Keresés

Részletes keresés

exvérmezö15 Creative Commons License 2024.02.19 -4 5 1207

Megszűntetni az első ajtós baromságot....a 16,105,210,216-os járaton..

 

Nem hiszem, miért is:

- itt a BKV a szolga.

- sok a külföldi utas

- nincsenek "új svédek"

- a járatok üresen rohangálnak ja ez nem igaz.

- ja Budán vagyunk...

Előzmény: MOS-240 (1203)
08-73 Creative Commons License 2024.02.19 -1 1 1206

Ceterum Censeo: 5, 7, 8E, 9, 16/16A/116/216, 20E, 30/30A/230, 33, 85, 99, 105/210/210B, 107, 110, 112, 133E, 223E, 224

Előzmény: 08-73 (1204)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.02.19 -1 1 1205

Semmikortól. Mielőtt elterjed a jó hír, az 1200-as csak az 1199-es folytatása volt, azaz, hogy így kellene lennie.

Előzmény: MOS-240 (1203)
08-73 Creative Commons License 2024.02.19 -1 1 1204

Ez nekem is új, mindazonáltal örvendetes lenne! :)

 

Ceterum censeo: továbbra is rendet tenni eaf-téren és MINDEN forgalmas vonalról teljesen kivezetni!

Előzmény: MOS-240 (1203)
MOS-240 Creative Commons License 2024.02.19 -1 1 1203

mikortol? meg a varbusznal irta valaki h hétvégén megszűnik az eaf.

Előzmény: Zugbegleiter (1200)
bz79 Creative Commons License 2024.02.09 -2 2 1202

 "A tervezésnél a szolgáltatókkal, így a BKV Zrt.-vel, az ArrivaBus Kft.-vel, valamint a Volánbusz Zrt.-vel is egyeztetnek."...muhahaha.Meg kell hagyni,ha már abszolút inkompetensek,dilettánsok,és fogalmatlanok legalább humoruk van.

Előzmény: 08-73 (1201)
08-73 Creative Commons License 2024.02.09 0 0 1201
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.02.09 0 3 1200

És 105-210 törlődik mindennap, ez lemaradt.

Előzmény: Zugbegleiter (1199)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.02.09 0 7 1199

Szerintem oda kéne visszajutni, hogy ahol van hétköznap elsőajtózás, ott van hétvégén is, máshol meg nincs. Slussz.

Azokon a vonalakon, ahol csak hétvégén van, nem működik az egész, bár a vezető csak elöl nyitja ki, de érdemben képtelen ellenőrizni a jegyeket anélkül, hogy minden menetben összeszedjen 5-8 perc késést. És a renitensek pontosan tudják, hogy a Tesco-s klubcard-ot vagy egy csukott pénztárcát felmutatva is fel lehet szállni. 

Főleg mostantól, hogy a 18 éven aluliak, a nyugdíjasok, és az agglós utasok kvázi ingyen utaznak a BKK-n, őszintén, mi értelme ennek a bohóckodásnak?

Előzmény: 08-73 (1198)
08-73 Creative Commons License 2024.02.09 0 4 1198

Lassan ott tartunk, hogy inkább alapjaiban kéne újrarendezni ezt az egészet. Első körben teljeslörűen kivezetni a forgalmas csuklós vonalakról és forgalmas szólóvonalakról. És legfeljebb kétféle eaf legyen: mindennapos, és csak hètvégi. 

Az este 8 utánit, csúcsideit, szakaszost, hétvégi szakaszost úgy ahogy van, kukázni kell 

Előzmény: Zugbegleiter (1197)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.02.09 0 2 1197

Szerintem az egész 20 óra utáni csomagot sürgősen törölni kéne. Most random kiválasztott vonalakon van 20 óra után ez a rendszer. (Igazából nem is érthető, miért nem vezették be egyszerre mindenhol, bizonyára magának a BKK-nak is kételyei voltak, nem alaptalanul.) Ha rossznak találják a működését, vonják vissza - nevezzük így - a rosszul elsült kísérletet, így félkészen semmi értelme. 

