Keresés

Részletes keresés

Imre.G Creative Commons License 2013.09.09 0 0 834

Hátha valakit érdekel!

 

Eladó!

 

Kültéri CATV leágazó szerelvények.

Légkábelre szerelhető kültéri erősítők.

Helyi táplálású házerősítők.

Wisi topline II. fejállomás modulok. ( Modulátor, QPSK-MPEG2 / PAL vevők.)

Helyi táplálásu optikai vevő.

Csatlakozók QR-540 és QR-715 kábelekre.

Csatlakozók RG-11 kábelre.

Csatlakozók RG-59 és RG-6 kábelekre.

Programcsomag és csatornazáró szűrők kültéri kivitelben: LPF195, LPF202, LPF450, BRF-C12.

Üvegajtós rack szekrény 110cm magas 3 db

UPS (KEBO-500L)

Digitális vevők. (Humax, Hirschman, Teletronik)

Modulátor - demodulátor pár 57,25 MHz csatornára 1 db

Hitron BRG-3520 kábelmodem. 1db

Proart Creative Commons License 2013.01.04 0 0 832

Pedig többen néznek műholdas tévét, mint analóg kábelt, mert ott akár olcsóbban kaphatsz több csatornát. Ráadásul ott válogathatsz a szolgáltatók közül (Digi, UPC direct, T-Home Sat, Hello Tv, Olcsó Tv, Btel). Nem tudom mennyit fizetsz most az analóg kábelért, aminél ha jól tudom 36 db csatornát nézhetsz, de pl. a Diginél 61 db csatorna 3000 Ft/hó + 3db beltéri egység bérleti díja összesen 600 Ft/hó.

Előzmény: Eti65 (831)
Eti65 Creative Commons License 2013.01.03 0 0 831

A T-Home meddig lesz még egyeduralkodó a kábel tv piacon Érden?

Hol van a verseny,a konkurencia?

Ma a T-Home,leánykori nevén Matáv kábel tv kivett az analóg kábel tv csomagból (a lakosság nagy része nem engedheti meg magának a digittális kábel tv-t mert nincs lovéja 3 set top boxot bérelni!)kivettek előzetes bejelentés,egyeztetés nélkül 6 db tv csatornát!Ezekután biztos árat is fognak emelni,az egyeduralkodó T-Home csapat!

Mivel más kábel tv szolgáltató,valami ok miatt nincs egy 60 ezer fős megyei jogú városban igy be kell érnem a T Home-al!Mert különben már rég más szolgáltatónál lennék.Müholdas TV szolgáltatásra azért nem vátok,mert nincs pénzem rá,ahogy a lakosság nagy részének se!A Mindig tv 7 ingyen csatornájánál azért többet néznék!

Várom a fórumozok válaszát!

Bezzeg Budapesten a panelokban 3 szolgáltató közül is választhat a panelban élő!

 

Guru_01 Creative Commons License 2009.08.16 0 0 830
T-Home / volt matáv / hálozatán használatos 224.25-ös SAWDEC (ARCOM) technológiájú C12-es dekóder ( HBO szürő) eladó

gorog1@index.hu
Törőlt_nick Creative Commons License 2009.08.10 0 0 829
honnan a büdös picsából lehet megtudni a matáv kábelfrekvenciákat?  Régen fent volt a neten de eltüntették, leglábbis én nem találom.
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 828

Szia!

Szerintem - és ezt írtam "előbb", úgy rémlik - ez nem ékezet hiány, hanem a jelátvitel problémája: azaz torzít az átviteli közeg (ez esetben a digitáli). Ehhez kösd magad és tegyél hibabejelentést! Nem azt, hogy nem magyar karakteres, hanem, azt, hogy - jól írtad! - az analóg sugárzással egyenértékű, hibamentes TXT-et vársz el, addig kötbér:)

Üdv:

