Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

emts Creative Commons License 1 órája 0 0 26929

Sziasztok, DLR (menetfény) használata mennyire szabályos/javasolt Görögországban és oda felé menet? A "gond" az, hogy a ködlámpa mellett van, felületes szemlélő ködlámpának nézheti (pedig külön fényforrás, de ha már oda kerül a sor, magyarázhatom). Valahol olvastam, hogy Szerbiában tompított, elkerülendő a konfliktusokat. A többi országban van valami irányadó precedens esetleg? Köszönöm

feketefelho Creative Commons License 12 órája 0 0 26928

A mobilalkalmazásuk viszont egy kalap kaka, mert ott épphogy csökkentek az árak a teljes szerb szakaszra (gondolom később frissül majd és akkor jó lesz).

Előzmény: babaci78 (26927)
babaci78 Creative Commons License 27 órája 0 0 26927

Úgy tűnik, beárazták az új szakaszt. Az autópályakezelő oldalán a tervező szerint 1900 RDS lett a teljes szerb szakasz az eddigi 1650 helyett.

 

A kisebb sorok kivédésére jó lehet az elektronikus fizetés, természetesen 5 km-es torlódásnál nem ér semmit, mert ott még nem nyílnak szét a sávok.

Előzmény: Padre540 (26918)
feketefelho Creative Commons License 1 napja 0 0 26926

Török vendégmunkások mozgásától függ. Lefelé júli végéig hétvégén futhatsz bele nagyobb torlódásokba, hazafelé meg a fene tudja (de ha sok német rendszámú autó áll az OMV kutak parkolójában, akkor a határok mellett a kapuknál is lehet torlódás). Mi hazafelé Belgrádnál és Újvidéknél vártunk hosszabb ideig a kapuknál.

Előzmény: Tamás Ács (26923)
zs_dtl Creative Commons License 1 napja 0 0 26925

Szerencse kérdése is.

Mondjuk olyan durvába még nem futottunk bele mint Zslaci75,

de azért kisebb nagyobb sorokat ki lehet fogni.

Nem emlékszem már rá, de fizető kapunál  max. talán 20 perc lehetett a leghosszabb.

Előzmény: Tamás Ács (26923)
zslaci75 Creative Commons License 1 napja 0 0 26924

Két éve az Újvidék előtti kapunal hazafelé- igaz augusztus közepén szombat délután- kb 5 km torlódásba futottunk bele. 2,5 óra után jutottunk át.

Előzmény: Tamás Ács (26923)
Tamás Ács Creative Commons License 1 napja 0 0 26923

Nem tudom, hogy Ti hogyan éltétek ezt meg korábban, de nekem még sosem kellett várakoznom a fizető kapuknál. Akármikor mentem (rendszerint ez augusztus eleje kifele, és közepe hazafele) max 3-4 autó állt előttem a "sorban", ami maximum 2 perc várakozást jelentett.

Lehet csak szerencsém volt idáig?

 

Előzmény: zs_dtl (26922)
zs_dtl Creative Commons License 1 napja 0 0 26922

Az egyszerűbbet csak arra értettem, hogy az első kapunál ha csak húzol akkor

egy kicsivel rövidebb ideig állsz sorban, mintha fizetsz is.

Előzmény: feksza (26915)
quad4 Creative Commons License 1 napja 0 0 26921

Már kaptam válasz face-n. Köszönöm

quad4 Creative Commons License 1 napja 0 0 26920

Görögországban volt Ioannina alatt, de szerintem elég egyértelmű volt a leírásban

Előzmény: Katana750 (26917)
Padre540 Creative Commons License 1 napja 0 0 26919

Elfelejtettem az idézőjeleket,a faceról loptam.

Előzmény: Padre540 (26918)
Padre540 Creative Commons License 1 napja 0 1 26918

Ma (június 15, szombat) 12:00-tól a Nis - Presevo szakasz az eddig nyílt kapurendszerről zártra változik!!!Ez három dolgot jelent:

  • a Nis utáni Doljevac kapunál nem kell majd fizetni (eddigi 2€-s), csak cetlit húzni, amit majd Presevonál fizettek
  • a Nis - Presevo szakasz az eddigi 2+1 = 3€-ról 5€-ra drágul, így a szerb szakasz összesen 5+7+5 = 17€-ra drágul az eddigi 15€-ról
  • mérve lesz az átlagsebesség Nis - Presevo között (130km/h)

Amint elkészül a Nis - Pirot bolgár határ felé vezető szakasza is a K10-nek, akkor a Nis-nél lévő kapukat is kiveszik, így Belgrád - Presevo szakaszon sem kell majd megállni, ez idén ősszel-télen esedékes.

Katana750 Creative Commons License 1 napja 0 0 26917

Én értelmes választ nem tudok(csodálkoznék ha más tudna) mert nem írod melyik országban volt az eset.

Előzmény: quad4 (26916)
quad4 Creative Commons License 1 napja 0 0 26916

Üdv mindenkinek. Most értünk Lefkadára, Vasilikibe. Itt leszünk egy hétig. Volna egy kérdésem. Idejövet az autópályán mértek a rendőrök. Azt hiszem 130-as tábla volt (lehet csak 100as) és 112-vel jöttem. Sok rendőrautó állt a mérős mögött, de egyik sem jött utánunk. Vagy jól emlékszem a táblára, vagy még nem mértek. Esetleg ha bemértek mire lehet számítani? Határon elővesznek mikor hazafelé megyünk, vagy küldenek csekket mint otthon?? Nem volt még ilyen esetem, azért remélem most sem lesz gond. Köszönöm az értelmes válaszokt. (Tudom nem kell gyorshajtani , meg ilyenek, de már ez van!! )

feksza Creative Commons License 2 napja 0 0 26915

Hát....ez így még nagyobb baromság,semmivel nem egyszerubb.

