Keresés

Részletes keresés

gigant Creative Commons License 2001.04.03 0 0 36
Mit szóltok a Váncsa-féle cikkhez?
blr Creative Commons License 2001.02.26 0 0 35
Meglepődve tapasztaltam, hogy ma reggel, mikor felhívtam a 1212-t, nem kellett nyomkodnom a telefon gombjait, hanem egyből várhattam az ügyintézőre, aki 1 perc alatt átírta a Kedvenc szám NET alá bejegyzett hívószámomat. (Persze sokkal kevésbé leszek boldog, ha ezt úgy csinálta meg, mint egy éve, amikor három hónapon keresztül rossz kimenő számon tartották nyilván.)
chx1 Creative Commons License 2001.02.05 0 0 34
A MP egy csodás hely. A múltkor bementem, és "értelmesen beszélgettem velük". Erre szépen hátrasétált a hölgy (és nem a rendőrséget és/vagy a mentőket hívta, pedig az se lepett volna meg) hanem kiprintelte a belső számlarendszerből a rám vonatkozó tételeket. Abból már mindent érteni lehetett: mikor, milyen számlákat állítottak ki, köztük a sztornó számlákat, amelyeket egyébként sosem látunk, és azt is, hogy mikor mennyi pénzt loptak el az OTP-ből és így mikor hogy alakult a számlaegyenlegem.
gigant Creative Commons License 2000.10.19 0 0 33
"hogy őket az ügyfél-visszajelzések gyűjtésére, továbbítására hozták létre"
csak nem valami Matávos főnök vagy??? az utasításban amit kaptunk~majdnem pontosan ugyanezekkel a szavakkal volt leírva a tevékenysége a FEEDBACK-csoportnak !
Valóban megvannak az eszkalációs csatornáink, és végre valóban ki is használhatjuk őket !
Ha valamit mi igérünk, azt meg is tesszük!!!
Előzmény: matav1212 (31)
matav1212 Creative Commons License 2000.10.19 0 0 32
bocsi a csuklásért,elsőre hibát irt ki és eltüntette az irományt,azért irtam újra.
matav1212 Creative Commons License 2000.10.19 0 0 31
"egyszerűbbnek tartják a tűréshatárukon lecsapni a telefont"
- Ezt nem tehetik meg.
"gyakorlatilag mindenki azt mond és tesz, amit akar, úgy sem látod, mit csinál"
- erre talán azt a két módszert tudnám továbbadni, amit nekem is tanácsoltak:
1, mindig fel kell írni az üi. nevét,lehet rá hivatkozni, és ha jó,akkor lehet ezután őt keresni!!!
2, ha valamit kérsz, mindig vissza kell csörögni, hogy 1 másik üi.is látja-e, ugyanazt látja-e amit kértél.
+1, a menüben múltkor hallottam vmi újat,a 8 és 1 gombok mmegnyomása után,az üi.elmondta, hogy őket az ügyfél-visszajelzések gyűjtésére, továbbítására hozták létre.Nekik megvannak a csatornáik a megf.helyekre, nekem úgy tűnik, ki is használják rendesen.
Na ott lehet verni a tam-tamot.
üdv, bocsika ah hosszú lett !!!
matav1212 Creative Commons License 2000.10.19 0 0 30
"mert egyszerűbbnek tartják a tűréshatárukon lecsapni a telefont"
Ezt SZVSZ nem tehetik meg,ha a nevét tudod az illetőnek,reklamálni kell,nem fogja megköszönni amit kap.
"A 1212 nem személyes kapcsolat, gyakorlatilag mindenki azt mond és tesz, amit akar, úgy sem látod, mit csinál valójában a másik, tehát ez a rosszabb. "
Szerintem itt jön be az a két módszer amit nekem is tanácsoltak ismerősök:
1, mindig fel kell írni az ügyintéző nevét,ha meg vagy elégedve vele, utána őt kérni
2, bármit kérsz, utána vissza kell csörögni, hogy egy másik ügyintéző is látja-e, és ugyanazt látja-e amit kértél.
+1:létrehoztak a 8 és 1 gomb alatt egy csoportot, akik ha jól értesültem,pont az ilyen ún. ügyfél-visszajelzéseket gyűjtik, és nekik megvannak a csatornáik a megf.helyekre, amit az intézkedések alapján ki is használnak.Itt lehet verni a tam-tamot, lesz hatása.
üdv, bocs ha hosszú lett!!!!
BueL Creative Commons License 2000.10.19 0 0 29
1
BueL Creative Commons License 2000.10.19 0 0 28
1=http://www.index.hu>
BueL Creative Commons License 2000.10.19 0 0 27
1
blr Creative Commons License 2000.10.19 0 0 26
még egy "eredeti példány"-t sosem fogtok kapni
Hát ez bizony nagyon sajnálatos, de a számviteli törvény szerint nem csak nem lehet még egy eredeti példányt kiadni, de a hibás számlát (ha nem járulok hozzá későbbi korrekcióhoz) le is lehet sztornózni, és lehet javított, eredeti példányt kiküldeni. Az, hogy a Matáv számlázórendszere erre nem képes, azt nem csodálom, hiszen 2400 Ft ÁFÁ-ját rendszeresen 599,99 Ft-nak veszi, és ez nem egyszeri eset, hanem a számláimon mindennapos dolog! Szerintem ilyen számlázórendszerrel nem lehetne hivatalosan számlát kiadni! (A 1212-n kiemelt előadó kérdezte, hogy sokat számít nekem az az 1 fillér?!)
Előzmény: HelpDesk (24)
HelpDesk Creative Commons License 2000.10.19 0 0 25
A MP-ban valóban inkább az értékesítésre koncentrálnak. Ha az 1212-n érdeklődsz mondjuk a Siemens 51-esről, sok mindent nem nagyon tudnak mondani, 99%-a még csak nem is tudja hogy néz ki, a MP-ban viszont ott van előtte, meg tdja mutatni, el tudja magyarázni. A MP-ban viszont hiába érdeklődsz egy komlolyabb számláról, nem biztos, hogy e tudják magyarázni. Azonkívül az 1212 naprakészebb, naponta kapnak infókat az újításokról, így előfordulhat, hogy egy visszakapcsolásra a MP-ban 1 napot mondanak, de közben a műszaknak 3-4 napjába is belekerül. És ezt az 1212 mindig pontosabban tudja. A készülékakciók viszont ár egyértelműen a MP htáskörébe tartoznak, így azokról az 1212 nem tud mindent.
Az a baj, hogy itt két külön egységről van szó, aminknek külöböző feladatkörei vannak. Viszont ezek az életben gyakran átfedik egymást, így az egyik-másik fél téves információi féreértésekhez vezethetnek...