Előzmény: IAtilla (1196)
IAtilla Creative Commons License 2024.02.09 0 1 1196

Technikailag minden menet meg van törve a Határ út M-nál, csak a publikált adatokban ezeket összevonják.
Az eredeti terv szerint a végállomásokról este 8 előtt induló, de a Határ út M-tól már 8 után továbbközlekedő menetek valóban ott váltottak volna át elsőajtósra, valószínűleg ennek a variálása miatt eshetett szét átmenetileg a publikált adatokban.
A legújabb verzió szerint viszont a 99-es is törölve lett a csomagból, így a kérdés okafogyottá vált.

Előzmény: MOS-240 (1190)
08-73 Creative Commons License 2024.02.08 0 0 1195

Amúgy igen, így lenne a legjobb és legátláthatóbb.

Előzmény: 18-09 (1194)
18-09 Creative Commons License 2024.02.08 0 6 1194

Bőven jó lett volna 22 óra utánra bevezetni

 

Se... abba az irányba kellett volna elindulni, hogy elfelejtik az egész bohóckodást az EAF-el ezzel a formában. Továbbra is a jelentős ellenőri, hatósági jelenlétnek vagyok a pártolója, előre meghirdetett "razziákkal" is, ahogy Bécsben. 

Előzmény: 08-73 (1193)
08-73 Creative Commons License 2024.02.07 0 2 1193

Jah.. Bőven jó lett volna 22 óra utánra bevezetni, aztán a csak munkanap járó nem eaf vonalak közül legalább nem érintené a 176E-t és a 244-et.

Előzmény: bz79 (1191)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.02.07 -1 4 1192

Az íróasztalnál nagyon szépen mutat ja de  ügyesek vagyunk sz@pasuk még jobban szolgacégek emberit és utasokat. Erre jó példa 105/210 busz  ahol kurva nagy szívás első ajtózás Csepelen meg lehet szüntetni itt nem igaz a BKV a szolga. És tudjuk jól 4+2 ellensége van BKK-nak

Előzmény: bz79 (1191)
bz79 Creative Commons License 2024.02.07 0 5 1191

244-esen is nagy okosság arra a kb másfél órára bevezetni amíg jár 20 óra után.Ennyire dilettánsok csak direkt lehetnek..

Előzmény: IAtilla (1188)
MOS-240 Creative Commons License 2024.02.07 0 0 1190

a 99esnel 19.30 blahai indulás után van 3 járat ami határ útnál meg van törve. tán csak nem az eaf miatt lett így? annyira szamit az a 30p?

Előzmény: IAtilla (1188)
18-09 Creative Commons License 2024.02.06 0 3 1189

És egyben ez az utolsó turnus most jó ideig.... 

Előzmény: IAtilla (1188)
IAtilla Creative Commons License 2024.02.05 0 2 1188

Pillanatnyilag egy csomag van kilátásban, jövő hétfőtől: 31, 32, 66, 66B, 97E, 99, 123, 123A, 169E, 244.

Előzmény: 08-73 (1185)
exvérmezö15 Creative Commons License 2024.02.05 0 0 1187

És ilyen felülvizsgálat más vonalakon is lesz például 105/210 -esen illetve 16-os vonal csoporton. Tudom hogy Budán vagyunk és sok a külföldi turista. 

Előzmény: IAtilla (1184)
bz79 Creative Commons License 2024.02.05 0 0 1186

Mielőtt írtam a kommentet akkor néztem meg a winmenetrendet 1 perce.Úgylátszik befutottak közben a közvélemény kuatások eredményei,ami nyiván ellentétesek a propaganda "mindenki imádja az eaf-ot" szöveggel.:D

Előzmény: IAtilla (1184)
08-73 Creative Commons License 2024.02.05 0 1 1185

Na, megjött az eszük! :) Akkor a mai turnus az utolsó, vagy az eredetihez képest csökkentett "létszámban" lesznek a turnusok?

Előzmény: IAtilla (1184)
IAtilla Creative Commons License 2024.02.05 0 3 1184

Mégsem lesz munkanap esti EAF a 44-esen, és plusz kocsi sem lesz késő este.

