Azt csak biztonsági tartaléknak raktam fel - hátha egyszer még összehoz a sors vele véletlenül ;). Nem szeretnék akkor sem felkészületlen lenni !
Amúgy csak azért raktam fel mellé, mert ezek vannak az elektronikai szerelési könyvben párosítva és akkor már mindkettőt kimásoltattam belőle a sarki fénymásolós műhellyel. Már amikor először megpillantottam pár hónapja kézbe véve a szerelési könyvet, akkor azonnal megfogadtam, hogy ezt a két rajzot kirakom a falra az új műhelyben, mert tetszik.
Azért nyugtass meg hogy a baloldali röntgenrajz nem célzás, és a Thema 8.32, a Beta Coupe, meg a QP IV V8 mellé nem veszel a nyakadba egy ghibli felújítást is :-)
Mi a XX. ker Vörösmarty u 47. szám alatt található vízpumpa felújító idős szakival újíttattuk fel a QP V8 vízpumpáját. Jó szívvel tudom ajánlani, mert jó munkát végzett és harmad annyiért, mint amit a vizpumpa.hu-s cég mondott rá előzetesen. Mondta, hogy semmi különleges alkatrészt nem talált benne, polcon volt neki a hozzá szükséges összes alkatrész cikkszámra egyezően - nem értette, hogy mi kerül ennyibe a neten ezeken a vizpumpákon :)..
Nincs fent a neten, sem mobilja - csak vezetékes és délelőtt elérhető: 283 2183
Majd lejátszák hangszóróból :-( Villanyautónak jövőre már úgyis kéne hangot kiadnia :-) s akkor már inkább egy 205f hangja szóljon a hangszórókból, mint fehérzaj :-)
A gyárban megtalálták a szekrény mögött az Alfieri koncepciót. Ez persze nem baj. A baj az, hogy most villanymotort akarnak bele szerelni és fő céljuk, hogy a Tesla gyorsulását (vmivel több mint 2 mp 100-ra) megverjék és 2 másodperc alá szorítsák...
Halló! Vártunk Nadapon :-) Most meg várom az emailedet ...
Látom, a legközelebbi találkozót Salgótarjánban kell tartanunk - ha a hegy nem megy Mohamedhez....
Balázzsal már leveletünk a honlap ügyben, remélem sikerül visszaállítani. Ha nem, akkor vagy csinálunk másikat vagy pedig egy záért csoportot hozunk létre Face-en.
A nadapi, szűk körű találkozón a megjelentekkel megállapodtunk, hogy visszaállítjuk a Magyar Maserati Club formális tagságát, valamint, hogy a további tagsok toborzása és a márkával való szorosabb együttműködés érdekében felveszem a kapcsolatot a Wallis Maseratival.
Az utóbbi megtörtént, Nagy F. Béla üzletágvezetővel sikerült találkoznom és örömmel vettem, hogy nyitott volt az együttműködésre. Abban maradtunk, hogy kis lépésekben haladunk, elsőnek egy rövid ismertetőt küldök a klubról, valamint egy belépési nyilatkozatot. Kölcsönösen megjelentetjük honlapjainkon a másik linkjét (ehhez persze újra kell éleszteni a weblapunkat). Közösen összeállítunk egy éves programot néhány előre tervezett találkozóval, amelyben lehet a Maserati Wallis által szervezett esemény.
A Clubot illetően a legsürgősebb feladat a tagsági viszony megújítása. Ehhez kérem szépen egy rövid e-mailben, telefonon, sms-ben jelezzétek nekem a szándékot és küldök nyilatkozatot. Ha tudtok valaki, aki érdeklődne, szívesen küldök annak is. Javaslom a tagdíjfizetés visszaállítását, mértéke havi 1000 Ft, évi 12 000 Ft lenne. A tagdíjből közös rendezvényeinket lehetne szponzorálni, cluibos pólót stb. csináltatni - ez Tőletek függ.
Elérhetőségeim: Horváth Attila, horvatha@hdkft.hu, 30 9494 364
A végén biztos :) ! Nem tűnt menthetetlennek a motor és ránézésre megvan nagyjából mindene.
Most inkább az anyagiakat kell összehangolni a projekttel valahogy, mert azért lesznek költségek - főleg ha rendes felújitást akarunk (hozzáteszem, hogy még úgy is a legolcsóbban kapható ilyen motoros rendes állapotú QP alatt lennénk árban).