Sajnos ez van...

Megint üdv: HelpDesk

Előzmény: matav1212 (19)
HelpDesk Creative Commons License 2000.10.19 0 0 24
Egy javaslat:

Ha cégek vagytok, és nem értetek egyet a számlával, és a kifogásolt összeg sem olyan eget verően nagy, inkább fizessétek be, bízva a MATÁV és az 1212 jóindulatában. Ugyanis ha gey számla egyszer kiment, és azt utána lejavítják, még egy "eredeti példány"-t sosem fogtok kapni. (Lásd. számviteli törvény) Viszont, ha türelmesen kivárjátok, a következő számlán rajta lesz a korrekció, és ráadásul eredeti példányt kaptok. És hogy hogy lehet ezt ellenőrizni a reklamáció után? Az 1212-n határozottan meg kell kérdezni, van-e olyan összeg rögzítve, ami nem került számlára. Ha nincs, akkor valami nem jött össze...
Persze ha nincs szükség elszámoláshoz eredeti számlára, és a határidő nem járt le, nyugodtan ragaszkodhattok az azonnali korrekcióhoz.

Üdv: HelpDesk

Előzmény: blr (23)
blr Creative Commons License 2000.10.19 0 0 23
Megnyugtatlak, nálam is pillanatok alatt elismerték a hibájukat, visszahívtak, többször is, de azóta sem tudták kijavítani, ellenben ráraktak még néhány lapáttal, mert mire már minden a helyén volt, az egyik havi számlám ismét tartalmazott 3 hónapra visszamenőleg hívásokat (no figyelmeztetés, minek is az, az ügyfelek 90%-a nem bogarássza át a számláját), ami ismét érintette a problémás időszakot. Azóta odáig jutott az ügyintézés, hogy ismét az eredeti összegekkel szerepelnek a számlák a rendszerben...
Úgyhogy: kellemes bírkózást az elkövetkező néhány napra - hónapra - évre?!

FIGYELEM: A 1212 álláspontja szerint az a számlareklamáció, amit nem teszel meg írásban a lejárati határidő előtt, az nem mentesít a hibásan számított összeg befizetése alól! (És ebben ráadásul igazuk is van, a dolog jogszerű!)

