Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Buschmann0 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 14984

Sziasztok. Érdeklődnék, hogy van e köztetek Granturismo tulaj, aki mindennapos használatban közlekedik a kocsijával?

msaghi Creative Commons License 2017.12.03 0 0 14983

Van egy szett 19' os Michelin Alpin 1 szezont futott téligumim Quatrroporte-ra. 180.000Ft

Érd: 06703120360

BiturboZoli_ Creative Commons License 2017.11.22 0 1 14982

Alkatresz ugyben batran ajanlanam: http://davidaskew.co.uk/ 

Minap rendeltem uj vizpumpat, kuplung szettet es par aprosagot. Mind kedvezobb aron mint amit az eurospares ajanlott.

 

 

Előzmény: maseratisti (14978)
maseratisti Creative Commons License 2017.10.29 0 0 14981

Egyébként meg már 10 perce kaptál volna a QP IV-hez meg a 3v 4v motorokhoz anyagot, kezelési útmutatót PDF-ben ... ha publikus lenne az e-mailed... vagy rám írtál volna mailben :-)

 

Azok alapján azért egy nem teljesen félkezű angolt alapszinten olvasni tudó autószerelő nem cseszi el nagyon az alapvető szervizt :-)

Előzmény: Tomi422 (14976)
maseratisti Creative Commons License 2017.10.29 0 0 14980

Miskolci tippje szerintem Tibinek lesz, szintén facebookon megkattintod Mazi TB néven

 

 

Előzmény: Tomi422 (14977)
maseratisti Creative Commons License 2017.10.29 0 0 14979

Én meg Salgótarján...vagy Belgium, vagy Szlovákia, vagy Hollandia...

Előzmény: Tomi422 (14977)
maseratisti Creative Commons License 2017.10.29 0 0 14978

Szia! 

 

Facebookon megtalálsz Kollár Norbert néven. Mindenképp javaslom a Maserati Biturbo, és a Maserati biturbo technical-forum csoportokat.

 

Amúgy FIÚK!!! Nem kéne csinálni egy Magyar Maserati Club facebook csoportot??? (ha már megszűnt a klub, meg a honlap is :-( pedig kezdett jó lenni a honlap..)

 

QP IV-ben én nem vagyok annyira otthon, mikor olyan volt itthon unokaöcsimnek (ISK-309), akkor 3-4 szerelőhöz hordtuk, zöldfülű maseratisok voltunk. Ezért javasoltam a Ghibli Sanyit, vagy a Horváth fiúkat a Topolinonál.

 

Alkatrészekben van amit BÁRDI vagy UNIX is tud hozni (fékbetét, gömbfejek, porvédők) speciálisabb alkatrészek www.eurospares.co.uk 

 

 

Előzmény: Tomi422 (14976)
Tomi422 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 14977

Elfelejtettem leírni,hogy miskolci vagyok, vhogy itt helyben kellene az első lépéseket megcsinálni.

Tomi422 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 14976

Szia Maseratisti! 

Köszönöm a tanácsokat, esetleg ha Te tudod, hogy honnan szerezzek be új vezérlést és szíjakat azt is megköszönném . Esetleg ha megengeded akkor megkereslek telefonon.

maseratisti Creative Commons License 2017.10.29 0 0 14975

Olajcserék, vezérlés, benzincsövek, folyadékok azonnal.

Fékbetétek, szilentek és egyéb gumi alkatrészek átvizsgálás után ha szükséges.

 

Felveszed a kapcsolatot az Il Topolinoval. www.iltopolino.hu

 

Másik opció hogy itt kettő beszólást visszagörgetsz, és felveszed a kapcsolatot e-mailben GhibliII-vel. Ha valamiben nem tud segíteni majd tovább irányít. Épp bontódik nála egy 2.8-as QP IV, tehát lesz alkatrész.

