Van nekem egy 2021-és 1.5 blue dci, aminek az üzemanyag tartályába figyelmetlenségből bele lett rakva 1-1,5 l ad-blue egy gázolaj telitankolás után. Sajnos be is lett indítva és utána pár száz méter után leállt” gázolaj szűrőt vizeleníteni “ felirat mellett . Automento elvitte a márka szervizbe , ahol leengedték az üzemanyagot és kapott új szűrőt . Az autó megy , jó hangja van nem érzek semmi problémát , de folyamatosan kigyullad a visszahelző lámpa ,hogy a gázolaj szűrőt vizeleniteni kell. A szervizben azt mondták járjak vele , tankolnak prémiumot 2-3 tankolás után majd kitisztul és nem fog jelezni. Ha nem ,akkor cserélnek vizerzekelőt.
Nem tűnt meggyőzőnek mert szerintem a vizérzékelő érzékeli hogy meg van a tankban oda nem illő anyag. Most idáig egy tank ment le és most lett megint tele tankolva. Amikor állok vele hosszabb ideig , akkor nem gyullad ki a visszajelző , de amikor már megyek vele hosszabb idő után újra jelez . A szűrő alján van egy csap , le szoktam engedni rendszeresen de nem látok vizet a gázolajban .
A tankot ugye nem vették le és nem lett átmosva, lehet ahogy megy ki belőle azért jelez be folyamatosan ? Járt már váli így ? Vagy valaki tudna adni hasznos infót mit tegyek? Láttam a wyns-nek van vizelenito adaléka, nem tudom bele merjen e rakni. ???
Rendeltem már a Kovácstól korábban is pár alkatrészt,.......többé nem teszem! ;)
A harmadik csere után utalták vissza a pénzemet! Na az volt NEKEM a drága!!! Nagyon drága volt és közben már az autó is jólett, mert rendeltem "értelmes" helyről és jó alkatrészt! :)
Gondoltam még nyár előtt megnézetem a klímát, így le lett ellenőrzve a gáz
Nemvolt benne, meg lett töltve, viszont a nyomás felment a rendszerben 30 bárra, a szerelő szerint 15-20 bár körül be kellene kapcsolni a klímahűtő ventilátornak.
De nemkapcsol be,
Nemvolt már kapacitás hogy azt is átnézzék, február 1re van időpont
De a legjobb hogy a biztosíték kiosztást nemtudom, se a kocsi könyvébe nincs, neten se találtam
Az autó pöccre indul, viszont a motor bemelegedése után, alacsony fordulatszámon rángat a kocsi, ez főleg 2 -ben és 3-ban valamint ezzel együtt amikor állok a pirosnál az alapjárat lemegy ezer alá, és piciket "pöffen" a motor, lehet érezni a kocsiban, és pedálokon is.
Ezeket egyik pillanatról a másikra kezdte el csinálni.
Elvittük az autószerelő barátunkhoz, ránézett hibakód olvasóval, de nem mutatott ki semmit.... még gondolkozik ő is hogy mi lehet a hiba forrása.
Az autó december közepén átesett egy kuplungcserén, ékszíj cserén, gyertya cserén is.
Nem tudom, hogy esetleg számít-e de a kuplung csere után egyből , volt pár furcsaság : pl : meggajdúlt a " Range " funkciós is, nem pontosan mutatja a megtehető km-ert, az ablakok is lassabban működtek felfelé.
Amúgy a motor erős és jól megy.
Ha esetleg van bármi ötletetek, javaslatotok , nagyon megköszönöm a tippeket.
A problémám a következő: megane break 2001. autóm napi első indításra nem reagál. Az aksi hajt, a motor pörög, de nem indul be. Hidegindítóval is többszöri befújásra csak. Azt a tanácsot kaptam, hogy 3×, 4× adjam rá a gyújtást és utána indítsak csak. Ez úgy néz ki működik, de azért na! Benzinnyomás ok, olajcsere 11 hónapja, bezinszűrő cserélve, gyertyák az idén már kétszer cserélve, gumitömítések év elején cserélve. Tömören ennyi.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne most cseréltem olajat az autóban szűrővel együtt de a kijelző még mindig azt írja ki hogy olajcsere szükséges …újra kell indítani a rendszert? Nem érzékeli magától ??? Köszönöm a válaszokat !!
Van egy Megan 2 kombim abban kérném a segítségeteket hogy mikor távirányítóval zárom, és 2x rányomok a zárásra miért húzza le a bal első ablakot. Köszönöm
Bocs az offolásért, de úgy gondolom ez a probléma bármelyik 16 szelepes motornál jelentkezhet.
Renault Clio II. 1.2 16v. Gyertyáit szeretném megnézni. A csatlakozókat hogyan kell leszedni a gyertyákról,mert számomra nem akar lejönni. Van valamilyen spéci mozdulat amivel ez simán megy, vagy begyógyulhatott mert olyan mélyen benyúlik a hengerfejbe?
Segítsetek ha tudtok. Most vásároltam Megane 2 1.6 16szelepes autót. Le szeretném cserélni a fagyállót. Holtalálom a leeresztő szelepet és hogy kell ezt végrehajtani?
Sziasztok ! Van egy Megane 3 grandtour 1.6 dci autóm start&stop 2014 es 150000km van bene eddig szinte hibátlanul működött. De most valami kezd vacakolni a kuplung körül. Leíromom a tüneteket hátha valaki járt már ebben a cipőben. És tudna tippet adni. Naszóval reggel beindítom a kocsit elindulásnál minden rendben megy az araszolgatás a dugóban kb 20- 30 perc múlva mitha eltűne a kuplung egyesbe elindulásnál rángat remeg, 2 váltásnál ilyenkor egyet ránt a többi sebesség sima ügy. De ez valamikor 3 napig eltünik , és minden rendben egyszercsak megint visszatért (valahonnan) voltam szerelőnél hibakód nincs, szerinte nem kettőstömegü mert az csatogna meg remegne a kaszni . Olyat szokott még csinálni inditásnál valamikor kiír annyit nyomja meg a kuplungot & startot közbe meg tövig van nyomva a pedál . Válaszokat esetleg tippeket szívesen fogadom! Köszönöm
Sziasztok.Tulajdonosa lettem egy coupe nak.Nem volt vele gondom,de tegnap egyik pillanatrol a másikra elment az indexem,ès a vèszvillogóm is.A közèpkonzol alatt találtam 3relèt,de nem tudom melyik az indexè..Tippek esetleg??