Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MaximusC Creative Commons License 2 napja 0 0 71807

Sziasztok!

megtaláltam a 2002(vagy 2001, most nem tom pontosan ,megnéztem ha kell, de ezt már nem a békalámpás hanem a háromszög lámpás) Thalia 1.4 8v benzines kéziváltós autentiq használati utasítását. (1.2 16v,1.4 16v,1.6 16v,1.5dci re is ez vonatkozik egyébként az van a végén 2002 február a leírásnak)Egyenlőre az adatlapokat küldöm(pl hány bárra kell fújni) de ha valakinek tényleg nagyon kell majd kifotózom és feltöltöm) kering pár leírás a neten de egyik sem ilyen,ilyet nem találtam azért is vagoyk boldog hogy meglett az igazi.

 

 

 

Renaultmánia Creative Commons License 6 napja 0 0 71806

Az a nyikorgás a hőterelő lemez miatt lehet. Ismerős probléma. 

Előzmény: Atika321 (71805)
Atika321 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 71805

Sziasztok!

Adott egy Renault thalia 2000év 1.4 . 8szelep ki lett cserélve a középső kipufogó cső újra és azóta nyikorog ott valami

Gázadáskor mikor a motor megbillen akkor nyikorog

Tűzkarika újra cserélve , én még a hátsó motor tartó bakra gyanakszom de az előző csőnél nem csinálta

Valami ötlet?

szonti Creative Commons License 2020.09.05 0 0 71804

Köszönöm!

Találtam egyet szerdára hozzák meg, kíváncsi leszek, hogy jó lesz e. A leghátsó dobot tavaly cseréltem.

Előzmény: Papalac (71803)
Papalac Creative Commons License 2020.09.04 0 0 71803

Pl: https://webautobolt.hu/termek/renault-symbol-thalia-14i-kozepso-kipufogo-dob-2000-tol-2010-ig

 

Javaslom komplett a hátsó dobbal együtt cserélni, mert tapasztalatom szerint pár hónap múlva az is kilyukad.

Előzmény: szonti (71802)
szonti Creative Commons License 2020.09.03 0 0 71802

Sziasztok!

 

Kilyukadt a Thaliám középső kipufogó része. 2003-as 1,4 es 75 lovas a kocsi. Unixban szerettem volna vásárolni kipufogót hozzá, de amit ajánlottak, az nem ugyanúgy néz ki mint ami a kocsin van, ezért nem is vettem meg. Kétlem, de azért gondoltam megkérdezem, hogy ugye ez nem lett volna jó a kocsira?

 

https://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00063/00063651.umk

 

Amelyik a kocsimon van az így néz ki: https://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/03558/03558346.umk

 

Sajnos az utóbbiból még rendelni se tudtak, ha valaki esetleg tudná jó áron hol lehet ilyen kipufogót venni, az ne tartsa magában!

 

Köszönöm a segítséget!

csakovacshu Creative Commons License 2020.09.01 0 0 71801

Az ECU hiba orvoslása (javítása) után megoldódott a hiba?

Előzmény: laposabroncs (71800)
laposabroncs Creative Commons License 2020.09.01 0 0 71800

Üdv. Nagy valószínűség szerint ECU hiba ( motorvezérlő elektronika) a hiba forrása. Én is így jártam több szerelőnél is jártam, még hibakód sem volt és senki nem tudta megmondani pontosan mi lehet az ok. A cseréket tisztításokat én is elvégeztem. Több fórumon olvastam utána a hibajelenségnek, egybehangzóan erre a hibára utaltak. Célszerű lenne felkeresni egy ezzel foglalkozó céget mert szerintem általuk orvosolható ez a kellemetlen hiba.

 

Előzmény: csakovacshu (69385)
nagya2 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 71799

Hali!!

Passz, nekem dci-volt(van, lyány hajtja), most Dacia 0.9Tce, de ez még garis, nem piszkáltam.

Üdv Nagya

Előzmény: csakovacshu (71798)
csakovacshu Creative Commons License 2020.08.31 0 0 71798

Az egyik gyújtótrafó leszorító csavaromnál rossz a menet. A menet javításhoz le kell szedni a szívótorok fedelet?