Robi

Előzmény: boyfiu (826)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 827
OK! Igazad van valahol:) Légy jó! Robi
Előzmény: milenda (825)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.27 0 0 826
Szia Robi!
A kérdés csak az, hogy ragaszkodhatok-e, hogy ékezet helyesen jelenjen meg a magyar teletex újság magyar nyelven. Bejelentettem, a válasz: a T csak továbbít.
Csak azt nem értem, hogy analógban minden rendben, digitálisban ugyan az a szöveg ékezet hiányos. Még akkor kérdés a kérdés, ha ez rajtam kívül senkit nem zavar, pedig én sem tudok igazán helyesen írni.
Üdv.: boy.
Előzmény: Törölt nick (824)
milenda Creative Commons License 2009.01.26 0 0 825
Kedves Robi!

Én csak a te kategorikus (SEMMILYEN szerződést nem lehet SZÓBAN lemondani) kijelentésedre írtam, hogy bizony lehet, s ezt személyes tapasztalatból mondom. Ha szükséges, én is mindent ajánlott vagy tértivevényes levélben intézek. A konkrét esetben azért találtam elegendőnek szóban lemondani, mert a szolgáltatáshoz tartozó eszközt személyesen adtam vissza, ezt pedig csak akkor veszik vissza, ha már nem él a szerződés. Ergo, az eszköz visszavételével azt is igazolták - most már írásban -, hogy lemondtam.
Ezzel kapcsolatban még valami. A telefonos ügyintézés néha biztonságosabb tud lenni, mint az írásos. A telefonos operátor azonnal beírja az adatokat a számítógépes rendszerbe, míg a levél (ajánlott levél is) simán el tud veszni - ez megint csak személyes tapasztalat, s aligha egyedi.
Üdv - milenda
Előzmény: Törölt nick (823)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.26 0 0 824

Szia Boy'!

 

Szvsz a stb-nek semmi köze sem lenen a TXT-hez, a stb csak egy olyan fekete doboz, amely a bejövő (kódolt) LNB-KF jeleket vagy "alapsávi" digitális vétel esetén a VHF/UHF tuneren "lehangolt" KF majd alapsávi "kódolt" jelfolyamból előállatni igyekszik a kódoláskor beadott kép és hangjeleket, beleértve a TXT adatsorokat is a képkioltási időben előálló egyéb jelekkel (jelalakokkal) együtt. Jó esetben a bemenő oldalon beadott jelek és a kimenő oldalon kinyert jelek nagy százalékban egyeznek.

Ha nem, vagy amikor nem, akkor sem a TXT-en előálló karaktersorozat lesz "nem magyar, hanem nem, vagy jelentős hibával fognak a TXT oldalak előállni egyáltalán, de semmikép sem lesz konzekvensen kis "d" a nagy "D"-ből :)

 

A hibás, vagy túlnyomó részben hibás TXT azonban önmagában megér egy hibabejelentést: az átvitt műsorjelet (beleértve tehát ebbe a TXT jeleit is) a kábel szolgáltatónak (is) változatlanul keleljutatnia Hozzád!

 

 

Igazság szerint azért a TXT dekóderek több simlisségre képesek, szerintem:)

 

 

A "digitális műsorújság" (EPG) esetében esetleg lehet különbség a stb típusa (fw kialakítása és megfelelősége vagy akár verziója) szerint, mivel az a stb-ben áll elő - de úgy hiszem itt nem erről lesz szó..

 

Üdv:

Robi

Előzmény: boyfiu (822)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.26 0 0 823

Szia Milenda!

 

Nem szerencse kérdése ez, utalnék az Utánad következő hsz-ra is :)

 

Szóban épeszű ember (ez nem Rád értendő!) akkor sem mond fel, ha amúgy arra jogos lehetősége vagy esélye nyílik: kezdjük ott, hogy ha nem azonosítható be, kivel és mikor "üzented" meg szóbeliségében a felmondást és fél év után is kiszámlázák a díjakat, akkor Te hogyan fogod bizonyítani, mikor és kinél mondtál fel?

