Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sallaci Creative Commons License 2015.04.20 0 0 14741

Akkor 9-kor a Shell kútnál... :-)

Előzmény: shami (14740)
shami Creative Commons License 2015.04.20 0 0 14740

Sziasztok!

 

IGEN, lesz idén is nadapi találkozó!  Az érkezés 10:00-re van a programban, de találkozhatunk 9:00-kor a Shell kútnál a 70-es úton, a szerpentin felső kanyarja után.

 

A helyiek nagyon várnak minket :-)

 

Üdv.,

Attila

Előzmény: Sallaci (14739)
Sallaci Creative Commons License 2015.04.20 0 0 14739

Sziasztok!

Beszéltem a Nadapi ismerősömmel, megígérte, hogy a héten beugrik  a "helyi hírmondóba" és utána kérdez. Ahogy meg tudok valamit, jelentkezem. 

Előzmény: maseratisti (14737)
a Bloom Creative Commons License 2015.04.17 0 0 14738

Értem, ezek szerint összekevertem valamivel.

Ettől függetlenül szívesen benéznék, mert régebben elő-előfordult, hogy "véletlenül eltévedtem" és Nadapon keresztül mentem haza meló után. Azóta sajnos elköltöztem, most már túl nagy kitérő lenne. Maseratikra meg mindig szívesen csorgatom a nyálamat. :)

Előzmény: maseratisti (14737)
maseratisti Creative Commons License 2015.04.16 0 0 14737

Ez tulajdonképp Nadap nevű település majálisa, amire a maserati Club 2004 óta meghívást szokott kapni. Az ideiről nekem még nincs infóm ... de biztos lesz ... szokott.

 

Tulajdonképp egy nagy helyi bográcsozás, meg néhány autó, de jó szokott lenni :-)

Előzmény: a Bloom (14736)
a Bloom Creative Commons License 2015.04.16 0 0 14736

Jól dereng hogy ez egy összolasz találkozó? Hol találok róla még infót? Szívesen megjáratnám arra az Alfát...

Előzmény: maseratisti (14735)
maseratisti Creative Commons License 2015.04.16 0 0 14735

Május 1 Nadap.

 

Én tuti nem maseratival (sajáttal biztosan nem) ... múltkor ugyan beindítottam kb 5 percre, de ennyi. Kéne olajcsere, vezérműszíj csere, fékek beállva .. időm meg semmi.

 

Tibivel is csak azért futottam össze az elmúlt 2 évben kb 3x, mert a munkahelyemtől 10km-re lakik, és néha erre jár. :-) Akkor elméletben maseratizunk. Van néhány fotó a telóján :-)

Előzmény: lowdesertpunk (14734)
lowdesertpunk Creative Commons License 2015.04.16 0 0 14734

Hello,

en szivesen csatlakoznek!

Mikor szokott kb. lenni?

Előzmény: PetiQP (14732)
Sallaci Creative Commons License 2015.04.15 0 0 14733

Szia PetiQP!

Jó kis kép! Honnan van? :-)

Már én is készülök rá erősen. A kocsi indul, az olaj nem folyik(!!!) és már a váltó sem recseg, olyan meleg van... :-) Ha pedig vége a találkának, irány egyenesen a Balcsi! :-)

Előzmény: PetiQP (14732)
PetiQP Creative Commons License 2015.04.07 0 0 14732

 

Nadap 2015

 

Lassan itt van, remélem nem csak én gondolok rá néha néha....

Attila? Lesz menet? Nem lesz menet?

Többiek? Kocsik? Indulnak? Folyik belőlük az olaj? Megy az index? Reccsen a váltó?

 

 

MaseratES Creative Commons License 2015.03.18 0 0 14731

Hello,

szüksegem lenne biturbo coupe bal ajtó határolóra, kalaptartóra, benzintank szellőztetőre( karbishoz), ha lenne valakinek átvenném, már csak ezek hiányoznak :) és kész! Előre is köszi

herstal Creative Commons License 2015.02.27 0 0 14730

Közben megtaláltam.

 

"From the illustration below you can see the small brass filter. This can clog up over time, especially on a car that does not have its engine oil changed regularly. Once clogged up it will restrict or prevent the oil flow, and this can cause serious problems. The obvious cure is to remove this 'brass filter'.

While you are doing this, AND WITH THE CYLINDER HEAD REMOVED, you should enlarge the oil passageway of the brass restrictor within this oil gallery. This brass restrictor has a passageway with a diameter of 0.5mm. This should be drilled out to 0.8mm AND NO MORE!!! Make sure you then pass an air pressure hose through this oil gallery to clear out any metal shavings.

herstal Creative Commons License 2015.02.27 0 0 14729

Szép napot!

Tudnátok segíteni abban, hogy  mekkorára kell felfúrni.

Előre is köszönöm!

 

zsambok Creative Commons License 2015.01.31 0 0 14728

Köszönöm szépen, jól esik nagyon...