Előzmény: csakovacshu (71796)
nagya2 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 71797

HAli!!

A leirt hibajelenség sztem gyújtás miatt van.

Sztem a próbáld meg legközelebbi nedves időjárásnál vedd ki a trafó rögzítő csavarokat, majd egyesével húzkodd ki a trafókat, amelyiknél nem változik a motor hangja az a trafó nem jó, amelyiknél változik a motor hangja, vagy leáll az a trafó jó.

Üdv Nagya

Előzmény: csakovacshu (71796)
csakovacshu Creative Commons License 2020.08.31 0 0 71796

Egy Renault thalia 1,4 (16V) nedves időben, amikor reggel indítanám az autót más alapjárati hangja van  és ilyenkor meg is torpan az autó (alig van benne erő, nem áll le , de nem is akar menni gázadásra). Azóta cseréltem két gyújtótrafót (2 új beru és 2 régi beru van benne). Amikor leállítom és újból elindítom akkor teljesen jól megy az autó!

 

Most egypólusú gyertya van benne. Kérdés hogy 2 pólusú gyertyákat raknák bele javulna a helyzet.

 

Találkozott valaki ilyen hibajelenséggel és mi volt rá a megoldás?

 

Köszi

Murva84 Creative Commons License 2020.08.29 0 0 71795

Szia. Sajnos én nem. Vas megyei vagyok.

 

Előzmény: vonyarc55 (71794)
vonyarc55 Creative Commons License 2020.08.28 0 1 71794

2009-es gyártasú, 1.2 16V 75 LE, benzines.  212.000 km.

 

Tudsz/tudtok esetleg szervízt Budapesten, XI. ker. környékén, akire rábízhatom az autót?

Előzmény: Murva84 (71791)
ivókút Creative Commons License 2020.08.27 0 0 71793

...igen, erre gondoltam...:-(

Előzmény: zotya88 (71792)
zotya88 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 71792

Sziasztok! 

A hengerfej nem repedt.  El is kezdtem összerakni. Már  majdnem minden a helyén. Jött a termosztát alu tartója.  Hát azt kell mondjam ilyen öngólt még nem rúgtam.  Mégis csak van a víz nyílás mellett 2 olajfurat. Gyárilag valami kemény ragasztóval van felcsavarozva a hengerfejre,  én  tömítőpasztával raktam vissza. Meg is adta magát 3 hét alatt. Magyarázza azt is miért nem volt a hűtőben olaj. Azért mert a termosztát elött van a tartály cső illetve a fűtésé. Az olaj miatt nem nyitott ki a termosztát.   

Murva84 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 71791

Látatlanban nem tudom elméletileg mehet tönkre. Se kilometerállást, se motor tipust nem irtál. Gondolom 2 lambdaszomdás nem 1. Ezért irta ki, hogy katalizátor hibát mert a második szonda a katalizátor után fals értéket mutat.Ezek a katalizátorok passzívak, azaz elofordulhat, hogy egyszer jó egyszer nem, attól függ mennyi anyagot tud megkötni. Gondolom ellenőrizték az első lambdaszondát is. Sajnos Co mérésnél azaz zöld kártyán ki fog esni mert nem fog megfelelni az EU normának. Nem tudom hányas 3 vagy 4 es. Bontott katalizátort ajánlok inkább. Olcsóbb persze rizikósabb is. De én azért meg elleőriznék egy két dolgot katalizátor csere előtt. Habár a km állást nem mondtad de nekem az egyikbe 220 ezer a mostaniba 247ezer km van eredeti katalitátorral.

Azért nézetesd át a lambdaszondákat ill a csatlakozásokat is. A fals értéket mutat sok minden okozhatja egyszerű beázás is a csatlakozónál. Mindenképp járd körbe a témát, ha nem lehet más akkor cserélj. Azért nem érdemes igy használni mert az ecu elkezd korrigálni a fals érték miatt, fix értékre áll be (veszélyezteti) toblet fogyasztas..... 

Előzmény: vonyarc55 (71790)
vonyarc55 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 71790

Köszönöm a választ!

