Ugyanaz, mint pár éve, csak még óvodásabb kiszerelésben, nem lehet eleget speedezni, hogy befogadd. Egy biztos: soha, senki nem fogja köszönés helyett üvölteni, hogy a "r. b. sz-t ad!", nyert a gedáppá, irány rönóbót!
Nekem begyön, bár az íze tényleg a hajdani Blendi fogkrémre hajaz, de mivel a gyomrom nem bírja a kávét, csak energiaitallal tudom ébrentartani magam, ha arra van szükség. Pedig nem is vagyok diszkópatkány :-)
paulina: képzeld el a következő szlogent: "a redbull szárnyakat ad". Utána képzeld el, hogy egy közepesen tehetségtelen, a redbullnál valószűleg nyári gyakorlatát töltő, palackozó és üvegipari szakmunkás tanulót megkérnek, ugyan agyaljon már ki 200 kis sztorit, mely a fenti szlogenre végződik, mert a marketingeseknél a Hans éppen nyaral, a Jürgen meg röhögőgörcsöt kapott amikor meghallotta az említett szlogent, és útközben hazafelé szétvert egy koreai kisábécét, szétlőtt egy mexikoi galerit, egy mcdonalds áruházat, levizipisztolyozott egy nyugdíj előtt álló zsarut, meg ilyenek, és most éppen fizetésnélküli szabadságát tölti a helyi elmegyógyintézetben. Namost ezekután azt képzeld el, hogy ennek a balféknek egy szerencsétlen véletlen folytán a kiskutyája a leadási határidő napjának reggelén jókedvében a reggeli kajus után icipici kis foszlányokra tépi emberünk hónaljizzasztó munkájának gyümölcsét, aki íly módon kénytelen ahhoz a módszerhez folyamodni, melynek már évekkel ezelőtt ki akarta keresni a jelentését az értelmező kéziszótárból, nevezetesen az improvizációhoz. De lehet, hogy ennél sokkal rosszabb a helyzet, csak az én fantáziám ennyire földhözragadt...:)
Persze hogy azok, mert lényegében bevallották, hogy eddig vérciki volt a Postabank ügyfelének lenni. Azt meg, hogy mostantól minden megváltozik, ezek után ki fogja elhinni nekik? Az összes új Postabank reklám egyetlen hatalmas öngól.
Az én kedvenceim ezek az új Postabankosak... Hát, én vagz 15ször láttam mind a 3mat (Fifi, virágládás, bankrablós) de csak akkor esett le, hogy mit is akarnak ezek mondani, amikor a barátném elmagyarázta! Hihetelen hülye reklámok azok, nem?
A Red Bull-nak rémes íze van, 0 az élvezeti értéke, de azért a sok diszkópatkány csak hadd pörgesse be magát vele az esti Kozsó-Bubble Gum-Picasso Branch koncert és az eksztazi tabletta előtt.
Térdencsúszva, kezemet összekulcsolva rimánkodom:
KÉREM HAGYJÁK ABBA A REDBULL REKLÁMOKAT!!! Ez egyszerűen bűn rossz!!! Vér szar!!! Bár utálom az ízét, megigérem minden nap veszek egy redbullt ha nem kell látnom többet ezeket a kínrím szerencsétlenkedéseket! Fogják már fel, hogy ez a szlogen tipikusan az a róka, amely már eleve csupaszon született!!! Nem volt, és soha nem is lesz neki bőre!!! Reklámozzanak ómósháziasszonyokkal, aktív-sokkomponenses-multi-intelligens-családi-robotmolekulákkal, pelmellesdizsisbugilézereshaddelhaddal, lóháton vagy szimplán nővel, akkor egyszerűen csak jellegtelen szar lesz az egész, és kigúvadt szemekkel bambulok majd tovább a tévére, de legalább nem FÁJ az istenit neki!!!