Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

525tédé Creative Commons License 1 napja 0 0 224689

Nem bonyolult.Az AIR-ben megvan a gyari olaj cikszama,a többit megoldotta google.

Előzmény: Rumcice (224688)
Rumcice Creative Commons License 5 napja 0 0 224688

Ez szép találat volt, ha tényleg egyezik!

 

Mindenesetre a gyári feltöltés az a Shell Aero olaj volt, valahonnan egy régi a TIS bugyraiból túrták ki...

Előzmény: 525tédé (224682)
szoki24 Creative Commons License 5 napja 0 0 224687

Köszönöm a segítséget! Viszont hol van a tartálya? Lehet,hogy elkerülte a figyelmemet de én nem találtam illetve nem vettem észre az ábrán.

Előzmény: 525tédé (224682)
szoki24 Creative Commons License 5 napja 0 0 224686

igen,E39 Touring az autó. Hálás köszönet a gyors válaszért! :) 

Nem tudom honnan szerzek be ilyen olajat akkor :/ 

Előzmény: Rumcice (224680)
Schnitzer 525 Creative Commons License 5 napja 0 0 224685

Azaz kétszer 70, az már bármire elég. :)

Előzmény: Handbrake750 (224684)
Handbrake750 Creative Commons License 6 napja 0 0 224684

Végig 70 es.

Előzmény: Schnitzer 525 (224683)
Schnitzer 525 Creative Commons License 6 napja 0 0 224683

Eisenmann nem drága, 250 körül van a hátsó dob. Átmérő az egy másik kérdés úgy látom, de azt mindjárt a leömlőnél kell kezdeni, hiába minden ha ott van mindjárt egy szűkítés.

Előzmény: Handbrake750 (224678)
525tédé Creative Commons License 2020.11.22 0 0 224682

Febi 02615 Olaj. En azt hasznaltam az e38ba,meg e39-be

Előzmény: szoki24 (224674)
von Tom 71 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 224681

Az igen... :-)

Előzmény: Rumcice (224680)
Rumcice Creative Commons License 2020.11.22 0 0 224680

https://www.realoem.com/bmw/de/showparts?id=DP71-EUR-11-2001-E39-BMW-530d&diagId=41_1332

 

E39 Touring?

 

Nem tudom, nálad is igaz-e, de E38-nál a 7er topicban pár éve küzdöttek ezzel.

 

Ott az derült ki, hogy Shell Aero Fluid 41, speciálisan repülőgépeken használt hidraulikaolaj való bele, amit csak elborult nagy kiszerelésben lehet kapni a Shelltől.

 

Ezért reptereken érdemes keresni, kérni, venni...

Előzmény: szoki24 (224679)
szoki24 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 224679

Igen,kerestem de nem lettem okosabb sajnos :/ Viszont ha már benne van akkor szeretném ha rendesen működne,Asszonyzat használja az autót és két gyerkőccel elég macerás az,hogy nem működik rendesen és kézzel kell segíteni a csomagtér ajtónak :) 

Előzmény: Rumcice (224675)
Handbrake750 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 224678

Néztem Supersprintet. Hangyányit drága.

A turbo miatt ugy tudom azért van egy minimum csőátmérő ami alá nem érdemes menni de lehet, hogy csak urban legend.

Előzmény: Schnitzer 525 (224677)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 224677

A turbós része nem mérvadó, de 750i dob, V8-nak a dobja, vagy csináltatsz, supersprint esetleg, eisenmann, ezt lehet a schiedmann-ál is kapni.

Előzmény: Handbrake750 (224676)
Handbrake750 Creative Commons License 2020.11.21 0 0 224676

Javaslat hátsó dobra turbós M50 en? A Paragi naaaagyon hangos.

Rumcice Creative Commons License 2020.11.21 0 0 224675

Ezeket a teljesen fölösleges, pénzkidobás, csak drágán javítható extrák közé sorolom a régi és mai autókban is. :)

 

Realoem-en kerested már?

Előzmény: szoki24 (224674)
szoki24 Creative Commons License 2020.11.21 0 0 224674

Üdv Urak! 

