Keresés

Részletes keresés

boyfiu Creative Commons License 2009.01.13 0 0 821
Gondolom, mint minden másban az EU-ban, ebben is utol érjük Franciaországot.
Előzmény: Konrad (817)
ZsoAn Creative Commons License 2009.01.12 0 0 820
akkor szerencsés voltál! :)
Előzmény: milenda (819)
milenda Creative Commons License 2009.01.11 0 0 819
Az ÁSZF-ben valóban így van, a gyakorlatban azonban úgy, ahogy 816-ban írtam.
Előzmény: ZsoAn (818)
ZsoAn Creative Commons License 2009.01.11 0 0 818
remélem nem zavarok be, de szeretném megerősíteni mikimaus hsz-át: csak írásban lehet felmondani szerződést (8 napon belül szüntetik meg, ÁSZF-ben is benne van, én is csak így tudtam)

hogy mi benne a ráció: ha nem így lenne, akkor mindenki (aki keresztbe akar tenni a másiknak, és esetleg kezében van egy szlamásolat az előfizetői adatokkal) megszüntetné más előfizetését...
Előzmény: milenda (816)
Konrad Creative Commons License 2009.01.10 0 0 817
A Franciaországban a háztartások 20%-ban nincs tévé. Ez nálunk 2%. Hmmm....
Előzmény: Törölt nick (813)
milenda Creative Commons License 2009.01.10 0 0 816
Kedves Robi!

Nem tudom, honnan veszed, hogy "SEMMILYEN előfizetői szerződést, különösen nem hírközlési (teléefon, tévé , internet) SZÓBAN nem lehet lemondani". Kötni is, lemondani is lehet, én mindkettőt megtettem, a lemondást még csak meg sem kellett erősíteni faxon vagy levélben, és nem 8 nap múlva, hanem azonnal hatályba lépett.
Előzmény: Törölt nick (814)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.10 0 0 815
Kedves Robi!
Légyszíves ne ijesztgess. Mert átszervezés alatt van, vagy volt a T, azért elvárható lenne, hogy minden jól menjen. Köszönöm tanácsokat. Azért írtam problémáimról, hogy talán másnak is segítségére van a hozzászólásom.
A csoportos beszedésről. Eleve ha bejelentkezem a T-pontba szerződést bemutatva, tehát nem csak általánosságban kérdezek, akkor nem tudja az ügyintéző, hogy miért kérdezem a csoportos beszedésről? Ráadásul Ő tanácsolja, hogy mondjam le a csoportos beszedést. Neki nem kellene hivatalból a mundért védeni?
Korábban a szerződés kötésekor is kérdeztem átutalás, vagy csekk jön? Az az ügyintéző is csekket mondott. Még nem jött semmi a szerződés megújítása óta.
Tanáccsal pedig előre el vagyok látva, köszönöm. Üdv: boy.
Előzmény: Törölt nick (812)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 814

Kedves Joy!

 

Még jó, hogy a fél ország hallhatta Juszt Laci szájából azt a tőle sem elfogadható butaságot, hogy invitelnél szóban kellene engendi (a szóban kötetett) szerződéseket lemondani. Nem is értem, a hülyeség miért marad meg jobban mindenkiben, mint az értelem:)

 

Szóval: SEMMILYEN előfizetői szerződést, különösen nem hírközlési (teléefon, tévé , internet) SZÓBAN nem lehet lemondani. Max 8 napos határidővel Előfizetőnek módjában áll minden esetben felmondai előfizetését ÍRÁSBAN - akkor is, ha azt hűségszerződés terheli.

 

No, azt pedig nem is értem, hogyan és honnan is kellett volna tudni eddigi Szolgáltatódnak (akár T-Kábel vlt, akár nem az), hogy Te egy másik szolgáltatóval szerződést kötöttél? Azt Te ugye még véletlenül sem tudtad, hogy bármilyen lényeges, a szerződést érintő változást - a változástól vagy a tudomászszerzéstől számított - 8 napon belül TE vagy köteles bejelenteni előfizetőként?

 

Nem akarom én védeni T-Kábelt  (sem), de azt senki nem gondolja, hogy ha ilyen idétlen alapállásból telefonozgat be (sétál be) igen sok előfizető, akkor az, aki valóban odafigyelő és valóban telefonon (személyesen) elintézendő dolga akad, miattuk is várakozik sokkal többet, mintsem kellene?

