Keresés

Részletes keresés

COOP Creative Commons License 3 napja 0 0 57151

szerencsére nálunk nem probléma 3 hétre kivenni  a suliból és egyre több  ismerős család megy ilyenkor ennyi időre. Nyáron mindenki tud nyaralni és a legjobb hidegből melegbe menni.   Ahányszor utaztunk télen pl Ázsia felé is-mindegy merre tele volt a gép iskolás gyerekekkel.

 

Ha olcsóbb akkor gondolom lesz keletje is...

Előzmény: szkati (57150)
szkati Creative Commons License 3 napja -1 0 57150

Hát...... Nem hiszem, hogy az iskolás korú gyerekek szülei egyetértenének.

Előzmény: cassano711 (57149)
cassano711 Creative Commons License 5 napja 0 0 57149

Én magamból indultam ki "ha már rohadt drága, macerás stb. nyáron elutazni egy hétre mondjuk Mallorcára akkor bosszúból menjünk el télen 2-3 hétre ugyanannyiból Thaiföldre Air Asia X-el" címszóval :D

Air Chinával nem utaztam, csak írtad hogy az ismerősöd mennyire meg volt elégedve velük.

Előzmény: szkati (57148)
szkati Creative Commons License 5 napja 0 0 57148

A nyári Kréta, Mallorca és egyebek nem versenyeznek a téli Thaifölddel, mert nem ugyanaz a célközönség. Itt nem nyaralásról, hanem telelésről van szó, és a kettő egyáltalán nem ugyanaz.. Tehát amit írtál, hogy a "classik" nyári nyaralások konkurrense lehet, az nem igaz.

Úgy látom, hogy utaztál már az Air Chinával, mert hogy már megszűntek az előitéleteid. Írd le kérlek a tapasztalataidat!

Előzmény: cassano711 (57147)
cassano711 Creative Commons License 5 napja 0 0 57147

Én a nyári Kréta, Ciprus, Mallorca, Szicília stb. helyett gondoltam a téli Thaiföldet :-) 

Meglátjuk, bár szerintem nem is látjuk meg mert el sem fog indulni mint ahogy eddig sem, ha mégis akkor érdekes lesz látni van-e erre igény, azaz lesz-e erre mondjuk heti 2X300 ember BUD-ról.

A kínaikkal menni dolog az érdekes, látom rendszeresen az Air China jegyeit pl. Bécsből pekingi átszállással jó áron, értsd valahol 450 € környékén, de nem túl vonzó átszállási időkkel.

Meg valahogy előítéleteim is voltak az Air Chinával, ezek szerint fölöslegesen.

Előzmény: szkati (57145)
moonwalkr Creative Commons License 5 napja 0 0 57146

Én semmilyen fantáziát nem látok benne. Magyarország nem az a piac, ami FOLYAMATOSAN megtölt napi/másnapi/harmadnapi/heti egy alkalommal egy 300 fős szélestörzsűt. BUD pedig nem egy hub, ahová ráhordó járatok járnak.

 

A többit már nem is mondom

Előzmény: cassano711 (57144)
szkati Creative Commons License 5 napja 0 0 57145

Szerintem a nyári, tengerparti nyaralásokra nem lesz hatással, már csak azért is nem, mert időpont eltolódás van. Az emberek többsége a téli hónapokban utazik Thaiföldre, nem nyáron. Akikre hatással lehet, azok a már bejáratott repülős társaságok mint a Qatar, vagy az Emirates, vagy a Türkish. Bár most jött vissza egy ismerősünk, aki a kínaiakkal volt, és nagyon meg volt elégedve, csak hát az útvonal. Előbb Peking, aztán le. Az igaz, hogy fejenként egy százassal volt olcsóbb a jegy.

Előzmény: cassano711 (57144)
cassano711 Creative Commons License 6 napja 0 0 57144

Én látok benne fantáziát, de lehet neked lesz igazad. Már ha egyáltalán tényleg elindul.

Akkor lesz létjogosultsága ha 200e Ft alatt lesz a jegyár, ha nem akkor szerintem értelmét veszíti, akkor mennek majd az emberek alig többért vagy ugyanannyiért továbbra is KLM-el, Austriannal, Air France-al, Turkish-el stb.

Ráció lenne benne mindenesetre, sok magyar megy vagy menne már Thailföldre. 

+ Ha hozzávesszük milyen durván megdrágult egy európai "classic" tengerparti nyaralás és hogy nyári időpontra mennyire drágák a fapadosok is nyaralójáratokra ( főleg feladott poggyásszal, márpedig a nép úgy utazik ), legyen az egy Korfu, egy Ciprus vagy éppen Mallorca, akkor árban is bőven versenyképes lehet egy thaiföldi nyaralás ha van egy közvetlen repülőjárat.

