Budaörs fele a yamaha worldben csinálták meg. Másfél óra alatt kész, 15 rongy. Csak a külső fojtást vágják ki, így nem befolyásolja a teljesítményt, fogyasztást. A hang meg magáért beszél.
Nekem is ugyan ilyen problémém volt az irányjelzőkkel, de szerencsére találtam megoldást. A renszám tartó komzolhoz kell rögzítein egy irányjelzö tartót (én házilag 2-es vaslemezből hajlítottam, majd feketére festettem). Vettem hozzá egy pár kisméretü irányjelzőt és tökéletes. A vezetékezéssel sem volt gond, mert az index vezetékei a hátsó lámpától indulnak. A rendszám mögött fúrtam egy lyukat és ott hoztam ki a kábeleket. Ha godolod akkor kb 1-2 hét múlva tudok küldeni képet a konstrukcióról. Féltem, hogy nem egy át a müszakin miatta, de fel se tűnt nekik, hogy nem gyári (pedig azt hittem, hogy túl közel lesznek egymáshoz)
Bouncer!
Hogyan oldottad meg a kipufogó hangjának izmosítását? Melyeik cég csinálta, mit csinált vele és mennyiért? Válaszodat előre is köszönöm!
Pár napja egy 650-es classic boldog tulajdonosa vagyok :) Nagyon jó gép, imádom. A kipufogórendszert nagyon diszkrétnek tartom. A jövőben azért szeretnék egy karakánabb hangot kihozni belőle. Milyen a gyári dob megvágva? Olvastam kfiejezetten V2-esekhez gyártott kipufogókról amik a legjobbat hozzák ki a hangból.
Széles utat, előttünk még az indián nyár... vagy a vénasszonyoké, kinek melyik fexik:)
Tud-e valaki tanácsot adni, hol lehet valamilyen kitet kapni az XVS 650 Custom hátsó index lámpáinak áthelyezésére? Nemrég vettem a mocit oldaltáskákkal együtt, amitől nem fér el az utas lába a lábtartón, de az indextől nem lehet hátrébb tenni a táskát (az már az én pechem, hogy az "utas" csakis a legkisebb lányobb lehet, mert a 130 kilómon felül sokkal jobban már nem lehet terhelni a paripát). Szóval előre is köszi minden segítséget.
A korlatossal a 60-es Drag Star nem vezetheto, mert a 0.16kW/kg aranyon kivul a teljesitmeny onmagaban is meg van kotve, nem lehet nagyobb 25kW-nal, a 650-es pedig 29kW.
Persze még mindig szerencsés vagyok mivel csak egy 28 kW-os 9 éves motorom van, így a 3600 ft helyett "csak" 5600 ft kell fizetnem.
Komolyan mondom ez elképesztő. Nem elég, hogy fizetem a kötelezőt, a benzinben is kb 200 ft adó van, azt a kevés jövedelmünket is megadóztatják, még erre rájön a teljesítményadó.
Egyébként nem igazán értem a logikát. Hogy függ össze a teljesítmény azzal, hogy mennyire terheli egy gépjármű az utakat. Már a súlyadó se volt korekt, hisz egy motorkerékpár korán se terheli annyira az utakat, mint egy szgk. Ez van.
De hát a kedves miniszterelnök úrat ez qrvára nem érdekli, mert ő már rég miliomos. Be kellene ültetni egy 45 m2-es panelba, kapná a minimálbért. Megnézném meddig bírná, de szerintem percekben lehetne csak mérni az időtartamot.
Hali. Egyik haveromat most kapták el mert men megfelelő jogsival motorozott és a feljelentés melett 6 hónap járműeltiltást kapott + nem csinálhat jogsit 1 évig semmire. Szerintem nem éri meg.
Lehet, hogy megfelel a kw/kg arány, aminek azért még nézz utána, mert gyanus, akkor is meg fog vágni a rendőr. Megmondom miért.