 

Üdv és sok sikert a DIGI-nél (mert, felteszem, oda mentél) és ha velük támadna gondod, bártan keress meg, ugyanis én már jól ismerem őket 10 év (EMKTV+DIGI) után :))) És ők is engem:)))

 

Maus Robi

 

 

 

 

 

Előzmény: joy (810)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 813

Kedves Joy!

 

Nem hinném, hogy szociológiai vitát kellene itt partalan folytatnunk, azt azonban nem szeretném, hogy Te egyszer is szociális vagy pénzügyminiszter legyél:))) A szegénységet Kelet-közép Európábana arra leegyszerűsíteni, hogy éhendöglik-e a pórja vagy arannyal úsztatott kádban áztatja, hatalmas probléma, és ha eddig nem szóült senki, hogy nagyon rossz úton jársz, nagyon embertelen a mentalitásod, akkor én most nagyon kedvesen és jó szívvel jelzem: ezzel egy-két, magát nagyra tartó "cézár" már megbukott:(

 

Azt pedig csak finoman jelzem neked (is), hogy szegény épületet, azaz Parlament-et nem kellene annyit szapulni, a törvényeket ugyanis Magyar Köztársaág Országgyűlése alkotja. Így hát ne is foglalkozz jogi hátterekkel, mert ebben is csak vox pupuli egyszerűstesz:(

 

Azon a fentiek szerint nagyon már nem is tátom el a szám, hogy Te készpénznek veszed, hogy ebben a hazában bárki kapásból képes szolgáltatót váltani a KTV piacon...  ám annak hidd el, mindenki örül itt, hogy Neked sikerült - ettől azonban nem kellene a többi (szegény vagy sem) előfizetőt lenézni, semmibe venni.

 

És most veszem első idézett mondatod: végül is enni sem kényszerít senki senkit, ugye?! Vagy mégis?! Na nem! Azt Te sem gondolod komolyan (bár félek: mégis, igen), hogy a "nép ópiuma" nem alapjog ebben az elkúrt-kurva országban?

 

Ehhez még Kádárék sem mertek nagyon hozzányúlni (elhiheted, 1981-92 közöt részese voltam MTV-nek), k..a nagy szabadság volt ahhoz képest ott, amit máshol KGST-ben tapasztalhattál! Akkor most, ha már nincs értlemes politika, nincs kilátás, igen sokaknak nincs munka, és igen: sokaknak nincs megfelelő (széles skálájú, vitaminos, egészséges!) élelmiszer sem, akkor majd ugrunk vissza 250 évet és a b..ásnál marad a magyar (paraszt)?! Ebből lesz sok, még szegényebb és még kilátástalanabb kis magyar?!

 

Nem értem, az EMBER-eknek mint Te, valóban annyi empátiája nem maradt (vagy öröklődött), hogy tényleg ne gondoljon bele a sok másik kisember helyzetébe, hogy ilyen vakmerő és elvakult kjelentéseket mer tenni, mint, hogy a tévézés nem kötelező... Ennél már cak egy rosszabb van, ne is haragudj, akik ezeket a tévéket szarral megtöltik :(

 

Üdvözlettel:

Maus Róbert

Előzmény: joy (809)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.10 0 0 812

Szia Boy!

 

Méghogy VALAMI nem stimmel T-nél?:DD Talán jó, ha valami egyáltalán stimmel! ;DDD

 

Nos, egy-két tanácsot megengedsz?

 

1. Téves számlázás esetén márcsak azért sem megyünk személyes ügyintézni, mert jogszabály alapján számlapanaszt csak írásban lehet beadni. Amennyiben a teljesítés (befizetés) napja előtt benyújtod az iríásos számlapanaszt, akkor anak megválaszolásáig nem mondhatnak fel akkor sem, ha nem fizeted meg a kifogáalst végösszeget - ha 5 napon belül nem utasítják el a panaszt (írásban), vagy ha 5 napon belül nem küldik ki az Általan hibásnak nem tartott, azaz nem vitatott (rész)összegre a csekket. A megválaszolásig kés.kamatot sem számolhatnak fel. Válasz érkezési határideje jelenleg 45 nap.

