Meglepődve tapasztaltam, hogy ma reggel, mikor felhívtam a 1212-t, nem kellett nyomkodnom a telefon gombjait, hanem egyből várhattam az ügyintézőre, aki 1 perc alatt átírta a Kedvenc szám NET alá bejegyzett hívószámomat. (Persze sokkal kevésbé leszek boldog, ha ezt úgy csinálta meg, mint egy éve, amikor három hónapon keresztül rossz kimenő számon tartották nyilván.)
A MP egy csodás hely. A múltkor bementem, és "értelmesen beszélgettem velük". Erre szépen hátrasétált a hölgy (és nem a rendőrséget és/vagy a mentőket hívta, pedig az se lepett volna meg) hanem kiprintelte a belső számlarendszerből a rám vonatkozó tételeket. Abból már mindent érteni lehetett: mikor, milyen számlákat állítottak ki, köztük a sztornó számlákat, amelyeket egyébként sosem látunk, és azt is, hogy mikor mennyi pénzt loptak el az OTP-ből és így mikor hogy alakult a számlaegyenlegem.
"hogy őket az ügyfél-visszajelzések gyűjtésére, továbbítására hozták létre"
csak nem valami Matávos főnök vagy??? az utasításban amit kaptunk~majdnem pontosan ugyanezekkel a szavakkal volt leírva a tevékenysége a FEEDBACK-csoportnak !
Valóban megvannak az eszkalációs csatornáink, és végre valóban ki is használhatjuk őket !
Ha valamit mi igérünk, azt meg is tesszük!!!
"egyszerűbbnek tartják a tűréshatárukon lecsapni a telefont"
- Ezt nem tehetik meg.
"gyakorlatilag mindenki azt mond és tesz, amit akar, úgy sem látod, mit csinál"
- erre talán azt a két módszert tudnám továbbadni, amit nekem is tanácsoltak:
1, mindig fel kell írni az üi. nevét,lehet rá hivatkozni, és ha jó,akkor lehet ezután őt keresni!!!
2, ha valamit kérsz, mindig vissza kell csörögni, hogy 1 másik üi.is látja-e, ugyanazt látja-e amit kértél.
+1, a menüben múltkor hallottam vmi újat,a 8 és 1 gombok mmegnyomása után,az üi.elmondta, hogy őket az ügyfél-visszajelzések gyűjtésére, továbbítására hozták létre.Nekik megvannak a csatornáik a megf.helyekre, nekem úgy tűnik, ki is használják rendesen.
Na ott lehet verni a tam-tamot.
üdv, bocsika ah hosszú lett !!!
"mert egyszerűbbnek tartják a tűréshatárukon lecsapni a telefont"
Ezt SZVSZ nem tehetik meg,ha a nevét tudod az illetőnek,reklamálni kell,nem fogja megköszönni amit kap.
"A 1212 nem személyes kapcsolat, gyakorlatilag mindenki azt mond és tesz, amit akar, úgy sem látod, mit csinál valójában a másik, tehát ez a rosszabb. "
Szerintem itt jön be az a két módszer amit nekem is tanácsoltak ismerősök:
1, mindig fel kell írni az ügyintéző nevét,ha meg vagy elégedve vele, utána őt kérni
2, bármit kérsz, utána vissza kell csörögni, hogy egy másik ügyintéző is látja-e, és ugyanazt látja-e amit kértél.
+1:létrehoztak a 8 és 1 gomb alatt egy csoportot, akik ha jól értesültem,pont az ilyen ún. ügyfél-visszajelzéseket gyűjtik, és nekik megvannak a csatornáik a megf.helyekre, amit az intézkedések alapján ki is használnak.Itt lehet verni a tam-tamot, lesz hatása.
üdv, bocs ha hosszú lett!!!!
még egy "eredeti példány"-t sosem fogtok kapni Hát ez bizony nagyon sajnálatos, de a számviteli törvény szerint nem csak nem lehet még egy eredeti példányt kiadni, de a hibás számlát (ha nem járulok hozzá későbbi korrekcióhoz) le is lehet sztornózni, és lehet javított, eredeti példányt kiküldeni. Az, hogy a Matáv számlázórendszere erre nem képes, azt nem csodálom, hiszen 2400 Ft ÁFÁ-ját rendszeresen 599,99 Ft-nak veszi, és ez nem egyszeri eset, hanem a számláimon mindennapos dolog! Szerintem ilyen számlázórendszerrel nem lehetne hivatalosan számlát kiadni! (A 1212-n kiemelt előadó kérdezte, hogy sokat számít nekem az az 1 fillér?!)
