IGEN, lesz idén is nadapi találkozó! Az érkezés 10:00-re van a programban, de találkozhatunk 9:00-kor a Shell kútnál a 70-es úton, a szerpentin felső kanyarja után.
Ettől függetlenül szívesen benéznék, mert régebben elő-előfordult, hogy "véletlenül eltévedtem" és Nadapon keresztül mentem haza meló után. Azóta sajnos elköltöztem, most már túl nagy kitérő lenne. Maseratikra meg mindig szívesen csorgatom a nyálamat. :)
Ez tulajdonképp Nadap nevű település majálisa, amire a maserati Club 2004 óta meghívást szokott kapni. Az ideiről nekem még nincs infóm ... de biztos lesz ... szokott.
Tulajdonképp egy nagy helyi bográcsozás, meg néhány autó, de jó szokott lenni :-)
Én tuti nem maseratival (sajáttal biztosan nem) ... múltkor ugyan beindítottam kb 5 percre, de ennyi. Kéne olajcsere, vezérműszíj csere, fékek beállva .. időm meg semmi.
Tibivel is csak azért futottam össze az elmúlt 2 évben kb 3x, mert a munkahelyemtől 10km-re lakik, és néha erre jár. :-) Akkor elméletben maseratizunk. Van néhány fotó a telóján :-)
Már én is készülök rá erősen. A kocsi indul, az olaj nem folyik(!!!) és már a váltó sem recseg, olyan meleg van... :-) Ha pedig vége a találkának, irány egyenesen a Balcsi! :-)
szüksegem lenne biturbo coupe bal ajtó határolóra, kalaptartóra, benzintank szellőztetőre( karbishoz), ha lenne valakinek átvenném, már csak ezek hiányoznak :) és kész! Előre is köszi
"From the illustration below you can see the small brass filter. This can clog up over time, especially on a car that does not have its engine oil changed regularly. Once clogged up it will restrict or prevent the oil flow, and this can cause serious problems. The obvious cure is to remove this 'brass filter'.
While you are doing this, AND WITH THE CYLINDER HEAD REMOVED, you should enlarge the oil passageway of the brass restrictor within this oil gallery. This brass restrictor has a passageway with a diameter of 0.5mm. This should be drilled out to 0.8mm AND NO MORE!!! Make sure you then pass an air pressure hose through this oil gallery to clear out any metal shavings.
Szabó Krisztián vagyok a StreetTuning WorkShop alapítója és Autós találkozó szervező!
2006-óta foglalkozunk Autós rendezvények szervezésével, ez idő óta több nagyobb Találkozót szerveztünk meg pl: Szeptemberfeszt Budapest-Népliget 2010-, Zamárdi/Szántód V8 2011-, Lurdy V8 Budapest 2012-, Köki V8 Budapest, mélygarázs party 2014-, és sorolhatnánk még de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy egy Európában is egyedülálló ötletünk/kezdeményezésünk lenne amit 2015-ben szeretnénk megvalósítani amihez szinte minden autós segítségére szükséges lenne!
Sok szeretettel meghívnánk Benneteket az OTT Fesztivál 2015 @ Autó Generációk Találkozása eseményre!
Miről is szól ez a TALÁLKOZÓ?
2012-ben jött az ötlet, de eddig hely és lehetőség híján sajnos nem valósulhatott meg 2015-ig, idén kaptunk egy nagy és szép helyet és úgy döntöttünk itt az idő, hogy hatalmas összefogással megmutassuk Európának, hogy a magyarok az autózásban is világhírűek.
Az alap koncepció az lenne, hogy minden legyártott autótípusból kiállítanánk egyet-egyet vagy széria vagy tuning formában és ezt minden gyártó modelljéből szeretnénk, azaz így a világ összes típusa ami persze fellelhető még ki lenne állítva egy helyen a nagyérdeműnek és nem titkolt szándékunk a Rekordkísérlet sem...
Ehhez az ötlethez szeretnénk Benneteket is meghívni, hogy megvalósulhasson egy álom és megmutassuk mire vagyunk képesek ha összefogunk!
Egy példa: Quattroporte 6 generáció, +fl, +sport változatok, ez több mint 10 autó és nem csak Quattroporte lenne, hanem az egész repertoár azaz az összes fellelhető típusból ugyanezzel a szisztémával mind!