 

2. Az átutalást (gondolom a csoportos beszedésre gondolsz) sem kel ahhoz lemondani, hogy ne tudjanak tévesen magasabb díakat leemelni: a legolcsóbb módja a limit figyelés, amelyet netes banki elérés esetén akár naponta állíthatsz be ingyenesen. T pedig első körben megpróbálja leemelni, bank visszautasítja, majd T küldi a csekket (bizony, nem udvariaskodásból:D) Még ez után sem kell csekkel ronhangászni, ha

 

3. Mivel a T-pontokban sem tudnak többet megtenni, mint a telefonosok (1412 vagy 1435), és panaszokkal helyben nincs joguk foglalkozni (és ott még szakmai irányítót sem tudnak adni, nem úgy mint telefonon, ha azonnali iintézkedésre esély is lenne).

Ezért kár odamenni!

 

4. Telefonos üszit reggel 7-9 és este 8-10 között percek alatt kapsz. De mint mondtam: sokkal hatzsnosabb mindent írásban intézni. Már csak azért is, mert így mindennek pontos, Általad is visszakövethető nyoma marad:)

 

 

Ha tudok konkrétan is segíteni valamiben, mivel ez a "hobbim", grátisz állok a Te rendelkezésedre is (lásd e-mail)

 

Üdv:

Maus Robi

 

 

Előzmény: boyfiu (808)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.09 0 0 811

Kedves Milenda!

Tömören: Hosszú! :)

Bővebben: ugye Te SEM értesz a focihoz?! :D

Légy jó!
Robi

Előzmény: milenda (807)
joy Creative Commons License 2009.01.09 0 0 810

Irígylem azokat, akiknek volt idejük hosszú időn át a telefonon csüngeni.

Én 23-án számolatlan tárcsázás után a szokásos 2'-es várakozással léphettem kapcsolatba a telefonos ügyfélszolgálattal.

Miután személyesen nem sikerült többszöri próbálkozás ellenére sem lemondanom az előfizetést, telefonon próbáltam. Ott sem ment, de adtak egy javaslatot, írjam le minden szükséges adatomat, és faxoljam el a helyi ügyfél-fax számra.

Meglepő, korrekt volt az eljárás, és 2009.01.01-től tudomásul vették.

"Csupán" 3 órás várakozásomba került a pihenőnapomon, hogy erről személyesen is meggyőződhessek.

Természetesen az senkit nem édrekelt, hogy még előző hó 15-e előtt megszünt a műsorvételezés tőlük, tévémbe már másik társaság antennája szolgáltat.

 

Bánja kánya.

Csönben -némi busszankodással részemről- elváltunk egymástól jó 20 év után.

Isten veled "T"!

joy Creative Commons License 2009.01.09 0 0 809

Két malomba őrölünk!

 

Én egészen másról írtam, egyetlen TV programot nem említettem abban az írásomban!

Azt írtam, senki sem kényszerít senkit TV nézésre!

 

Egészen más a szolgáltatásoxínvonaltalansága, azok visszaélése monopol helyzetükkel!

 

Már régtől fogva Teletokom Kábellel, gyatra szolgáltatásukért sokat kértek.

Az ügyfélszolgálatuk végképp betette a kaput.

Ezért mentem át másik szolgáltatóhoz, ahol a TV és Internet szolgáltatás együtt kevesebb lesz, mint eddig a kábeltévés alapcsomag ára.

 

A jogi-törvényi hátterekkel nem foglalkozok. Ahhoz, hogy normális, betartható törvényexülessenek, normális Parlament kellene.

 

Akinek nem teccccik a szolgáltatója, keressen másikat, de ne hivatkozzon a "szegényekre", nem igaz.

Aki tényleg szegény, annak tévéje sincs, meg ideje se nézni, hisz látástól vakulásig rohan a megélhetése után!

Pláne nincs lehetősége itt, az interneten sírni, hogy "Milyen szegény vagyok, hogy sajnálom magam, mert kiszolgálás helyett kiszolgáltatnak a kiszolgálók!"