Előzmény: bz79 (1183)
bz79 Creative Commons License 2024.02.05 0 4 1183

44-esen pl munkanap este a mostani 2 helyett 3 autónak kell járni (átszerelni),hogy leheseen eaf szarakodni,mert a 40 perces kanyarokba már előre láthatóan nem férne bele.Tehát plusz kb 4 óra munkabér már alapból minusz,az havi szinten 84 óra,kb teljes költségével számolva a munkabérnek cirka 300 ezer ft,napi 15 000.Biztos megéri,hiszen ugye "üres a kassza",tehát ennél több lesz a bevétel belőle.(nem).

Előzmény: 08-73 (1182)
08-73 Creative Commons License 2024.02.05 0 0 1182

Kíváncsi vagyok, melyik lesz az utolsó turnus, mert a február 12-től este 8 után eaf-ezők új menetrendje is kezd felkerülni.

 

Előzmény: 18-09 (1174)
Obus Creative Commons License 2024.02.04 0 8 1181

A BKK-nak kellene megoldani a menet közbeni ellenőrzést, és a nem oda való elemeket - rendészekkel - leszállítani! Nem a járművezetőre tolni az ellenőrzési feladatot és az utascserét lassítani.

Előzmény: laszlo86 (1180)
laszlo86 Creative Commons License 2024.02.04 0 6 1180

Nekem ez az egész szakaszos elsőajtózás nagyon furcsa. Nem egyszer előfordul hétvégén, hogy jön a 7-es busz a körtéren, ott felszálóknak ugye jegyet, bérletet kell mutatni, közben hátul meg ott rajcsúrozik a nem éppen fizető család, vagy éppen orrfacsaró bűz az ott alvó hajléktalanoktól, mert hát ugye a belvárosban senki nem ellenőrizte őket, de Budán már vas szigor kell. És felmerül benne, hogy miért is szórakozik a BKK az elsőajtózással itt, ha közben meg jegy és bérlet nélkül utazókkal jön simán a busz...

Előzmény: Zugbegleiter (1178)
08-73 Creative Commons License 2024.02.04 0 4 1179

"Egyre zavarosabb, láthatóan összefüggéstelen a rendszer. Van olyan vonal, ami mindig EAF, olyan, ami hétvégén, aztán ami este és hétvégén, ami csúcson kívül, ami ezeken a kategóriákon belül bizonyos szakaszain az. Teljesen követhetetlen, jogosan okoz az utasok és a járművezetők részéről is ellenállást."

 

Pontosan! Nem véletlenül van ebből sokaknak elege.

 

Legfeljebb kétféle eaf-mód kéne: mindennapos összvonalas, és csak hétvégi összvonalas, akkor inkább a 40, 40B, 240- amik most csúcsban összajtóznak legyenek vagy mindennapos eaf-ek, vagy csak hétvégén. Szakaszos pedig egyáltalán ne legyen, összezavar mindenkit.

 

Így teljesen kivezetném az eaf-et a Hungária-gyűerűn belülre közlekedő forgalmas viszonylatokról (kivéve a 100E értelemszerűen): Troli: 72, 75, 80  Busz: 5, 7, 8E, 9, 20E, 30/30A/230, 107, 110/112, 133E, 223E, 224, valamint Hungária gyűrűn kívüli mindig forgalmasként a 85-ről is.

 

 

Előzmény: Zugbegleiter (1178)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.02.03 0 6 1178

Egyre zavarosabb, láthatóan összefüggéstelen a rendszer. Van olyan vonal, ami mindig EAF, olyan, ami hétvégén, aztán ami este és hétvégén, ami csúcson kívül, ami ezeken a kategóriákon belül bizonyos szakaszain az. Teljesen követhetetlen, jogosan okoz az utasok és a járművezetők részéről is ellenállást.

 

Ráadásul egyazon megállóban is vegyesen jönnek a különböző kategóriájú buszok/trolik. Lehet, hogy nem a vonalakat kéne kategorizálni, hanem a megállókat, nyilván nem egyesével, hanem hálózati szakaszonként.

Előzmény: 08-73 (1177)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!