A gyárban megtalálták a szekrény mögött az Alfieri koncepciót. Ez persze nem baj. A baj az, hogy most villanymotort akarnak bele szerelni és fő céljuk, hogy a Tesla gyorsulását (vmivel több mint 2 mp 100-ra) megverjék és 2 másodperc alá szorítsák...
Halló! Vártunk Nadapon :-) Most meg várom az emailedet ...
Látom, a legközelebbi találkozót Salgótarjánban kell tartanunk - ha a hegy nem megy Mohamedhez....
Balázzsal már leveletünk a honlap ügyben, remélem sikerül visszaállítani. Ha nem, akkor vagy csinálunk másikat vagy pedig egy záért csoportot hozunk létre Face-en.
A nadapi, szűk körű találkozón a megjelentekkel megállapodtunk, hogy visszaállítjuk a Magyar Maserati Club formális tagságát, valamint, hogy a további tagsok toborzása és a márkával való szorosabb együttműködés érdekében felveszem a kapcsolatot a Wallis Maseratival.
Az utóbbi megtörtént, Nagy F. Béla üzletágvezetővel sikerült találkoznom és örömmel vettem, hogy nyitott volt az együttműködésre. Abban maradtunk, hogy kis lépésekben haladunk, elsőnek egy rövid ismertetőt küldök a klubról, valamint egy belépési nyilatkozatot. Kölcsönösen megjelentetjük honlapjainkon a másik linkjét (ehhez persze újra kell éleszteni a weblapunkat). Közösen összeállítunk egy éves programot néhány előre tervezett találkozóval, amelyben lehet a Maserati Wallis által szervezett esemény.
A Clubot illetően a legsürgősebb feladat a tagsági viszony megújítása. Ehhez kérem szépen egy rövid e-mailben, telefonon, sms-ben jelezzétek nekem a szándékot és küldök nyilatkozatot. Ha tudtok valaki, aki érdeklődne, szívesen küldök annak is. Javaslom a tagdíjfizetés visszaállítását, mértéke havi 1000 Ft, évi 12 000 Ft lenne. A tagdíjből közös rendezvényeinket lehetne szponzorálni, cluibos pólót stb. csináltatni - ez Tőletek függ.
Elérhetőségeim: Horváth Attila, horvatha@hdkft.hu, 30 9494 364
A végén biztos :) ! Nem tűnt menthetetlennek a motor és ránézésre megvan nagyjából mindene.
Most inkább az anyagiakat kell összehangolni a projekttel valahogy, mert azért lesznek költségek - főleg ha rendes felújitást akarunk (hozzáteszem, hogy még úgy is a legolcsóbban kapható ilyen motoros rendes állapotú QP alatt lennénk árban).
Most oszt-szoroz öcsém, mert az a gondja, hogy közben a nyáron ki kell fizetnie egy milliós nagyságrendű költséggel futó webes fejlesztést egy szoftvercégnek, a 8.32-nek is bőrösnél vannak a cuccai, részbeni fényezésre vár röpködnek a százezrek milliók ott is. Szerintem lehet, hogy a 8.32 összerakás még meg nem rendelt része lesz néhány hónapra leállitva, mert az úgy is csak jövő júliusban mehet OT-re és addig nem lesz honositva. Szerintem nem annyira valószinű, de azért opciós az is, hogy leparkoltatja a QP-t egy fél évre és a 8.32 halad tovább , mert addigra mindezek mellett fel tud már töltődni annyira, hogy minden projektje belefér majd anyagilag. De még az is lehet, hogy a familia megelőlegezi neki ezt is és akkor hamar kész lehet.
Gondolom éjszaka átgondolta már talán az érveket - ellenérveket..
Igen a munkatársam próbálta leirni azt a régi Maseratit és a Mistralra tippeltem, de látom, hogy jó volt a tipp :) ..
Tibivel nem volt szerencsém még találkozni, de a FB alapján akad bőven közös ismerősünk. Valaki kérdezte is már más fórumon, hogy nem ismerem-e.
Szerencsére lakik az utcánkban egy szintén Klasszikus Olasz Autók Egyesülete tag fényező srác - reggel fél nyolctól este 6-ig küzdött a QP felpolirozásával, de volt értelme, mert az első lökös kivételével egész menthető volt a fényezés - sőt.. Utóbbit meg újra fújja majd pár héten belül.
Közben sikerült beszélnem telefonon Ghibli II/Sanyival a QP motor ügyben - nagyon kedves és segítőkész volt és lehet, hogy a hétvégén útba tud ejteni felmérni előzetesen a feladatot.