 

Én, bevallom, a szóbeli szerződést is elvetélt ötletnek tartom HA és amennyiben azt nem követi valamiféle írásbeliség. MT-nál követi, iaz abban nem mindig van köszönet:)

 

Üdv:

Robi

Előzmény: milenda (819)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.13 0 0 822
Szia Maus!
Akkor mi van, ha a digitális T-s set top box a teletexen nem a magyar helyesírásnak megfelelően írja magyar szavakat. Itt a magyar teletexes csatornák között is különbségek vannak, van ahol pl nem ó, hanem csak o jelenik meg, meg a többi hosszú ékezetes betű ugyanígy, de van ahol, pl Duna tv, ahol nem is betű, hanem pl kis 1/2 vagy kis 1/4 jelenik meg, vagy oldal újra írásakor csak lilás P betűk sokasága? A bejentés utáni frissítés sem változtat semmit? Van másnál is ilyen jelenség?
Üdv.: boy.
Előzmény: Törölt nick (812)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.13 0 0 821
Gondolom, mint minden másban az EU-ban, ebben is utol érjük Franciaországot.
Előzmény: Konrad (817)
ZsoAn Creative Commons License 2009.01.12 0 0 820
akkor szerencsés voltál! :)
Előzmény: milenda (819)
milenda Creative Commons License 2009.01.11 0 0 819
Az ÁSZF-ben valóban így van, a gyakorlatban azonban úgy, ahogy 816-ban írtam.
Előzmény: ZsoAn (818)
ZsoAn Creative Commons License 2009.01.11 0 0 818
remélem nem zavarok be, de szeretném megerősíteni mikimaus hsz-át: csak írásban lehet felmondani szerződést (8 napon belül szüntetik meg, ÁSZF-ben is benne van, én is csak így tudtam)

hogy mi benne a ráció: ha nem így lenne, akkor mindenki (aki keresztbe akar tenni a másiknak, és esetleg kezében van egy szlamásolat az előfizetői adatokkal) megszüntetné más előfizetését...
Előzmény: milenda (816)
Konrad Creative Commons License 2009.01.10 0 0 817
A Franciaországban a háztartások 20%-ban nincs tévé. Ez nálunk 2%. Hmmm....
Előzmény: Törölt nick (813)
milenda Creative Commons License 2009.01.10 0 0 816
Kedves Robi!

Nem tudom, honnan veszed, hogy "SEMMILYEN előfizetői szerződést, különösen nem hírközlési (teléefon, tévé , internet) SZÓBAN nem lehet lemondani". Kötni is, lemondani is lehet, én mindkettőt megtettem, a lemondást még csak meg sem kellett erősíteni faxon vagy levélben, és nem 8 nap múlva, hanem azonnal hatályba lépett.
Előzmény: Törölt nick (814)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.10 0 0 815
Kedves Robi!
Légyszíves ne ijesztgess. Mert átszervezés alatt van, vagy volt a T, azért elvárható lenne, hogy minden jól menjen. Köszönöm tanácsokat. Azért írtam problémáimról, hogy talán másnak is segítségére van a hozzászólásom.
A csoportos beszedésről. Eleve ha bejelentkezem a T-pontba szerződést bemutatva, tehát nem csak általánosságban kérdezek, akkor nem tudja az ügyintéző, hogy miért kérdezem a csoportos beszedésről? Ráadásul Ő tanácsolja, hogy mondjam le a csoportos beszedést. Neki nem kellene hivatalból a mundért védeni?
Korábban a szerződés kötésekor is kérdeztem átutalás, vagy csekk jön? Az az ügyintéző is csekket mondott. Még nem jött semmi a szerződés megújítása óta.
Tanáccsal pedig előre el vagyok látva, köszönöm. Üdv: boy.
Előzmény: Törölt nick (812)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 814

Kedves Joy!

