Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.17 0 0 1110

Sziasztok!

 

Új cikkünk: Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet motorjának hangolásáról ... 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal próbáljon segíteni, valami stabil alapot adni. Én és kollégáim írásainkkal, videóinkkal ezt tesszük.

 

Kérdéseidre NEM itt (mert ritkán nézem), hanem cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben gyorsan fogok válaszolni. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat, vagy aktuális cikkünket:

 

 

 

"Motoroptimalizálásra, chiptuningra érkezett ez a szinte új, még napjainkban (2021) is gyártósoron lévő 1.4 benzinturbó Suzuki Vitara. Alapból nagyon jó kis autók ezek, kedvező áruk, megbízhatóságuk és garanciális feltételeik miatt nagy számban értékesítik őket, így hozzánk is szép számmal érkeznek egy “kis” erősítésre. Töretlenül jönnek annak ellenére is, hogy egy ilyen új autónál bármilyen beavatkozás a gyári garancia korlátozását okozhatja, és mégis… 

Jönnek annak ellenére, hogy gyári beállítással is egy jól eltalált motor ez, amely katalógus szerint a csúcsnyomatékát már 1500-as fordulaton leadja. Ezt mérésünk sosem igazolta, de tény, hogy alul is kellemesen elindul már gyári beállításon is. Maximális teljesítményét elvileg 5500 RPM-en kéne elérnie, viszont ezt teljesítményméréseink szerint kicsit lejjebb, 5080-as fordulaton már rendelkezésre bocsátja. 

A motor és turbó jelentős biztonsági tartalékkal van méretezve, amelyet Prémium Pro motoroptimalizálásunkkal 4-5 órás munka alatt szívesen felszabadítunk számodra..."

A teljes cikkhez kattints ide: Suzuki Vitara 1.4 140LE chiptuning

 

Ajánlatot IDE KATTINTVA tudsz kérni a saját autódról chiptuningra, motoroptimalizálásra.

 

 

 

 

  Üdvözlettel: 

 

 

  Tóth Richárd

  tulajdonos ügyvezető

 

 Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook

Blender Blottle Creative Commons License 2021.02.05 0 0 1109
Előzmény: Blender Blottle (1108)
Blender Blottle Creative Commons License 2021.02.05 0 0 1108
Armaprime Creative Commons License 2020.05.09 0 0 1107

Sziasztok

Volt valakinek hatso hid csereje az uj vitaran?

Köszönöm

Jager74 Creative Commons License 2020.01.22 0 0 1106

Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem,hogy a 2005.utáni 3 ajtós 1,9 DDi motoros osztóművét be lehet-e építeni a 3 ajtós 1,6 benzinesbe? (mert abban ugye nincs).

Válaszokat köszönöm!

Skodri84 Creative Commons License 2019.12.25 0 0 1105

Nem tudom az 5 ajtósba miért nem tették azt a jól bevált motort. Szinte semmivel sem nehezebb, mint a kocka, viszi az is, mint szél a szarospapírt. Túlnyomórészt még pályán sem járnak ezek hosszútávon 130 felett, hanem max. 100-120-al, oda bőven elég még kultúráltan. Meg hajót se akarnak vele vontatni, ahhoz kis fing az egész karosszéria. Bőven elég lett volna az a ~ 100 lovas 1.6 benzin az 5 ajtós alá is.

Előzmény: skt15 (1104)
skt15 Creative Commons License 2019.12.25 0 0 1104

A fő probléma ezekkel ma már, hogy a legfiatalabbak is 15-16 évesek, akár valós "csillió" kilométerrel. A bent lévő turbódízel motor meg újonnan sem a megbízhatóságáról volt híres.

Nekem sose volt ilyen, de anno lebeszéltek róla. Nekem mindenképp rövid kellett anno. 2.0 benzinest kerestem, de végül 1.6-ost találtam. 5 év (~100000km) alatt tök hibátlan eddig. 