Előzmény: Törölt nick (796)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.09 0 0 808
Szia Robi!
Természetes, hogy nem fog az átlagos forgalomhoz igazított létszám többszöröse az én kedvemért a telefon hívásomat várva a telefon mellett ülni. De gondolom valami a T-nél nem működik úgy, mint kellene. A hívásaimmal azt értem el, hogy egyszer felhívott egy T-s közvélemény kutató hogyan vagyok megelégedve a szolgáltatásukkal. Mondtam sehogy. Kivéve az ügyintézők viselkedésével. De azért az elvárható ugye, hogy udvariasak legyenek, még akkor is, ha egész nap dühös ügyfelekkel kell dolgozniok. Egyébként Ők is emberek. A düh is érthető, mint korábban írtam pl., sok a téves számlázás. Éppen egy T-s tanácsára, de már magamban is úgy döntöttem az első probléma hallatán, hogy az átutalásomat is lemondom. A csekket kísérő levél hangneme sem elég udvarias szerintem, de egye meg a fene.
Arról meg nem tehetek, hogy türelmetlen vagyok, és még ráadásul helyesen sem tudok írni. Az meg nem sért, ha valaki kijavít, a jó pap holtig tanul. Ahányszor pedig az Árkádban voltam, (nem esik az utamba), ott sem láttam a T-ben kevesebb embert mint máshol.
Üdv.: boy.
Előzmény: Törölt nick (805)
milenda Creative Commons License 2009.01.08 0 0 807
Nem értem, mi sejtet sokat, s főleg, hogy mit sejtet; nem értem, esetünkben mi a különbség nyelvészkedés és nyelvőrködés között; nem értem, miért írod, hogy elírások miatt senkibe sem kötöttél bele, hiszen én sem tettem ilyet; s nem értem azt sem, miért hibásnak tűnő az, ami egyszerűen hibás. Válaszodat szívesen elolvasom, de utána fejezzük be, maradjon ez a topik a kábeltévéé.
Előzmény: Törölt nick (804)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 806

:)

 

Árkád T-Pont, dec. 21. tán (kettő is van), előtte Sugár (mintha ott is lenne egy): tök üresek voltak. Ahogy az őshüllőről elnevezett kolosszusban is a Széna téren egy héttel korábban. Én igazi tömeget eddig csak Vodafone üsz-on láttam:)

 

Szóval nem hiszek a predesztinációban, de mintha Téged mégis húzna még az ág is :))) Lehet, az a különbség, hogy én sosem sietek, ezért van mazlim?! :D No persze nem is megyek személyes üsz-okhoz, ha nem elkerülhetetlen.

 

 

Előzmény: boyfiu (803)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 805

Szia Boy'!

 

Mintha félreértettél volna! Nem Neked nem hitetm el, elvileg nem hiszem (precízebben: nem értem), hogy ilyen különbség hogy lehet a cégnél (ti. telekom és ktv üszi jelentkezés közt). Mármint szeptember 8. után. Mármint már azután is lassan fél évvel:(

 

De, hogy Neked is igyekezzek jó vagy legalább hasznos tanáccsal szolgálni: ha valami lényeges gondom lenne T-vel (nem ktv-sel, hanem telefonossal), ilyen esetben a "pontos" kezdő és jelentkezési időpontot felírom (vagy utólag belövöm) és ha az ügyfeles azt válaszolná, hogy "nem tudom" és nem azt: utánanézek, akkor az üszi-s nevét is elkérem (ill. kérném, mert nekem mazlim van és vagy 5 éve nem volt általam hívott ügyfelessel személyes problémám) megírom egy e-mail-ben vagy faxban. Nem állítom, hogy mindnet le lehet így győzni, de valami mégis történni szokott :) (Nem akarok nagyképűnek tűnni, de amikor bő egy éve kifogásoltam a "vévévé pont tékom pont hu" szövegű bővebb tájékoztatást, hogy ti. duplavé és té kötőjel com pont hú  - 2-3 hónap múlva javították... igaz egy v..g más helyen meg sokkal rosszabb lett:D)

 

Igaz, ez a fenti javallatom esetleg csak szeptember 8. előttre igaz, mert ami kulpelráj a cégnél azóta van - és amennyire ez kikészíti az ügyfeleseket is, ahogy ezt én érzem! - az siralmas.

 

 

A konkrét példádra visszatérve, egy aspektust még illene megvizsgálni: ha ugyanis ez egy központi, az efi-k nagy részét érintő hiba volt, akkor összeomlásig hívják a call centereket az üfi.-k, még akkor is torlódást okozva, ha csak 1-2 %-uk hívna is, de egyszerre.