Előzmény: VaLaki (22)
VaLaki Creative Commons License 2000.10.18 0 0 22
Nekem 24 óra alatt kibogozták, amit három héttel ezelőtt elszúrtak, egyedi problémák ügyintézője visszahívott, elismerték a helytelen számlázást, pontatlan beállításokat. Gondolom meghallgatták a hangfelvételt.
Hát, a javított számla (-13 e !) még nem jött meg, de a bírkózás tegnapelőtt volt.
mouser Creative Commons License 2000.10.18 0 0 21
Van egy olyan érzésem - és ez egyre jobban erősödik - hogy at ügyintézők képzése a következőkből áll:

ügyek intézése: --------------------3 óra
problémás esetek megoldása: --------2 óra
különféle mellékek kapcsolása: -----100 óra
udvarias kommunikálás az ügyféllel: 100 óra

Előzmény: matav1212 (19)
blr Creative Commons License 2000.10.18 0 0 20
Ezek szerint az udvariassággal nincs gond, akkor mivel lehet, hogy annyit szidják őket ?
Én el tudok küldeni valakit valahová úgy, hogy még meg is köszöni utána, de a 1212-nél nincs meg igazán ez a kultúra, mert egyszerűbbnek tartják a tűréshatárukon lecsapni a telefont, vagy kirakni hold-ba a vonalat egy pár órára...

A segítőkézséggel vagy a hozzáértéssel ?
Tapasztalataim szerint mindkettővel akadnak gondok.

Tényleg, szerintetek melyik a rosszabb:
az 1212 vagy a Matáv-pontok ???

A 1212 nem személyes kapcsolat, gyakorlatilag mindenki azt mond és tesz, amit akar, úgy sem látod, mit csinál valójában a másik, tehát ez a rosszabb.
A Matáv-pontok nem rendelkeznek megfelelő jogosultsággal, ezek tipikusan értékesítő-helyek, a nem standard problémák hallatára általában az a reakció, hogy ott a K-vonal a 1212-höz, hívjam fel őket.

ui.: Lehet, hogy csak én vagyok ennyire negatív a Matáv ügyfélkezelésével kapcsolatban, de szerintem más is az lenne, ha a 1212 elgépelése folytán 3 hónapon keresztül havonta százezres nagyságrendű a túlszámlázással állna szemben, amire a Matáv magasról sz*rik, egyszerűbbnek tartja a fenyegetőzés (vonal-egyirányúsítás) és értetlenkedés váltogatását.

Előzmény: matav1212 (19)
matav1212 Creative Commons License 2000.10.18 0 0 19
Üdv !
Ezek szerint az udvariassággal nincs gond, akkor mivel lehet, hogy annyit szidják őket ?
A segítőkézséggel vagy a hozzáértéssel ?
Tényleg, szerintetek melyik a rosszabb:
az 1212 vagy a Matáv-pontok ???
Előzmény: mouser (18)
mouser Creative Commons License 2000.10.14 0 0 18
No, három hét után végre megcsinálták ezt a rohadt hangpostát. Ehhez csakcsupán annyi kellett, hogy egy olyan ügyintéző srác vegye fel a telefont, aki nemcsak udvarias - mert udvariasságból nagy lumen az összes - hanem tett is vmit. Nemcsak beírta a gépbe, hogy ez énnálam nem műx, hanem, idézem: "saját két kezemmel vittem át a főnökhöz a panaszát" Két óra múlva ment a dolog.
Előzmény: mouser (11)
KisHercegnő Creative Commons License 2000.10.13 0 0 17
akkor bocsesz. :))
Előzmény: matav1212 (13)
Detonátor Creative Commons License 2000.10.13 0 0 16
Jól van, jól. Mit kiabálsz, mindjárt megsüketülök. Olvashatnál a sorok között. Ilyen jelek vannak ott, hogy :) meg ;). Ezért nem kellet volna mail-t küldened! Visszaküldtem, nehogy kárba vesszen. ;) Bocs, ha mellre szívtad! Nem akarom, hogy az egészséged rovására menjen.
Szia!
Előzmény: matav1212 (15)
matav1212 Creative Commons License 2000.10.11 0 0 15
NEM VOLTAM, NEM VAGYOK, NEM LESZEK MATÁVOS ???
ÉRTHETŐ ??? VISZONT KIVÁNCSI VAGYOK, HA LEHET !!!
Detonátor Creative Commons License 2000.10.11 0 0 14
Biztos volt matávos vagy. :) Ezrével rúgták, rúgják ki onnan az embereket az utóbbi időben. Busszú, édes bosszú ! ;)
Előzmény: matav1212 (13)
matav1212 Creative Commons License 2000.10.11 0 0 13
"egyébként jó kis PR fogás amitt itt csinálsz"
Ezt hogy érted ???
Semmi közöm a "céghez", sem semmilyen hasonló vagy adatgyűjtő céghez, csupán kiváncsi vagyok.
Lehet, hogy furcsa,mert tényleg nekem eddig csak pozitív tapasztalatom volt az 1212-vel, de ahogy itt olvasgattam, nem mindenki van így velük !!!
Tehát az érdeklődésemben semmi célzatosság nincs !!!
Előzmény: KisHercegnő (10)
blr Creative Commons License 2000.10.10 0 0 12
1212 NEM ügyfélszolgálat, tulajdonképpen a MATÁV-nak nincs is ügyfélszolgálata

Hát pedig kéne, hogy legyen neki olyanja...

