Sziasztok!
Volna egy ajánlatom egy lengéscsillapító problémákkal küzdő mazdatulajdonos részére.
Egy 2000-es Mazda 323-as kocsim van, a jobb hátsó lengéscsillapító megadta magát , ettől kezdve ki kellett cseréltetnem mind a két hátsót, hogy egyformák legyenek. Mivel nem tudtam még akkor , hogy fel is lehet ujíttatni jóval olcsóbban, vettem utángyártott újat. Namármost a régiekre nincs szükségem, meg nehézkes tárolnom.
Elvittem információt kérni Kárászy-ékhoz a Dévai utcára, a bal hátsón nem sokmindent kell
csinálni, annak 8.500 ft-ba kerül a felújítása. Mivel alapból a jobb hátsóval volt a gond, annak a felújítása 12.500 ft-ba kerül. Vagyis 21 ezer forintból van két teljesen frappáns lengéscsillapítód egy év garanciával. Arra gondoltam, hogy egy jelképes összegért, mondjuk
5 ezer forintért szívesen eladnám ezt a lehetőséget valakinek , akinek szüksége van rá és minél olcsóbban szeretné megoldani a lengéscsillapító problémáját.A kételkedők kedvéért : Két eredeti gyári lengéscsillapító, egy 323-as mazdához 68-70 ezer ft-ba kerül. Ennél olcsóbb a KAYABA, mint utángyártott, ami nekem is van, 40 ezer ft. / 2 db. Egy szó mint száz, ha érdekel a dolog hívj, vagy írj. 70/3199910 , zolvarga@vipmail.hu /Bocsi az auditulajoktól..hogy itt írogatok./
Sziasztok,
Nagy nehezen sikerült találni olyan helyet, ahol forgalmaznak Bilstein-t és Koni-t. Bilstein: 17100 Ft, Koni: 17400 Ft, Monroe: hát ez furcsa, egyik helyen 13700, a másiknál: 24000 ??? ua. a típus. Mindketto Monroe specialista szakszerviz. No comment... Ezek után nem kétséges, hogy mit veszek:) Köszönöm hogy segítettetek egy tapasztalatlannak:))
Üdv mindenkinek
Nickkel
Se Sachs-ot, se Monroet ne vegyél, egyik starabb mint a másik... A vadi uj Monroe nekem beszerelve 36%-os volt, ami kész röhej... A Sachs valamivel jobb, de nem az igazi, igy is elég hajóhinta a kocsi.
Koni vagy Bilstein...
Egyébként van valahol egy lengéscsillapitós topik.....
Nicckel!
Az,hogy gázos vagy olajos az szvsz csak tájékoztató jellegű info.A saját példámon tapasztaltam.Gyárilag a vectrámba gázos csillapitók vannak, ezek mivel elfáradtak kicseréltem álliható Koni sport /sárga/ gátlókra, amik,olajosak, mível a Koni ehez a tipushoz csak olajosat gyárt.De a külöbséget egyszerüen nem tudom leirni, teljesen más lett az autó viselkedése, a kanyarokban mintha zsinorón húznák.Nagyon sirály lett.Ha nem akarsz sport gátlókat amik, így ültetőrugók nelkül, nem rontották a konfort érzést, talán egy kicsit lett keményebb az autó, akkor még a Sachs gátlókat tudom ajánlani.
Kössz a tippeket. A Monroe v. Sensatrac nem ajánlott? Ha jól tudom a másodiknak van vegyes olajos-gázos kivitele is, ahol a nagyobb terhelést a gáz kapja. Ki tud errol valamit? Érdemes megvenni?
Nickkel
A segítségeteket kérném. Van egy 89-es Audi 80-som és időszerű lenne rajta egy lengéscsillapító csere. Tudom, hogy van gázos, olajos stb. Szerintetek melyiket válasszam, vagyis inkább mi a különbség a közöttük? Melyik komfortosabb esetleg melyiknak mennyi a futásteljesítménye?
Még egy kérdés: tudja valaki, hogyan lehetne a zajszintet lecsökkenteni a kocsin belül, minnél olcsóbban?
Várom a hozzászólásotokat.
Kösz
Nickkel