Ugyanilyen öt gombos pult van a forgó szerkezet másik oldalán is.
Gondolom most te a "létrás" oldalon állsz.
Innen egy nagy ugrással át tudsz ugrani(el ne kapjon a forgó szerkezet!) és itt is öt kar segítségével kell beállítanod az alkatrészeket úgy, hogy a sugarat átengedje.
Ha mindkét oldallal készen vagy,(sugárnyaláb aktív)akkor a forgó szerkezet meg fog állni egy robbanás kíséretében.
Ha jól emléxem így kellett!
Így van. Úgy kell belőnöd, az "alkatrészeket", hogy a középen levő zöld sáv teljesen keresztülmenjen az összes alkatrészen!
De van a másik oldalon is 5 piros kar, itt is az előzőek szerint járj el!
Most egy újabb kérdésem lenne: még ugyanazon a bolygón kavarok, már túl vagyok a nagyhasú szörnyetegen is. Eljutottam egy henger alakú építménybe, ahol ("Warning! Low gravity:" felirat mellett) egy szerkentyű forog. Felmásztam a létrán, ahol van 5db piros kar, amiket ha mozgatok, a forgó szerkentyűn mozognak különféle alkatrészek. Na most hogyan tovább? Gondolom, valamilyen konfigurációban kell belőnöm a karokat...
Elöször meg kell nyomni a fullplasma gombot.Utána átszaladni a pulthoz az openplasma gombhoz.
Megvárni amig az ürhajó a térség közepe felé repül,megnyomni az openplasma gombot,a feltörö plasma elpusztitja az ürhajót,ami lerombolja a falakat,ott lehet továbbmenni.Most nyomtam végig
Ja bájdövéj, én most vettem a Gunmant a MEdiaMArketban, 2999 pénzért. Szerintem ennyit megér, bár egyáltalán NEM egy Half-Life... A fegyverek nagyon jók, a szörnyek viszont nagyon gázosak. Maga a játék (easy fokozaton) túl könnyű, eddig kb. 2x haltam meg. Az enemy AI se egy nagy vaszizdasz, a cutscene-ek meg az intro viszont tök jó.
nagy kérdés: a második bolygó vége felé (?) járok, egy alagútból kijövet felmásztam egy létrán a szabadba, ahol egy nagy épület látható, egy ajtó full plasma chamber felirattal, és van egy open plasma chamber is. az égben néha megjelenik egy bazi űrhajó, és bombákat ereget lefelé (részben az épületre, részben rám).
hogy a fenébe lehet innen továbbmenni? a plasma chambereknél vannak gombok, amiket meg lehet nyomni, de nem történik semmi. HELP!
Nagyon egyszerű!(Leszámítva azt a 2 órás bóklászást mire rájöttem:))A láda oldalát kitudod lőni, utat törve magadnak.Látszik is a repedés.
(Az a láda, amelyiknél a tudós állt.Elől nyitott)
ööö... kellene kis segítség.
Megérkeztünk a második bolygóra, tábornokék elhúztak, én maradtam. Ahogy szétnéztem, megjelent egy felső szinten valami tudós-féle, aki rám szabadított két dögöt, majd elszaladt. Persze, megöltem az állatokat, de innen hogyan tovább? Semerre nem látok kiutat.
Dehogynem, a jatek hibaja. Ha jo lenne a multi, annyian jaccanak, mint a CS-t.
Ez a fegyver-beallitgatas nagyon buta otlet, meg singleben is gazos menet kozben allitgatni a fegyvert, nemhogy multiban. Igaz, van mar hozza egy util, amivel elo lehet hozni egyes beallitasokat, de akkor ez mennyivel mas, mint a normalis 1,2,3,4... fegyvervaltas? Annyiban, hogy negyedannyi kulonbozo fegyvermodellt kellett megcsinalni........
Áááá, tegnap kipróbáltam a multiplayer részt.Nagyon hulladék:((
A fegyverek 90%-a szinte használhatatlan a Quake-hez vagy a Half-life-hoz szokott gamereknek. Hiába a 25ezer fajta beállítási lehetőség a fegyvereken az egész egy nagy sz@r.
Nem is beszélve arról a kemény kb. 10(!) db. szerverről amiken jó, ha 200-300 pinget elérek.(Na jó, mondjuk ez nem a játék hibája)
Kedves Moli!
Szerintem is hagyjuk a fogalmazási bakikat. Te is tudod mit akarok mondani ;). A Dune 2 –nek pedig tisztelet, mert lehet, hogy lesz (van) nála jobb, de eredetibb már soha. :)))
Ja, es szerintem a Dune2 a legrosszabb pelda volt, amit mondhattal, mert szerintem a Dune2 klasszisokkal jobb, mint barmelyik mai RTS, annak ellenere, hogy mar osleny. A mai RTS-ek a mufaj szegyenei. ::((
Ahogy en ertelmeztem: a vita arrol folyt, hogy a Gunmannel meg a ket eve keszult Half-Life is jobb. Erre Te a hozzaszolasodban azt mondtad, hogy "Persze nem szabad a HL-hez mérni, ahogy a Wolfenstein-t sem lehet, szabadon, összehasonlítani a Mortyrral."
Tehat a Gunmant nem lehet a Half-Lifehoz hasonlitani epp ugy, mint a Wolfensteint a Mortyrhoz. Ezek szerint neked a Wolfenstein jobban tetszett.
Ha nem igy van, akkor forditva kellett volna irni, igy: "Persze nem szabad a HL-hez mérni, ahogy a Mortyr-t sem lehet, szabadon, összehasonlítani a Wolfensteinnel.".
Kedves KeFe!
A Mortyr azért tetszett, mert nem voltak benne gülüszemű szörnyek, nem voltak akkumulátoros ionpuskák, nem voltak féregvetők, meg efféle badarságok (bár a végére a készítőknek is megindult az agyuk és a robotgyárba kellett mindenféle bizgentyük és bazgantyuk ellen harcolni). Ha teheted, azért próbáld ki…
Kedves Moli!
Úgy gondolom, félreértettél. :( Nem akarom összehasonlítani a „korszaknyitó” Wolfenstein-t, a tipikusan 3D-s Mortyr-al, mint ahogy képtelenség lenne összehasonlítani a korszakalkotó Dune 2 –t, a „csúcstechnikával” készített RA2-vel… :)))
Hmm, habar en nem igazan ismerem a mortyrt (kb 15 percet jaccottam vele), de ezek szerint neked jobban tetszik a wolfenstein? Az biztos, hogy korszakalkotobb volt, de nem hiszem, hogy barki mcga grafikara, keyboard-only iranyitasra, spriteok tomkelegere es singleplayer-only vagyna manapsag.
Többéves HL-ozás után - amikor már csak az automata pályakészítő újabb és újabb változata adhat valamit – ez a GunMan egy kicsit üdítőleg hatott (nekem kimondottan tetszett a hosszúnyakú dínó ügyködése vagy néhány új fegyver működése). Nem olyan rossz darab ez… Persze nem szabad a HL-hez mérni, ahogy a Wolfenstein-t sem lehet, szabadon, összehasonlítani a Mortyrral.