 

Előzmény: Tomi422 (14974)
Tomi422 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 14974

Sziasztok! Hozzáértő segítséget szeretnek kérni tőletek. A minap vásároltam egy 2.8-as automata quattroporte 4-est ami nyolc évet állt kinn. Szeretném talpra állítani és sokáig használni. Mit tegyek és miket cseréljek azonnal? Na persze hogy honnan szervezzem be mindezeket. Segítségeteket előre is köszönöm!

 

BiturboZoli_ Creative Commons License 2017.10.28 0 0 14973

Sziasztok,
Megosztok nehany kepet arrol ahogy (altalam) alig hasznalt, forgalombol kivont biturbomra locsolok meg nehany ezrest.
Par hete meg el akartam adni de hamar meggondoltam magam. Most alakul eredeti kozeli allapotba aztan valoszinuleg treleren elhagyja majd az orszagot.



A szerviz is rakott fel par kepet: https://www.facebook.com/powerflowhungary/posts/528318667520104
Nem volt egyszeru megbizhato helyet talalni 1600km tavolsagbol ahol szakertelemben es elhivatottsagban sincsen hiany.

GHIBLI II Creative Commons License 2017.10.16 0 0 14972

GHIBLI II Creative Commons License 2017.10.16 0 0 14971

Sziasztok!

 

 

Maserati Quattroporte IV 2.8 24V bontódik.

 

Hihetetlen, de csak 19177 km van benne.

Sokáig állt az autó, de már jár a mocija, nem is akárhogy Masertibi látta, hallotta.

 

 

 

 

 

maseratisti Creative Commons License 2017.10.02 0 0 14970

Szeva Andris! Nekem még mindig jó lenne a cumó, (buktaboy félének, és a másiknak is menthetetlen a motorháztető viszont kurvára nem érek rá ezzel foglalkozni, hónapok óta rájuk se nyitottam a garázst :-(  ) de ha viszi más akkor csak nyugodtan, mert nem tudok belátható időn belül elmenni érte. Szívesen fizetnék inkább GLS, DPD, TOF  futárt, meg téged is mint csomagoló fenomént ha össze tudjuk logisztikázni .... :-) (mondjuk ezek hétvégén pont nem melóznak)  

 

Megérdeklődök egy privát futárcéget... 

Előzmény: btb2000s-gtv (14965)
maseratisti Creative Commons License 2017.10.02 0 0 14969

szerintem az új Ghiblire gondolt :-) 

 

abból lehet hogy van, bár én csak angol nyelvűt találtam a neten ... 306 oldal PDF

Előzmény: giobarath (14968)
giobarath Creative Commons License 2017.10.02 0 0 14968

Szia! Meglepődnék ha létezne magyar nyelvű leírás - már ha Ghibli II-ről beszélünk.

Előzmény: PIPPANCSMATYI (14967)
PIPPANCSMATYI Creative Commons License 2017.09.28 0 0 14967

Sziasztok, tudna valaki segíteni? Maserati Ghibli magyar nyelvű kezelési könyvre lenne szükségem, akár úgy, hogy kölcsönbe és lemásolom - nem kívánom ingyen! Előre is köszi a reagálást. üdv

gabi

shami Creative Commons License 2017.09.27 0 0 14966

Szia!

Sajna most már csak egyénileg próbálhatod meg, mert rég lejárt a nevezési idő.  Azért egy próbát megér :-)

Előzmény: MAZI TB (14962)
btb2000s-gtv Creative Commons License 2017.09.26 0 0 14965

Szia Maseratisti,

 

Ha valakinek kell bontott gépháztető és első lökhárító, ingyenesen odaadom, elvihető Bp. 17. kerületből. Hétvégenként alkalmas, írj, vagy írjon akit érdekel.

maseratisti Creative Commons License 2017.09.26 0 0 14964

Szia!

 

Én 2005-ben a gyárból rendelve ugyanezt a DAYCO szíjat kaptam gyáriként maseratis zacskóban!

 

Kijelenthetjük hogy gyári alkatrész.

