Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 54

M0a: ez a jelenlegi M0 51-M5 közötti szakaszának 1 lehetséges átnevezése...

 

bár szerintem nem M0a-nak lesz nevezve, hanem az 51es folytatásaként 51es útnak... :-)

Előzmény: alibi-man (53)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.07 0 0 53
Én sem tudom, mi lehet az az "M0a".
Előzmény: AcidMan (51)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 52
ha jelentősen csökken a forgalma, akkor már leállósáv nélkül is megteszi, különösen, hogy főként a teherautók száma csökken jelentősen...
Előzmény: Rooger Preed (50)
AcidMan Creative Commons License 2008.10.07 0 0 51
Mártmint az 51-M5 között?
Előzmény: Rooger Preed (50)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.07 0 0 50
Ami érdekes lesz az az M0a. Ott a jelenlegi megoldás ugyanúgy szar és balesetveszélyes helyzetet teremt, a 2*3 sáv meg felesleges lenne.
Lehet, hogy egy idő múlva átalakítják egy normális 2*2 sávra azt a szakaszt?
Előzmény: alibi-man (48)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 49

A németek számos helyen meg vannak lőve, nem tudják szélesíteni az utakat, mert 20 millió új felüljárót kéne építeniük.

 

hát ja...

bár amilyen öregek azok a felüljárók, nem is olyan nagy kár értük, leszolgálták az idejüket... :-))

 

amúgy a szélesítést viszonylag 1xűen oldják meg, mert a 2x2+0-ból csinálnak egy 3+1-es félpályát, és egy ugyanilyet melléépítenek... (mint mi az M0D-vel...)

Előzmény: alibi-man (48)
alibi-man Creative Commons License 2008.10.07 0 0 48
Ebben is van valami. Még az a szerencse, hogy a keresztező felüljárókat - előrelátóan - 2x3+L - re tervezték. A németek számos helyen meg vannak lőve, nem tudják szélesíteni az utakat, mert 20 millió új felüljárót kéne építeniük.
Előzmény: Törölt nick (47)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 47

lófaxt.

 

a samiék max. abban hibásak, hogy nem raktak betonelemeket az elválasztóra, pártucat emberrel kevesebb halt volna meg frontális ütközésileg...

 

akkor (94ben) elegendő volt ez a 2x2 is...

 

azótabazzeg viszont eltelt 14 év, lett volna bőven idő a bővítést megejteni...

 

de sem a maszopkormányok, sem a fityeszkormány nem tette...

úgyhogy kollektíven elmehetnek a picsába...

Előzmény: alibi-man (43)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 46

Én is úgy tekintem, az M§-ás nem létezik.

 

perszehogy nem, hisz létezni csak akkor fog, ha KÖRBEÉR...

 

addig is hívjuk MC-nek...