Előzmény: zs_dtl (26911)
zs_dtl Creative Commons License 2 napja 0 0 26914

Ha úgy érsz arra, majd írd vissza tényleg így lett-e!

Kicsit egyszerűbb lesz így ott is átjutni, gondolom azzal a +2€-val meg csak beárazták az új szakaszt.

Előzmény: jim32 (26912)
Capone72 Creative Commons License 2 napja 0 0 26913

Koszi vegre egy informacio. 

Előzmény: zs_dtl (26911)
jim32 Creative Commons License 2 napja 0 0 26912

Délben?

Akkor holnap ki is próbálom :-)

 

Előzmény: zs_dtl (26911)
zs_dtl Creative Commons License 2 napja 0 0 26911

A hírek szerint némileg változni fog a szerb déli szakaszon a fizetési rendszer és tarifa.

Ugyanolyan rendszer indul mint a fentebbi szakaszokon.

Doljevacnál az eddigi fizetés helyett csak jegyet kell majd húzni, Presevónál meg kifizetni, vissza irányba fordítva.

Személyautóval az eddigi 2+1€ (vagy 210+80 dinár) helyett 5€ (vagy 540 dinár) ért lesz teljesíthető a szakasz.

Az új rendszer a tervek szerint június 15-e 12.00 órától lép életbe.

Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2 napja 0 0 26910

CoPilot is jó, szoftver ingyen, térkép pénzért, és full offline, teljes EU térkép, örök frissítéssel talán 27 EUR volt.

Előzmény: Gzsolo (26909)
Gzsolo Creative Commons License 2 napja 0 0 26909

Igen ez így van, amivel nem is lenne probléma, ha mint írtam, nem sz@rna le minket.

Megértem, hogy ezer féle Androidra nem éri meg fejleszteni, de az túlzás, hogy vedd meg letölthető (kézzel fogható nincs) formába és nem vállalnak semmilyen felelősséget, még az első készülékre sem, nemhogy egy későbbire. A frissítésekről nem is beszélve.

Ezért nem kéne csodálkozni és egy másik topikba felháborodni a kalóz programok miatt. Ami nem rosszabb és megéri 2-3 évente a 2000.- forintot frissíteni. "Úgy hallottam" (és érdekes, amit az NNG nem tud megoldani Androidra a felbontást, azt megoldják a 2000 forintba.) 

Előzmény: dokeee (26908)
dokeee Creative Commons License 2 napja 0 0 26908

Az igo elment az autógyárak felé a beépített navigáció irányába, mondjuk érthető, ott van a pénz.

Előzmény: Gzsolo (26907)
Gzsolo Creative Commons License 2 napja 0 0 26907

Ez tetszik. Igen igazad van rossz és rosszabb létezik. 

Érdekes, hogy a Sygic volt a legjobb (a rosszak között), engem az első 500 méteren egy szakadékba és egy lépcsőn akart levinni a hegyről. A végcélomhoz pedig nem vitt el cirka 50-60 km. híján. 

Navigáció az IGO lenne a legjobb, csak az a baj, hogy Ők sz@rják le legjobban a sima, mezei felhasználókat.

Előzmény: feketefelho (26902)
ballackkk Creative Commons License 3 napja 0 0 26906

Konkrétan Balogh Péternek köszönhetjük, aki nemrég a Cápák között című műsorban is szerepelt az RTL Klubon...

Előzmény: feksza (26900)
feksza Creative Commons License 3 napja -4 0 26905

Ja,hát lövésem sem volt róla hogy magyar.az biztos hogy nem azért használjuk az igo-t mert ez "magyar és a miénk",ha ez volna az ok akkor egészen mást használnánk.

Előzmény: 409 (26904)
409 Creative Commons License 3 napja 0 2 26904

 

 Nem hit kérdése, ez tény.

Előzmény: feksza (26900)
Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 3 napja 0 2 26903

Sőt, a mai napig Magyarországon fejlesztik.

Előzmény: feketefelho (26901)
feketefelho Creative Commons License 3 napja 0 0 26902

Nem a főbb útvonalakon való közlekedéssel van a probléma (arra jók a papír térképek is), hanem épp azokon a részeken, ahol valóban elkelne egy navi tudása, ott van szinte mindegyik progival baj. Pár éve kipróbáltam 7-8 ingyenes vagy próbaverziós :-)  telefonos navigációs appot (feltétel volt az offline működés), hát csak a  rossz, meg a még rosszabb között lehetett választani.

Akkor a Sygic (pntosabban a Be-on-road) tűnt a legjobbnak (az hibázott a legkevesebbet).

Előzmény: feksza (26896)
feketefelho Creative Commons License 3 napja 0 0 26901

Azért van némi közünk hozzá:

"2004

NNG was founded by two Israeli businessmen and several Hungarian technical professionals. Their goal was modest: to make navigation easy and fun to use.

"

(Mai viszonyok közt ez egy magyar startup cég lenne, ami izraeli tőkét kapott.)

Előzmény: feksza (26900)
feksza Creative Commons License 3 napja -2 0 26900

Mi a magyar fejlesztés,az igo?nem hinném.

Előzmény: Tamás Ács (26898)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!