Na ez tetszett :>>>>>. Igen, amikor én is upgradelni akartam a szar belföldi Cirrust Visa Classicra egyből telefonszámla meg ilyenek után kezdtek üvölteni. Innentől fogva a történet ugyanaz. Bementem az OTP-be, ahol mondták, legyen egy meghatározott összeg a számlán, és megkapom a kártyát. Így is lett. Azóta is ott tárolom a pénzem.
De irigyellek!!!!
De most komolyan. Anno mikor az ELTE-n bejott az, hogy az osztondijat szamlara kell kapni, aki nem jelezte elore, hogy neki mar van valahol bankszamlaja, annak mindenkinek nyitottak egy BB-s bankszamlat, valami cirrus bankartyaval, amival csak automatabol lehet kivennni, csak belfoldon. Nem nagyon volt sok penz soha rajta, aztan befejeztem az egyetemet es eljottem kulfoldre dolgozni(2 eve). Akkor bementem, hogy aztan mostmar nekem kene egy olyan bankkartya a szamlamhoz, amit kulfoldon tudok hasznalni es fizetni vele meg minden.
Semmit nem ertettem a bankkartyakhoz, ugyhogy az ugyintezo amit ajanlott elfogadtam, persze az csak egy maistro bankkartya volt, ami az egvilagon semmire sem jo, csak kegyeskedik engedelyezni az ATM-bol valo penzfelvetelt kulfoldon is, de olyan nevetseges atvaltassal dolgozik, hogy az mar uzsora + meg megdobja egy szep kis kezelesi koltseggel is, szoval nagyon tre, fizetni vele sehol sem lehet.
Mikor par honap mulva hazalatogattam bementem a BB-be, hogy nekem kene egy VISA mert hogy tudjak bele interneten vasarolni, meg boltba fizetni meg ilyenek. Egy napos sorbanallas utan kozoltek, hogy ha azt 5 tonna igazolast beszerzem, ami kell nekik, es ha az utobbi idoben volt legalabb ennyi meg annyi a szamlamon, akkor lehet rola szo, es ropke 6 !!! het alatt el is keszul es csak! szemelyesen lehet majd atvenni. Elkezdtem magyarazni, hogy en eppen kulfodon dolgozom es 1 hetig leszek itthon es utana csak fel ev mulva meg ilyenek, hat nem igazan erdekelte oket.
Ezek utan atballagtam az OTP-be fel ora sorbanallas utan a holgy meghallgatta mi a kinom , telefonalt parat kitoltetett nemi urlapot, felszamolt valami parezer forint gyorsitott bankkartyakeszites dijat, de 1 het utan VISA kartyaval a zsebemben utaztam vissza! Amihez van telebank, amivel barmikor , barhol a vilagon megmondjak az egyenlegem , barhova azonnal atutalhatok stb.
Ezek utan mielott visszautaztam volna persze levettem az osszes penzt a BB-s szamlamrol es vegigalltam ugyancsak egy felnapos sort, hogy meg szeretnem szuntetni a szamlamat. Igazolvany, bankkartya ott volt, de a holgy kozolte, hogy nem szuntetheti meg nekem, mert nem hoztam el a szamlanyitasi szerzodest. Magyaraztam en, hogy az egyetemnyitotta nekem, meg el kell utaznom, de hajthatatlan volt.
Visszautaztam , a szuleimet joparszor elzargattam a BB-be, hogy szuntessek meg, persze megszereztuk azt a nyomorek szerzodest, kuldtem a szuleimbek felhatalmazast a szamla tortesere, de nem engedtek mondvan, hogy csak szemelyesen lehet.
Ez volt mar tobb mint 1.5 eve, azota nem volt a szamlan semmi penz soha. Most 2 honapja mar lejart a szamlahoz tartozo bankkartya, erre kuldtek egy ertesitest, hogy menjek be atvenni az uj kartyamat amit automatikusan keszitettek.
Szoval orulet nem birom megszuntetni!!!! De nem fogok tobb napot az hazautazasombol ezekre a hulyekre aldozni.