1)Optikailag nagyobbnak tűnik a 650-es Drag, mint amekkora,
2)Ehhez még hozzájön az is, h rendőr túl hülye (tisztelet a kivételnek) ahhoz, hogy valóban megértse azt a tényt, hogy jó az Akorl. jogsi ehhez a motorhoz (mindez az 1) pont miatt),
3)Végül: Most szigorítják meg a motoros ellenőrzéseket, azon belül is főként azt nézik, hogy a jogsi megfelel-e a motorhoz. Tehát nem kéne a lovat adni az egyébként is kötözködő rendőrök alá.
Azt javaslom, hogy inkább csináld meg az átminősítést Akorl-ról A-ra. Tudom, hogy nem olcsó(kb. 30-40.000 Ft), de még mindig olcsóbb, mint ha elvennék a már meglévő jogsidat és kezdhetnéd az egészet előröl. Ha szerencséd van csak bírság, de az se kevés. Ráadásul, ha van mellette egy B-s vagy más jogsid, az is ugrik.
Ha esetleg valakit érdekel a "Motorozás mesterfokon" c. könyv, akkor a következő oldalról letöltheti. Nem a legjobb minőség, mivel scan-nelve van, de legalább ingyér van.
Hát ez a szezon se kezdődöt vmi jól: szar időjárás, sok baleset (többek között a "kedves" autósok miatt). Sajna egy ismerős is volt a halálos balesetet szenvedettek között.
Ez a topik jó, végigolvasva sok mindent megtudhat az érdeklődő!
2 éve van motorjogsim .....43 évesen talán mondhatjuk, hogy későn érő tipus vagyok . Nagyon szeretem, nem gondoltam volna, hogy 23 autóban eltöltött év után átülök az év legnagyobb részében egy motorra!
Az első egy 535-ös Virgó volt, vételkor a motorral rendelkező barátok figyelmeztettek, hogy hamar kinövöm, tekintettel 100 kg élősúlyomra.
Jó kis gép volt , fél évig volt meg, a hirdetés feladása utáni második nap egy hölgy jött érte és lendületből el is vitte. Akkor vettem a 650-es Classic-ot.
Háááát az érzés egész más...../ha sikerül teszek fel egy-két képet is/....nagyon szeretem.............nem egy erőmüvész, nem egy gyorsulóbajnok, de a társaim és az én motorozási gyakorlatunknak /ami többé-kevésbé a 40-90km-es tartományra esik/ tökéletesen megfelel. No azért megy ez 150-et is, csak nem szeretem, meg 4 gyerek vár otthon. Igazából csak egy gondom van vele...szép hangja van , jól indul , jól húz, minden tökéletes mégis gázadásnál a motor alól-ból - mögül -valahonnan olyan erős fémes rezonancia szól, hogy kihallatszik az egyébként fúrt kipufogó mély ropogó hangja mögül is. Érdekes módon nem mindig és nem függ a motor hideg vagy meleg állapotától ...ha gyorsulok... rezonál....hangosan...nagyon. Valaki azt mondta azért megnyugvásomra, hogy ez nem motorhiba , hiszen dinamikus , nem füstül nem rángat nem ingadozik az alapjárat , tehát semmi olyan ami motorhibára utalna ...de ez a fémes rezgés .. nahát ez izgat... ha van valakinek ötlete annak nagyon örülnék....... ja , a fékrúd, alul ha megrázod fém a fémmel illesztésű, na annak pont olyan hangja van...volt...igy aztán azt az illesztéseknél hőre zsugorodó gumival megfogtam , igy itt a rezgés megszünt, nagy öröm , motorra fel... gáz... hang ugyanúgy van...ötlet nincs több.............
Még valami 6500 km van benne és 2001-es és persze engem is érdekelne még, hogy honnan tudni hol született, Japán- e vagy Maláj ...az alvázszámom nekem is JYA-val kezdődik..... tehát ... akkor...??????
Köszönöm előre ... itt a tavasz ...mindenkinek jó motorozást......kint találkozunk.....