 

Még jó, hogy a fél ország hallhatta Juszt Laci szájából azt a tőle sem elfogadható butaságot, hogy invitelnél szóban kellene engendi (a szóban kötetett) szerződéseket lemondani. Nem is értem, a hülyeség miért marad meg jobban mindenkiben, mint az értelem:)

 

Szóval: SEMMILYEN előfizetői szerződést, különösen nem hírközlési (teléefon, tévé , internet) SZÓBAN nem lehet lemondani. Max 8 napos határidővel Előfizetőnek módjában áll minden esetben felmondai előfizetését ÍRÁSBAN - akkor is, ha azt hűségszerződés terheli.

 

No, azt pedig nem is értem, hogyan és honnan is kellett volna tudni eddigi Szolgáltatódnak (akár T-Kábel vlt, akár nem az), hogy Te egy másik szolgáltatóval szerződést kötöttél? Azt Te ugye még véletlenül sem tudtad, hogy bármilyen lényeges, a szerződést érintő változást - a változástól vagy a tudomászszerzéstől számított - 8 napon belül TE vagy köteles bejelenteni előfizetőként?

 

Nem akarom én védeni T-Kábelt  (sem), de azt senki nem gondolja, hogy ha ilyen idétlen alapállásból telefonozgat be (sétál be) igen sok előfizető, akkor az, aki valóban odafigyelő és valóban telefonon (személyesen) elintézendő dolga akad, miattuk is várakozik sokkal többet, mintsem kellene?

 

Üdv és sok sikert a DIGI-nél (mert, felteszem, oda mentél) és ha velük támadna gondod, bártan keress meg, ugyanis én már jól ismerem őket 10 év (EMKTV+DIGI) után :))) És ők is engem:)))

 

Maus Robi

 

 

 

 

 

Előzmény: joy (810)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 813

Kedves Joy!

 

Nem hinném, hogy szociológiai vitát kellene itt partalan folytatnunk, azt azonban nem szeretném, hogy Te egyszer is szociális vagy pénzügyminiszter legyél:))) A szegénységet Kelet-közép Európábana arra leegyszerűsíteni, hogy éhendöglik-e a pórja vagy arannyal úsztatott kádban áztatja, hatalmas probléma, és ha eddig nem szóült senki, hogy nagyon rossz úton jársz, nagyon embertelen a mentalitásod, akkor én most nagyon kedvesen és jó szívvel jelzem: ezzel egy-két, magát nagyra tartó "cézár" már megbukott:(

 

Azt pedig csak finoman jelzem neked (is), hogy szegény épületet, azaz Parlament-et nem kellene annyit szapulni, a törvényeket ugyanis Magyar Köztársaág Országgyűlése alkotja. Így hát ne is foglalkozz jogi hátterekkel, mert ebben is csak vox pupuli egyszerűstesz:(

 

Azon a fentiek szerint nagyon már nem is tátom el a szám, hogy Te készpénznek veszed, hogy ebben a hazában bárki kapásból képes szolgáltatót váltani a KTV piacon...  ám annak hidd el, mindenki örül itt, hogy Neked sikerült - ettől azonban nem kellene a többi (szegény vagy sem) előfizetőt lenézni, semmibe venni.

 

És most veszem első idézett mondatod: végül is enni sem kényszerít senki senkit, ugye?! Vagy mégis?! Na nem! Azt Te sem gondolod komolyan (bár félek: mégis, igen), hogy a "nép ópiuma" nem alapjog ebben az elkúrt-kurva országban?

 

Ehhez még Kádárék sem mertek nagyon hozzányúlni (elhiheted, 1981-92 közöt részese voltam MTV-nek), k..a nagy szabadság volt ahhoz képest ott, amit máshol KGST-ben tapasztalhattál! Akkor most, ha már nincs értlemes politika, nincs kilátás, igen sokaknak nincs munka, és igen: sokaknak nincs megfelelő (széles skálájú, vitaminos, egészséges!) élelmiszer sem, akkor majd ugrunk vissza 250 évet és a b..ásnál marad a magyar (paraszt)?! Ebből lesz sok, még szegényebb és még kilátástalanabb kis magyar?!

