Keresés

Részletes keresés

BeeGees Creative Commons License 2004.03.23 0 0 7262
Én is keresztül mentem hasonló dolgokon annak idején.

Manapság ha új úszómester jön az uszodánkba vagy új helyen próbálok apneázni akkor mindíg először odamegyek az úszómesterhez és összeismerkedem vele, finoman kipuhatolom a hozzáállását, megbeszéljük mit fogok csinálni, és hogy mire kell vigyáznom, mit lehet és mit nem. Ez általában bejön, és egyben érezteted vele is hogy tiszteletben tartod amit csinál, így nem kell felesleges köröket futni a főnöknél, pályát bérelni vagy hasonlók.

A régi úszómesterek előre köszönnek és kezet nyújtanak.

Lényeg a kommunikáció! :-))))))

Üdv.:
Bee

Előzmény: njugup (7227)
jee_c Creative Commons License 2004.03.23 0 0 7261
Ezzel egyetértek, ennek az esetnek a jó megoldása belefér a rugalmassági törekvésbe. Szóval azt nem értem, hogy miért nem ott helyben mondták ki, hogy nem érvényes a gyakorlat, mert sajnos túllógott a 20 mp-n az OK jelzés? Ez lett volna a korrekt, és nem hiszem, hogy ehhez szükség lenne a videófelvételre, elég hozzá egy stopper.
Persze azt el tudom képzelni, hogy a bírók is nagyon szerették volna, hogy érvényes legyen a rekord - akárhogy nézzük ez egy nagyon nagy teljesítmény - függetlenül attól, hogy a szabályok szerint nem fogadható el hivatalos rekordnak. Szóval lehet, hogy emiatt nem vették észre a helyszínen, hogy késett az OK jel.
Előzmény: pa3 (7259)
pa3 Creative Commons License 2004.03.23 0 0 7260

Egy jó kezdeményezés, amit már régóta hiányoltam.

Lemértem. Tényleg nem volt OK jel 20 mp-en belül.

Csaba

Dear Freedivers,

AIDA International is currently working on improving their website and will in the future have more possibilities to put videos online. But just to make a first start the AIDA Board agreed on putting the exit of Stephane Mifsud’s static attempt online. We made it a very small file of only 1 mb in a small resolution, because it’s very clear what happens and because of the limited bandwidth we have currently available with our hosting provider. This will change in the future and we can put bigger videos online. But I really think that for this issue this video is okay.

You can download/view the video at the following address: http://www.aida-international.org/mifsud.wmv

Remember that this is from the official videotape and it is put online only to show to everybody interested that Stephane doesn’t make an okay sign within 20 seconds. You can see Stephane completely and after 21 seconds the video zooms in on his face.

And remember; we are also reading forums, guestbook’s, mailing lists and believe me when I say that we’re still working for you. It is a very good idea to put all videos online and this will probably happen in the near future. So keep the constructive ideas coming!

Thank you and best regards,

AIDA International

www.aida-international.org

pa3 Creative Commons License 2004.03.23 0 0 7259
Tegnap akartam válaszolni, de a fórum egyszerűen nem működött.
Szerintem nem ott van a gond, hogy érvénytelenítették a rekordot, hanem ott, hogy erre a rekord elfogadását követő ötödik hónapban került sor. Addig mindenhol új eredményként tartották nyílván. Ezt óriási baklövésnek tartom, amely egyáltalán nem tesz jót az AIDA hírnevének (és ez már nem az első eset)..

Más:
Nemsokára Herpay kollégától megérkezik a pénz, így a többi csipeszrendelőtől (Flo, Scuba, Balázs) is beszedném alkalom adtán, hogy minél előbb el tudjam küldeni az emberünknek.

Csaba

Előzmény: jee_c (7258)
jee_c Creative Commons License 2004.03.22 0 0 7258
Hogy érted? Miért nem hamarabb mondták meg neki, hogy nem fogadják el?

A részemről úgy gondolom, hogy nagyobb rugalmasság lenne elvárható az AIDA szervezettől, és nem csak ebben az esetben. Ebbe persze nincs sok beleszólásunk (Pa3, tudsz valami módot esetleg?).

Más: kedd reggel Komi 6:3ö körül.

Előzmény: pa3 (7256)
Mighty Pablo Creative Commons License 2004.03.22 0 0 7257
Sziasztok !!

nem kapcsolodik a témához, de legalább egy uszonyról szól :

Ha valaki talakozik egy Régebbi gyártásu Waterway monofinnel (fekete zsákban lattam utoljára) sötét barna, élvédő nélküli, és különös ismertetőjele, hogy javitva van a penge oldalan egy kis fehéres felkörrel !!! No hat ez az uszony nagyon hianyzik a gazdinak (aki történetesen én vagyok) ha barki látta valamerre kószálni a kicsikét kérem jelezze (byry100@hotmail.com) előre is köszönöm !