 

No erre is lehet rossz megoldást lelni:) Néhai T-Online féle T-s menüben ("internet") pölö mai napig ottragadt egy táéjékoztatás, hogy Kelet-M.o. egyes területein nem működik az internetszolgáltatás.. ez a fals szöveg kb. 2006. óta szólal meg és ráadásul csak néha-néha, mert az sem mindegy, milyen sorrendben érsz és melyik menüponthoz  :))

 

 

BÚÉK Neked is, ugyanúgy mint mindenki másnak:)

 

Üdv:

Maus Robi

Előzmény: boyfiu (801)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.08 0 0 804

Drága Milenda!

 

Ha nem sértődsz meg, hátulról kezdem: elég nyilvánvalóan nem köszöntöttél,csak a naygkörben, annak ellenére, hogy hsz-odban megszólítasz, ami sokat sejtető :(

 

Aztán: nem stílusbeli  (az lenne nyelvészkedés), és nem elírásbeli kifogásaim voltak, hanem egy bő fél éve, egyre tendenciózusabban és egyre szélesebb körben használt hibás írásmód miatt emeltem szót - olvass vissza, hogy az ilyen, szerény és udvarias probléma felvetést már 2007 tavaszán megkezdtem. Ez pedig szvsz csupán nyelvőrködés.

 

Elírások miatt tudommal senkibe nem "kötöttem bele" még, mivel magam is rettenetesen rosszul billenytűzök:)

 

És a hibásnak tűnő "egyben írandó" kifejezésért valóban és nyilvánosan kell elnézést kérnem, mert pont így alakulnak ki, tudattalanul a rossz helyesírási modellek.

 

És akkor a végén az elejére - Neked ezúton BÚÉK :)

 

Üdv:

Maus Robi

 

 

Előzmény: milenda (800)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.08 0 0 803
Karácsonyra vettem ajándékba egy kiméretű mobil telefont. Hétfőn el kellett vinni egy T-pontba megnézetni, mert bizonytalanul működött. Már a sorszámért is sorba kellett állnom. Az előttem lévővel közölték: számla reklamáció 2 óra várakozás kéri? Az illető: nem elég, hogy digitális telefonra áttérés után dupla számlát küldenek, de még 2 órát is várjak? Inkább levelet írok. Nekem: 1,5 óra a várakozás. Kértem. A kártya volt rossz, nem a telefon. Ingyen, ahogy ilyenkor kell kicserélték, a hívószámokat az újba átmásolták. Avval kezdte a munkatárs, hogy ez a telefon típus nem szoftver hibás. Érdekes ilyen is van? A készülék 11900 Ft-os egyszerű készülék. (Akciós ár). Jó pár esetet végighallgattam előttem. Egyöntetű vélemény volt, hogy 1,5-2 óránál előbb nem jut sorra senki.
Előzmény: Kevin (802)
Kevin Creative Commons License 2009.01.07 0 0 802
Én 2 óra 37 percig hallgattam a 1412 zenéjét december 29-én.

Majd közölték, hogy a problémám csak személyesen rendezhető bármelyik T-Pontban.

Pedig csak a lejáró net, telefon, kábeltv hűségidőmet szerettem volna újrakötni.
Előzmény: boyfiu (801)
boyfiu Creative Commons License 2009.01.07 0 0 801
Kedves Miki!

Az 1412-n a 20 perces várakozásról. Tegnap műsornézés közben, 1,5 óra után megjelent a képernyőn egy felírat: (nem pontos idézet) ellenőrizze a csatlakozásait, majd hívjon minket. Türelmesen megvártam, míg jelentkezett a T munkatársa, rád gondolva lemértem: 26 percig hallgattam a "zenét" attól a gépi hangtól, hogy várjon a munkatársunk jelentkezésére. Első kérdésem az volt miért kellett 26 percet várnom, és hol reklamálhatok, a válasz: nem tudom. Mi volt az ok amiért telefonálnom kellett, válasz a mi hibánk. Közben vissza jött a kép meg a hang, miután a szoftver frissítés lefutott hajnali 6 óra helyett, mint közölte velem a munkatárs.
Írd meg légyszíves, elhiszed? Vagy hova forduljak állításom igazolására?
Egyébként még szívesen felhívom az1412-t, és lemérem, hogy mennyit kell várni,biztos lesz rá alkalom.
Üdv: boy.
Előzmény: Törölt nick (796)
milenda Creative Commons License 2009.01.04 0 0 800
Mikimaus, hagyd a nyelvészkedést, koncentrálj inkább a szakmára, abban jobb vagy. A sok központozástól szinte érthetetlen a bejegyzés, arról nem beszélve, hogy nem egyben írandó, hanem egybeírandó, és nem BUÉK, hanem BÚÉK. Amúgy boldog 2009-es esztendőt minden fórumolvasónak!
Előzmény: Törölt nick (799)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.02 0 0 799