 

Utána én is unixtól rendeltem ugyanezen a dayco számon. Valóban semmi utalás nincs arra hogy maserati alkatrész. Pár éve vettem 2 db-ot még más karton dobozban, de ugyanezzel a dayco számmal. (94481)

Előzmény: btb2000s-gtv (14963)
btb2000s-gtv Creative Commons License 2017.09.26 0 0 14963

Sziasztok,

 

btb2000s voltam korábban, Maseratisti ismer. Most azért írok ide, mivel egy ismerősöm autójában vezérműszíjat cserélünk, találtam vezérműszíjat, és mivel ez fontos lehet, megosztom veletek. Az SOHC motorról van szól

 

Korábban, amikor még megvolt az autóm, felírtam ide az általam talált vezérműszíj-cikkszámokat. Most már csak Dayco elérhető, de ez legalább van - még.

 

Az UNIX-nál van vezérműszíj: UNIX kódja 654740 - ez a kódja a Dayco 94481-es szíjnak. A szíj dobozán egyébként semmiféle utalás nincs arra, hogy Maserati-hoz alkalmazható. Én arra gondolok, hogy lehet valamilyen ipari berendezés, amely teljesen véletlenül ugyanilyen szíjat használ, és ehhez gyártják még ezeket a szíjakat. Fel van tüntetve a dobozon a 194 S 220 számozás - ez ugye az eredeti beszerelésű Pirelli Isoran szíjon található meg.

 

A szíj ára 5850 Ft-volt, viszont én elég jelentős kedvezménnyel hoztam el. Nem tudom mennyi lehet kedvezmény nélküli ára, valószínűleg 10e alatt- körül lehet.

MAZI TB Creative Commons License 2017.09.25 0 0 14962

Sziasztok.

 

Mennék ha van rá lehetőség.

 

Előzmény: shami (14938)
giobarath Creative Commons License 2017.09.13 0 0 14961
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.13 0 0 14960

Szerintem lesz még az is egyszer, mert már párszor csak egy hajszál választott el tőle ;) !

Előzmény: shami (14959)
shami Creative Commons License 2017.09.13 0 1 14959

Szép :-)  Gratulálok!  (De azért nem Maserati...)

Előzmény: Törölt nick (14958)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.09 0 0 14958

Na úgy néz ki, hogy délelőtt alá lett írva az adásvételi, így marad a Thema Ferrari a 3200-4200 projekt helyett egyelőre. 

Minden esetre köszönöm, hogy segítettetek a véleményetekkel és talán pár év múlva megint aktuális lesz a kérés :) !

Ja, amúgy ő lenne az áldozat - remélem, hogy összefutunk majd még autós rendezvényen veletek :) !

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.08 0 0 14957

Jaj mit írtam a nagy sietségben :) ..

ahelyett, hogy örülnék =örülnél

Előzmény: Törölt nick (14956)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.08 0 0 14956

Szia Gt!

.. ahelyett, hogy örülnék, hogy esetleg Lancia fronton erősítünk :))) !

Ez egyértelmű, hogy nem egy ligában játszik a 3200-4200 a 8.32-vel, de igazándiból ha úgy vesszük akkor a  Biturboval, Ghiblivel sem teljesen. Ettől még bármelyiket el tudnám fogadni, mert ezek az autók sem egy ligában játszanak mondjuk egy Dacia Logannal, de még csak egy OT-s Fiat 850-el sem :) ..

Az már más kérdés ,hogy a mai világban hol lehet igazán kihasználni idehaza egy 3200/4200 képességeit? Zárt pályán például, de azon túl legfeljebb autópályán - amíg nem vezetik be idehaza is a szakaszos sebességmérést. Hegyi felfutókon sokkal kisebb teljesítményű autókkal is lehet élvezetesen vezetni - amelyek ilyenre vannak kiélezve. A Thema 8.32 egyértelműen nem erre való. Főúton, autópályán ki lehet egy kicsit kormolni és meg lehet néha lepni vele mondjuk egy agresszíven előzgető Octavia RS-t, hiszen a 6,8 sec (elméleti) gyorsulása azért annyira mégsem rossz - tulajdonképpen papírforma szerint az összes Kappát is veri. Kappa Coupém nem lesz - ezt már megbeszéltük régebben, hogy miért :) !