Elég nagy falat ez de egyedülálló és összefogással kivitelezhető lehet!
A Rendezvényünk teljes neve: Oldtimer és Tuning Találkozó és Fesztivál 2015.
Időpont: 2015.10.10. 10:00-tól
Helyszín: Pest megye, Fót, Fóti-tó
A Generációk Találkozása mellett lesz még Autóstalálkozó, Hangnyomásmérő verseny, Kipuffmérés, Autószépségverseny, Miss Tuning Hölgyszépségverseny, Év Tuning Autója Választás, Autóépítő verseny Döntő és Fellépő zenekarok is!
A Főszervezők: StreetTuning WorkShop és Klub, a Music FM Rádió délutáni Roadshow-jából Horváth Szilárd illetve a veterán vonulatból a Gulyás Team!
A Reklámot a Music FM Rádióban és az RTL Klub Fókusz című műsorában szeretnénk megvalósítani, hogy még több emberhez jusson el a kezdeményezés!
Nagyon nagy örömünkre szolgálna, ha elfogadnátok a meghívásunkat és együtt megvalósítanánk ezt az egyedi ötletet!
Előre is köszönjük a látogatók nevében!
A Cél, hogy az összes legyártott típus a múltban, jelenjen meg a jelenben és vigyázzunk rájuk a jövőben!
konkrétan gyújtógyertya biztos kell, de gondolom nem (csak) ez okozza az indokolatlanul magas fogyasztást (40 l). vezérműlánc és lánctányér sem az igazi, de még ezek sem oldanák meg a problémát.
az alapjárat ingadozik, ha meleg a motor (vmi levegőszabályzó szelep okozza, ha nem tévedek).
még kellene egy bal első fényszóró (+ karosszériás + fényező).
Nem szeretem az automatát, a mostani maseratijaim is mind manuálisak.
Anno fanyalogtam a QP IV-re is, de vezetve nagyon megkedveltem AZT a sportautomatát, és motor kombinációját. Hidd el hogy a quqttroporte esetében a manuális váltó ellenében semmiben nem kompromisszum az az automata.
Ghiblinél már nem lenne ennyire egyértelmű, annál a kézi váltóra voksolnék.
A QP automatáját úgy képzeld el mintha lenne egy 4 sebességes kézi váltód. 1, 2,3 kb 150-170-es tempóig, utána meg egy negyedik hosszú (D) a másik 150-re. Most komolyan, ki váltogat már 150 felett... egyáltalán Svájcban nem lőnek főbe gyorshajtásért? :-)
Nyilván használhatod 0-tól simán D-ben is, de én mindig váltogattam azzal is, a legtöbb helyzetben 1,2,3 elég volt városban, szerpentinen, vagy bármely sportos akcióhoz. D meg autópályázni, vagy dugóban.
Igen, szerintem is nagyon jo ar, es nekem is csak egyetlen okom volt, hogy miutan jol lealkudtam, megsem hoztam el. Az, hogy nem manualis.
keszseggel elfogadom, hogy bizony ez egy jo kocsi automataval is, de nekem most inkabb a manualis kell(ene).
Es megint mondom, ha esetleg vkit erdekel ez, szivesen segitek. Mar csak azert is, mert szegeny bacsi mart az hitte, hogy el is hozom tole a gepet tegnap, miutan olyan jol belemntunk a reszletekbe, es a vegen en leptem vissza.
A QP IV 2,8-asban azzal az automatával a lehető legjobb kombináció. Ráadásul ez egy evo.
Nem mondanám hogy hátrány egy ilyen kocsiban az automata, mert az automatának is van 1,2,3 fokozata a sportos vezetéshez, vissza gangolásokhoz, városi tötymörgésnél meg nagyon jól tud jönni a D.
Azon az áron amit említettél ez ajándék. Én a helyedben ráugranék.
Pont ugyanilyen QP volt unokaöcsimnek 2003-2005 között (csak fekete volt a belső). Nagyon jó kis gép volt. Én addig nem szerettem az automatát (pláne egy sport autóban) de ez az automata, azzal a motorral, (mint tökéletes kombináció) engem meggyőzött.