 

Nem értem, az EMBER-eknek mint Te, valóban annyi empátiája nem maradt (vagy öröklődött), hogy tényleg ne gondoljon bele a sok másik kisember helyzetébe, hogy ilyen vakmerő és elvakult kjelentéseket mer tenni, mint, hogy a tévézés nem kötelező... Ennél már cak egy rosszabb van, ne is haragudj, akik ezeket a tévéket szarral megtöltik :(

 

Üdvözlettel:

Maus Róbert

Előzmény: joy (809)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 812

Szia Boy!

 

Méghogy VALAMI nem stimmel T-nél?:DD Talán jó, ha valami egyáltalán stimmel! ;DDD

 

Nos, egy-két tanácsot megengedsz?

 

1. Téves számlázás esetén márcsak azért sem megyünk személyes ügyintézni, mert jogszabály alapján számlapanaszt csak írásban lehet beadni. Amennyiben a teljesítés (befizetés) napja előtt benyújtod az iríásos számlapanaszt, akkor anak megválaszolásáig nem mondhatnak fel akkor sem, ha nem fizeted meg a kifogáalst végösszeget - ha 5 napon belül nem utasítják el a panaszt (írásban), vagy ha 5 napon belül nem küldik ki az Általan hibásnak nem tartott, azaz nem vitatott (rész)összegre a csekket. A megválaszolásig kés.kamatot sem számolhatnak fel. Válasz érkezési határideje jelenleg 45 nap.

 

2. Az átutalást (gondolom a csoportos beszedésre gondolsz) sem kel ahhoz lemondani, hogy ne tudjanak tévesen magasabb díakat leemelni: a legolcsóbb módja a limit figyelés, amelyet netes banki elérés esetén akár naponta állíthatsz be ingyenesen. T pedig első körben megpróbálja leemelni, bank visszautasítja, majd T küldi a csekket (bizony, nem udvariaskodásból:D) Még ez után sem kell csekkel ronhangászni, ha

 

3. Mivel a T-pontokban sem tudnak többet megtenni, mint a telefonosok (1412 vagy 1435), és panaszokkal helyben nincs joguk foglalkozni (és ott még szakmai irányítót sem tudnak adni, nem úgy mint telefonon, ha azonnali iintézkedésre esély is lenne).

Ezért kár odamenni!

 

4. Telefonos üszit reggel 7-9 és este 8-10 között percek alatt kapsz. De mint mondtam: sokkal hatzsnosabb mindent írásban intézni. Már csak azért is, mert így mindennek pontos, Általad is visszakövethető nyoma marad:)

 

 

Ha tudok konkrétan is segíteni valamiben, mivel ez a "hobbim", grátisz állok a Te rendelkezésedre is (lásd e-mail)

 

Üdv:

Maus Robi

 

 

Előzmény: boyfiu (808)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.09 0 0 811

Kedves Milenda!

Tömören: Hosszú! :)

Bővebben: ugye Te SEM értesz a focihoz?! :D

Légy jó!
Robi

Előzmény: milenda (807)
joy Creative Commons License 2009.01.09 0 0 810

Irígylem azokat, akiknek volt idejük hosszú időn át a telefonon csüngeni.

Én 23-án számolatlan tárcsázás után a szokásos 2'-es várakozással léphettem kapcsolatba a telefonos ügyfélszolgálattal.

Miután személyesen nem sikerült többszöri próbálkozás ellenére sem lemondanom az előfizetést, telefonon próbáltam. Ott sem ment, de adtak egy javaslatot, írjam le minden szükséges adatomat, és faxoljam el a helyi ügyfél-fax számra.

Meglepő, korrekt volt az eljárás, és 2009.01.01-től tudomásul vették.

"Csupán" 3 órás várakozásomba került a pihenőnapomon, hogy erről személyesen is meggyőződhessek.

Természetesen az senkit nem édrekelt, hogy még előző hó 15-e előtt megszünt a műsorvételezés tőlük, tévémbe már másik társaság antennája szolgáltat.

