Járatlan vagyok robogó témában de most szántam rá magam a vásárlásra. 2 féle típus érdekel, kérdésem az lenne melyik lenne a jobb választás. esetleg rövid indoklás! :-) Peugeot speedfight 3 vagy Peugeot Jetforce?? Nekem ezek tetszenek. :-) Köszönöm előre is a válaszokat.
Sziasztok! Létezik olyan robogó, amelyik csak 98-as benzinnel megy? 50CCm-es kategória, és nem tuning. Az ára kb. 250 e Ft. A gyermekem azt állítja, hogy neki csak ezt lehet tankolni a motorjába. Kamu?
sziasztok, kellene nekem egy malaguti bal oldali kormánykapcsolókonzolhoz egy pici műanyag, amibe az indexkapcsoló pattan bele. Nekem yesterdayem van, ha hasonló van vkinek ilyen, akár komplett korm.kapcsoló akkor léci irjon, mert fontos lenne. Üdv: attila
Az akksit hogy kell berakni ? Nincs valami tálca hozzá ? 1992 évjáratú a motor, az akku helye a hátsó keréknél van középpen. Ha van valakinek képe hogy hogy van megköszönném !
Már megvettem a robogót, az első benyomások nagyon okésak, a motor teljesen rendben van, női tulaja volt, nem estek vele, 6200 km van benne, olyan pici karcok vannak rajta, amik elenyészőek. Eddig akárkit kérdeztem mindenki aszonta a Yamaha ill az Aprilia a legjobb, és az SR Ditechet kimondottan ajánlották. Szerintem nem ér meg 700ezret 1 új, amit be kell járatni, és utánna a folytásokat kivetetni. Ez így korrekt, 80-at már mentem vele, elvben 90-et tud. Ez 2002-es és 300e volt. Megér 400ezret az új plusszba? Ha ennyi pénzem lenne kocsit vettem volna :D
Sziasztok, épp egy Aprilia SR 50 Ditech vásárlása előtt állok. Szerintetek milyen motor ez? Mikre kell laikusként odafigyelni, mielőtt megveszem? Ezekre hány év műszaki vizsga van? Hány kilóméterenként kell szervizelni, olajat cserélni? Mindenre kíváncsi vagyok, lehet, hülyeségeket kérdezek :D Köszi előre is.
Hello Emberek! Szeretnék venni egy Suzuki AY50 WR Katana-t. Lenne is egy. 2001-es, 21e km van benne. Szerintetek sok km ez ennek a robogónak? karcmentes, törésmentes és 300e Ft lenne az ára. Megéri avagy nem? köszi a válaszokat
Szevasztok srácok! Én öszintén megmondva utáltam a Robbancsokat, míg ki nem próbáltam egy Isteni motort ez egy :APRILIA-SR! Nagyon TUTI járgány! Olyan kényelmes, kurva jó a hangja meg minden. Sport kipufogót rakattam rá és isteni lett. Ha van vkinek még sr-re akkor irjon már nekem! Na csak ennyit akartam na Császtok!
Sziaztők Robogós kollégák.
Lenne egy eladó ITALJET 50 RACER nagytestü robogó 99'évjáratú elől-hátul t.fék, új gumikkal és fékbetétekkel, kesztyű és sisaktartós, metál bordó szinben, elől egylengőkaros felfüggesztéssel, két tükörrel garázsban tartott, nagyon szép és kitünő állapotban.
Ha tudtok rá valakit akkor a x007@axelero.hu
20-319-35-31
30-460-39-29
elérhető vagyok.
Előre is köszike a segítségeteket.
Van vk-nek ötlete, hogy a hajtószíjat(Malossi kevlár) mért eszi meg a gépem 60 km alatt? Eddig nem csinálta ezt csak mióta szervízbe volt (görgőcserén). Megnéztem álló motornál és nem ér bele semmibe. luc72 tudsz dugattyú árat mondani evo70-hez?
Egyébként valóban csak felkiáltó jelet meg kérdőjelet használtam,de azthiszem ez itt nem igazán erről szól,mivel a nyelvészkedőknek van külön oldal!
Mivel most érkeztem az Adriáról,néhány érdekesség:
Minden nap béreltünk a nejemmel robogót,és mindig más tipust.