A MP-ban valóban inkább az értékesítésre koncentrálnak. Ha az 1212-n érdeklődsz mondjuk a Siemens 51-esről, sok mindent nem nagyon tudnak mondani, 99%-a még csak nem is tudja hogy néz ki, a MP-ban viszont ott van előtte, meg tdja mutatni, el tudja magyarázni. A MP-ban viszont hiába érdeklődsz egy komlolyabb számláról, nem biztos, hogy e tudják magyarázni. Azonkívül az 1212 naprakészebb, naponta kapnak infókat az újításokról, így előfordulhat, hogy egy visszakapcsolásra a MP-ban 1 napot mondanak, de közben a műszaknak 3-4 napjába is belekerül. És ezt az 1212 mindig pontosabban tudja. A készülékakciók viszont ár egyértelműen a MP htáskörébe tartoznak, így azokról az 1212 nem tud mindent.
Az a baj, hogy itt két külön egységről van szó, aminknek külöböző feladatkörei vannak. Viszont ezek az életben gyakran átfedik egymást, így az egyik-másik fél téves információi féreértésekhez vezethetnek...
Ha cégek vagytok, és nem értetek egyet a számlával, és a kifogásolt összeg sem olyan eget verően nagy, inkább fizessétek be, bízva a MATÁV és az 1212 jóindulatában. Ugyanis ha gey számla egyszer kiment, és azt utána lejavítják, még egy "eredeti példány"-t sosem fogtok kapni. (Lásd. számviteli törvény) Viszont, ha türelmesen kivárjátok, a következő számlán rajta lesz a korrekció, és ráadásul eredeti példányt kaptok. És hogy hogy lehet ezt ellenőrizni a reklamáció után? Az 1212-n határozottan meg kell kérdezni, van-e olyan összeg rögzítve, ami nem került számlára. Ha nincs, akkor valami nem jött össze...
Persze ha nincs szükség elszámoláshoz eredeti számlára, és a határidő nem járt le, nyugodtan ragaszkodhattok az azonnali korrekcióhoz.
Megnyugtatlak, nálam is pillanatok alatt elismerték a hibájukat, visszahívtak, többször is, de azóta sem tudták kijavítani, ellenben ráraktak még néhány lapáttal, mert mire már minden a helyén volt, az egyik havi számlám ismét tartalmazott 3 hónapra visszamenőleg hívásokat (no figyelmeztetés, minek is az, az ügyfelek 90%-a nem bogarássza át a számláját), ami ismét érintette a problémás időszakot. Azóta odáig jutott az ügyintézés, hogy ismét az eredeti összegekkel szerepelnek a számlák a rendszerben...
Úgyhogy: kellemes bírkózást az elkövetkező néhány napra - hónapra - évre?!
FIGYELEM: A 1212 álláspontja szerint az a számlareklamáció, amit nem teszel meg írásban a lejárati határidő előtt, az nem mentesít a hibásan számított összeg befizetése alól! (És ebben ráadásul igazuk is van, a dolog jogszerű!)
Nekem 24 óra alatt kibogozták, amit három héttel ezelőtt elszúrtak, egyedi problémák ügyintézője visszahívott, elismerték a helytelen számlázást, pontatlan beállításokat. Gondolom meghallgatták a hangfelvételt.
Hát, a javított számla (-13 e !) még nem jött meg, de a bírkózás tegnapelőtt volt.
Van egy olyan érzésem - és ez egyre jobban erősödik - hogy at ügyintézők képzése a következőkből áll:
ügyek intézése: --------------------3 óra
problémás esetek megoldása: --------2 óra
különféle mellékek kapcsolása: -----100 óra
udvarias kommunikálás az ügyféllel: 100 óra
Ezek szerint az udvariassággal nincs gond, akkor mivel lehet, hogy annyit szidják őket ? Én el tudok küldeni valakit valahová úgy, hogy még meg is köszöni utána, de a 1212-nél nincs meg igazán ez a kultúra, mert egyszerűbbnek tartják a tűréshatárukon lecsapni a telefont, vagy kirakni hold-ba a vonalat egy pár órára...
A segítőkézséggel vagy a hozzáértéssel ? Tapasztalataim szerint mindkettővel akadnak gondok.
Tényleg, szerintetek melyik a rosszabb:
az 1212 vagy a Matáv-pontok ??? A 1212 nem személyes kapcsolat, gyakorlatilag mindenki azt mond és tesz, amit akar, úgy sem látod, mit csinál valójában a másik, tehát ez a rosszabb.
A Matáv-pontok nem rendelkeznek megfelelő jogosultsággal, ezek tipikusan értékesítő-helyek, a nem standard problémák hallatára általában az a reakció, hogy ott a K-vonal a 1212-höz, hívjam fel őket.
ui.: Lehet, hogy csak én vagyok ennyire negatív a Matáv ügyfélkezelésével kapcsolatban, de szerintem más is az lenne, ha a 1212 elgépelése folytán 3 hónapon keresztül havonta százezres nagyságrendű a túlszámlázással állna szemben, amire a Matáv magasról sz*rik, egyszerűbbnek tartja a fenyegetőzés (vonal-egyirányúsítás) és értetlenkedés váltogatását.
Üdv !
Ezek szerint az udvariassággal nincs gond, akkor mivel lehet, hogy annyit szidják őket ?
A segítőkézséggel vagy a hozzáértéssel ?
