Keresés

Részletes keresés

zsoca26 Creative Commons License 2021.08.10 0 0 9090

Nem

Hívtam a helyi forgalmazót irodát,hogy leadnám a cuccokat.

Mondták,hogy ha majd jön az elszámoló papir akkor vigyem be akkor tudják átvenni.

De nem jött semmi...

Előzmény: Replay (9089)
Replay Creative Commons License 2021.08.10 -1 0 9089

Te le tudtad adni a beltériket? Én hónapokkal ezelött mondtam le, akkor megpróbáltam leadni a beltériket pár hét külünbséggel kétszer is, de nem tudtam, mert Bp-n valami szoftverhiba miatt nem volt olyan forgalmazó, aki átvette volna. Azóta nem próbálkoztam újra. Én sem kaptak tőlük semmilyen elszámolást.

Előzmény: zsoca26 (9088)
zsoca26 Creative Commons License 2021.08.10 0 0 9088

Azóta sem jött semmi.

Lemondtam és ennyi....

Előzmény: nagyanyo5:0 (9086)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2021.08.10 0 0 9087

Ja, korrekt Ny.

Előzmény: nagyanyo5:0 (9086)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2021.08.10 0 0 9086

Nyugi 5 hónap után sem, geci cég:((((

Előzmény: zsoca26 (9083)
V.Gy. Creative Commons License 2021.08.01 0 0 9085

Ez ilyen hülye. Először kéri a felhasználónevet (emilcímet), utána jön még egy login-rész, ahol ugyanazt az emilcímet plusz a jelszót kell megadni. Soha nem láttam ilyet máshol.

 

Hogy nálad az első (tök fölösleges) bekérés után miért nem jön a második - az passz. Nálam mindig jön. Illetve ha az elsőnél nem jót adsz meg (emilcím), akkor ez a hibaüzenet, kipróbáltam. De ha az jó, a regisztrált emilcímemet írom be, akkor jön a jelszót bekérő második kör, ahonnan már bejutok.

Előzmény: BMW-325tds (9084)
BMW-325tds Creative Commons License 2021.07.25 0 0 9084

Helló! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egyszerűen nem tudok belépni a My Direct One oldalon. Csak felhasználói nevet lehet megadni,

 

 

 

 

majd ha tovább mennék, jön a hibaüzenet, "Bejelentkezés sikertelen. Ellenőrizd a megadott felhasználónevet és jelszót." Világos, de ha nincs hová beírni a jelszót, akkor mit tehetek?

Próbáltam az elfelejtett jelszó linket is, bár nem felejtettem el, de semmi. Nem kapok email-t ami a linket tartalmazná, a jelszócseréhez. Ha valaki tud, kérem segítsen!

 

Köszönöm

zsoca26 Creative Commons License 2021.06.25 0 0 9083

Én már elmondtam már több mint 1 hónapja,de még azóta semmi elszámoló levél,vagy számla nem jött..

Előzmény: gunji jackdaw (9080)
gunji jackdaw Creative Commons License 2021.06.25 0 0 9082

Nos, igen. Megnéztem a számlákat, s június 1-től a számlázási időszakban áttértek ötödikéről az elsejei kezdőnapra, így a május rövidebb lett, ezért láttam némi csökkenést a május havi beszedésben. De egyébként tényleg nem emeltek. Augusztus 1-től viszont fognak a számla szerint 'havidíj kedvezmény csökkenése' miatt.

Előzmény: V.Gy. (9081)
V.Gy. Creative Commons License 2021.06.24 0 0 9081

Nálam nem volt áremelés.

Előzmény: gunji jackdaw (9080)
gunji jackdaw Creative Commons License 2021.06.18 0 0 9080

Srácok, volt áremelés? Mintha elveszett volna a levél róla...

gunji jackdaw Creative Commons License 2021.06.14 0 0 9079

Na, M1/M2 is eltűnt, de sikerült visszahozni (bár nem érdekelnek), viszont a Viasat3/Viasat6-on nincs hangsáv, felvett videóból is hiányzik. Grat UPCD!

Előzmény: gunji jackdaw (9078)
gunji jackdaw Creative Commons License 2021.06.14 0 0 9078

Tök jó. Megint elment a csomó csatornánál a hang... :(

leskop Creative Commons License 2021.06.02 0 0 9077

Ide: https://livetv.directone.hu/

 

de már megy

Előzmény: V.Gy. (9076)
V.Gy. Creative Commons License 2021.06.01 0 0 9076

Pontosan hova belépni? Adj egy linket, hogy ki tudjam próbálni, nekem megy-e.

Előzmény: leskop (9075)
leskop Creative Commons License 2021.06.01 0 0 9075

Én nem tudok belépni egy jó ideje a DIRECT NOW-ba, jelszót is változtattam többször, de nem működik, tud valaki megoldást?

Előzmény: V.Gy. (9067)
zsoca26 Creative Commons License 2021.05.31 0 0 9074

Már rég kellett volna váltanom....

Nekem azt mondták,ha jön a levél az elszámolásról akkor vigyem majd be.