 

Szeretettel várunk benneteket erre a megint érdekes eseményre.

 

Szép hétvégét!

Előzmény: shami (14726)
maseratisti Creative Commons License 2015.01.29 0 0 14727

Még paparazzi fotó is van rólatok :-)

 

Előzmény: shami (14726)
shami Creative Commons License 2015.01.26 0 0 14726

Helló!  Persze, hogy emlékszünk :-)  Az időpont nagyon messze még, de igyekezni fogunk!

üdv.!

Előzmény: zsambok (14724)
maseratisti Creative Commons License 2015.01.24 0 0 14725

Szerintem mindenki emlékszik rád aki Zsámbokon volt :-) Jó kis rendezvény hoztatok össze :-)

Előzmény: zsambok (14724)
zsambok Creative Commons License 2015.01.24 0 0 14724

Tisztelt Magyar Maserati Club!

 

Szabó Krisztián vagyok a StreetTuning WorkShop alapítója és Autós találkozó szervező!

 

2006-óta foglalkozunk Autós rendezvények szervezésével, ez idő óta több nagyobb Találkozót szerveztünk meg pl: Szeptemberfeszt Budapest-Népliget 2010-, Zamárdi/Szántód V8 2011-, Lurdy V8 Budapest 2012-, Köki V8 Budapest, mélygarázs party 2014-, és sorolhatnánk még de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy egy Európában is egyedülálló ötletünk/kezdeményezésünk lenne amit 2015-ben szeretnénk megvalósítani amihez szinte minden autós segítségére szükséges lenne!

 

Sok szeretettel meghívnánk Benneteket az OTT Fesztivál 2015 @ Autó Generációk Találkozása eseményre!

 

Miről is szól ez a TALÁLKOZÓ?

2012-ben jött az ötlet, de eddig hely és lehetőség híján sajnos nem valósulhatott meg 2015-ig, idén kaptunk egy nagy és szép helyet és úgy döntöttünk itt az idő, hogy hatalmas összefogással megmutassuk Európának, hogy a magyarok az autózásban is világhírűek.

 

Az alap koncepció az lenne, hogy minden legyártott autótípusból kiállítanánk egyet-egyet vagy széria vagy tuning formában és ezt minden gyártó modelljéből szeretnénk, azaz így a világ összes típusa ami persze fellelhető még ki lenne állítva egy helyen a nagyérdeműnek és nem titkolt szándékunk a Rekordkísérlet sem...

 

Ehhez az ötlethez szeretnénk Benneteket is meghívni, hogy megvalósulhasson egy álom és megmutassuk mire vagyunk képesek ha összefogunk!

 

Egy példa: Quattroporte 6 generáció, +fl, +sport változatok, ez több mint 10 autó és nem csak Quattroporte lenne, hanem az egész repertoár azaz az összes fellelhető típusból ugyanezzel a szisztémával mind!

 

Elég nagy falat ez de egyedülálló és összefogással kivitelezhető lehet!

 

A Rendezvényünk teljes neve: Oldtimer és Tuning Találkozó és Fesztivál 2015.

Időpont: 2015.10.10. 10:00-tól

Helyszín: Pest megye, Fót, Fóti-tó

A Generációk Találkozása mellett lesz még Autóstalálkozó, Hangnyomásmérő verseny, Kipuffmérés, Autószépségverseny, Miss Tuning Hölgyszépségverseny, Év Tuning Autója Választás, Autóépítő verseny Döntő és Fellépő zenekarok is!

 

A Főszervezők: StreetTuning WorkShop és Klub, a Music FM Rádió délutáni Roadshow-jából Horváth Szilárd illetve a veterán vonulatból a Gulyás Team!

 

A Reklámot a Music FM Rádióban és az RTL Klub Fókusz című műsorában szeretnénk megvalósítani, hogy még több emberhez jusson el a kezdeményezés!

 

Nagyon nagy örömünkre szolgálna, ha elfogadnátok a meghívásunkat és együtt megvalósítanánk ezt az egyedi ötletet!

 

Előre is köszönjük a látogatók nevében!

 

A Cél, hogy az összes legyártott típus a múltban, jelenjen meg a jelenben és vigyázzunk rájuk a jövőben!

 

Egy kis plusz adalék a Globális Autókatalógusunk, ami fejlesztés alatt van http://streettuning.hu/kereso/

 

Az esemény a facebook-on OTT Fesztivál néven megtalálható!