 

Tudom,hogy nem E34,de segítsetek kérlek ha tudtok. Másik csoportban már rég feltettem a kérdést de az sajna nem annyira pörgős és nem kaptam még választ. Hátha itt :)

 

Tehát a kérdés a következő:

 

" Az mitől lehet,hogy Touring elektromos hátsó ajtó nem nyílik ki rendesen. A szivattyú elindul,de csak kézi segítséggel tud teljesen kinyílni. Van ennek valahol valami olajtartálya ahova pótolni lehet,vagy cserélni? "

 

 

A segítséget előre is köszönöm,pacsi! :)

Rumcice Creative Commons License 2020.11.20 0 0 224673

Ha nincs ekkora szerencséd, az életben rá nem jössz, kb. mindent kicserélhettél volna a motortérben hiába... :)

 

Most vegyél lottót! :)

Előzmény: Handbrake750 (224668)
Handbrake750 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 224672

Ja. Hova az a sok henger. 🙂

Előzmény: von Tom 71 (224671)
von Tom 71 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 224671

A tiéd 5 hengeres? :-)

Előzmény: Handbrake750 (224669)
Handbrake750 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 224670

Köszi.

Előzmény: balabmw (224659)
Handbrake750 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 224669

Előzmény: Handbrake750 (224668)
Handbrake750 Creative Commons License 2020.11.20 0 0 224668

Hali!

 

Nem fogjátok elhinni mi volt. Valahol falsot szívott de hol?

Minden átnézve 5*. Aztán észrevettem, hogy a szelepfedélen lévő műanyag alól folyik az olaj.

Lekaptam. Nem gyári trafók voltak benne ezért átellenbe át kellett tennem a trafók csavarjait.

Most egy M5 ből vannak benne trafók. Ahonnan kivettem a tőcsavarokat ott a lyuk beért a szelepházba!

Ott szívott falsot. Tőcsavarozás után semmi gond. :-)

 

Előzmény: Schnitzer 525 (224658)
sixpack525i Creative Commons License 2020.11.19 0 0 224667

Keveslem a hengerek számát :)

Előzmény: 525tédé (224664)
525tédé Creative Commons License 2020.11.18 0 0 224666

Hianyzik ott meg mas is.Annyi jo van benne,hogy japan reimport. ora szerint 130 km

Holnapra kiasom a hozzavalo diagot

 

Előzmény: Rumcice (224665)
Rumcice Creative Commons License 2020.11.18 0 0 224665

Óh! Innen hiányzik egy fedél, amin áll egy rövidke írás az erőről! :)

Előzmény: 525tédé (224664)
525tédé Creative Commons License 2020.11.18 0 0 224664

Kisert a mult...

Igaz nem tds,de el leszek vele egy darabig :)

danidoki Creative Commons License 2020.11.13 0 0 224663

Kuplung az állítólag most bírni fogja, múltkor ugye itt úszott el a dolog :)

 

A féket még akkor néztétek? Az, hogy látni, hogy az egész tárcsát fogja a betét, mert pld. nincs rajta egy mosás után sehol sem rozsdafolt, és koncentrikus vonalak, körök láthatóak a tárcsán, még nem jelenti azt, hogy mindenhol egyenletes lenne a fékhatás, s így a hőhatás. Ezek persze részemről is találgatások, én nagyon messze vagyok ezektől a dolgoktól. Talán kicsit lógó kerékagy, vagy a munkahenger nem egyenletesen nyomja a betétet, esetleg maga a betét még nem fekszik fel mégsem teljesen a tárcsára?

Előzmény: Rumcice (224662)
Rumcice Creative Commons License 2020.11.13 0 0 224662

Csak menjenek utána a kuplunggal is a motorerőnek.

 

Láttam az első féktárcsákat, bár teljes felületen nyomták őket a betétek, mégis teljesen kékre/feketére volt égve a fékpálya külső 2 cm-e, és csak ott. Az enyémen ez a hősokk hatására elszíneződött felület a fékpálya középvonalán van. Akárhogy néztük, nem értettük Petivel, miért rendellenes a hőhatás eloszlása, miért csak a féktárcsa legkülső gyűrűjén szorít a fék.

Előzmény: danidoki (224661)
danidoki Creative Commons License 2020.11.13 0 0 224661

Azt már nem 1-2 ember, de most ahogy hallom jó kezekben van, nemcsak motorikusan, hanem kasztni, fék, futómű (szórás, festés, új csövek) is nagyon alaposan helyre lesz téve. Motor persze megint erősebb lesz... :) 

Előzmény: Rumcice (224660)
Rumcice Creative Commons License 2020.11.11 0 0 224660

Pet525tt gépét ki csinálta?

Előzmény: balabmw (224659)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!