Azt hiszem, hiába dobnak ki az ablakon ezek a távközlési cégek százmilliókat az ablakon reklámra, ha az ügyfélszolgálati tevékenységre nem figyelnek oda.
átnéztem a matávfikázó topikokat, hát nem mondom, vannak indulatok. És a vicc az, hogy pont ott ülök, ahol a topiknyitó a negatív benyomásait szerezte, most vettem akciós készüléket, de csak fekete volt az egyikből, csak bordó a másikból. Az a hiszti sem kutya, amit az ügyfelek csinálnak itten, kéremszépen.
A kedves előfizető a novemberi számlájával megkapta a karácsonyi akció felhívását: Siemens készülékek féláron!
No ezt tényleg kár lenne kihagyni.
Elcsattogok a budai skálába a matávpontra, ahol sajnálattal közlik, hogy elfogyott, de talán tessék érdeklődni jövő hétfőm, mert rendeltünk.
A Dunaplaza matávpontjában Ildikó kiabál az ügyfelekkel mint valami lompos közértes: ne tessék nekem egy múlthati szórócédulát lobogtatni, vége és kész.