..ha már idehoztad Rossi-t, ő mennyit is nyert amikor a Ducati volt alatta?
Senki nem csinál csodát ha nem jó a technika, olyankor azokkal méred össze akik ugyanazon technikán ülnek. ..ha már mindenáron versus a lényeg számodra.
Maki többett esett a Hondával a többi Hondásnál is. Idén a Ducival háromból kétszer esett, ezen nincs mit magyarázni. Túlerőlteti, ahogy szokta. Majd idővel elfogadjátok ezt is
„Marc megmutatta, hogy még mindig jó formában van, csak vétett egy hibát – idézi a GPOne.com Domenicalit. – Azonban nem szabad elmenni amellett, hogy ő a GP23-mal versenyez, és a teljesítményét azokéval kell összevetni, akiknek ugyanolyan motorjuk van, mint neki. Jelen pillanatban valamivel nagyobb a különbség a két motor között, mint amekkora a múltban volt.”
„Összességében Marc egy kiváló hétvégét futott – jelentette ki. – Nagyon odatette magát a pályán, de talán kényelmesebb lett volna neki, ha ott marad, ahol volt. Magától sokat kockáztatott a döntésével, és azt hiszem, hogy ez sportszakmai szempontból egy elismerendő dolog. Austinban nagyszerű teljesítményt nyújtott, de hát aztán elesett. Végül is ilyen a versenyzés világa, mi mindenképpen nagyon örülünk annak, hogy most hozzánk tartozik.”
Ez Marquez-n múlik, amennyiben jó eredményt ér el nem nagyon lesz más lehetősége a Ducati-nak mint aktuális verziót adni neki, ...Marquez-nek 1éves szerződése van, amennyiben elviszi a KTM/GasGas, vagy akár az Aprilia az nagyon komoly probléma lesz a Ducati-nak, legalábbis a jelen kép alapján.
Még csak az sem biztos hogy sok idejük van, mert könnyen lehet, hogy a KTM már odatette az ajánlatát Marquez elé, ..ahogy odatette korábban is. A különbség annyi hogy Marquez már többet lát, látja hogy lehet vezetni a KTM-t és hogy a Ducati-t...elég jól látható összeget mernék arra tenni, hogy a KTM megkínálja Marquez-t, ahogy valszeg az Aprilia is.
Nézned kellene a futamokat, ha már hozzászólsz. Most is esnek a Honda-n, csak jóval-jóval hátrébb..
pl:
"Végül Mir azért mégiscsak kitért magára a motorra és a gyártóra is. „A Honda folyamatosan dolgozik a motorblokkon, de így is nagyon bosszantó a helyzet – mondta a 2020-as MotoGP-bajnok. – Ha többet akarsz tenni pilótaként, akkor esel. Keményen nyomod, a határon mész, de aztán a motor megáll. Minden alkalommal, amikor hajtani próbálok, akkor bukok. Amikor intenzíven vezetnék, gyorsan mennék, akkor a motor azt mondja, hogy elég volt.”
"
A sprintfutamon és a főfutamon egyaránt 1 darab Honda ért célba, és az a tök utolsó Marini volt.
2 futamon esett, egyszer csatában, legjobb szándékkal is megosztott felelősséggel, most pedig az élről. Két nullázással is 10 ponttal az utána következő GP23 előtt van....
A szezon előtt azt nyilatkozták hogy a 24-es Ducati nagyobb ugrás a 23-ashoz képest mint az előzőek + a KTM és az Aprilia sem ült a fenekén a télen. Ha gonosz akarok lenni akkor meg azt mondom hogy Digga tavaly se tudott már motorozni Katart leszámítva.
Valami nagyon nem kóser a 23-as ducikkal... Ennyire elszállt volna felettük az idő? Nem hiszem, hogy Bez vagy Digga is hirtelen elfelejtett volna motorozni. Hozzájuk képest meg emberfeletti, amit MM nyújt.
Hihetetlen, hogy elhiszitek még lehetne bajnok is... mi kellene ahhoz, hogy észrevegyétek, mi a realítás? Most is azért esett, amiért anno szinte mindig, túlerőltette. Na meg most már nem csak egy ellenfele van, mint azelőtt, hanem 5-6 ebből három potenciális bajnok esélyes. Ő most már azon a Rossi-féle úton jár, ahol az a visszavonulása előtti években volt.
Elvileg lenne még ideje bajnoki címért menni 2nullázás után is, de nagyon messze van ez a motor az ő stílusától, már nem fejlesztik ezt a verziót azaz egyra nagyobb hátrányban lesznek ahogy haladunk előre a szezonban.
Még korai temetni, most kezd belejönni. Az esés ellenére elég meggyőző, pláne a többi 23 -ashoz képest.
Én azt látom, hogy azért pl. Bagna egész másképp áll hozzá mint a többiekhez. A futam elég szarul zajlott, sok volt a kontakt, nem feltétlenül saját hibásak, elrepültek alkatrészek, sok visszaesés volt, de
elég meggyőzően jött vissza szinte pillanatok alatt minden alkalommal.
Azt, hogy fék problémái voltak-e, a csapatnál biztosan látják a telemetriából.
nemtudjátok dodor videoban lattam par eve, hogy egy magyar versenyzo gyerek ment versenyezni vhova ahova az acosta is ment, es mondta a gyerek, vagy vmeik managere, hogy na megyunk megbaszni az acosta-t?
nah most hol van az a magyar rider? mert az acosta megerkezett a gp-be xD
Amennyiben a bajnokságért megy akkor nem, egyébként nyilván azért menne ahogy érzi hogy van sansz, de ő maga úgy fogalmazott hogy most nem úgy vág neki a szezonnak.
..és igazán reális esélye nincs, eleve nem az igazi még a kapcsolata a Ducati-val, és ez a motor már nem fog fejlődni, míg az összes többi idei verzió igen. Szóval reálisan nézve valóban annyi a dolga hogy megszerezze az egyik legjobb technikát, és a legújabb fejlesztést, illetve újra felépítse magát.
Elnézve az eddig történteket, a Ducati fel kell rúgja az olasz versenyző olasz motoron világbajnok törekvését, mert az Aprilia és a KTM(GasGas) fejlődik, akkor egy Marquez átszerződéssel, túl erős a veszély.
Érdekes lesz látni Bagnaia és Bastianini versenyt ebben a kiélezett helyzetben.