Nagy Levegő ! Pablo

pa3 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 7256
Elég nagy levélváltás lett belőle. Csak azt nem értem, hogy miért kellett várni 5 hónapot....

Csaba

Sine lege Creative Commons License 2004.03.22 0 0 7255
Szervusztok, egy kis "csemege" hétfő reggelre:

"Stephane Mifsud 8'24': SAD NEWS
Friends of the freediving world, once again there is sad news to report about the development of our sport. Stephane Mifsud has informed me that AIDA will not recognize his 8'24" static record. For those who don't know the whole story, Mifsud's record, (like Annabel's), was accepted by the two AIDA judges on-site. Mifsud then paid 500 Euro for the anti-doping test, and the videos were sent to AIDA. Five months later, Dieter Baumann, (who was not present at the event), informs Mifsud that the 'okay' sign does not appear on the video. The cameraman for the event said that he was under the impression that the video should have a close-up of Mifsud's face, to capture whether or not he was okay. Unfortunately, by zooming in on Mifsud's face, the okay sign was not captured on the video, even though it may have been seen by the judges on site. So, the record is not recognized by AIDA, even though several documentaries have already been made about the event, and aired on television. Every freediver I know of, has great respect for Mifsud and this incredible record. The video was posted online and it clearly shows Mifsud coming up with incredible ease. Dieter Baumann himself, in his e-mail to Mifsud, congratulated Mifsud on an amazing performance, even if it can't be recognized by AIDA.

Mifsud replied that this decision has 'turned a page' in his career as a freediver. He stated that he will no longer participate or associate with any event which has anything to do with AIDA. This, of course, is unfortunate, since everyone knows he is the king of static (8'24") and dynamic (209m), even though neither of those performances are recognized by AIDA. He has also stated that he is seeking a refund for the cost of the anti-doping test, and his lawyer is already working on it.

I'm profoundly saddened to hear all this. As I stated earlier on this guest book, I'm always fighting for the rights of innocent athletes, and here, again, we see an innocent athlete being humiliated, his time and effort being ridiculed. I hope that all freedivers in the world would stand behind him, and let him know that they appreciate his skill and determination. I know that Howard's IFB (international freediving board), already accepted Mifsud's 8'24" static as a record, and I too surely recognize it in my own mind.

Ambrosia Productions were going to include a clip on Mifsud's 8'24" in their next DVD; I hope they still do so.

I ask myself this; when almost all the freedivers, and all the media, already accept Mifsud's performance, then what relevance does this decision by AIDA have, five months after the fact? Little relevance, in my mind.

I was hoping to see Mifsud at the 2004 world championships in Vancouver. He had previously stated his intent to come. Now, all those who are competing there will be deprived of the presence of this great champion.

I urge AIDA to reconsider the decision."

(Eric Fattah
BC, Canada)

jee_c Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7254
Sőt, az index bugzása miatt (gondolom) Pa3-é kétszer is megjelent, szal összesen háromszor meg még jobb. :)
Előzmény: Sine lege (7249)
Carcharodon Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7253
Igyekszünk, igyekszünk...
Előzmény: jee_c (7252)
jee_c Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7252
Viszont!

Tessék jönni szombaton edzeni! :)

jee

Előzmény: Carcharodon (7251)
Carcharodon Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7251
És most gyerünk mindenki hívja fel Kirk-öt!!! :-)))

Kellemes hétvégét mindenkinek!
Blugy,
Karka

Előzmény: pa3 (7247)
Sine lege Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7250
Szegény Mandy-ről megfeledkeztem :(
Sine lege Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7249
Míg én írom a frissnek hitt infót, addig mások beelőznek :)
Nem baj, jobb kétszer közzétenni, mint egyszer sem!

Üdv, B.

Előzmény: pa3 (7247)
Sine lege Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7248
Sziasztok!

Érdekesség gyanánt,

Március 16-án Martin Stepanek 100m-es konstans merülést hajtott végre a Kajmán-szigeteknél! Újabb álomhatár kipipálva, habár a teljesítmény nem hivatalos. A hivatalos csúcsdöntésre, még néhány napot várnunk kell!

SL

pa3 Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7247
Nem semmi....

Hey Everyone,

Just a quick update from Cayman with Mandy and Martin.

Mandy's current constant ballast training depth is 74m and Martin has now reached 100m in constant ballast Both are very strong and tomorrow, Friday, is our last training day before the first record attempt this Sunday.

We'll have video clips of the record attempts by each afternoon mid-week with the record attempts happening on the 21st, 23rd, 25th and 27th.

For weblogs, photos and our newest video, please go to www.performancefreediving.com.

