Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kiss_atti Creative Commons License 5 napja 0 0 224835

"illik" az E34-hez a post,

 

még akkor is, ha szóltál, hogy OFF.

 

:-(

Előzmény: Rigotech Chiptuning (224834)
Rigotech Chiptuning (X) 6 napja 0 0 224834

Sziasztok!

 

Elnézést az OFF-ért. 

 

Új cikkünk: 1.9 PDTDI tuning, chiptuning, teljesítménymérés, tippek és trükkök – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"

Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni. 

Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

  





 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #vw #volkswagen

golfmania Creative Commons License 2021.02.15 0 0 224833

Szinte biztos vagyok, hogy egyről beszélünk ;)

Előzmény: Schnitzer 525 (224832)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.15 0 0 224832

Persze, itt van az is nálam szerintem, nem az enyém. Vagy nem tudom mennyit hirdetnek. :D 

Előzmény: golfmania (224831)
golfmania Creative Commons License 2021.02.14 0 0 224831

igen igen, tudsz róla valamit? :)

Előzmény: Schnitzer 525 (224826)
von Tom 71 Creative Commons License 2021.02.14 0 0 224830

Igen, gondoltam.

Előzmény: Schnitzer 525 (224828)
Smili Kiss Creative Commons License 2021.02.14 0 0 224829

Az volt a lényeg, hogy miután egyszer már átvertek autóvételnél (drágán vettem egy rossz autót), nézegettem egy csomót, nem tudtam eldönteni melyik legyen, egyiket se mertem megvenni nehogy átverjenek, aztán nagyon megörültem amikor egyik jó ismerősöm (akiről azóta se tudok rosszat mondani) ajánlotta egy ismerősét, akit azt hittem jobban ismer, meg nyilván szerintem ő is azt hitte, hogy ismeri, de mint kiderült ő sem ismerte. Aztán az vert át akiről azt hittem megment az átveréstől. Nem azért ,mert ez az autó alapvetően jó volt az apróságokat leszámítva, csak éppen pénzel lehúzott.

Előzmény: Schnitzer 525 (224827)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.14 0 0 224828

Pedig a minőséget felhúztam maxra, csoda, hogy egyáltalán lehet ide valamit feltölteni. Külön foglalkozó órát kell rászánni. :/

Előzmény: von Tom 71 (224820)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.14 0 0 224827

Azért ez részedről is elég felelőtlen dolog volt. Vagy ha mégis ajánlásra mentél oda, akkor vele is beszélgess el. Én pl átlag 300 ezrenként, de van mikor csak 100 ezrenként küldök 20-50db képet, hamar összejön a 4-500db-os fotógyűjtemény egy felújításról. Tavaly volt nálam egy 95-ös G merci alias PUCH. Teljes felújítás, meg több átalakítás. Ráköltöttek 6,5M-et, hát mit mondjak elég gagyi lett. :D viszont járt hozzá 52db kép amiből jópár még a hirdetési fotó volt mikor megvették. :D :D Utóirat: Ha valamiben kell segítség jelezz, feltételezem, hogy elvileg szép lehet a verdád, de az biztos, hogy szereted.

Előzmény: Smili Kiss (224823)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.14 0 0 224826

Most tervezel venni mondjuk egy feketét? :)

Előzmény: golfmania (224821)
fagin Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224825

Köszi, hogy szóltál!

 

Előzmény: Smili Kiss (224824)
Smili Kiss Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224824

Meg azt állította, hogy az alján berozsdaátalakítózta a rozsdafoltokat, közben meg nem volt ott berozsdaátalakítózva semmi, de még lenne ezután is mit sorolni.

Smili Kiss Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224823

Egy történetet akarok megosztani, hogy más ne járjon így: egy bizonyos egri illetőségű M. Péter BMW specialista, "tuningmester", versenyautó, rally-autó felkészítő "javította" az autómat. Valójában szinte semmit nem csinált rajta, de majdnem 1 millió Ft-ot kért el.
Amiket pl. állított: két ajtókárpit le-föl szerelés 48000Ft (nem elírás).
Eleje, lámpák szét-össze: 10000Ft Nem tudom miért volt rá szükség, mert lámpapolírról ugyan volt szó mattulás miatt, de az nem lett megcsinálva.

Tetőn alig látható két pici horpadás javítása: 47000Ft. Ezt kértem, de ha tudom, hogy aranyárban méri, akkor nem kérem.
Tetőkárpit le+fölrakása: 22000Ft. Szükségtelen volt, miután azt mondta, hogy mégsem kinyomva, hanem vákuumos módszerrel történt a javítása a tetőn lévő két kis horpadásnak

Hogy csak néhány dolgot említsek.

Mindemellett volt egy csomó munka amit nem is kértem, hogy csináljon meg, és mellesleg meg se csinálta csak azt állította, persze én utána senki sem javasolta, hogy bírósághoz forduljak a hosszadalmas, bonyolult, nehezen bizonyítható, költséges (amit utólag kap vissza az ember,  de a nehéz bizonyíthatóság miatt még kétséges kimenetelű is) procedúra miatt.
Arról nem is beszélve, hogy megkértem, hogy hozzon be Ausztriából, vagy Németországból nekem BMW-t, de hozott egy magyar rendszámos, állítása szerint Bécsi autót, mert magyar a tulaj, de ott dolgozik. Furcsálltam már azt is, hogy milyen hamar hazaért vele, de nyilván megbíztam benne. Kiderült, hogy Pestről hozta...
Tudnék mesélni bőven, de csak annyit tudok mesélni, hogy vigyázzon mindenki a pénztárcájára, nekem ez egy milliómba került.

