Hogy ne legyen minden betűmből félreértés, és ujabb visszakérdezés: KandH-tól kapott, a KandH cég feliratával ellátott kártya. Vásárlásnál működik, pénzfelvételt megtagadja.
magánszemélyként nem tudjátok, hogy tudnék a legolcsóbban kp-t befizetni a számlámra?
ha fiókba tenném annak költsége van ezt próbálnám elkerülni. a weboldalon a vállalkozóknak láttam, hogy lehet atm-ből de nemtudom, hogy lakosságinál is lehet?
nekem zéró volt talán 2012-ben nyitottam. ne aggódj mikor jött a bank adó-meg anyámkínja, seccpercc alat megszuntettek a dijcsomagot, és migráltak a 514ft havidíjasba...
Nem olcsók, de nem biztos, hogy a legdrágább bank 500 körüli számlavezetés máshol is van, ennyi meg minimum csomaggal kihozható. Akinek régebbi számlája van, sokkal jobb kondíciói is lehetnek, mint az új belépőknek.
Erre rácsodálkoztam a mobilbank legutóbbi frissítésekor, és be is villant, hogy ha ez esetleg nem elírás, akkor váltani kell K&H SZÉP kártyára, aztán Google Pay-jel kivezetni az egész egyenleget Revolutra, és nem függeni attól, hogy éppen hol és mire fogadják el a SZÉP kártyát. Aztán szembejött a valóság, csak K&H digitális SZÉP kártya elfogadóhelyeken működne...
Mindenesetre jó ötlet így is, a fizikai kártyák nem bírják ki az 5 éves érvényességi időt, nálam hamarabb elkopnak, ragasztgatni kell, hogy ne váljon le róla a mágnescsík.
A befektetési alapjaik nagyon gyengén teljesítenek 10 évre visszamenőleg, sok az alapok alapja emiatt a költségek rendkívül magasak, emellett számlavezetésre is az egyik legdrágább bank, sokkal jobb ajánlatok vannak a piacon. K&H-t érdemes messzire elkerülni.
Nekem naponta több SMS értesítés érkezik, mert elég gyakran jön pénz a számlámra. (árulok több helyen)
Ez hasznos, de már közel 2ezer forintomba fáj havonta az SMS értesítés.
Lemondani nem szeretnék róla, mert nincs kedvem állandóan figyelgetni, hogy utaltak-e vagy sem, de valami olcsóbb megoldásnak jobban örülnék, pl. Push üzenet, Viber üzenet, e-mail értesítő...
Jó nekem az SMS is, csak azért a 45Ft/SMS díjuk elég húzós. A K&H szerintem 5 forintot sem fizet a mobilszolgáltatónak. K&H okos minimum plusz számlám van.
Meg kell várni, ami lekönyvelik, csak utána lehet megtudni, hogy milyen az árfolyam. Ez a vásárlást követően általában néhány nap, de néha hosszabb idő is lehet. (Tehát nem a zárolást kell nézni, hanem a könyvelt tételt a számaltörténetben.)
Annyit lehet tudni, hogy egy Revoluthoz/Wise-hoz képest nem túl jó az árfolyam.
Az adott kártyatípushoz (betéti/hitel) tartozó hirdetményben (https://www.kh.hu/kondicio/maganszemely/hirdetmeny) vége felé van a Bankkártyával végzett tranzakciók engedélyezésekor, elszámolásakor alkalmazott árfolyamok fejezet a számításról.
van infoja vkinek, hogy külföldi kártyahasználat során milyen árfolyamot használ a bank? mert nézem a weboldalukon közzétett valuta-deviza árfolyamokat, tegnap és tegnap előtt használtam a kártyám de egyik árfolyam sincs közel ahhoz az értékhez amit beterheltek...
Ezúton tájékoztatunk titeket, hogy hálózati hiba miatt az e-csatornáink jelenleg nem elérhetőek és az internetes fizetés szolgáltatásainkban fennakadás tapasztalható. A hiba mielőbbi elhárítása folyamatban van, amint helyreállnak a szolgáltatásaink, tájékoztatunk benneteket. Köszönjük megértésedet és elnézést kérünk az esetlegesen okozott kellemetlenségért!
Ez engem is érdekelne. A konkrét téli számlanyitás hirdetményben nem találtam rá infót, hogy visszafizetést kérhetnek X időn belüli számlamegszüntetés miatt. Viszont az általános hirdetményben szerepel, hogy 6 hónapon belüli számlamegszüntetés 7205ft-ba kerül, utána 0ft. Szóval ezt érdemes kivárni.
KH bank hozzáállására példa: Lakáshitel szerződésben szerepelt, hogy a hitel sikeres folyósítása esetén az ingatlan értékbecslés díját a bank visszatéríti. Sajnos a "kedves" KH bank magától ezt nem tette meg. Panaszt nyújtottam be. A panaszomat kivizsgálták és jogosnak találták. Az összeget visszautalták, levélben értesítést is küldtek. Ilyen van, eddig még normálisnak mondható a történet. A gond ott van, hogy a visszautalás egy olyan KH bankos számlára történt meg, ami felett én nem rendelkezem. Onnan az értékbecslőnek hónapokkal ezelőtt megfizetett pénzemhez nem tudok hozzájutni. Nincs a KH-nál más számlám, csak a hitelhez kapcsolódó technikai számla. Gondolom, hogy arra utalták vissza. A panaszomra érkezett válaszlevélben szereplő "számlaszám" nem a klasszikus bankszámla formátumú, hanem betűk vannak benne, és számok vegyesen, ráadásul nem is láttam még ezt a bankszámlaszámot sehol! Se a hitelszerződésem, se más banktól kapott dokumentumom nem tartalmazza.
A K&H-ra jellemző h inkompetens ügyintézők vannak, nem értenek semmihez, anno tájékozatlan ügyfeleknek ajánlottak zártvégű alapokat amelyekkel az ügyfelek csak veszítettek, emellett a részvénytúlsúlyos ingatlanalapjukat is erőltették szakértelem nélkül, ez alapok alapja szóval méginkább nem éri meg. Nálam a kh tiltólistán van mert inkorrekt bank, anno a TV ügyvédjében is sok panasz volt rá, plusz brókerbotrány.
Rugalmatlan, innovációmentes, bürokratikus nem ügyfélközpontú ezért kerülni kell.
A 24 órás tiltás miatt a webes e-bank sem működik, ha az sms-es belépést választom, viszont meglepő módon a mobil tokenes beléptetéssel bejutottam, csak másik telefonnal hagytam jóvá. Benn már látszik, hogy a két regisztrált telefonom közül csak az egyik van tiltott állapotban, a másik továbbra is aktív, és azzal valóban működik a mobilbank is, csak ott nem szoktam használni, mert régi és lassú.
Aztán eszembe jutott, hogy mi lehetett a behülyülés oka délután, és kipróbáltam a még működő telefonnal ugyanazt, ami beigazolta, hogy én voltam a tettes. El volt állítva a telefonon a dátum a belépési próbálkozások ideje alatt, ettől dobta el magát az azonosítás, én meg addig próbálgattam, míg letiltott.
Köszi a visszajelzést. Ma reggel még működött, azóta nem jött frissítés. Kivárom ezt az egy napot, aztán ha nem oldódik meg, hétfőn intézek vele valamit.