Előzmény: Velo66 (40)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.07 0 0 45
ez elég hüje 5let... :-)))
Előzmény: sgJános (39)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 44
Beszélgessen ezekkel a hóhér
Előzmény: alibi-man (43)
alibi-man Creative Commons License 2008.09.29 0 0 43
Samsula, vagy hogy hívták. Kiváló MDF-es politikus. Beszélgess el vele.
Előzmény: hotrod25 (42)
hotrod25 Creative Commons License 2008.09.29 0 0 42
M0D ma:
Ugyan azonnali halál nem volt, csak pár trillió agysejtnek, de a 10-es skálán 9-es dugó volt ma is, és ilyen egyre gyakrabban lesz.
Kb dél körül hallottam a rádióban, hogy Diósd környékén M1 felé megtörtént a szokásos baleset. 51 felöl négy körül felhajtok M5 felé, aztán irány a belváros, gondoltam nem lesz itt gond. Egy darabig nem is volt... M1 felé a másik oldal teljesen áll, emberek nézelődnek a kocsik mellett. A kamionosok megint jól felhúztak, ugyanis szokásuk a dugóban úgy megállni egymás mellett, hogy előttük van 50-100 m, mert ők beszélgetnek. Ez azért baj, mert ez a 50-100m elég lehet az utánuk lévő autóknak, hogy a köv. lehajtónál elmenekülhessenek, de így nekik is várni kell. Tehát M1 irányában min 20km piknik volt. Az M5-ről már nem is engedtek fel több autót, mindenkit Hungária felé tereltek. Hogy M5-ön felfelé hol lehetett a dugó vége, azt el sem merem képzelni. Nagykőrösi úton befelé a Határ útnál volt a sor vége, innen elmenekültem Üllői felé. A Fradi pályánál lepillantva Lágymányosi felé, ugyanaz a látvány fogadott, mint M0D en, csak itt 3 sávban álltak. Azért kiváncsi lennék hány óra lehet Budafok felé kijutni a városból.
Aki ezért a helyzetért felelős, az köztörvényes bűnöző a szememben, éveket érdemelne, mert annyi embernek okoz napról napra idegességet, betegséget, idő és pénzveszteséget, hogy ezekért Hágában kellene büntetni.
Ha olvassa ezt valami döntéshozó, netán politikus az nagyon nagyon szégyelje magát, és ezt több százezer ember nevében mondhatom.
Velo66 Creative Commons License 2008.01.19 0 0 40
Én is úgy tekintem, az M§-ás nem létezik. Néhányszor mentem rajta (nem a Velorexemmel) 100% halálfélelem. És a lényeg: szerintem nem gyorsabb, mint a városon át. És eszméletlen km-többlet is. Szóval nem bánom, ha minnél többen használják, annál jobban lehet a városon át közlekedni azoknak, akik elvből nem mennek rá erre tragikus borzadályra.
sgJános Creative Commons License 2008.01.19 0 0 39

alternativ

A déli szakasz bővítésekor új Dunahidat, és új pályát kell építeni.

Nagytétényt nem  terhelné jobban, ha az új pálya nem vezetne át a falun.

A képen már látszik az M6 elkészült része, azt felhasználva lehetne vezetni az út M5 felé vezető oldalát

syg-x Creative Commons License 2007.11.26 0 0 38
A hivatásosok nem örülnének nekem, de én a törvényi szabályozásban súlyoznám a közlekedési szabálysértést, bűncselekményt, annak függvényében, hogy úrvezető v hivatásos követi el. Szerintem nem mindegy, hogy egy "hétvégisofőr" a 700 kg-s pléhdobozzal, vagy a hivatásból nap mint nap az utakat rovó a 40 t-ás szerelvénnyel követ el pl. gyorshajtást. Persze ölni ezzel is azzal is lehet, de...fizika, statisztika. Ahogy pl. angolszász jogrend különbséget tesz, hogy egy civil, vagy egy "kéksapkás" használja az öklét. Az utóbbi adott estben fegyverhasználatnak minősül.
Előzmény: Z19DTH (37)
Z19DTH Creative Commons License 2007.11.26 0 0 37
Hát úgy a fele. De nem is sima kamion - nyerges vontató!
Előzmény: syg-x (36)
syg-x Creative Commons License 2007.11.26 0 0 36

Mennyi volt ebből kamion?

 

Előzmény: Z19DTH (35)
Z19DTH Creative Commons License 2007.11.25 0 0 35

Pedig volna mit fórumozni róla, mert tragikus a helyzet. Mindig is halálfélelmem volt, pár hete viszont hajszálon múlott, hogy a családommal otthagyjuk a fogunkat. Azóta nekem ez az út NEM LÉTEZIK, többé egy métert nem vagyok hajlandó menni rajta.

Előtte mindig számolgattam, hogy ha az M1-M5 szakaszon 80-ra állítom be a tempomatot, vajon hányan előznek meg? Elárulom: egy irányba átlag 80-90-en...

Előzmény: TOM (32)
szo_ta Creative Commons License 2007.11.22 0 0 34
..és 2000 óta csak romlott a közlekedési morál is :(
syg-x Creative Commons License 2007.11.14 0 0 33

És lehet, hogy aktuálisabb lesz, mint valaha!!!

A NIF honlapjára felkerült a nyugat szektor nyomvonal terve. Több km-es alagutak leszűkített keresztmetszet mellett!!!