Előzmény: Skodri84 (1103)
Skodri84 Creative Commons License 2019.12.25 0 0 1103

Az lehet gondolom a 2000-es benzines. Arról mit tudni? Elég ritka madár, nemhiszem, hogy pont abból találnék megfelelő állapotút, színűt, felszereltségűt sajnos. Meg a fórumokon/csoportokban sem sok bontottat látni, alkatrész meg mindig kell. Ezért választanám a leggyakoribb típusokat, amihez gyorsan van cucc.

Előzmény: skt15 (1102)
skt15 Creative Commons License 2019.12.24 0 0 1102

~130 lovas szívóbenzines nem egy erőmű. 

Előzmény: skt15 (1101)
skt15 Creative Commons License 2019.12.24 0 0 1101

Miért ne lenne a Grand-ból kis benzines? 

Előzmény: Skodri84 (1100)
Skodri84 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 1100

Sziasztok! 

 

Nekem egy kocka 1.6 JLX-em van, amivel megvagyok elégedve, kategóriájához mérten. 

Feleségemnek szemezgetnék majd idővel egy 5 ajtós gömbölyű Granddal, amikből ugye sajnos nincs kis benzines, a 2.0 TD az alap. Erről a motorról mit érdemes tudni? Olvasom van Peugeot 109 lovas, meg Mazda 87 lovas, namármost nekem csakis az egyszerűség, javíthatóság, alkatrészellátottság a döntő, ezek alapján melyik az ajánlottabb? Ilyen kettőstömegű lendkerék, ilyen-olyan DPF-szűrők, nagynyomású szivattyúk, meg hasonló menetrendszerint cserélendő alkatrészekről hallani sem akarok. Lehet traktor, nem túl erős, a lényeg, hogy induljon, menjen, ne egy le a fejem, és ne ürítse ki a zsebem. Kb. a kocka 1.6-omhoz legközelebb állót

kereseném majd. Valahogy én a Mazdát érzem ilyenebbenek.....régebbi technika, egyszerűbb felépítés, gondolom én.

S.Krisztián0221 Creative Commons License 2019.12.15 0 0 1099

Sziasztok!Adott egy 1.6 injektoros vitara ami üzemmelegen nem akar kipörögni,dadog és néha le is áll.Járt már igy valaki,vagy van esetleg ötletetek mi lehet a baja ?(cserélve lett benzin szivattyú,elosztófedél és rotor,gyertya és kábelek is nem régen.)

Király Ervin(Bocus2ervin) Creative Commons License 2019.12.08 0 0 1098

Ja, 1991 es évjárat 1.6 JLX.

Király Ervin(Bocus2ervin) Creative Commons License 2019.12.08 0 0 1097

Sziasztok,

 

Lenne valakinek csak első ( vezetőoldali ) keménytető elem eladó ?

Lehetőleg fekete.

Ervin

06309841616

skt15 Creative Commons License 2019.11.28 0 0 1096
Grand?
Vákuumcső rajt van az első diffin, nem lyukas stb.?
Előzmény: Peba 11 (1095)
Peba 11 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 1095

Sziasztok tudnátok segiteni mitől mehet el az első hajtás ?vitara 2.0 td 2002 es

atompyka Creative Commons License 2019.08.25 0 0 1094

A kapcsolója is hibá, de leszakadhatott róla a vezeték is, szeretik hülye helyre tenni. De lehet, hogy pl. a làmpa nem kap testet. Elmegy odáig a delej?

Előzmény: mindíg kezd (1092)
joskabacsi Creative Commons License 2019.08.24 0 0 1093

Keresek jó állapotú ponyvát, esetleg kemény tetőt '96-os kocka Vitarára. 

 

mindíg kezd Creative Commons License 2019.08.24 0 0 1092

Kedves Fórumozók!

