Sziasztok! Range Roverem 5cm-rel emelt. A mostani vizsga szigorítások miatt ez nem vizsgaképes, mert átalakított. Mi a megoldás, hogy le tudjon vizsgázni? Mivel terepen használom, kell az emelés, nem szeretném minden vizsga előtt leengedni, utána visszaemelni.
Van egy Range Roverem (P38), ami nem indul. Teljesen új az akku, de csak "köszörül" indításkor. Forgatja a motort, de nem indítja el. Benzin van benne.
Ki, mire tippel, miért?
Kiegészítés:
A korábbi akkut szépen merítette. Kb. 2 hónapig volt jó az akksi. Igaz, hogy max. 2800 cm³-es motorhoz való volt, 74 Ah-s és a Range Rover 4600 cm³, de én ezt akkor is túlzásnak tartom. Az az akku, amivel vettem az autót, az csak 72 Ah-s kapacitású volt, de az eladó szerint 4 évig ment vele az autó. A mostani akku max. 3500 cm³-ig javasolt, és 90 Ah-s.
Egy 2010-es Range Rover Sport vásárlás előtt állok és szeretnék információt és véleményeket gyűjteni ?! Kinek milyen tapasztalata van erről a szériáról? Mire figyeljek vásárlásnál?
Melyik motor a legmegbízhatóbb? Látom, hogy kapható 2.7, 3.0. illetve 3,6 os motorral...
Illetve még annyi kérdésem lenne, hogy kapható ez a széria légrugó nélkül mert kicsit tartok tőle?!
Városban és pályán egyaránt használnám....
Ui: nem vagyok egy autó szerelő és nem értek az autókhoz, ezért kérlek ne nézzetek hülyének. A neten próbálok olvasgatni de nem sok mindent találok. A kép csak illusztráció.
Szép estét! Igazából az első, hogy milyen céllal szeretnél vásárolni. Hol fogod többet hasznnálni.
Mind két motornak megvannak az előnyei és a hétrányai.
A 2.7-es V6 viszonyítva a 3.6-os hoz kevesebbet fogyasz, de számolni kell a motorok nagy %-ban 200.000 km környékén vagy fölött az esetleges főtengely törésre, ami a blokk hő hatására deformálódik ezáltal a dugó megszorul és a tengelyt eltöri. Minden nemű előre jelzés nélkül. Én úgy gondolom, hogy a polcra be kell raktározni egy motort a meglepetések elkerülése végett. :D
A 3.6-os esetében erre kicsi az esély, cserébe nagyobb a fogyasztás és 200.000 km környékén vagy fölött a dupla turó szokott letérdelni. Jobb esetben felújítható, ha nem ez is eléggé zsebbe nyúlós történet.
Ennyit a negatív részéről.
Nekem szerencsém van mind a két fajta motort használni (még nem volt a 2.7-el tengelytörésem csak az ismerősömnek, de a 3.6-os turóval volt programom :D )
A véleményem, ha sokat használsz autópályát akkor 3.6 ha inkább város akkor pedig 2.7.
Egyáltalán nem lebeszélni akarlak róla, csak tisztában kell lenni a típus hibákkal. Így nem érhet meglepetés.
Range Rover sportot szeretnék venni. 2.7 vagy a 3.6- vegyem meg. Biztos kérdezték már, de sajnos nem találom a válaszokat. Sokat segít az indok is, nagyon szépen köszönöm
1998 range rover sport 4.6 HSE automata váltóssal szemezgetek . Kérdés hogy kell kezelni a terepváltot,milyen funkciói vannak. Eddig csak olyan autokat vezettem aminek 4low és 4hight fokozata volt illetve esetlegesen difizar.
Kössz a válaszokat ..esetlegesen valahol használati utasitást magyart le lehet e tölteni vagy megnézni...
Sziasztok! rang rover sport 2007 navigácio probléma. hogyan lehet bekapcsolni a gpst a képernyő bal felső oldalán a kis gps jel pirossal át van húzva. Milehet a probléma? Köszönöm a segitséget.
Range Rover p38 on szeretném lecserélni a légrugokat hagyományos spirálra. Meg is érkezett a komplett átalakító szett (bontott). A négy rugóból kettő egy centivel magasabb, melyiket rakjam előre és hátra?
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, egy Range Rover HSE 4.4D-ről van szó 215e km van benne, jó állapotúnak tűnik és érdemes e megvennem? Nem vagyok egyáltalán jártas a Range-ekbe és pár hasznos tanácsot hátha tudok kapni. Előre is köszönöm.
Sziasztok!Segítséget kérnék.Van egy Land Rover Range Rover 4.6 HSE típusú autóm.Parkoló állásba helyezte magát a légrugó és a szintszabályzó jelzőt világít az összes lámpa.A műszerfalon írja a max.55 km/h sebességet.Megálltam,leállítottam de nem indult újra a szintszabályzás.Merre keressem a hibát?Hálás köszönet minden segítségért?