 

Márkaszervízben kiolvasták, szerintük a katalizátor tönkrement.

Kb. 170ezer az új beszereléssel.

Ha tényleg a katalizátor szart be, akkor létezik hogy hol világit, hol nem?

És mi történik, ha nem cseréltetem ki? Attól még levizsgázhat?

Előzmény: Murva84 (71788)
Renaultmánia Creative Commons License 2020.08.25 0 0 71789

Ma Szigetváron találkoztam és beszélgettünk egy Renaultos társunkkal. Most keresem is is volt. INK volt a rendszáma. HA magadra ismersz szólj.
Sajnos nem volt idönk bemutatkozni. A kocsik jobban a  témában voltak. 

Murva84 Creative Commons License 2020.08.25 0 0 71788

Szia.

Esély van rá, de nem valószínű. 

De a remény hal meg utoljára!! 

Hibakód olvasást javaslok.

Lehet katalizátor, lambdaszomda, injektor, trafó,..........

Addig csak reménykedni lehet. 

 

Előzmény: vonyarc55 (71787)
vonyarc55 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 71787

Sziasztok!

 

Van annak esélye, hogy a check engine visszajelző az  újfajta benzin miatt világít?

Folyamatosan ég majd elalszik 100-200 km-enként váltakozva.

Mozgásban semmi változás.

2008-as benzines.

 

zotya88 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 71786

Okés

nagya2 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 71785

HAli!!

Na az sem rossz.

Üdv Nagya

UI: azér majd írd meg mi az eredmény

Előzmény: zotya88 (71784)
zotya88 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 71784

Köszönöm! Sajnos nincs rá lehetőségem  ha repedés van az az öntvény hengerfej furatok nemtén van azt pedig  biztos nem venném észre olyan vékony furatok. Nyomás próbára viszont elviszem. 

nagya2 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 71783

HAli!!

Ha van módod, egy penetrátos repedésvizsgálatot ejtsél meg rajta....

Üdv Nagya

Előzmény: zotya88 (71780)
zotya88 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 71782

Nem. Levettem azt is. 

ivókút Creative Commons License 2020.08.23 0 0 71781

Ennél a típusnál nem tud a termosztátháznál összekeveredni az olaj a vízzel?

Előzmény: zotya88 (71777)
zotya88 Creative Commons License 2020.08.23 0 0 71780

Apósé a kocsi nekem is ilyen van Mg-i szerelő szakmám van  pár motort szétszedtem összeraktam  de még ilyen nem volt ahol egyértelmű hibát nem találtam. Az autó a hengerfejezés elött kB 2 h~ttel kezdte el a tüneteket. Ahogy súlyosbodott szétt kaptam , egyértelműen a tömítés volt a hiba. Összeraktuk azóta is szépen jár(járt) akkor az adalékos vizet 2 nap után lecseréltük fagyállóra 2x minimum áttmostuk a rendszert tiszta vízzel úgy ment bele a fagyálló. Most meg hirtelen olaj lett a víz tetején. De mintha valaki beleöntötte volna a tartályba. A hűtőbe be sem ért szerencsére. Ma kaptam szétt újra de sehol nem találom nyomát hol jutott a vízbe az olaj. Se hengerfej tömítésen nincs hiba, se a blokkon se a hengerfejen, repedést nem találtam . 

Papalac Creative Commons License 2020.08.23 0 0 71779

A vízkő veszélses dolog kikoptatja a vízpumpát, beszorul a termosztát, eltömítí a fűtőradiátort ... Gondolom sima vízzel jártak vele, mert forralta vizet valami miatt.

Előzmény: zotya88 (71777)
Papalac Creative Commons License 2020.08.23 0 0 71778

Látatlanba nehéz véleményt mondani, de szerintem hengerfej tömítés. Nekem is volt csere, nemsokára olaj a tágulási tartályban. Visszavittem, büszkén mutogatta a szerelő, hogy hol volt a tömítésen a hiba. Vagy gyárihibás volt vagy megsérült összerakás közben. Mindkettő a azerelő hibája!

Előzmény: zotya88 (71777)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!