Előzmény: Replay (9073)
Replay Creative Commons License 2021.05.30 0 0 9073

Én többmint egy hónapja távoztam, a beltériket azóta sem tudtam leadni, mert a forgalmazók valamilyen rendszerhiba miatt nem tudják átvenni, többször is megpróbáltam. Ez a hivatalos magyarázat aztán lehet, hogy csak szivatni próbálják a lelépőket.

Előzmény: zsoca26 (9072)
zsoca26 Creative Commons License 2021.05.28 0 0 9072

A minap távoztam a upc-től....

nagyanyo5:0 Creative Commons License 2021.05.13 -1 0 9071

Akkor én hiába is kérném tőlük jogelődjük tartozását a leadott kártyáért, 4ezer Ft. és a 30ezer Ft,-os kaucióért:((((( Szemét külföldi rablók!!!!

Előzmény: 21. század? (9070)
21. század? Creative Commons License 2021.05.07 0 0 9070

Ha valaki most akar Direct One ügyfél lenni: NE TEGYE!!!!!

1 hónapja nem képesek a hibát kijavítani, kijött a szerelő, feleslegesen kifizettetett egy antenna fej cserét, hiba maradt, kicserélte a beltéri egységet, azóta SEMMI, állítólag adminisztratív hiba miatt nem tudják aktiválni a kiadott beltéri boxot!!!

Jó duma......

lexuska2 Creative Commons License 2021.05.03 0 0 9069

Sziasztok!

 

A KAON box-on lehet felvenni ha rakok hozzá HDD-t? Nekem szürke a PVR menüpont, pedig látja a hddt és le is formázta.

kormos* Creative Commons License 2021.04.29 0 0 9068

OK!

Előzmény: V.Gy. (9067)
V.Gy. Creative Commons License 2021.04.29 0 0 9067
Előzmény: kormos* (9066)
kormos* Creative Commons License 2021.04.29 0 0 9066

Most lehet nézni laptoppon vagy csak telefon appon?

21. század? Creative Commons License 2021.04.28 0 0 9065

Kedves Olvasó!

 

Egy tapasztalat: 15 napja kijött a szerelő egy hibára. Először kifizettem a külső fej cseréjét, a hiba nem múlt el. Szerelői javaslat: cseréljünk beltéri egységet. Nosza, cserélt. Felhívta a figyelmemet, hogy valami adminisztratív gond van a Direct One-nál és ezért ő nem tudja az aktiváló kódot beütni, de ez pár órán belül megoldódik. Ez a pár óra 15 NAPJA tart, azóta nem képesek az adminisztratív hibát elhárítani. Az ügyfélszolgálaton mindenki mást mond, volt olyan, aki számon kérte rajtam, hogy miért nem futáros beltéri egység cserét kértem, mert akkor nem lenne gond.......

Ma 15 NAP UTÁN derült ki, hogy a fő probléma az, hogy náluk még mindig a régi beltéri egység szerepel a nevemen, annak a cseréjét nem rögzítették, mert gond van a szerelői nyilvántartásokkal is - legalábbis ez volt az egyik ügyfélszolgálatos magyarázata.

Természetesen hiába kérem, hogy hívjon fel az ügyfélszolgálat vezetője, a válasz az, hogy elbírálják a kérésem, és ha jogos, 30 NAPON BELÜL VISSZAHÍVNAK!!!!

NO COMMENT

V.Gy. Creative Commons License 2021.04.27 0 0 9064

Csilla!

 

Ilyen egyszerűen: NINCS!! A szolgáltatás minősége tökéletes! Ha nálad nem az, akkor ütni kell azt, aki beállította. Mi itt "ezren" tanúsítjuk, ennek jónak kell lennie. Tökéletesen kell működnie. Nem neked kell ezt megoldani, hanem az menjen vissza, aki tróger munkát végzett, és állítsa be rendesen!!

 

Ne hagyd magad!

Előzmény: CsakCsilla (9061)
zsoca26 Creative Commons License 2021.04.27 -1 0 9063

Most kötteted be mikor sokam meg  lemondják..

Előzmény: CsakCsilla (9061)
Replay Creative Commons License 2021.04.27 0 0 9062

A hibához nem tudok hozzászólni, de ha ma szerelték be, akkor miért nem megy vissza a szerelő, aki csinálta a rendszert és állítja be tökéletesre?

Nálam amúgy majdnem 15 évig működött jó minőségben.

 

Előzmény: CsakCsilla (9061)
CsakCsilla Creative Commons License 2021.04.27 0 0 9061

Sziasztok!

Ma délelőtt sikerült megrendelnem a Direct One szolgáltatást -sajnos! Képtelenség nézni, folyamatosan lefagy, megakad, stb. Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Sebességmérés és egyéb tesztelések mellett, 14 perc alatt, arra jutottunk, hogy "gyengítsem a tévé jelminőségét" A baj, hogy fogalmam sincs, ezt hogyan csináljam. A másik, hogy lehet ennek valami értelme, javulhat az "adás"? Köszönöm! :-) 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!