De azt is gondolom, hogy erre az utazási irodák is ráugranak az meg árfelhajtó tényező lesz.

Előzmény: moonwalkr (57143)
moonwalkr Creative Commons License 2024.03.20 0 0 57143

Aztán majd szépen be is zárják 2-3 hònap múlva…

Előzmény: Jack51 (57136)
Jack51 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 57142

Bocs, igazad van,elnéztem 

Előzmény: Zs... (57141)
Zs... Creative Commons License 2024.03.20 0 0 57141

Valamit benéztél, 16 db 333-asuk van. Az interkontikat a D7 repüli.

https://www.planespotters.net/airline/AirAsia-X

https://www.airfleets.net/flottecie/AirAsia%20X.htm

Előzmény: Jack51 (57140)
Jack51 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 57140

Persze, biztosan sokkal jobb minőségileg az Eva mint az Asia. Nagyon olcsónak kellene lennie, hogy az ember azt válassza. Megnéztem, 1 db Airbus 330-uk van azt képtelenség úgy rotálni, hogy az összes hosszútávú útvonalat teljesíteni tudja. Ha csak addig nem vesznek még repülőt........

Előzmény: COOP (57137)
W.L. Creative Commons License 2024.03.20 0 0 57139
W.L. Creative Commons License 2024.03.19 0 0 57138

Pontosan.

Mar evek ota josolgattak/igergettek, es latjuk mi lett belole.

 

Persze legyen igaz, mi orulnenk neki a legjobban.

Előzmény: COOP (57137)
COOP Creative Commons License 2024.03.19 0 0 57137

hiszem ha látom :) nekem addig marad az EVA közvetlenje Bécsből. :)

Előzmény: Jack51 (57136)
Jack51 Creative Commons License 2024.03.19 -1 0 57136

Ősztől közvetlen járat Air Asia lesz Bangkokba Budapestről :

 

https://mfor.hu/cikkek/turizmus/ez-lesz-osztol-ferihegyrol-bangkokba-atszallas-nelkul.html

W.L. Creative Commons License 2024.03.19 0 0 57135

Talan 4-5-ot.

A korlatozott gyalogturalehetosegek miatt nem maradtam tovabb, pedig ujabb allatokat lathattam volna meg ugyanazokon a teruleyeken is.

Előzmény: Zs... (57134)
Zs... Creative Commons License 2024.03.19 -1 0 57134

Köszi szépen a részletes választ, a könyvajánlót meg különösen. Megkeresem majd ezt a bangkoki központot, hátha van frissebb kiadás, meg megnézem a másikat is.

Még egy utolsó kérdés, hány napot voltál KK-ban?

Előzmény: W.L. (57133)
W.L. Creative Commons License 2024.03.19 0 0 57133

Esetleg ez, vagy ennek barmi uj valtozata is erdekes lehet:

 

https://moly.hu/konyvek/national-parks-in-thailand

 

Ebben az osszes park benne van, de thai kiadvany leven inkabb a tajra koncentral mint elovilagukra.

A nemzeti parkok bangkoki kozpontjaban ingyen kaptam, talan van ujabb kiadasa is.

Előzmény: W.L. (57131)
W.L. Creative Commons License 2024.03.19 0 0 57132

Szoval a park 2 fo reszbol all.

A kisebb resz a viztarozo/to korul, ott van a legtobb helyi turista. Ez a resz szamomra teljesen erdektelen volt.

 

A park nagyobb reszen van ugye az egy ut a hegyre.

A bejarottol par km-re van egy kempinghely ott satoroztam. Van kajalda is. A komolyabb helyi fotosok es madaraszok is itt satoroztak. Innen gyalogolni lehet fel es le az ut nenten, amirol itt-ott agaztak le osvenyek, inkabb jelzes nelkul.

Napkozben ide is jott sok thai turista, de ok tobbnyire megallas nelkul felautoztak az hegyre az ut vegen.

Egyszer felstoppoltam oda, onnan volt 1-2 jelzett osveny vizesesekhez, de allat kb nulla. Viszont kesve szirkulet fele leatopoolva az utolso kocsival lattak facanokat es ami legerdekesebb eletem egyetlen szerojat. Utobbit nagyon ritkan latni, a taborhelyen egy that madarasz mondta is, hogy o 17 eve jar a parkba de meg soha nem latta.

A taborhelyen egyik ejjel elefant is jart (lattuk) illetve az osvenyen lattam a ritka Fae muntyakszarvast is.