Syg

Előzmény: TOM (32)
TOM Creative Commons License 2007.10.02 0 0 32
Sajnos a topic nyitasa ota folyamatosan aktualis a topic...csak keves a hozzaszolo!
TOM
Zolee_70 Creative Commons License 2007.09.30 0 0 31
Elkezdtem olvasni előről, és nem néztem a dátumot...amikor megláttam, esett le az állam, mert azt hittem, ez egy friss topic.
Ennyit érnek a politikusaink (mert 2000 óta volt itt jobb is bal is).
Előzmény: Sopánkáné dr. Advocatus Diaboli MALVIN (30)
Sopánkáné dr. Advocatus Diaboli MALVIN Creative Commons License 2007.09.29 0 0 30
lehet hogy azóta sem változott semmi?
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.13 0 0 29
Fotolaborba készültem. Professzionális digitális fotolaborba, hogy pár kevésbé profi képemet papírra vessék. Találtam egy helyet, ahol gyönyörűen dolgoznak, részben saját fejlesztésű technológiával. A főnök rendkívül rendes, hozzáértő és segítőkész volt. Leica méretű negatívjaimról tűéles, részletgazdag 40cm x 60 cm nagyításokat készítettek.

Gondoltam, felhívom, mielőtt megint beállítanék a képeimmel. Kérem név szerint, nem tudják adni. Kérdem, mikor beszélhetek vele? Válasz: már soha. Két hete meghalt az M0-on.

Törölt nick Creative Commons License 2000.09.13 0 0 28
Kedves Avantage, ez így nyelvtanilag nem jó. Én azt írtam: ha egy hoszabb szakaszon gazdaságosabb a vonatra pakolás, akkor az nem ésszerűtlen. Te meg visszakérdezel: biztos vagyok én ebben?

Ha a tranzitforgalmat tekintem és figyelembe veszem az összes környezet-terhelő tényezőt a légszenyezéstől a vibráció okozta károkon, a baleseti károkon át az infrastruktura elhasználódásáig, könnyen kijöhet, hogy gazdaságosabb folyamatos tranzitvonat-forgalmat fenntartani mint az aszfalton ereszteni át a kamionokat.

Persze hogy kinek gazdaságosabb, az relatív. Akinek eltaposták az apját, férjét, gyerekét az M0-on, annak gazdaságosabb lett volna, ha a vétkes kamion vonaton utazik. A benzinkutasoknak és az országutak mikroszoknyás utaskisérőinek már nem lenne gazdaságosabb.

Előzmény: avantage (27)
avantage Creative Commons License 2000.09.13 0 0 27
>...hosszabb szakaszon egy gazdaságosabb...
??? Ebben biztos vagy? Egesz kamionokat vasutra rakni eleg draga. Es gondold el mennyi kamion megy at az orszagon. Ha ezt mind vasutra tenned, folyamatosan mennenek a teherszerelvenyek. Ja es lassabb is lenne.
Előzmény: Törölt nick (24)
Asszem Creative Commons License 2000.09.12 0 0 26
Ez így ebben a formában nem igaz.

Na, akkor tehát:

Az M3-ast a 2/A jelű úttal összekötő szakaszát 2/B-nek hívják. Ez lesz majd egyszer a 0-ás. Ezen a szakaszon van elválasztókorlát, mégpedig dupla.
A 2-es főútig tartó szakaszon sajnos nincs. Persze arra jóval kisebb a forgalom.

Előzmény: csillag (25)
csillag Creative Commons License 2000.09.12 0 0 25
Ez elég súlyos tévedés (vagy csak politikai vakság? :)), csoda, hogy eddig senki nem vette észre.
A M3 és a 2-es főút között VAN elválasztósáv.
Előzmény: stika (9)
Törölt nick Creative Commons License 2000.09.08 0 0 24
Leffes az országon átmenő tranzitforgalomról írt. A kamion arra kell, hogy a feladótól - ahol nincs vasút - a célállomásig - ahol ugyancsak nincs vasút - elszállítsa az árut. Ha közben egy vagy több országon át hosszabb szakaszon egy gazdaságosabb, biztonságosabb módon jut el a kamion mint a saját lábán, az nem feltétlenül ésszerűtlen.
Előzmény: GanXstaZolee (23)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!