Megtaláltam. Küldtek egy értesítést, hogy megszűntetik a számlácskámat, ha nem használom:o))) Szóval tulképpen jól jártak el, ennek ellenére nem szimpatikus a dolog...
Na hun az a tárgyi bizonyíték, jóembör? Én utánanéztem, de azt hiszem, egy nagytakarítás alkalmával, mint "nem érdekel" kategóriát, a kukába vágtam. A szeméttelep meg messze van :>>>>>.
Még tavaly valamikor jött tőlük egy levél, hogy változik valami. Vissza is kellett küldeni valamit, én ha jól emlékszem, nem küldtem vissza. Talán abban volt ez. De az is lehet, hogy ez az új kártya kiküldési programhoz való hozzájárulás volt. Nem tartottam fontosnak. Meg az is fura volt anno, hogy a BKE a BB-hez küldött mindenkit, erre a BB megszüntette az egyetemi kirendeltséget - szintén gazdaságossági okora hivatkozva. Ez senkinek nem tetszett, mert az egész egyetemnek (kb. 5000 ember) ott volt számlája. Én is emiatt hanyagoltam őket, mert a Kossuth térre már nem érte meg elmenni, ha valamit el akartam intézni.
Mellesleg az eset valóban bosszantó, de szerintem a BB-nél vannak elkeserítőbb dolgok is. Pl. amióta új számon van a Teleinvest, egyszerűen nincs kedvem igénybevenni a szolgáltatást, vagy értékpapír-számla tranzakciókat miért csak a nyitó fiókban lehet tenni stb. Sajnos eddig lusta voltam utánanézni más bankoknak, tud ajánlani valaki jót ?
Négyjegyűnél üzletileg egy kissé érthetetlen a bank álláspontja. Valaki írta, hogy a bank nem végez személyiség analízist. Attól még lehetne józan parasztesze, miszerint aki ma egyetemre jár, az holnap pénzt fog keresni, és szüksége lesz bankszámlára, és ha már van egy, akkor valószínűleg odateszi a pénzét. Annak idején nekem is kényszerből volt BB számlám, aztán egyetem után jóideig nem használtam, mégse jött ilyesféle levél. Nézd meg a szerződéses feltételeket - asszem mostanában változtak a BB-nél.
Egyetértek Veled!
A baj csak az, hogy a bankok szinte kartellba tömörülnek, már ami a díjakat és kondíciókat illeti.
Az egyenlege 4 számjegyű, és kb. 1999 vége óta nem használtam. Egyébként meg persze, hogy antireklámot csinálok. Szerinted ez normális magatartás egy banktól?
Ha van errefelé BB-s, örülnék, ha megmagyarázná ennek az egésznek az értelmét...
Ha a levelet a bankot nevesítve ideírtad, akkor kerekebbé is tehetnéd a történetet. Mondjuk mióta nem használtad a számlát és mennyi egyenleg volt rajta (gyanítom, hogy max 3 jegyű egyenleg, és minimum éves nemhasználat együttesen).
Nem vagyok bankos, de furcsa antireklémot írsz itt, a teljesség igénye nélkül.
Azért nem, mert pl. az OTP nem kérdezget, hogy akarom vagy nem, csinálják az új kártyát, és küldik az értesítőt. A BB nagyon jó színben próbálta magát mutatni azzal, hogy nem kell bemenni a kártyáért, hanem kiküldik postán, és egy kóddal kell aktiválni, meg ilyenek, de a bank gazdaságosságát nem az ügyfeleken kell behozni, hanem a belső költségek lefaragásán: kevesebb autó, kevesebb pocsékolás, stb. Az ügyfelekkel való foglalkozás nem a pocsékolás kategória, legalábbis nálam nem. Vagy csak én vagyok defektes? A többi bank érdekes módon ilyeneket nem csinál.