Talan voltak majmok is de azokra mar nem emlexem.

A lennti taborhelyen volt egy angolul jol tudo Jacky nevu ranger is, o kb mindent tudott a parkrol. Penzes japanok fizettek, hogy fotozzon nekik madarakat, igy gondolom nemigen erdekelte volna, hogy turistakat vezetgessen, de az infoknal tarhaza volt.

Előzmény: Zs... (57130)
W.L. Creative Commons License 2024.03.18 0 0 57131

A legjobb:

https://moly.hu/konyvek/stephen-elliott-gerald-cubitt-the-national-parks-and-other-wild-places-of-thailand

Nem ajanl konkret turakat de leirja milyen allatok vannak a parkok mely reszein, neha nem tiristas reszeket is emlitve.

 

A tobbi valasz kesobb, most dolgom van.

Előzmény: Zs... (57130)
Zs... Creative Commons License 2024.03.18 -1 0 57130

Úgy látom hogy nem igazán, autóval visznek kb végig ugyanazon az úton, max egy-egy kisebb séta, meg a tavak környékén keresik az állatokat. Legalábbis a honlapjukon lévő leírás szerint. Ennek meg így nem látom túl sok értelmét.

Akkor te végigsétáltál azon az úton? Hány napot voltál? Milyen állatok voltak? Gondolom bent is sátraztál akkor.

 

A könyvekben ajánlott túraútvonalak vannak? Neten valóban elég szegényes az info ilyesmikből. Konkrét könyv ajánlást köszönettel veszek.

Előzmény: W.L. (57129)
W.L. Creative Commons License 2024.03.17 0 0 57129

Egyedul.

Rangerrel valoszinuleg tehetnetek hosszabb turakat is a parkban, de az alighanem koltseges mulatsag lenne.

En Thaifoldon soha, egy nemzeti parkban nem turaztam vezetovel. A thaiokat ismerve alighanem leginkabb vizesesekhez kalauzolnanak el, mert a thai turistak azokert vannak oda.

 

Amugy az orszag nemzeri parkjairol tobb igenyes konyv is kaphato, amiket en gyakran hasznosabbnak talaltam a neten levo infoknal.

Előzmény: Zs... (57128)
Zs... Creative Commons License 2024.03.17 -1 0 57128

Köszi, rangerrel mentél vagy egyedül?

Előzmény: W.L. (57127)
W.L. Creative Commons License 2024.03.17 0 0 57127

KK-ban a turalehetosegek minimalisak.

Egy ut visz fel a parkon at egy hegyre, arrol agazik le 1-1 osveny itt-ott. Egyik sem hosszu.

Ennek ellenere Khao Yai utan a legjobb parknak talaltam allatokat latni.

 

KL-ben nem jartam.

Előzmény: Zs... (57126)
Zs... Creative Commons License 2024.03.17 -1 0 57126

@W.L.

Ha jól emlékszem voltál a Kaeng Krachan NP-ban. Emlékszel még esetleg hogy milyen túrákat csináltál ott?

Illetve Kho Laem NP-ban voltál?

Saka26 Creative Commons License 2024.03.06 0 0 57125

Köszönöm, így azért már sokkal nyugodtab, könnyebb a foglalás 😊

Előzmény: moonwalkr (57123)
szkati Creative Commons License 2024.03.05 -1 0 57124

Malajziából még sokkal egyszerűbb. Összejöttünk egy olyan házaspárral, aki onnan jött. Bangkok messzebb van.

Előzmény: COOP (57121)
moonwalkr Creative Commons License 2024.03.05 -1 0 57123

Hazafelé nekünk is ez a 2 órás átszállási idős változat van.

Amikor mi repjegyet foglalunk, ez a legrövidebb idő, amivel még repjegyet el szoktunk fogadni (a légitársaságoknál az elméleti minimum 50 perc). Ez egyszerre elég kényelmes, de elég pörgős is. Mondjuk egy csomó késési faktor kiesik (jégtelenítés, hó, tudomén), de persze számos bejöhet a képbe. 

Ha végig ugyanattól a légitársaságtól van jegyed, akkor no para, nem fognak otthagyni, még késés esetén se.

Előzmény: Saka26 (57122)
Saka26 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 57122

Köszi! Valőszínű,hogy majd én is a hosszabb utat fogom választani.

Visszafelé viszont csak kb 2 óra van az átszállásra Peking - Budapest vonalon,attól viszont félek,ha kcisit késik is a repülő,lesz-e elég időnk rá.

Előzmény: moonwalkr (57117)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!