Az elmúlt héten vásárolt a család egy 2006os gyártású, 1995cm³, 5 ajtós vitarát. A napokban vettem észre, hogy a tolatólámpa nem világít. Izzót, biztosítékot már cseréltem, de továbbra sem működik. Tudna valaki segíteni a hiba ok kiderítésében? Előre is köszönöm

big-dewil Creative Commons License 2019.06.20 0 1 1091

tag vok ott is, kb egy hete irtam be, pont leszarják a kérdésem, de köszi. )))

 

ehun a verda.

Előzmény: atompyka (1090)
atompyka Creative Commons License 2019.06.19 0 0 1090

Szia

Keresd meg nyuszy-t a jimny.hu-n (elvileg ő az oldal gazdája), neki volt (van?) ilyenje. 

Előzmény: big-dewil (1089)
big-dewil Creative Commons License 2019.06.19 0 0 1089

Üdvözlöm az urakat.

vettem egy szép autot, (23 éves pont), volna pár kérdésem.

 

Szeretném kicsit felemelni az X90-et. (Vitara) kb 5cm-re gondolok. Olvastam pogácsákrol a rugo tetejére, hosszabb Grand Vitara rugokrol, kaszni és az alváz közé gumi alátétekről, Pro Comp emelöszett, stb.
Teljesen tanácstalan vagyok.
Ti mit és hogyan csináltatok, költséghatékony megoldásra vágyom.

E9Matyi Creative Commons License 2019.05.22 0 0 1088

Kedves veterán Vitara tulajdonosok!

 

Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. 
Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. 
A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.

 

Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!

Időpont: május 25., Szombat

Gyülekező, útvonal, program, eddigi résztvevők: https://japtimers.hu/forum/viewtopic.php?f=2&t=384

Kérjük a jelentkezéseiteket az előbbi linken adjátok le a jármű típusával és az ételválasztásotokkal egyetemben.

 

Dr Dee Creative Commons License 2019.05.05 0 0 1087

Nevess csak.

Előzmény: skt15 (1086)
skt15 Creative Commons License 2019.05.05 0 0 1086
Azért a "terepen hibátlan" kifejezésen hangosan felnevettem.
Előzmény: Dr Dee (1085)
Dr Dee Creative Commons License 2019.05.05 0 0 1085

Nekem ez van. És hibátlan terepen. Persze falat nem lehet mászni vele😊

Előzmény: skt15 (1084)
skt15 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 1084
Az utolsó terepjáró a gömbölyű Vitara 2005-ig.
Néztem én is az új Vitara-t, de terepre nagggggyon nem...
Duster akkor már, meg ugye a Jimny, ha nem kell nagyobb kocsi.
Előzmény: Dr Dee (1083)
Dr Dee Creative Commons License 2019.05.04 0 0 1083

Nekem a Grand Vitarám van 2008-as. 11éve van meg. 1870cm Renault dízel,de ebben sincs kettőstömegű. 129lóerős,300nm,242.000km-ert tettem bele. Idén februárban 237.000km-ernél cseréltünk kuplungot,szerkezetet,kinyomócsapagyat. Meg a turbó most lett felújítva,önindító csere is most volt. Nekem 9litert eszik átlagban. Új kora óta van olaj fogyasztása,15000km-ként kb 0,7-0,8 liter.

Elől most kell a féktárcsákat cserélni. Meg idén lengéscsillapítókat is. Használtam anno terepen is. Mostanában ritkán már,sajnalom....

Nézegettem az új Vitarát,de nekem nem tetszik. Meg nem is terepjáró!! 

 

Előzmény: Jager74 (1078)
skt15 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 1082
Igazából egy őskövület motor; szerintem kinyírhatatlan (megfelelő szervizelés mellett)
Előzmény: skt15 (1081)
skt15 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 1081
Erdőben, pláne felezővel nagyon jó az 1.6-os is.
Országúton előzéshez már kevésbé.
Oda jöhetne több nyomaték.
Előzmény: Jager74 (1080)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!