Most oszt-szoroz öcsém, mert az a gondja, hogy közben a nyáron ki kell fizetnie egy milliós nagyságrendű költséggel futó webes fejlesztést egy szoftvercégnek, a 8.32-nek is bőrösnél vannak a cuccai, részbeni fényezésre vár röpködnek a százezrek milliók ott is. Szerintem lehet, hogy a 8.32 összerakás még meg nem rendelt része lesz néhány hónapra leállitva, mert az úgy is csak jövő júliusban mehet OT-re és addig nem lesz honositva. Szerintem nem annyira valószinű, de azért opciós az is, hogy leparkoltatja a QP-t egy fél évre és a 8.32 halad tovább , mert addigra mindezek mellett fel tud már töltődni annyira, hogy minden projektje belefér majd anyagilag. De még az is lehet, hogy a familia megelőlegezi neki ezt is és akkor hamar kész lehet.
Gondolom éjszaka átgondolta már talán az érveket - ellenérveket..
Igen a munkatársam próbálta leirni azt a régi Maseratit és a Mistralra tippeltem, de látom, hogy jó volt a tipp :) ..
Tibivel nem volt szerencsém még találkozni, de a FB alapján akad bőven közös ismerősünk. Valaki kérdezte is már más fórumon, hogy nem ismerem-e.
Szerencsére lakik az utcánkban egy szintén Klasszikus Olasz Autók Egyesülete tag fényező srác - reggel fél nyolctól este 6-ig küzdött a QP felpolirozásával, de volt értelme, mert az első lökös kivételével egész menthető volt a fényezés - sőt.. Utóbbit meg újra fújja majd pár héten belül.
Közben sikerült beszélnem telefonon Ghibli II/Sanyival a QP motor ügyben - nagyon kedves és segítőkész volt és lehet, hogy a hétvégén útba tud ejteni felmérni előzetesen a feladatot.
Mivel nem tudtam biztosan, hogy a talin ott lesz-e, ezért nem mertem elindulni, mert amúgy nagyon el vagyok havazva otthon egy kerti konyha építési munkálatainak a közepén és jelenleg kóros időhiányban szenvedek. Egyszerűbb volt mégis telefonon megbeszélni.
Közben le lett mosva az autóról a majdnem egy évnyi állás retke és pénteken jön egy fényező ismerős felpolírozni is:
Szerintem ez az esős kritika is relativ, mert mihez képest? Lehet, hogy egy Dodge Viperhez képest ez is álom, de ült esetleg már a kritizáló autós jobban viselkedő autóban is.
sziasztok, jó régen nem jártam itt a fórumon, a 3200 témához annyi hozzáfűzni valóm van, h. minden gond nélkül használható esőben, nyilván nem ez a cél de nekem volt olyan h szervizbe menet elkapott az eső, és úgy rendesen szakadt, meg is ijedtem kicsit h. mi lesz. Nagyon rendben van az elektronika, a tapasztalatlanságot simán kijavítja:) Szóval ha nem kapcsolsz ki minden akkor nem hagyja h olyan könnyen eldobd. Másrészt a kihasználhatóság, nem nem tudod közúton kihasználni ami benne van, de nem feltétlenül akarod. azért van ott az a gt a nevében mert ez tényleg egy gran turismo / grand tourer egyszerűen csak jó autózni, és ha szembe jön egy jó minőségű kanyargós út akkor fülig szalad a mosolyod:) Nekem 2,5 éve van meg ,semmi komoly hiba, és sose bántam meg h.megvettem.
Ez szép, mert hajlitott! Egy integrale-s barátom csinált egy békebeli audi coupé quattrora nagyobb turbo miatt. Na ő saválló hajtó szerszám hiján úgy hegesztette ki egyenes szakaszokból. Az is működik, de olyan szerintem, mint a Snickers - ronda de finom :)
Nekem sajnos maserban még nincs rutinom ilyen téren - bár előfordul azért, hogy motort kapok ki meg szét :) ..
Nálam úgy néz ki, hogy pár héten belül kapom meg a felújitásra kiküldött dolgokat a szétbombázott themához, igy én inkább azzal foglalkoznék - a QP-t pedig inkább rábiznám nálam Maseratihoz jobban értő szakira.
Az utóbbi közel három évben épitkeztem amúgy a veteránozás háttérbe szorulása mellett és most jutok el oda, hogy elkezdhetem kialakitani az új autós buherátor műhelyem az új ház mögötti pajtából a nyáron. Eredetileg aknát terveztem, de mivel a munkába járós szeretett kis Punto cabriom időközben a Csikós kapuzárási pánikos cikke hatására felváltotta egy 2.4 V6-os A4 kabrió, közben itt a Thema 8.32 és most már a Quattroporte 3.2 V6 is, ezért úgy döntöttem, hogy inkább beruházok egy csáposba majd, mert ezeket a motorokat már nem tudom a hónom alatt cipelni, mint a Puntoét :D..