Tényleg, szerintetek melyik a rosszabb:
az 1212 vagy a Matáv-pontok ???
No, három hét után végre megcsinálták ezt a rohadt hangpostát. Ehhez csakcsupán annyi kellett, hogy egy olyan ügyintéző srác vegye fel a telefont, aki nemcsak udvarias - mert udvariasságból nagy lumen az összes - hanem tett is vmit. Nemcsak beírta a gépbe, hogy ez énnálam nem műx, hanem, idézem: "saját két kezemmel vittem át a főnökhöz a panaszát" Két óra múlva ment a dolog.
Jól van, jól. Mit kiabálsz, mindjárt megsüketülök. Olvashatnál a sorok között. Ilyen jelek vannak ott, hogy :) meg ;). Ezért nem kellet volna mail-t küldened! Visszaküldtem, nehogy kárba vesszen. ;) Bocs, ha mellre szívtad! Nem akarom, hogy az egészséged rovására menjen.
Szia!
"egyébként jó kis PR fogás amitt itt csinálsz"
Ezt hogy érted ???
Semmi közöm a "céghez", sem semmilyen hasonló vagy adatgyűjtő céghez, csupán kiváncsi vagyok.
Lehet, hogy furcsa,mert tényleg nekem eddig csak pozitív tapasztalatom volt az 1212-vel, de ahogy itt olvasgattam, nem mindenki van így velük !!!
Tehát az érdeklődésemben semmi célzatosság nincs !!!
1212 NEM ügyfélszolgálat, tulajdonképpen a MATÁV-nak nincs is ügyfélszolgálata
Hát pedig kéne, hogy legyen neki olyanja...
Erre a felvetésemre közölte a 1212, hogy ha nem tetszik, reklamáljam meg! (Mármint azt, hogy nincs az Üzletszabályzat I. fejezet 4. pontjának megfelelő Ügyfélszolgálat)
Miben reklamáljak? Mivel személyes ügyfélszolgálat nincs, levélben 8-)
No a 1212-vel legalább az a baj nincs, hogy nem udariasak. Tényleg kedvesek, de a Hangpostám nem megy már vagy két hete, és egyszerűen képtelenek megjavítani!
szerencsére nekem már nincs. de a pofátlanság teteje, hogy elkezdik számlázni (most ehhez + a nem működés), anélkül hogy kérném. sőt, idegbeteg voltam, hogy 8 csöngés után felvette, pedig a drága nagyikámnak legalább 10 csengetés mire odslattyog a telcsihez. NE OSSZÁK BE AZ ÉN PÉNZEMET, HOGY MIRE KÖLTÖM ÉS MIRE NEM!
Először beetetésként ingyen megkaptuk a hangposta szolgáltatást. Amikor felhívtam az 1212-t, hogy miként lehet ezt használni, azt mondták, hogy mi nem vagyunk jogosultak rá. Annyira nem rázott meg a dolog, mivel a telefonunk üzenetrögzítős, amikor viszont már fél éve folyamatosan leszámlázták a 150 Ft-ot, felhívtam őket, hogy akkor most mi van. Erre azt mondták, hogyha nem tetszik, mondjam le. De mit? Amit nem is használhattam. Amikor mondtam, hogy jó, lemondom, a nő kitalálta, hogy nem is én vagyok az előfizető, hanem a férjem, ezért neki kell telefonálnia. Amikor a férjem hívta őket, neki az első szóra sikerült. De ennyi erővel, akárki telefonálhatott volna, aki hímnemű, a vonalon keresztül a személyazonosságát nem tudják ellenőrizni.
Videki hazba is bevezetsz telefonvonalat. Nem vagy ott, megtortenik a szereles/orulsz hogy mar hetvegen sem lesz nyugalmad ha megadod az uj szamodat, de legalabb te tudsz telefonalni es igy jobb a lelkiismereted. Elso pentek ejjel, szol a telefon -- kikaszalodsz, gephang mondja, hogy uzeneted erkezett, hivd fel hogy meghallgassad -- felhivod, jelszot ker, nem tudod -- visszafekszel -- 2 ora ejjel, csak szolgaltat a Matav, megint figyelmeztet == atkozodsz, visszafekszel -- szombat hajnal == eleg, hivod az ugyfelszolgalatot === nem akarod elhinni hogy ezt meg merik tenni, beleertve a tudakozojukat is SENKI NEM KEPES meg csak valaszolni sem arra hogy hogy a fenebe lehet leallitani a programjukat vagy legalabb megtudni a default jelszot amit beallitottak neked HETFO REGGELIG. Mukodtetnek egy kaszagep szolgaltatast ugyhogy megsporoljak azt hogy hetvegen segitsenek -- mintha hetvegen nem is lenne ugyfeluk? vagy csak jogaszuk olvasta ugy a koncesszios szerzodesuk azt a pontjat ami arrol szol hogy 72 oran belul ezt meg azt meg kell oldjanak, hogy jaj de jo, abba pont bele fer a pentek estetol hetfo reggelig tarto fejront???