Mivel nem tudtam biztosan, hogy a talin ott lesz-e, ezért nem mertem elindulni, mert amúgy nagyon el vagyok havazva otthon egy kerti konyha építési munkálatainak a közepén és jelenleg kóros időhiányban szenvedek. Egyszerűbb volt mégis telefonon megbeszélni.
Közben le lett mosva az autóról a majdnem egy évnyi állás retke és pénteken jön egy fényező ismerős felpolírozni is:
Szerintem ez az esős kritika is relativ, mert mihez képest? Lehet, hogy egy Dodge Viperhez képest ez is álom, de ült esetleg már a kritizáló autós jobban viselkedő autóban is.
sziasztok, jó régen nem jártam itt a fórumon, a 3200 témához annyi hozzáfűzni valóm van, h. minden gond nélkül használható esőben, nyilván nem ez a cél de nekem volt olyan h szervizbe menet elkapott az eső, és úgy rendesen szakadt, meg is ijedtem kicsit h. mi lesz. Nagyon rendben van az elektronika, a tapasztalatlanságot simán kijavítja:) Szóval ha nem kapcsolsz ki minden akkor nem hagyja h olyan könnyen eldobd. Másrészt a kihasználhatóság, nem nem tudod közúton kihasználni ami benne van, de nem feltétlenül akarod. azért van ott az a gt a nevében mert ez tényleg egy gran turismo / grand tourer egyszerűen csak jó autózni, és ha szembe jön egy jó minőségű kanyargós út akkor fülig szalad a mosolyod:) Nekem 2,5 éve van meg ,semmi komoly hiba, és sose bántam meg h.megvettem.
Ez szép, mert hajlitott! Egy integrale-s barátom csinált egy békebeli audi coupé quattrora nagyobb turbo miatt. Na ő saválló hajtó szerszám hiján úgy hegesztette ki egyenes szakaszokból. Az is működik, de olyan szerintem, mint a Snickers - ronda de finom :)
Nekem sajnos maserban még nincs rutinom ilyen téren - bár előfordul azért, hogy motort kapok ki meg szét :) ..
Nálam úgy néz ki, hogy pár héten belül kapom meg a felújitásra kiküldött dolgokat a szétbombázott themához, igy én inkább azzal foglalkoznék - a QP-t pedig inkább rábiznám nálam Maseratihoz jobban értő szakira.
Az utóbbi közel három évben épitkeztem amúgy a veteránozás háttérbe szorulása mellett és most jutok el oda, hogy elkezdhetem kialakitani az új autós buherátor műhelyem az új ház mögötti pajtából a nyáron. Eredetileg aknát terveztem, de mivel a munkába járós szeretett kis Punto cabriom időközben a Csikós kapuzárási pánikos cikke hatására felváltotta egy 2.4 V6-os A4 kabrió, közben itt a Thema 8.32 és most már a Quattroporte 3.2 V6 is, ezért úgy döntöttem, hogy inkább beruházok egy csáposba majd, mert ezeket a motorokat már nem tudom a hónom alatt cipelni, mint a Puntoét :D..
Pár óra alatt 2 motor kiránt, úgy hogy az enyémnek 3 váltócsavarja agyon szívatott minket... Az istennek sem akart megmozdulni... De leküzdöttük! Most fog élesedni a tudás és a rutin...ddd .
Remélem megleszek vele, bár innentől nem igazán szabad kapkodni.
Hát akkor én is viszont szurkolok Neked :) ! Telefonon nem merlek zavarni ilyen témában a hosszú hétvégén tiszteletben tartva a magán szférádat, de megköszönöm, ha esetleg jelzed itt, hogy sikerült-e az autód rendbe rakni addigra!
Igyekszem ott lenni, de most van nálam 2 Maserati, igaz már kész mind a kettő. Csak az enyémre nem jut idő, mert átépítem a motort... De szerintem megleszek vele. Kell bele még egy kis plusz lóerő...ddd
Köszi! Esetleg Te is ott leszel a nadapi talin? Ha igen és nem zavarok pár perc erejéig, akkor lehet, hogy egyszerűbb, ha esetleg elugrok oda (jobb hiján OFF-os autóval) és váltunk ott pár szót, mert nekem elég közel van. Addigra elvileg úgy is a garázsban kell már állnia.
A képek magukért beszélnek :)) .. Ha a hétvégén már a garázsban áll az autó, akkor felvenném veled a kapcsolatot pontosítani, hogy miről lenne szó ;) !