Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hubo44 Creative Commons License 10 órája -1 0 67621

Ki venem a vezeteket eš at forastanam a kontaktokat. A immo ki igtataš mindig valami gond volt de šokat fejlodot a tudomaň.

Előzmény: mjani68 (67620)
mjani68 Creative Commons License 11 órája 0 0 67620

Én is kiszedtem már az óracsoportot kontakt sprével be is fujtam az érintkezőket,csatlakozót.2 hónapig semmi baja nem volt, de most megint elkezdte.Ha hosszabb útra megyek akkor csak stresszelek hogy beindul e vagy nem.Ezért akarom kiiktatni az immot. De aki szoftveresen ki tudja kapcsolni az nem tudja hogy a gázos ECU miatt nem e  lessz probléma.

Köszönöm hogy válaszoltál.

Előzmény: hubo44 (67619)
hubo44 Creative Commons License 12 órája -1 0 67619

Est alandoan javitotuk a octaviakon. Két salaš vezetek med a kulč sekreňen lévô immo tekerčtôl a orakba. Ha ki van veve a ora čoport lehet latni a immo vezetekt. Kontakt spray parsor fel le eš ok volt. šemi tudomaň ededul othon meg lehet oldani. (a gaz ECU-nak fogalma šinč a immorol)

Előzmény: mjani68 (67617)
t.lantos Creative Commons License 16 órája 0 0 67618

Karácsony előtt ott cseréltettem olajat. Aztán januárban meg láttam megszünt. Nem is értem. Nagyon jól felszereltség szerviz volt, muszakira mindig oda mentünk 

Előzmény: net91 (67613)
mjani68 Creative Commons License 16 órája 0 0 67617

Sziasztok 

2008 1.6 benzin gáz Seat Altea XL hez kellene segítség.

Az autó random  időközönként inditásnál immobiliser hibával leáll.Megütögetem az óra csoportot kulcs ki ,kulcs be, és beindul.Valószinű kontakt hiba.Találtam egy szakembert aki szoftveresen ki tudja kapcsolni az immobilisert, a gond az hogy mikor mondtam hogy gázos is az autó és még egy ECU van a kocsiban (Landi Renzo) azt mondta beszéljek egy autógázos szakival mert Ö nem tudja hogy a gázos ECU mit tilt és hogy milyen kapcsolatban van a gyári ECU-val.Ha valaki tudna segíteni hogy mehet e a szoftveres kikapcsolás ,vagy esetleg tudnátok olyan helyet ajánlani ahol megtudják oldani a problémát.

Köszönöm 

 

1 valaki Creative Commons License 5 napja 0 0 67616

Bezártak, Kántor van 16. kerületben, és jobbak is.

Előzmény: net91 (67613)
hubo44 Creative Commons License 5 napja 0 0 67615

Előzmény: hubo44 (67614)
hubo44 Creative Commons License 5 napja 0 0 67614

Nem volna ijen valakinek el fekvôbe, eštleg ôtlet?

net91 Creative Commons License 2024.07.05 0 0 67613

Most akartam vizsgáztatni a gázos kocsimat a Medic-carnál és látom megszűnt a honlapjuk. Nekem 2010-ben ők szerelték be a gázt az Octaviába és náluk szoktam vizsgáztatni a kocsit.

Tudsz róluk további infót, hogy mi állt a megszűnés hátterében? 

 

Előzmény: t.lantos (67600)
sebokricsi Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67612

Rendben.

Előzmény: 1 valaki (67611)
1 valaki Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67611

Hívd fel holnap.

Előzmény: sebokricsi (67609)
sebokricsi Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67610

Mentek az autóval. Átvétel előtt is és amikor visszavittem, akkor is.

Előzmény: Mister V. (67606)
sebokricsi Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67609

Ha elvállalná, akkor akár oda is elvinném. Kicsit messze van, de bevállalnám.

Előzmény: 1 valaki (67608)
1 valaki Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67608

Szappanosékat keresd, Tasson. Google segít,

Előzmény: sebokricsi (67607)
sebokricsi Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67607

Elég jó emberismerő vagyok. Láttam már amikor átadták az autót, hogy sumákolás van., valami nem jó. Oda többet nem viszem, mert úgysem ismerik be, hogy ők hibáztak. (Lett volna lehetőség korrigálni a hibát). Valaki tud segíteni a programozásban?

Előzmény: Mister V. (67606)
Mister V. Creative Commons License 2024.06.23 0 1 67606

Ha benzin üzemben nincs torpanás, akkor nincs gond se a gyertyával, se a gyújtással. Parasztvakítás, amibe belementél, hogy lerázzanak.

Nekem 1-2-3-4 pólusú gyertyával ugyanúgy működött a benzinnel és gázzal is, noha oda vagy kifejezetten gázos gyertyát vagy 1-, max 2 pólusút javasolnak.

Gáz ECU esetében van egy MAP, amit be kell állítaniuk közel 20-50km-es út alatt. Ha ezt csak automata állításon hagyják, akkor az ECU 5 perc alatt beállítja magát (1 helyben állva a műhelyben gázpedál nyomogatásával) úgy, hogy üzemképes legyen, de nem lesz optimális, ennek ellenére menni fog. Ez is elképzelhető, hogy nem mentek vele sehova, csak autokalibrációt végeztek.

A másik ok a torpanásra, hogy vegyes üzemmódra állították 2000 fordulat felett, azaz addig csak gáz, onnantól vagy benzin rásegítés, vagy csak benzin (ekkor tud picit torpanni). Ez ECU függő és állítható ez a határ, általában 3000 fölé érdemes tenni, én 3500-ra állítottam, mert addig soha nem pörgetem, de ha mégis, akkor már tényleg zabálja a gázt, ott a benzinből fogyaszt kevesebbet.