Erre a felvetésemre közölte a 1212, hogy ha nem tetszik, reklamáljam meg! (Mármint azt, hogy nincs az Üzletszabályzat I. fejezet 4. pontjának megfelelő Ügyfélszolgálat)
Miben reklamáljak? Mivel személyes ügyfélszolgálat nincs, levélben 8-)

Előzmény: Tamás (5)
mouser Creative Commons License 2000.10.10 0 0 11
No a 1212-vel legalább az a baj nincs, hogy nem udariasak. Tényleg kedvesek, de a Hangpostám nem megy már vagy két hete, és egyszerűen képtelenek megjavítani!
Előzmény: matav1212 (9)
KisHercegnő Creative Commons License 2000.10.10 0 0 10
szerencsére nekem már nincs. de a pofátlanság teteje, hogy elkezdik számlázni (most ehhez + a nem működés), anélkül hogy kérném. sőt, idegbeteg voltam, hogy 8 csöngés után felvette, pedig a drága nagyikámnak legalább 10 csengetés mire odslattyog a telcsihez. NE OSSZÁK BE AZ ÉN PÉNZEMET, HOGY MIRE KÖLTÖM ÉS MIRE NEM!

egyébként jó kis PR fogás amitt itt csinálsz. :)

matav1212 Creative Commons License 2000.10.10 0 0 9
Na, helyben vagyunk, kiváncsi voltam mikor bújik elő a sok vihart kavart HANGPOSTA !!!
Csak két embernek van ???
titinka1 Creative Commons License 2000.10.10 0 0 8
Először beetetésként ingyen megkaptuk a hangposta szolgáltatást. Amikor felhívtam az 1212-t, hogy miként lehet ezt használni, azt mondták, hogy mi nem vagyunk jogosultak rá. Annyira nem rázott meg a dolog, mivel a telefonunk üzenetrögzítős, amikor viszont már fél éve folyamatosan leszámlázták a 150 Ft-ot, felhívtam őket, hogy akkor most mi van. Erre azt mondták, hogyha nem tetszik, mondjam le. De mit? Amit nem is használhattam. Amikor mondtam, hogy jó, lemondom, a nő kitalálta, hogy nem is én vagyok az előfizető, hanem a férjem, ezért neki kell telefonálnia. Amikor a férjem hívta őket, neki az első szóra sikerült. De ennyi erővel, akárki telefonálhatott volna, aki hímnemű, a vonalon keresztül a személyazonosságát nem tudják ellenőrizni.
Monopoly Creative Commons License 2000.10.10 0 0 7
Videki hazba is bevezetsz telefonvonalat. Nem vagy ott, megtortenik a szereles/orulsz hogy mar hetvegen sem lesz nyugalmad ha megadod az uj szamodat, de legalabb te tudsz telefonalni es igy jobb a lelkiismereted. Elso pentek ejjel, szol a telefon -- kikaszalodsz, gephang mondja, hogy uzeneted erkezett, hivd fel hogy meghallgassad -- felhivod, jelszot ker, nem tudod -- visszafekszel -- 2 ora ejjel, csak szolgaltat a Matav, megint figyelmeztet == atkozodsz, visszafekszel -- szombat hajnal == eleg, hivod az ugyfelszolgalatot === nem akarod elhinni hogy ezt meg merik tenni, beleertve a tudakozojukat is SENKI NEM KEPES meg csak valaszolni sem arra hogy hogy a fenebe lehet leallitani a programjukat vagy legalabb megtudni a default jelszot amit beallitottak neked HETFO REGGELIG. Mukodtetnek egy kaszagep szolgaltatast ugyhogy megsporoljak azt hogy hetvegen segitsenek -- mintha hetvegen nem is lenne ugyfeluk? vagy csak jogaszuk olvasta ugy a koncesszios szerzodesuk azt a pontjat ami arrol szol hogy 72 oran belul ezt meg azt meg kell oldjanak, hogy jaj de jo, abba pont bele fer a pentek estetol hetfo reggelig tarto fejront???

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!