Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bamako61 Creative Commons License 2013.12.18 0 0 8

Üdv.

Tudna valaki tanácsot adni parkolási tábla ügyben?
üzletem előtt megcsináltattam a leálló sávot, udvaromban parkolót engedéllyel tervvel.
Parkoló táblát megvettem engedéllyel és az iratokban is az állt, hogy az üzlet vásárlói részére kis táblával kiegészíthetem a parkoló táblát.
Valaki felnyomott, szebben fogalmazva lakossági bejelentés alapján, megvizsgálták /nem igaz mert nem tudták hogy van engedélyem/ és leszerelték a közúttól a kiegészítő táblát. Indok a kresz táblán nem lehet, mert a KRESZ nem ismeri, ezt a fogalmat hogy vásárlók részére.
Itt nincs minden üzletnek parkolója, /vidéken vagyunk kisvárosban/ és mivel én fizettem a tervezésért gondoltam és persze engedéllyel a vásárlóim használták. most pedig levették. másik indok, hogy a leállósáv amit velem csináltattak meg az állam területén van, akkor most ki kotorja a havat.....
tehát ki tehető e a kiegészítő tábla vagy sem.
Kösz zsizsike

kerub Creative Commons License 2000.12.15 0 0 7
A parkolási társaság un. Mikulás csomagjait nyugodtan el lehet dobni. Ugyanis nem vetted át , és a belvárosban ezek a "büdös kölkek" leszedik az autókról a piros csomagot és eldobják...

Évek óta a HB Hamzsbégire járok van nagy parkolója , nincs gond.

Előzmény: Brúsz (5)
I. Blasius Creative Commons License 2000.12.15 0 0 6

Érdemes olyan biztosítót választani a kocsihoz, ami a márkaszervízbe kijár kárt felvenni.

Pl. a Renault- nál nagyon korrekten megcsinálták a felmérést, parkolni mindíg lehet (a karosszériaműhelyről van szó, a szalonnál az Osztyapenkónál már nehezebb megállni), és ott helyben meg is csinálták az autót.

Előzmény: Brúsz (5)
Brúsz Creative Commons License 2000.12.15 0 0 5
Nem, szerintem ez ide való. Ez egy autós fórum, és az autósokat, autótól függőket nagyonis érinti.

Úgy tűnik, az autóst most sokan ellenségnek tekintik, akitől legcélszerűbb úgy megszabadulni, hogy lehetetlenné tesszük az autó használatát. Ahelyett, hogy segítenék, nehezítik a közlekedést (pénzért épített akadályok, rázók, bukkanók, gödrök) és a megállást is. Pedig az autó egy húzóágazat és a gazdaság előremozdítói is főleg autóval jár(ná)nak.

Folytassuk a példákat. Az egyik legfelháborítóbb maga a belvárosi parkolási társaság, amelynek irodájánál nem lehet megállni. Ők is tévednek néha, engem pl. megbüntettek jogtalanul, de nem lehetett őket felhívni telefonon, és az irodájuknál megállni sem lehetett.

Másik a * biztosító kárfelvételi irodája. Helyszínre nem jönnek, menjek be a feltört autóval az irodába. Ott viszont nem lehet megállni, pár utcával arrébb találok helyet. Amíg (órákon keresztül) várakoztatnak, rinyálhatok, hogy mi marad a védelem nélkül maradt autómból. A biztosító végülis elérte a célját: legközelebb, mikor megint feltörték a kocsit, már nem mentem a biztosítóhoz, hanem zsebből kifizettem az üvegezést. Van köztetek olyan, aki aszerint választott biztosítót, hogy a kárrendezéshez oda lehet-e menni és parkolni rendesen?

Előzmény: kerub (4)
kerub Creative Commons License 2000.12.14 0 0 4
Aszpirin

A hála Istennek.... kezdetű az arra utal, hogy így egyre kevesebb helyi adó folyik be a nemtörődöm Polgármesteri Hivatalnak aki nem képviseli csak a saját érdekeit.

Az éves jegy azért 4-500 eFt al szerepel mert 2 éve 390eFt volt.
Én akkor kérdeztem meg hogy hova menjek a parkolókártyákért. Tudni illik 10 kocsi után fizetjük a súlyadót, és három cég iparűzési adóját a belvárosi székhelyünkön.
A válasz az volt tessék befáradni 390 eFt /év /kocsi a parkolójegy ára.
Hát ez nem túl friss információ, mentségemre legyen mondva én minden évben mellékelek egy erre vonatkozó kérdést a bevallásainkhoz, de mostmár válaszra sem méltatnak.