 

Szóval nem cserélgetni kell mindent, ha benzinesen jól megy (akkor minden alkatrész jó), csak beállítási hiba lesz.

Előzmény: sebokricsi (67601)
sebokricsi Creative Commons License 2024.06.23 0 1 67605

Szerintem jó a fogyasztása, ahogy számolgattam olcsóbban jövök ki mint benzin üzemben.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (67604)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67604

Tippem a nagy fojtószelepnyitásra elszegényedés 2000/min-nél és.vagy nem megfelelő gyújtási időpont gázüzemben. A fogyasztása jó?

Előzmény: sebokricsi (67601)
t.lantos Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67603

Lehet egyszerre több is hibás, de ha benzinen rendben van, akkor kizarhato.

Előzmény: sebokricsi (67601)
dokeee Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67602

Ez annyira szép az autógázos embereknél. Mindig lehet másra fogni a dolgot.

Előzmény: sebokricsi (67601)
sebokricsi Creative Commons License 2024.06.23 0 0 67601

Sziasztok!

Régóta vagyok olvasója ennek a fórumnak. Eddig nem volt okom segítséget kérni, mert az eddigi autóm (VW Polo) hála a beszerelő cégnek (Szappanos autógáz). hiba nélkül tette a dolgát.

Tavaly viszont eladtam a Polot és vásároltam egy Suzuki Vitara 1.6, M16A motorkódú autót. Januárban beszereltettem a Bácsgépker -nél (mivel itt volt csak sorozatengedély erre a típusú autóra). STAG 4 QBOX PLUS VE/AC120_EL/ACW01+F) tipusú rendszert kapott.

Elhoztam az autót és pár nap múlva realizálódott bennem, hogy valami nincs rendben ezzel a gázrendszerrel.

Az autó nagyobb gázadásra, 2000 fordulatnál, csak gáz üzemben, torpan.

Vissza vittem a beszerelő céghez, hogy nézzék meg, mert nem jól működik valami.

Pár órás vizsgálódás után közölték velem, hogy nem a gázrendszer hibája, hanem valószínű, hogy gyújtás probléma.

Ők nem foglalkoznak autóelektronikai hibával, cseréljem ki a gyertyákat, trafókat.

Kicseréltem a gyertyákat újakra, a hiba ugyanúgy megmaradt.

Vettem egy gyújtótrafót próbának, hogy kicserélem egyenként a régi trafókat és majd kiderül, hogy melyik trafó lehet a ludas.

Sajnos nem lett semmilyen változás egyik csere alkalmával sem, az autó 2000 fordulatnál ugyanúgy torpan.

Elképzelhető, hogy több trafó is lehet egyszerre hibás?

Merre induljak tovább a hiba feltárással?

Köszönöm a válaszokat!

t.lantos Creative Commons License 2024.06.16 0 0 67600

A nem túl jó hírű medic car-t már ne keresd, megszunt.

Előzmény: quad4 (67599)
quad4 Creative Commons License 2024.06.16 0 0 67599

Üdv. Tudtok ajánlani szentendre, dunakeszi környékén autógáz szerelőt? Zafira B b/g szívósor csere után kellene visszakötni a gázüzemet.

hubo44 Creative Commons License 2024.05.22 0 0 67598

Kôs meg probalom.

Előzmény: vadrajder (67597)
vadrajder Creative Commons License 2024.05.21 0 1 67597

Ez egy chg340 soros-ttl átalakító. Mivel autógázos topikban vagyunk, feltételezem lpg vezérlőre kellene rákötni.
Az lpg vezérlő diagnosztikai csatlakozóján lesz négy (vagy több) pin, ebből számunkra három érdekes: rx, tx, gnd. A soros-ttl átalakító gnd-jére kell kötni a vezérlő gnd-jét, a tx-rx-eket pedig keresztbe, tehát a vezérő tx pinje megy az átalakító rx pinjére, illetve fordítva. Az átalakítót első körben 3.3 voltos jelszintre állítanám, mivel az lpg vezérlő kiléte nem ismert. Valószínűleg működni fog már így is a dolog, viszont ha 100% 5 voltos jelszinttel működik a vezérlő és a 3.3 voltos állásban nem működne a kommunikáció, akkor meg lehet próbálni a jumpert átrakni az 5 voltos állapotba az átalakítón.

Előzmény: hubo44 (67594)
hubo44 Creative Commons License 2024.05.17 0 0 67596

Fel ujítanam 140e. utan.

Előzmény: kiggyo (67595)
kiggyo Creative Commons License 2024.05.17 0 0 67595

Sziasztok!

 

Cserés lesz a tartályom idén, rendelek majd a lengyelektől. Azon eszelek hogy ha már így benne vagyok felújítom a reduktort is, filléres tétel.

 

Az injektoraim barracuda típusúak, 140ekm van bennük. 

Mennyit mennek el ezek valójában, van valakinek tapasztalata benne? Nem egy ökör àra az sem ha cserélni érdemes, ezért agyalok rajta.

 

Köszönöm!

hubo44 Creative Commons License 2024.05.17 0 0 67594
lpgjóvagynemjó Creative Commons License 2024.05.06 0 0 67593

Köszönöm a hozzá szólásokat ,majd megkérdezem az àrakat.

kiggyo Creative Commons License 2024.05.04 0 0 67592

Olcsóbb egy új tartály mint kivetetni a rendszert, visszalakítani hivatalosan az autót.

Előzmény: lpgjóvagynemjó (67588)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!