Szia Boy-frend:)

 

Először is: nyugi:)

 

Másodszor is (és hidd el, nem Te vagy az első, akinek ez ügyben, ilyen ügyben szólok): az "ugyanúgy" egyben írandó, hiszen, gondolj bele: az "ugyan" szó önállóan tök más jelentéssel bír - amit Te (is) írsz, hogy ti. "ugyan úgy", az azt jelenti: "nahát, hagyjál már .. úgy" :)

 

Egyebekben változatlanul támogatlak. És Neked is BUÉK!

 

MAsu Robi

Előzmény: boyfiu (798)
boyfiu Creative Commons License 2008.12.30 0 0 798
Miért kellene olyan behatóan ismernem mindent amit Te ismersz, ha egyszer semmi más választásom nincs, mint a topik címe. Még egy egyszerű szabványosan kiépített földi sugárzású adó (3 műsor) kiépítésére sincsen lehetőségem. Ugyan úgy parabóla antenna felszereltetésére. Nagyon sokszor látom az UPC, T-Home reklámját, látom sok házfalra felszerelve DIGI parabóla antennáját, és más cégek reklámját. Az meg, hogy karbantatás kiírás a T-Home ajtaján, két óra várakozás után úgy , hogy előttem 4-en 5-en nem hajlandók várni a sorukra, több, mint 20 perc kínlódás után mely javarészt telefonálgatásból áll, mert nem jön létre egy módosítás természetes, ez természetes neked, az lehet. Az emlegetett több ezer forintos havidíjra amire nekem telik úgye, azért elvárhatom, hogy minden normálisan működjön, különösen akkor, ha egy nagy tapasztalatú külföldi a tulajdonos. Nem tudok neked sajnos a munkaszerződésem titoktartási kötelezeségem miatt példát hozni neked arra, hogyan lehet valamit jól elrontani, ami külföldön bevált, mert mi csináljuk. Az is érthetetlen számomra, hogy a Mizó zene csatorna renkívül színvonalas zenei műsorait hogyan tudnám könyvtárral pótolni, például, a Milánói Opera balett előadását hol nézhetném meg egy könyvtárban, amit nem rég kétszer is vetítették. Egyébként 16 éves korom óta könyvtári tag vagyok, még ha nem is látszik rajtam. Tudnák erről is vitatkozni veled, vagy Yoy-al, de a továbiakban semmi kedvem, sem itt sem a Polidiliben, ha esetleg a téma egy része oda tartozna.
Mindenkinek eredményekben gazdag, Boldog Új évet kívánok!
Előzmény: Konrad (795)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 797
PS: a rettenetesen sok elütésért elnézésetek kérem, remélem még érthető az a pár szó is, ami csúfosan eltorzul emiatt:)
Előzmény: Törölt nick (796)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.30 0 0 796

Kedves Joy!

 

Szerintem meg (sajnos nékül) Neked nem van igazad:) Az a hivatkozás, hogy a Spektrum nem vonz elég közönséget, mindenki által átláthatóan haugság, de legalábbis mellébeszélés.

 

A byofiúnak abban is igaza vagyon - ha nem is jól fejezte ki magát -, hogy NHH (és nem NFH) évek óta kitartóan NEM foglalkozika KTV piaccal, mint szabályozást igénylő területtel és meggyőződésem szerint az e téren végzet piacelemzései erős prekoncepciót szolgáltak ki.