Általában 6 órára vittünk masinériát,/mint ahogy azt a nagy Bambi mester mondaná/,mert ez az idő bőven elegendő volt egy kiadós 150-160km-res tengerparti motorozáshoz,és a bérlés sem volt túl veszélyes,140-160 kuna.
Szóval mentünk Piaggióval,Peugeottal,Gilerával,Apriliával,mind hurka 50-es volt,de azért motorikusan két személyel is hegymenetben birták a strapát.
Eltekintve attól,hogy a sok kétszemélyes közlekedés eléggé instabillá tette a vasakat.
Ja hogy a lényeget el ne felejtsem,sisakot sehol nem használtunk még a tengerparti főuton sem,mivel ott a "sötét" balkánon az amúgy szigorú zsaruk abszolut nem foglalkoznak vele!
Legjobban ,nem fogjátok elhinni, a Piaggio Liberty nevezetű nagykerekes robogó tetszett.
Rendkivül menetstabil kellemesen zümmögő motorja,ami egyébként 50-es mivolta ellenére is jól birta az én 100kg-mat,és nejem ?kg-ját, hegymenetben felfelé 60,lejtőn hátszéllel akár 80-at is gurult.
Legnagyobb csalódásom a Peugeot volt,az a hülyeség ott elől az első keréknél,a nevét nem tudom ,de tudjátok mire gondolok,szóval ami még az italjeteknél is van,na szóval az a baromság abszolut instabillá tette a kormányzást.
Ami még nagyon tettszett az a Gilera Runner,egyébként kb 80-90%-ban ezeket használják odalent.
Ami még meglepett az én 3.5-4 l-es fogyasztásommal szemben,ott ezekkel a gépekkel hegymenetben két személyel nem birtam 2.5l-nél többet megitatni velük! Igaz ezek csak 50-esek voltak!
Halihó!
Bocsesz,hogy én válaszolok,de Attila nyaral.Természetesen a gép Bambi mestertől származik.Ja és fene az szerencsés száját,mert elhalászta az orrom elől.
Hello topicosok''
A haverom vett egy Suzuki Rant de nem talalok rola semmit a neten . Tud valaki valami infot rola? pl hogy a fojtast hogy szedem le rola??
Elöre is köszönöm
A forgattyúsház is fel van marva nagyobbra és a henger illesztésénél is a carter (a henger átömlői nincsenek átreszelve) előbb már írtam, evo főtengely van 12 mm-es csapszeggel, és C3-mas csapággyal (SKF)a te gépedbe C4-es van? Egyébként ki tudná a hengeremet megpiszkálni, megéri?
Az erőt úgy értetem, hogy most folyamatosan gyengült, így ezt szépen szoktad, viszont most hirtelen lesz erő a gépben. A felső tűgörgött is cseréld ki. Árakat du. írok neked. Ki kéne marni a kartert is és a hengerbe is bele kéne piszkálni egy pepedlit. Tényleg, gyári főtengellyel mész?
A hengert meg minden más tuningot én vettem a gépbe (MBK Ovetto azaz Yamaha Neo's) úgy hogy tudom milyen volt csont újan. Mennyibe van egy új dugattyú meg egy tűgörgő (evo 12 mm-es a főtengely van a robiban? A másik kérdésem, hogy hátra az EVO tárcsák mennyit számítanak, hogy érdemes-e vennem? A hátsó tárcsa összenyomó rugód az milyen? Ja és a százötvenedik kérdésem, hogy egy hajtószíj nálad mennyit bír, mert mostanába azt is eszi rendesen.
Mi egy verseny után szétkapjuk a gépet és megnézünk mindent. Általában én a dugattyút ki cserélem, de az attol még jó, csak már egy kicsit kopott. Az EVO dugattyú egy gyűrűs, ezért van hamar kopás. Azért figyelj oda, mert ha a hengerfaláról lekapod a nikazilt akkor mélyebben a zsebedbe kell nyúlni. A tűgörgő erősített legyen, és a bizti kedvéért azt is cseréld a dugóval. Az 1800 Km ezzel nagyon szép teljesítmény, ha cserélsz, akkor fogsz meglepődni, hogy milyen erős egy új cucc.