 

Üdv: Szabó Krisztián, 06202964490

streettuningworkshop@gmail.com

 

Régen anno még Zsámbokon találkoztunk 2008 meg a Népligetben 2010-2011 is amikor Én voltam a szervező, talán még Horváth Attila emlékszik rá, remélem!

ion91 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 14723

szia, keress meg minket: www.iltopolino.hu

Előzmény: ezeröt (14722)
ezeröt Creative Commons License 2015.01.15 0 0 14722

konkrétan gyújtógyertya biztos kell, de gondolom nem (csak) ez okozza az indokolatlanul magas fogyasztást (40 l). vezérműlánc és lánctányér sem az igazi, de még ezek sem oldanák meg a problémát.

az alapjárat ingadozik, ha meleg a motor (vmi levegőszabályzó szelep okozza, ha nem tévedek).

még kellene egy bal első fényszóró (+ karosszériás + fényező).

GHIBLI II Creative Commons License 2015.01.15 0 0 14721

Helló! Konkrétan miről lenne szó?

Előzmény: ezeröt (14720)
ezeröt Creative Commons License 2015.01.14 0 0 14720

sziasztok!

 

qpiv-hez keresek szerelőt, mert sajnos a "hivatalos" szervízben nem tudtak ajánlani, és alkatrészbeszerzés ügyben is segítségre szorulok.

 

előre kösz!

üdv:

v

giobarath Creative Commons License 2015.01.02 0 0 14719

Lejárt naptár újrahasznosítása

baseldon Creative Commons License 2014.12.15 0 0 14718

En pedig raadasul szeretem is az automatat, csak most mas a cel.

 

Kar, hogy nem probalhatunk ki minden kocsit minden verzioban, hogy eldonthessuk, mi miro jo nekunk.

No sovinisztak a kovetkezo sort ne olvassak !!

A csajokat sem lehet mind kiprobalni, csak szeretnenk.

 

 

Előzmény: maseratisti (14715)
MaseratES Creative Commons License 2014.12.14 0 0 14717

Szia,

Nekem van több is, ha érdekel.

ion91 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 14716

Hallo,

 

Valakinek nincs otthon elfekvőben egy eladó 6,5x14 et6 biturbo felni?

 

Üdv, Áron

maseratisti Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14715

Nem szeretem az automatát, a mostani maseratijaim is mind manuálisak.

 

Anno fanyalogtam a QP IV-re is, de vezetve nagyon megkedveltem AZT a sportautomatát, és motor kombinációját. Hidd el hogy a quqttroporte esetében a manuális váltó ellenében semmiben nem kompromisszum az az automata.

 

Ghiblinél már nem lenne ennyire egyértelmű, annál a kézi váltóra voksolnék.

 

A QP automatáját úgy képzeld el mintha lenne egy 4 sebességes kézi váltód. 1, 2,3 kb 150-170-es tempóig, utána meg egy negyedik hosszú (D) a másik 150-re. Most komolyan, ki váltogat már 150 felett... egyáltalán Svájcban nem lőnek főbe gyorshajtásért? :-)

 

Nyilván használhatod 0-tól simán D-ben is, de én mindig váltogattam azzal is, a legtöbb helyzetben 1,2,3 elég volt városban, szerpentinen, vagy bármely sportos akcióhoz. D meg autópályázni, vagy dugóban.

 

Persze rajtad áll..

Előzmény: baseldon (14714)
baseldon Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14714

Igen, szerintem is nagyon jo ar, es nekem is csak egyetlen okom volt, hogy miutan jol lealkudtam, megsem hoztam el. Az, hogy nem manualis.

keszseggel elfogadom, hogy bizony ez egy jo kocsi automataval is, de nekem most inkabb a manualis kell(ene).

 

Es megint mondom, ha esetleg vkit erdekel ez, szivesen segitek. Mar csak azert is, mert szegeny bacsi mart az hitte, hogy el is hozom tole a gepet tegnap, miutan olyan jol belemntunk a reszletekbe, es a vegen en leptem vissza.

 

Előzmény: maseratisti (14713)
maseratisti Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14713

A QP IV 2,8-asban azzal az automatával a lehető legjobb kombináció. Ráadásul ez egy evo.

 

Nem mondanám hogy hátrány egy ilyen kocsiban az automata, mert az automatának is van 1,2,3 fokozata a sportos vezetéshez, vissza gangolásokhoz, városi tötymörgésnél meg nagyon jól tud jönni a D.

 

Azon az áron amit említettél ez ajándék. Én a helyedben ráugranék.

 

Pont ugyanilyen QP volt unokaöcsimnek 2003-2005 között (csak fekete volt a belső). Nagyon jó kis gép volt. Én addig nem szerettem az automatát (pláne egy sport autóban) de ez az automata, azzal a motorral, (mint tökéletes kombináció) engem meggyőzött.

 

 

Előzmény: baseldon (14712)
baseldon Creative Commons License 2014.12.12 0 0 14712

Bocs, javitanom kell az alabbi mondokat. Ezt a QPIV-t neztem meg, es irtam le reszletesen:

https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/maserati/quattroporte/17355366

 

A Ghiblit

https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/maserati/ghibli/16101619

melynek hirdetoje kisse arrogans volt mar a telefonban, vegul nem neztem meg.

Előzmény: baseldon (14711)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!