pumpa relé.
Utána a Lamda szondát, vagy mit cseréltek.
A hiba kb két napra megszünt, bár az alapjárat már nem volt a régi, az egész autó "remegett" alapjáraton.
A két nap után a hiba a következők szerint jelentkezett újra: alapjáraton megmaradt a remegés, menet közben egy egészen új rángatás jelentkezett, ami a fordulatszámmérő 0 és 3000 közötti kilengésével járt, az autó rángatozott mint egy kecske, folyamatos gáznál is.
A rángatást felváltotta az alapjárat ismételten való eltünése. A kocsi álló helyzetben járó motornál ismét leáll.
Itt tartunk most.
Kérdésem a következő: mire hivjam fel a szerelő figyelmét, aki már a haját tépi, ha meghallja a hangomat a telefonban?
A kocsit szeretném eladni, de ez igy nem megoldható, a hibát közel három hónapja nem tudják megszüntetni, és ez komoly lelki problémákat okoz nekem, Illetve anyagiakat is, bár, hozzáteszem, hogy a szerelő nagyon korrekt, mivel nem minden alkalommal kért munkadijat, illetve, anyagköltséget.


Hozzáteszem még, hogy komolyan megingott a hitem a Fordban, mivel ezelőtt a kocsi előtt is egy Escortom volt, ami hasonló problémákkal küzdött.
Bár, ott a hibát sikerült megoldani. Hozzáteszem, az nem indult, se kép se hang nem volt reggelente, az is komoly lelki problémákat okozott...

Szóval, ha tudtok, segítsetek légyszives!
köszönöm!
szepy




trabikiller Creative Commons License 2000.12.28 0 0 2
Sziasztok!

Köszi a hozzászólásokat. Jó ötlet a gyertyatisztítás és a karbi karbantartás. Majd megmondom az autószerelônek. Egyébként nem Perion, hanem Banner aksim van. Ezzel még nem volt baj. Pontosabb tünetek:
Beindítás után nem kapcsol be az automata szívató (lehet, hogy meglepô, de ebben ilyen van), a motor járása inkább kérôdzésre emlékeztet, halk, erôtlen és állandóan le akar állni . Kézifékkel álltam meg, amikor vittem a szerelôhöz tegnap. (Ô egyébként jan 3-tól rendel) . Eredetileg a fűtést akartam megjavíttatni, mert nam hajlandó meleg levegôt fújni, ami miatt állandóan túlmelegszik a motor. Az eredeti hűtôm tavaly megrongálódott, egy autószerelô rossz régi hűtôt szerelt be, ami szivárog, ki tudja hol.
Szóval minden összejött, a hajam ritkul , gondolkodom egy új Suzukin vagy Daewoo Maticon, csak még a pénzt nem tudom, honnan kaparom elô. Jó annak , akinek jól viselkedik az Escortja...

Trabikiller

CaddyLacee Creative Commons License 2000.12.24 0 0 1
Hátha tudok segíteni. Bár a hibajelenséget nem nagyon írtad körül :)
Szóval az első amit meg kéne nézni az a karbi. Ki kéne jó alaposan pucolni. Lehet, hogy az alapjárati szelep eldugult. Vagy valami ilyesmi :)
Talán még az AC-pumpát is érdemes lehet megnézni ha a tisztitás nem segített. Nemtudom, elektromos vagy mechanikus van e benne.
Ha jobban körülirnád a hibát, talán pontosabban is tudnánk segíteni.

Üdv

Caddy

Előzmény: trabikiller (-)
activer Creative Commons License 2000.12.24 0 0 0
Nekem 1.6-os, 1984-es Escort-om volt, és csak jót mondhatok róla. Soha nem voltak ilyen gondjaim vele.
Nem értek az autókhoz, de esetleg ellenőrízd, pucold meg a gyertyákat. Aksinak NE Perion-t használj (nem az van véletlenül?). A porlaszthoz ne nyúlj, ahhoz szakember kell, nekem zöldkártya frissítéskor beszabályozták, attól még jobb lett.
Előzmény: trabikiller (-)
trabikiller Creative Commons License 2000.12.22 0 0 topiknyitó
Sziasztok!

Szeretném a tanácsotokat kérni. Van egy öreg, (1982) de jó műszaki/esztétikai állapotban levô 1.1 -es, automata szívatós Escortom, ami mostanában rosszalkodik. Tünetek: Általában el sem indul, sluszkulcs FORDításra csak klatty klatty, (az aksi jó) ha pedig mégis elindul, menet közben állandóan le akar állni a motor. Tgnapelôtt le is állt, amikor autószerelôhöz akartam vinni. Azóta nem indul, pedig két jóember is segített, megtolván az autómat. De arra sem indul.
Kérdésem tehát az, hogyan lehet egyáltalán beindítani, van-e valami trükkje annak, hogy lehet elkerülni, hogy megszívja magát...
Hogy legalább a szerelôig eljussak vele és máskor is biztos lehessek benne, hogy be fog indulni. Elnézést, ha már volt ilyen téma, nincs idôm végignézni az archívumot. Ebben az esetben írjátok meg a topic címét.

Elôre is köszi!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!