 

Bánja kánya.

Csönben -némi busszankodással részemről- elváltunk egymástól jó 20 év után.

Isten veled "T"!

joy Creative Commons License 2009.01.09 0 0 809

Két malomba őrölünk!

 

Én egészen másról írtam, egyetlen TV programot nem említettem abban az írásomban!

Azt írtam, senki sem kényszerít senkit TV nézésre!

 

Egészen más a szolgáltatásoxínvonaltalansága, azok visszaélése monopol helyzetükkel!

 

Már régtől fogva Teletokom Kábellel, gyatra szolgáltatásukért sokat kértek.

Az ügyfélszolgálatuk végképp betette a kaput.

Ezért mentem át másik szolgáltatóhoz, ahol a TV és Internet szolgáltatás együtt kevesebb lesz, mint eddig a kábeltévés alapcsomag ára.

 

A jogi-törvényi hátterekkel nem foglalkozok. Ahhoz, hogy normális, betartható törvényexülessenek, normális Parlament kellene.

 

Akinek nem teccccik a szolgáltatója, keressen másikat, de ne hivatkozzon a "szegényekre", nem igaz.

Aki tényleg szegény, annak tévéje sincs, meg ideje se nézni, hisz látástól vakulásig rohan a megélhetése után!

Pláne nincs lehetősége itt, az interneten sírni, hogy "Milyen szegény vagyok, hogy sajnálom magam, mert kiszolgálás helyett kiszolgáltatnak a kiszolgálók!"

Előzmény: Törölt nick (796)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.09 0 0 808
Szia Robi!
Természetes, hogy nem fog az átlagos forgalomhoz igazított létszám többszöröse az én kedvemért a telefon hívásomat várva a telefon mellett ülni. De gondolom valami a T-nél nem működik úgy, mint kellene. A hívásaimmal azt értem el, hogy egyszer felhívott egy T-s közvélemény kutató hogyan vagyok megelégedve a szolgáltatásukkal. Mondtam sehogy. Kivéve az ügyintézők viselkedésével. De azért az elvárható ugye, hogy udvariasak legyenek, még akkor is, ha egész nap dühös ügyfelekkel kell dolgozniok. Egyébként Ők is emberek. A düh is érthető, mint korábban írtam pl., sok a téves számlázás. Éppen egy T-s tanácsára, de már magamban is úgy döntöttem az első probléma hallatán, hogy az átutalásomat is lemondom. A csekket kísérő levél hangneme sem elég udvarias szerintem, de egye meg a fene.
Arról meg nem tehetek, hogy türelmetlen vagyok, és még ráadásul helyesen sem tudok írni. Az meg nem sért, ha valaki kijavít, a jó pap holtig tanul. Ahányszor pedig az Árkádban voltam, (nem esik az utamba), ott sem láttam a T-ben kevesebb embert mint máshol.
Üdv.: boy.
Előzmény: Törölt nick (805)
milenda Creative Commons License 2009.01.08 0 0 807
Nem értem, mi sejtet sokat, s főleg, hogy mit sejtet; nem értem, esetünkben mi a különbség nyelvészkedés és nyelvőrködés között; nem értem, miért írod, hogy elírások miatt senkibe sem kötöttél bele, hiszen én sem tettem ilyet; s nem értem azt sem, miért hibásnak tűnő az, ami egyszerűen hibás. Válaszodat szívesen elolvasom, de utána fejezzük be, maradjon ez a topik a kábeltévéé.
Előzmény: Törölt nick (804)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 806

:)

 

Árkád T-Pont, dec. 21. tán (kettő is van), előtte Sugár (mintha ott is lenne egy): tök üresek voltak. Ahogy az őshüllőről elnevezett kolosszusban is a Széna téren egy héttel korábban. Én igazi tömeget eddig csak Vodafone üsz-on láttam:)

 

Szóval nem hiszek a predesztinációban, de mintha Téged mégis húzna még az ág is :))) Lehet, az a különbség, hogy én sosem sietek, ezért van mazlim?! :D No persze nem is megyek személyes üsz-okhoz, ha nem elkerülhetetlen.

