Keresés

Részletes keresés

martinaxe7 Creative Commons License 2021.03.20 0 0 1425
Patreides Creative Commons License 2021.02.04 0 0 1423

Én "koca" operahallgató vagyok, a klasszikusban a slágereket szeretem. :)

Az ilyet, meg az ilyet, például. 

Patreides Creative Commons License 2021.02.04 0 0 1422

Hm, pont a kérdés évében adták ki újra. :)

Tótfalusi István - Operamesék

Előzmény: Amerigo61 (1417)
Őszinte Ököl Creative Commons License 2020.12.16 0 0 1421

Én nem szeretem az operát.

Dulcynea Creative Commons License 2019.12.29 0 0 1420

Sziasztok!

49 éves átlagos műveltségű, és intelligenciájú nő vagyok. Egészen véletlenül belehallgattam ebbe:

Mozart: Requiem (National de France zenekar / James Gaffigan) és ottragadtam. Nem érdekelt eddig a klasszikus zene, de ezalatt könnyeztem, egyszerűen kimondhatatlan, mennyire elvarázsolt. Az lenne a kérésem, ha még jár valaki erre hozzáértő, hogy tudnátok nekem ajánlani kezdő művelődőnek hasonló szépeket? Ami nem nehéz, de legalább ilyen gyönyörű.

Soha nem rajongtam a komolyzenéért. Lehet csak azért, mert nem is tudtam, mi az. :)

PitykeMester Creative Commons License 2019.12.20 0 0 1419

Rost Andrea 2019.12.22.-i koncertjére 2db egymás mellé szóló jegy betegség miatt eladó.

Eredeti ár:20900Ft/db

Hivj és megegyezünk.

Tel.:+36702674585

Professor Woland Creative Commons License 2019.11.18 0 0 1418

Jó régi poszt, de azért megválaszolom: Pelléas és Mélisande

Előzmény: amikertunk (1416)
Amerigo61 Creative Commons License 2017.10.20 0 0 1417

Sziasztok,

Ajánlanátok olyan könyvet, ami az operákkal és azok cselekményével foglalkozik? Karácsonyi ajándék lenne egy családtagnak, aki most kezd rajongóvá válni :-)

Nézegettem a neten, de csak antikváriumokban láttam ilyent, újabb kiadásút keresek ...

Köszönöm!

Üdv: A.

amikertunk Creative Commons License 2012.09.21 0 0 1416

Sziasztok! Jár még ide valaki? Egy operának a szerzője és a címe nem jut eszembe, csak a történetéből néhány jelenet.