Sincerely,
Kirk Krack
Performance Freediving
CAFA President/Founder
AIDA Executive Member
www.performancefreediving.com
kirk.krack@performancefreediving.com
604-862-5868

pa3 Creative Commons License 2004.03.19 0 0 7246
Nem semmi....

Hey Everyone,

Just a quick update from Cayman with Mandy and Martin.

Mandy's current constant ballast training depth is 74m and Martin has now reached 100m in constant ballast Both are very strong and tomorrow, Friday, is our last training day before the first record attempt this Sunday.

We'll have video clips of the record attempts by each afternoon mid-week with the record attempts happening on the 21st, 23rd, 25th and 27th.

For weblogs, photos and our newest video, please go to www.performancefreediving.com.

Sincerely,
Kirk Krack
Performance Freediving
CAFA President/Founder
AIDA Executive Member
www.performancefreediving.com
kirk.krack@performancefreediving.com
604-862-5868

jee_c Creative Commons License 2004.03.18 0 0 7245
Úgy érzem, ezt le kell fordítani magyarra, íme:
mí tú.

:-)

Előzmény: Florance (7244)
Florance Creative Commons License 2004.03.18 0 0 7244
me too
jee_c Creative Commons License 2004.03.18 0 0 7243
Én megyek.
Előzmény: pa3 (7242)
pa3 Creative Commons License 2004.03.18 0 0 7242
Mert nem működik az Index....
Szombaton ki jön edzésre?

Csaba

jee_c Creative Commons License 2004.03.17 0 0 7241
Nincs az a veszett nagy nyüzsgés itt...

Holnap reggel Komi valaki? Mondjuk 50-es medence?

pa3 Creative Commons License 2004.03.11 0 0 7240

Szoasztok,

Aki még itthon lesz szombaton..
17:30 körül leszek a Komiban.

Üdv,

Csaba

Sine lege Creative Commons License 2004.03.11 0 0 7239
Info:

Kirk Krack, Mandy-Rae Cruickshank, Martin Stepanek, George "Doc" Lopez, and Tony Marcuccino are all on Grand Cayman right now getting prepared for Mandy-Rae and Martin's world record attempts in Constant Ballast and Free Immersion later this month. Check here often for Kirk's daily updates of their training.

A cím:

http://www.performancefreediving.com/news/news_2004.html#video

Umbi (Janiii) Creative Commons License 2004.03.09 0 0 7238
Jó estét mindenkinek!

Régen tudtam már itt lenni, most beugrottam.

Valaki érdeklődött túrákról... Szemfüles és nagyon figyelmes olvasók talán emlékeznek egy beszólásra, amiből lett egy túra Vis szigetre. Most indulunk szombaton, és ki tudja mikor jövünk haza. Tán haza sem jövünk.

Úgyhogy csak tessék figyelni ismerkedni a csapattal pl. a szombatokon. A túraszezon meg már elkezdődött. Jövő héten ezerrel fog dübörögni.

U

Carcharodon Creative Commons License 2004.03.08 0 0 7237
Koma!
Madame Karka ma Jengibengizik az összes nagy pocakjával (hiába, nem lehet elég korán kezdeni formálni a gyermekek zenei ízlését) - én meg ilyenformán pesztrálkodom otthon...
Jó mókát!
Krk
Előzmény: tzuiop (7235)
prézlimájer Creative Commons License 2004.03.08 0 0 7236
Vasárnap Blues Fesztivál a Pecsában! (horror a belépö)
Előzmény: tzuiop (7235)
tzuiop Creative Commons License 2004.03.08 0 0 7235
Karka!

Ma este?

Yengi-bengi vagy Tutu?
20 vagy 21 h?
Millenáris oder Alcatraz?

cujop

Előzmény: Carcharodon (7231)
Florance Creative Commons License 2004.03.08 0 0 7234
Nagyon kedves Tőled, köszönöm szépen!

flo

Előzmény: Scuba (7232)
jee_c Creative Commons License 2004.03.08 0 0 7233
Hali,

hacsak úgy nem. :)

Njugop!

Nekem Gyöngyösön volt hasonló tapasztalatom: a jegykezelő hölgy mondta nekem érkezéskor, hogy lehet, hogy majd pályabérletet kell fizetnem - ez ott egyébként nem volt olyan vészes összeg, sőt különben is olcsó volt a belépő. Azt mondta, hogy erre akkor lesz szükség, ha a zsúfoltság miatt az úszómester úgy ítéli meg. Végül nem így lett, és a normálisan kifizetett belépőjegy árán úsztam.

Szerenecsére még nem jártam így egy strandon, uszodában sem, de ez sajnos "benne van a pakliban". Amit Karka, Zoooman mondott az alapján talán mennni fog. Sok sikert hozzá!

jee

Előzmény: Sine lege (7229)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!