Igen, ez egy kábelköteg csatlakozó, az is látszik, hogy 54 tűs. Ennek a fajta csatinak egy panelben lévő párja van, valahol ott kell lennie a közelében a kesztyűtartó alatt/mögött. Az nem szabadon álló/lógó köteg hanem egy beépített.
Szia! Igen ez egy jobb kormányos 3.2 x308- as, holnap csináltatok képet a csatlakozoról abból a nézetböl is! Csak , Hogy kellöképpen bonyolúlt legyen, én Londonban dolgozok, és tavaly augusztusi óta nem sikerult hazamenn, de holnap megkérem a Barátomat es lesz kép és ide felteszem!
Sziasztok! Hát elég nagy a baj, azt szeretném kérdezni, hogy esetleg nem e tudja valaki , hogy 1999- es 3.2 Jaguar bal elsö oszlop alján belül milyen vezérlö vagy valami hasonló van , felújítás során eltünt, mivel az a szerelo aki elkezdte Ezt az autót felújítani nekem, a covidban elhunyt, és próbáljuk összerakni az autót sajnos már nélküle, de ezt a valamit nem találjuk, igazán azt sem tudjuk , hogy mi volt itt, vagy esetleg nem e tud valaki egy- nagy Jaguaros mühelyt ahol ezt megtudnánk kérdezni, van fényképem a csatlakozoról, megpróbálom ide feltölteni!
Sziasztok! Gondoltam hátha itt valaki tud segíteni, Angliából származó 1999- es xj -hez (x308) keresek európai az az bal kormányosból származó jobb- bal fényszorókat vagy csak fényszoró betéteket (nem xenon) illetve hátsólámpákat,
( a csatornáján látható az Espadája motorjának a felujítása is, aki tud angolul, feltétlenül érdemes megnéznie. Amilyen beszélgetéseket lenyomnak Iain Tyrrellel, az minden pénzt megér. A Jaguar felujítós videókban a hang kicsit rosszabb, a maszkviselés miatt :-( )
A döntésed érthető, mivel a több mint 14e db 4.0-ás convertible-ből közel 11e USA-ban eladott volt. Ez majdnem 80%. Persze, hogy a kínálat nagy része onnan való. (Kíváncsi vagyok milyen lesz. Érdekel.)
Nem tudom itthon (HU-ban), hogyan oldják meg, de kéne valami megoldásnak lennie erre a problémára. Mert ezeken az autókon tényleg 2 féle azonosító van. Egy (elsődleges) a motortérben, ezek ahogy írtad te is SAJJ...kezdődésűek. A másik (másodlagos) SAJN... kezdetű szám pedig 1991-es facelift körül jelent meg, kb. amikor(1990) a Ford teljesen felvásárolta a Jaguar-t. És ez a másodlagos VIN van mindenhol, kivéve a tűzfal előtti lemezt a motortérben. Erre a problémára ha más megoldás nincs, akkor európai piacosat kellene keresni, mert szerintem a két megtekintett példány nagy valószínűség szerint USA(Canada)-ból hozott lehetett.
Tehát mint a fotón is látszik a szélvédő alatti és a motorház alá benyúló lemezen lévő számok eltérnek.
Egy autót már kint hagytam emiatt Hollandiában. Úgy látom, hogy a motortérbe benyúló lemezen lévő szám rendszeresen eltér, az mindig SAJJ- vel kezdődik és csak itt található ezzel a kezdéssel alvázsszám, a többi helyen SAJNX... mindenhol ahol fellelhető, még a csomagtérben is.
Egyébként egy 4 literes 90-s évek utánit keresek, kabriót, nem targát.
Az 'A' oszlop helyett nem 'B'-t akartál írni, és a csomagtartó helyett nem motorteret?
A bal oldali 'B' oszlop alján és a motorháztető alatt, az ablaktörlő lapátok tövében a motortérbe benyúló lemezen lévő azonosító azt gondolom egyezik, ugye? A szélvédőn lévő szám a tudomásom szerint akkor eltérő, hogyha USA (Canada, Korea) piacos volt az autó eredetileg, mivel abban a számsorban egyéb plusz infokat is kellett rögzíteni az autó biztonsági felszereltségét és gyártási évét illetően.
Milyen évjáratú /motorral hajtott példányt keresel?
Egy kis segítségre volna szükségem alvázszám ügyben. Egy xjs megvásárlása előtt állok és már a második autónál tapasztalom, hogy a szélvédő előtti szám nem egyezik a csomagtérben ill. az "A" oszlopon lévő plakettal. Lehetséges, hogy a szélvédő előtt lévő szám valami mást takar, nem alvázszám?
Sziasztok! Ismertek megbízható helyet alkatrész vásárlásra egy X350-es típushoz? SNG Barrat-nél találtam szükséges dolgokat, de még nem próbáltam ki. Esetleg bontott részekkel van tapasztalatotok? Mondjuk egy bal külső tükör onnan is jó lenne. Köszönöm!