 

 

Előzmény: boyfiu (803)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 805

Szia Boy'!

 

Mintha félreértettél volna! Nem Neked nem hitetm el, elvileg nem hiszem (precízebben: nem értem), hogy ilyen különbség hogy lehet a cégnél (ti. telekom és ktv üszi jelentkezés közt). Mármint szeptember 8. után. Mármint már azután is lassan fél évvel:(

 

De, hogy Neked is igyekezzek jó vagy legalább hasznos tanáccsal szolgálni: ha valami lényeges gondom lenne T-vel (nem ktv-sel, hanem telefonossal), ilyen esetben a "pontos" kezdő és jelentkezési időpontot felírom (vagy utólag belövöm) és ha az ügyfeles azt válaszolná, hogy "nem tudom" és nem azt: utánanézek, akkor az üszi-s nevét is elkérem (ill. kérném, mert nekem mazlim van és vagy 5 éve nem volt általam hívott ügyfelessel személyes problémám) megírom egy e-mail-ben vagy faxban. Nem állítom, hogy mindnet le lehet így győzni, de valami mégis történni szokott :) (Nem akarok nagyképűnek tűnni, de amikor bő egy éve kifogásoltam a "vévévé pont tékom pont hu" szövegű bővebb tájékoztatást, hogy ti. duplavé és té kötőjel com pont hú  - 2-3 hónap múlva javították... igaz egy v..g más helyen meg sokkal rosszabb lett:D)

 

Igaz, ez a fenti javallatom esetleg csak szeptember 8. előttre igaz, mert ami kulpelráj a cégnél azóta van - és amennyire ez kikészíti az ügyfeleseket is, ahogy ezt én érzem! - az siralmas.

 

 

A konkrét példádra visszatérve, egy aspektust még illene megvizsgálni: ha ugyanis ez egy központi, az efi-k nagy részét érintő hiba volt, akkor összeomlásig hívják a call centereket az üfi.-k, még akkor is torlódást okozva, ha csak 1-2 %-uk hívna is, de egyszerre.

 

No erre is lehet rossz megoldást lelni:) Néhai T-Online féle T-s menüben ("internet") pölö mai napig ottragadt egy táéjékoztatás, hogy Kelet-M.o. egyes területein nem működik az internetszolgáltatás.. ez a fals szöveg kb. 2006. óta szólal meg és ráadásul csak néha-néha, mert az sem mindegy, milyen sorrendben érsz és melyik menüponthoz  :))

 

 

BÚÉK Neked is, ugyanúgy mint mindenki másnak:)

 

Üdv:

Maus Robi

Előzmény: boyfiu (801)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 804

Drága Milenda!

 

Ha nem sértődsz meg, hátulról kezdem: elég nyilvánvalóan nem köszöntöttél,csak a naygkörben, annak ellenére, hogy hsz-odban megszólítasz, ami sokat sejtető :(

 

Aztán: nem stílusbeli  (az lenne nyelvészkedés), és nem elírásbeli kifogásaim voltak, hanem egy bő fél éve, egyre tendenciózusabban és egyre szélesebb körben használt hibás írásmód miatt emeltem szót - olvass vissza, hogy az ilyen, szerény és udvarias probléma felvetést már 2007 tavaszán megkezdtem. Ez pedig szvsz csupán nyelvőrködés.

 

Elírások miatt tudommal senkibe nem "kötöttem bele" még, mivel magam is rettenetesen rosszul billenytűzök:)

 

És a hibásnak tűnő "egyben írandó" kifejezésért valóban és nyilvánosan kell elnézést kérnem, mert pont így alakulnak ki, tudattalanul a rossz helyesírási modellek.

 

És akkor a végén az elejére - Neked ezúton BÚÉK :)

 

Üdv:

Maus Robi

 

 

Előzmény: milenda (800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!