 

Tökéleetsen igaza van boy-unknak abban is, hogy ami új szolgáltatók területekre való belépéseinél történik (azaz inkább: nem történik) immár 2-3 éve, az minden normális piacgazdaságban elfogadhatatlan volna, nálunk azonban NHH ezt kieléígtő versenynek tarta. Kérlek: a közös képviselők  le vannak fizetve, hogy ne engedjenek be újabb szolgáltatókat! Az pedig GVH felelőssége, hogy a nagyvárosi KTV piac felosztásával kapcsolatban nem talál felelősöket, sőt nem is igazán keresgél.

 

Itt egyes cégek (UPC, DIGI és T-Kábel) különleges védett pozícióban vann NHH berkeiben. Bocsáss meg, de amikor egyed piacfelügyelet keretein belül DIGI hibaelháírtására NHH elsőfok kijeletni és másdofok is heyénvalónak tartja, hogy a belső munkalapokon aláírás nélkül (!) elhelyezett "OK" azt jelentené: a hiba nem állt fent a vizsgálatkor - ahelyett, hogy mivel az egész hibaelhárítás szabálytalan és jogellenes, így nem vonunk le következtetést azon kívül, hogy Szolgáltató állításainak bizonyítására alkalmatlan saját dokumentációja - mire gondoljak, ha nem arra: kesztyűs kézzel bánnak velük?!

 

Az is nehezményezhető, hogy NFH-NHH egymásra tologatással (hála Eht. ellobbizásának!) sikeresen NEM érvéynesül a fogyasztóvédelem, különösen KTV területeken.

 

Aki pedig azt kívánná tagadni, hogy 2007. decembere óta tudatos szolgáltatás-szűkítést végzett T-Kábel az ő drága (Sic!) digitális átállásának megalapozásához, az tudatosan ferdíti a tényeket.

 

 

Az pedig, hogy T-Home 25008. 09. 08.-i brand-váltása óta már az üzleti ügyfeleit sem képes nem, hogy hatékonyan, de egyáltalán: kiszolgálni sem, önmagáért beszél.

 

Mindennek dacára a 20 perces várakozásokat 1412-őn nem hiszem el, mert ugyanazok az ügyfelesek kezelik tudtommal a T-Kábel ügyeket is, mint a vezetékes telefon vagy internetes ügyeket!

 

 

Mindekinek kellemes, békés és egészséges, sikeres plusz bőséges 2009-es Újesztendőt kívánok - ismeretlenül is sok szeretettel:)

 

Maus Robi

 

 

Előzmény: joy (792)
Konrad Creative Commons License 2008.12.29 0 0 795
Nézd, se a piacot nem ismered, se a technológiával nem vagy teljesen tisztába, se a törvényi és egyéb szabályozást nem ismered behatóan - erre jutottam, miután újra végigolvastalak. Lehet egyébként dühöngeni meg hibásokat keresni, ha neked attól jobb, de ettől még nem lesz igazad.
Előzmény: boyfiu (794)
boyfiu Creative Commons License 2008.12.29 0 0 794
Máskor figyelmesebben olvasd el a hozzászólásomat.
Előzmény: joy (792)
Konrad Creative Commons License 2008.12.28 0 0 793
Ne politizálj, egyébként egyetértek.
Előzmény: joy (792)
joy Creative Commons License 2008.12.28 0 0 792

Sajnos azt tudom csak írni, nincs igazad.

Senki nem kényszerít senkit arra, hogy tévét nézzen.

Legkevésbbé a "szegény"eket, hogy a drága készüléket megvegye, áramot fogysszon, sokkkezret fizessen kábelműsorokra.

Ez demagóg duma olyanaktól, akik HD plazmatévén nézik az általuk pocskondoázott műsorokat.

 

Aki valóban kulturálódni szeretne, és valóban szegény, az nem teheti ezt meg, nem is foglalkozik vele, hanem elsétál a legközelebbi könyvtárba, és kikölcsönzi Hemingway-Öreg halász és a tenger-t, Gárdonyi-Öreg tekintetes-t, vagy "Ahogy tetszik"...

 

Akinek tetszik, és van pénze havi több ezret fizetni a "sz.sz"ért, annak van pénze váltásra is.

Különösen olyan akciós időszakban, mint a Karácsony előtti dömping, amikor félpénzért, ingyért kínálnak rendkívül sok mindent: delódert, vevőt...

Ígyhát panaszod üres, semmi se jó, fidesznyekergés.

Előzmény: boyfiu (791)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!