Ez most már lassan a politikai fórum felé halad a hozzászólásom, elnézést kérek Brusz-tól.

Kerub

Előzmény: Aszpirin (3)
Aszpirin Creative Commons License 2000.12.14 0 0 3
Kerub, azt írod: "Hála Istennek ki is költöznek előbb utóbb a belvárosból a kis szolgáltató jellegű válalkozások ugyanis nem hogy az ügyfeleiknek de még saját maguknak se tudnak parkolót biztosítani".
Nem értem, miért lenne az olyan jó, hogy lényegében elűzik a belvárosból a kisszolgáltatókat? A 4-500 eFt-os éves parkolójegyekről pedig még nem hallottam (persze nem élek a belvárosban és ritkán járok arra), de nagyon felháborítónak tartom. Tipikus példája a monopólium-áraknak.
Előzmény: kerub (2)
kerub Creative Commons License 2000.12.14 0 0 2

A belvárosi nagy bankok pl. MKB RT. elött csak fizető parkoló van az ügyfelek részére.
Nagyobb összeget pedig, gyalog nem ajánlatos szállítani. Ez nyilván nem pénzkérdés inkább nemtörődömség a bank részéről.

A Család ...Szociális Minisztérium ( Spenótház) alatt van parkoló a tárgyalni érkezőket mégsem engedik be a parkolóba annak ellenére, hogy 60 %-os a parkoló kihasználtsága. Ez a ügyfelek semmibevétele, vagy valami hivatali gőg.

Az irodáknak vállalkozásoknak a Polgármesteri Hivatal nem ad díjmentes vagy csökkentett árú parkolási lehetőséget, pedig a helyi adókat ők fizetik, a székhelyükön fizetik a sajátkocsik utáni adókat is meg a 120-150 Ft-ot óránként a parkolóórákba.
Egy éves parkolójegy az V. kerületben 4-500 eFt.
Hála Istennek ki is költöznek előbb utóbb a belvárosból a kis szolgáltató jellegű válalkozások ugyanis nem hogy az ügyfeleiknek de még saját maguknak se tudnak parkolót biztosítani.

Előzmény: Brúsz (-)
Brúsz Creative Commons License 2000.12.14 0 0 1
Ami legjobban zavart, az a Matáv és a Westel. A Matáv megoldotta a dolgot: megszüntette saját épületeiben az ügyfélszolgálatait és a plázákba költözött. A Westel is, de egy csomó dolgot még mindig csak a központban lehet elintézni, ott pedig nincs parkoló az ügyfeleknek. Most vettek egy jó nagy területet parkolónak, de a vásárlót oda nem engedik be.

A Camponának talán a legnagyobb ingyenes parkolója van.

A Déli Pályaudvar katasztrófa. Ott pedig kellene három különböző parkoló: egy, ahol csak kilökik az utast a csomagjával az autóból, egy, ahol a búcsúzó rokonok fél- egy órát várakozhatnak, meg egy ahol az utazó ott hagyhatja a járművét egy-két napra.

Előzmény: stika (0)
stika Creative Commons License 2000.12.14 0 0 0
És van olyan bevásárlóközpont, ahol van ugyan nagy parkoló, de fizetős. Szerintem ez a pofátlanság teteje. Példa rá a Sugár. A parkolója először ingyenes volt, aztán fizetőssé tették.
Brúsz Creative Commons License 2000.12.14 0 0 topiknyitó
Vannak hivatalok, szolgáltatók, biztosítók, kereskedők, akiket sok ügyfélnek személyesen kell felkeresni, és bizony a tömegközlekedéssel nem könnyen megközelíthetők. Közöttük vannak olyanok, akik nagyon sok pénzt fordítanak arra, hogy ügyfeleik autóval érkezhessenek és parkolhassanak. Vannak, akik parkolót építenek: kizárólag saját dolgozóik számára, az ügyfelek oda nem hajthatnak be. Aztán vannak, akik nem törődnek a dologgal, rábízzák az ügyfélre, aki begbénítja a környék közlekedését, feláll a járdára, fűre és így tovább. Olyan is van, aki arra épít, hogy ügyfelei majd a szomszéd cég által épített parkolót fogják használni.

Ha választhatok, én már ezt is figyelembe veszem. Persze van, ahol nem választhatok. Neked mik voltak a jó és rossz tapasztalataid?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!