Nagyon köszönöm a segítséget! Egy kicsit megyugodtam akkor hogy nem a motornak van baja valószínüleg. Ezt inkább rábízom a szerelőre, mert se garázs, és a szerszámkészletem is hiányos még, meg amúgy sem szeretek az utcán a parkolóban szerelni. Majd jelentkezem az eredménnyel!
Ez régebbi motor, mint a tied, de hasonló. A kis kocka az olajhűtő. Alatta van két gumi ami speciális. Egyszer utángyártottat tettem bele és nem zömült, hanem megroppant és folyt. Ekkor újra kivettem a motort. Ekkor kaptam az első gericsérvemet.
A turbinaházat felfelé le kell emelni. Nem mindig sikerül, de én nekem sikerült. Persze ehhez szinte mindent le kell szedni a motorról. Célszerű kiszedni a motort, és bevinni meleg helyre és ott nekilátni. Elöbb meg van mint ott bohóckodni a motortérben. Megtanulsz jól káromkodni. Ha nem volt ősz hajad most lesz. Valahol el kell kezdened a bogarazást. 33 évvel ezelőtt én is így kezdtem.
Mennyire nehéz ezt cserélni? Egy parkolóban elvégezhető, vagy sokat kell hozzá bontani? Egyébként lehet ilyen tömítést kapni vagy csinálni kell házilag?
Szia, sajnos nem tudok képet csatolni, mert telefonról vagyok. Az olajgomba feletti részről jön az olaj, de nem látom rendesen, mert ott van a kutyaház lemeze. Attól félek hogy repedt a blokk. Ennek mi lenne a tünete, mert egyébként pöccre indul, van alapjárat és szépen is megy.
Elképzelhető, hogy az olajhűtő gumitömítésénél folyhat az olaj. Rossz esetben a hűtőböl jön. Ez ritka, még nem láttam ilyet, de ez is lehet a hiba és ne zárjuk ki.
Beléptem én is a bogarasok közé. Vettem egy 1969-es 1300-ast, és szeretnék rögtön segítséget kérni tőletek! Egy hétig semmi baj nem volt a kocsival, de tegnap a blokk tetejétől elkezdett folyni az olaj. Esetleg ti találkoztatok ilyen problémával, vagy lehet tudni, hogy mi mehetett tönkre? A jelenség járó motornál a legdurvább. Kérlek segítsetek ha tudtok valamit.
Előre is köszönöm és Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!