-zarko- Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224822

Ha elgururt a gyógyszered e34 re nem kell feltétlen abba hagyni........

Előzmény: golfmania (224821)
golfmania Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224821

Köszi mindenkinek, teljes eksztázisban vagyok, a rossz/drága dolgokat lehet, hogy pár perc múlva elfelejtem és majd később jön a hideg zuhany :DD. Az utóbbi ABS-es modellről lenne szó pontosan, jövőhéten eldől még mi lesz. A felni kérdés is mélyen megütött, sok szép felni kimarad az (et 54?) miatt

von Tom 71 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224820

Így quattróban nem élvezhetőek a képek.

Előzmény: Schnitzer 525 (224816)
von Tom 71 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224819

Előzmény: von Tom 71 (224818)
von Tom 71 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224818

Előzmény: von Tom 71 (224817)
von Tom 71 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224817

 

 Imádtam... és a feleségem is a mai napig ezt emlegeti, a 75V6 America mellett. '94 áprilisi volt, nem volt több karosszéria gondom vele, mint más autómmal.

Előzmény: golfmania (224812)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224816

Más már megtette, nem maradt ki semmi részlet. :)

Előzmény: Schnitzer 525 (224815)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224815

  Nagyon jó kis gépek, érdemes őket rendbeszedni, és használni. :)

Előzmény: golfmania (224812)
-zarko- Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224814

Amugy ami még érdekes ,hogy van egy púp a kasztniba a gázpedál mögött,ez ad helyet az osztóműnek. És akkor....elindul a hajtás hátra És mintegy eltévedt WAZE négyzetes alakban visszamegy előre. Az egyik első féltengely az olajteknőn megy keresztül.

Előzmény: -zarko- (224813)
-zarko- Creative Commons License 2021.02.13 0 0 224813

Nekem volt.Első pofon az,hogy az elejéhez(fék futómű) csak gyári cuccok vannak. Az osztómű a gyenge pont.És nem olcsó.

Az én vevőm átcsinálta 30 i re. reccsent is az osztómű.

 

2 féle létezett,az egyik , a régebbi egy hidraujulikás sperrel volt,nem tudom pontosan hányig,talán 93.09

A másik a "buta" IX ő már az ABS-el fékezgette a megpörgő kerekeket.Ez utóbbi volt nekem.Itt nincs sperr difi

Itt a hegyen a "nem kérdez csak megindul" volt a jellemző. Amig fel nem hasalt a magas hóra.

 

Másképp dőlnek az első tornyok,igy pl egy légmennyiségmérő könyökcső is speckó,hiszen a simáé beleérne.

 

16 osnál kisebb kerék nem megy rá.Ha jól tévedek az első fék megegyezik a 40 i -ével

 

Német pályán óra szerint 220 a vége.

 

Én visszasirom az enyémet az utód e36 320i tükrében,meg pláne.

 

Ha ma nézzük,én ix be nem vágnék bele.Elkoptak ezek az autók(elég ha csak ezt a fórumot nézzük,régen nem gyöztem visszaolvasni)

Ha nem olyan helyen laksz vagy kell a 4 kerék,én az IX et elengedném.És vegyük figyelembe hogy ki vett ix et:Jürgen,aki a családi háztól a mélygarázsig ment,vagy Hans aki dágványföldén nyomta évekig.

Rohadnak nagyon.

Én 1 milyályt toltam újrakasztnizásra,plusz az első futómű 3 kiló.Sima 525 i hez rizikikósabb vállalkozás.

Előzmény: golfmania (224812)
golfmania Creative Commons License 2021.02.12 0 0 224812

Sziasztok :) IX-ről találok valahol valami olvasmányt? esetleg nektek van tapasztalatok vele? 

Zolle13 Creative Commons License 2021.02.08 0 0 224811

Köszönöm!

Előzmény: Schnitzer 525 (224810)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2021.02.08 0 0 224810

Hogyne, hívj délelőtt ha gondolod. 06203777935

Előzmény: Zolle13 (224809)
Zolle13 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 224809

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni. Tudtok-e vmilyen infót erről az autóról:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/540/bmw_540i_v8_automata-16184779

 

Segítségeteket köszönöm!

maxell500 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 224808

sziasztok,

sok esélyt nem látok rá, de azért megkérdezem, hogy van e valakinek 530i V8 kormányműve?

 

ZF 8054 955 230 (csak 530/540 V8)

 

előre is köszönöm

fagin Creative Commons License 2021.02.02 0 0 224807

Előzmény: Rumcice (224806)
Rumcice Creative Commons License 2021.02.01 0 0 224806

Legyen meg egy helyen. :)  Nem írja a lentebbi link, de van egy 21-es menüpont is, amit beírva resetelni lehet a boardot.

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/obc_secrets/obc_secrets.html

 

A műszerfalat meg így kell:  Kulcs egy kattintást elfordítva (tehát még nem gyújtás, de a rádió már megy), az óracsoport jobb oldali gombját nyomvatartani, aztán ráadni a gyújtást. Ekkor a check controllos órák lefuttatnak egy tesztet, meg kiírnak ezt-azt.

 

Meg valahogy nyelvet is lehet állítani a jobb oldali gombbal, de ezt sose használtam. :)

 

 

 

Előzmény: anonymand (224805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!