Egyébként pedig nálunk most közelebb állna a vásárolni tervezett autó a guruló bankbetéthez. Igazándiból pont ezért nem erőltetem a 3200 vonalat. Van egy nagy nézeteltérés köztem és öcsém között. Ő olyan autót szeretne, amiből legalább bukta nélkül ki tud szállni - esetleg némi nyereséggel. Viszont amíg én a 12-15e EUR-os példányokat venném és raknám rendbe, addig ő meg inkább a 20-25ezreset végig márkaszervizben vezetett szervizkönyvvel, amit aztán rendes Maserati márkaszervizbe hordana évente ezer vagy több ezer EUR-okért. Az a gond szerintem, hogy a 3200-4200 ára be van ragadva már jó ideje egy bizonyos szinten. Mivel van utódja, utódjának is utódja, ezért azok is folyamatosan öregednek, csökken az áruk, fentről bekorlátozza a növekedési lehetőségeket. Inkább a 3200 GT-n figyeltem meg, illetve nyilván a Ghiblin is, hogy a ritkaságuk miatt a szép példányok tudnak csillagászati áron is elmenni. 

Egyértelmű, hogy kevésbé rizikós egy drága, de patyolat múltú példány, de ilyen módú fenntartás mellett szerintem nem fog tudni jól kiugrani belőle az elkövetkező pár évben - az fog jól járni, aki tőle megveszi. Nekünk itt Magyarországon pont azt érdemes kihasználni, hogy vannak olcsó, de jó szakemberek a márkaszervizeken túl is és ha valami apróbb hibája van, akkor meg lehet olcsóbban is jól oldani, mint egy rongyrázós Maser márkaszervízben. 

A Thema viszont nekem ilyen téren hazai pálya. Több Themában otthonosan mozgó márkatárssal állok szinte napi kapcsolatban - egyedül a motorjához nem tudnak sokat hozzászólni, mert egyik sem 8.32. Itt nincs értelme márkaszervízről beszélni, mert nincs is ilyen. A motoron túl minden egyéb dolgát meg tudom magam oldani. A motornál meg ragaszkodik öcsém a tovább vezetett szervizkönyvhöz, így azt valószínűleg egy ismerős veterán szervizzel csináltatjuk - ha Thema lesz a választás végén. Ráadásul a Thema Ferrari jóval ritkább és  itt inkább a testvérmotoros Ferrari 308/Mondialhoz képest van bekorlátozódva az ára. 


Előzmény: granturismo (14955)
granturismo Creative Commons License 2017.09.07 0 0 14955

Szia MyKappa!

Azért vedd figyelembe, hogy a két járgány egyszerűen nem egy ligában játszik ezért szerintem nem is lehet egymás alternatívájaként említeni őket. Ha a öszvér motortól eltekintesz az bizony csak egy Thema, tele annak a kompromisszumaival, az elsőkerék hajtással, a keresztbeváltóval, a kőbalta futóművével, a nyikló/nyakló karosszériával. Azzal az autóval vonulni lehet, de egy jót autózni.. azt sajnos nem.

Nézz meg egy robbantott ábrát akár "csak" a 3200-ról, hogy az egy mennyivel derekasabban megépített autó minden tekintetben.

Ha valódi élményt akarsz meg néha egy jót autózni akkor Maser, ha egy furcsa dísztárgyba oltott kis bankbetétet akkor mehet a 8.32.

 

Ha meg egy jó kompromisszumot akkor meg vegyél egy Kappa Coupe-t:-))))

Üdv.

 

Előzmény: Törölt nick (14954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!