Újból vennék egy Mercedes-t. Volt már 123-asom és 124-esem is. Most a 2003-as 1.9 PDTDI Passat-om melyben 345.000km van, cserélném le egy 198.000km-t futott 1999-es C 200 CDI-re. Egy 60év körüli tatáé volt a gép, classic felszereltséggel, metálzöld színben. Lenne valakinek tapasztalata ezzel a motorral és tipussal?
w203 és c203 típusokhoz (új C osztály és a kupé) való gyári univerzális tetőcsomagtartó. Lehet rá csatlakoztatni különböző gyári kiegészítő elemeket: dobozt, bicaj vagy sí vagy snowboart szállításához. Adok hozzá két síszállító szettet, így összesen hat pár léc és bot szállítható vele. Németországi új ára kb 120.000,-Ft. (Csomagtartó 189, 2db síszett 2*119).
Ha valakit érdekel, akkor a nyilvános emilemen keressen. Köszönöm.
Köszi az infot, eddig én is ezeket hallottam. De mégis milyen bajok voltak a TDI-vel? Mire figyeljek oda, ha mégis azt néznék ki magamnak?
Automata váltóssal van tapasztalatotok? Asszony azt szeretne igazán, és van aki lebeszél, van aki rábeszél...
örülök, hogy tetszett a megjegyzésem, nagy MB-fan vagyok (más márkákból inkább csak egy-egy típusért vagyok oda, bár Mercedesben is van egy-két darab, amelyik nem tetszik, pl. W140, A-klasse, stb.)
A 126-os valóban jó kompromisszum a szépség és a használhatóság között, vagyis nem is kompromisszum, mert nem kell lemondani semmiről.
Mesélhetnél bővebben a szekérről, mióta van Nálad...
81 az nem tegnap volt, persze ha gondozták az autót, akkor az nem kor. Én szívesen csücsülnék be egy második generációs '86 utáni darabba, mondjuk egy 300SEL-be. (Na jó, egy szép 126 coupét is kibírnék.. majd scannelek az albumomból)Csak ehhez sok pénz kell, mármint nem is megvenni, hanem karban tartani, azt meg én nem csinálom, hogy veszek egy autót, villogok vele, hogy én milyen király vagyok, és nem költök rá.
SZVSZ az ilyenek járatják le az összes márkát, mert olyan autó nincs, amit ne kellene karban tartani. Egy Mercedes is szétrohad Mo-n, ha nem kap rendes alváz-és üregvédelmet. Úgyhogy egyelőre maradok tag itt: www.ladaclub.hu :-)
a közeljövőben szándékozom venni egy minimum 6 üléses MB Vito/V-klasse típust, és szeretném a tapasztalataitokat megtudni a 108/110/112CDI illetve a 230td motorokról illetve magáról a Vito/V-klasse-ról általánosságban.
Minden érdekel, vezethetőség, szervízelhetőség, várható költségek, típushibák, egyéb tudnivalók. Sajnos megrögzött béemvé tulajként ebben a kategóriában kénytelen vagyok más márkát választani, és akkor már legyen MB. :-))) Jelenleg egy Peugeot 806 buszunk van, de ideje már lecserélni.
Én sem értem az új esklassze miért ilyen lett. Ez a "hallámpás" merci elég nehezen fér bele a képbe. Egyébként W mennyi is? Szép autó, de hiányzik belőle a robosztusság, az agresszivitás. (szvsz)
A W140-es az egyik kedvenc mercim. Úgy érzem már nem sokat kell várnom, és vehet is végre egyet :) Ez még igazi nagy batár országúti cirkáló. Olyan mint a 123 volt amikor kijött, és a 126.
A 124 és a 190 sosem jött be igazán, az olyan mintha kompromisszumot kötne az ember. Ha már merci legyen jó nagy. :) w126, w140 :)
A W116/280SE gyári fogyasztási értéke 16 liter. Cserébe vígasztaljon a 185LE, és egy egyedi autó birtoklásának és vezetésének gyönyörű élménye.
Gondolkozz LPG-n, bár ha restauráláson töröd a fejed, nagy bűn a gyári állapot megsértése.
Az én kedvenceim:
W114/280CE
W107 hardtop
W116/350SEL
W123/200 benzin
W126/300SD -- ez akár hétköznapi használatra is
Egyébként a 126-os 300-as turbódízeljét szintén beleteszik ezekbe a szörnyetegekbe, hogy lehessen járni velük mindennap, anélkül, hogy benzinkutat kellene kötni utána.
Na ne mondja senki, hogy a Mercedes nem egy tuti csapat, küldtem egy levelet, és erre elküldték postán /Stuttgartból/ a W126-os eredeti prospektusát és egy kis márkatörténetet a típusról. Mindezt ingyen ésdíjmentve. Azért nem hiszem, hogy sok külföldi cég megcsinálta volna ezt.
Hiáába adna ki az ember 30 millkát egy új S merciért (Lottó főnyeremény szükséges hozzá) ha nem lehetne nyugodtan otthagyni egy parkolóban, ott van a jó öred W123 Kaffer Merdzsó azt az ember nem félti, hacsak nem egy nagyonszép állapotú ritkaság.
Még a bili is messze van nemhogy egy új S vagy CL!!
De látam Németben egy új C AMG-t nagyon ász a járgány 19'-os papucsok antracit metál fény....stb. na meg a sofőr egy kb 60 éves háborusbűnös fejü gádzsó. De a gép akkor is ott van!!
debrecenben a napokban láttam egy magyar rendszámos Új CL 500-at alig hittem a szememnek, de az volt, igaz mindenki megveheti potom 40+ millkáért.
De szerintem a régebbi tupúsok szebbek, nekem azok jobban bejönnek.
Autóhoz képest egész sokat mutatják, ráadásul jó helyzetekből. (Pl. távolról ráfókuszálnak, s csak utána látni, hogy ő is benne van.) Amerikai filmekben nem ritkaság háttérnek egy jó fecskefarkó, a 123-masok is sokat parkolnak, meg robbannak.