Naja, nagyjából egyetértek veled. Viszont a bankok nem foglalkoznak személyiség és karrier analízissel, ezért nem tudják, hogy milliomos leszel, vagy leszek :o)))) Tulajdonképpen velem is eléggé sokat várt a BB. Nem vagyok megsértődve, sőt a jövőben még lehetek újra az ügyfelük, ha kínálnak valami érdekeset. Gondolom a kártyád is lejárt, nem újítattad meg. Ebből Ők arra következtettek, hogy nem szeretnéd használni a számlád. Valahol logikus. Vagy mégsem?
Nálam az a történet, hogy még amikor a BKE soraiba kerültem, közölték, hogy a BB-nél kell számlát nyitnom, mert nem kapom meg az ösztöndíjamat. Mondtam: OK. Aztán a szar átlagom miatt ösztöndíj az nem jött :>>>>, de a számla maradt. Amúgy a másik számlámat használom, ez csak úgy volt. De nem is az zavar, hogy engem kirúgnak, mert nekem nem fognak hiányozni, hanem az, hogy miért csinál egy bank ilyet. Én dolgoztam bankban, de ott nem igazán ez volt a felfogás, hanem örültek az ügyfeleknek, végülis belőlük él a bank. Ki tudja, később én leszek a szupermilliárdos, a BB meg fogja a fejét:" a francba, elküldtük" :>>>>>.
Az én számlámat is felmondták (nem kártyás). 5 éve nem volt rajta pénzforgalom és kb. 70 Ft volt az egyenlege... Nem döbbentem meg, ezt tényleg nagy marhaság megtartani. Gondolom a tiéden sem volt pénzmozgás mostanában, viszont ha igen, akkor 100%-ig osztom felháborodásod:o))))
Szerintem keresd elo a szerzodesedet es nezd meg van e valami ilyesmi irva, hogyha nem hasznalod egy jo ideig akkor megszuntetik...
Ha nincs ilyen , akkor nincs joguk szerintem megszuntetni...
Bankunk alapelve a gazdaságosság, működési költségeink legésszerűbb beosztása, annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a legmagasabb szintű szolgáltatásokat nyújtsuk.
Ezen célunk elérése érdekében megvizsgáltuk ügyfeleink bankkártya számlájának forgalmát és azt tapsztaltuk, hogy Ön huzamosabb ideje nem használta bankkártya számláját.
Az Ön bankkártya számlájának száma: xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxxx
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Bankkártya Általános Szerződési Feltételek 16.2.1 pontja alapján az Önnel kötött bankkártya szerződést 2000. október 31. hatállyal felmondjuk.
Ha Ön úgy dönt, hogy a későbbiekben mégis szeretne bankkártyát használni, akkor kérjük, hogy fáradjon be számlavezető bankfiókjába. A bankfióki ügyintéző tájékoztatni fogja Önt a teendőkről.
Amennyiben másként nem rendelkezik úgy kártyaszámláján az elszámolást követően esetlegesen maradó pozitív egyenlegét a felmondási idő leteltét követően fenti értesítési címére postán elutaljuk.
Mindazonáltal köszönjük, hogy Bankunkat választotta és megtisztelt bennünket bizalmával. Kérjük, ha Bankunk működésével kapcsolatban bármilyen észrevétele vagy kérdése van, hívja a Budapest Telebank (R) (16-40) 477-777-es telefonszámát.
A Budapest Telebank (R) kézséggel ad felvilágosítást bankunk egyéb szolgáltatásaival - például az áruvásárlási hitellel és a készpénzt nyújtó Privát Kölcsönnel - kapcsolatban is. Örömünkre szolgálna, ha nem szakadna meg a kapcsolat Bankunk és Ön között,s a jövőben is bizalommal fordulna hozzánk.
Budapest, 2000. szeptemberBudapest Bank Rt.
---
Hát nem is tudom... bizalom, meg ilyenek. Szerintem egy banknak nem kirúgnia kellene az ügyfeleit, hanem megtartani. Ennek a levélnek az értelme: sokba kerülsz, menj a francba. De addig is belerakunk neked egy kis ingyenreklámot.