Segítségre lenne szükségem. Az autóm központi zárja kb.10-15mp elteltével autómatikusan lezár. Most cseréltem le a központi vezérlőt. Az előző modulal nem volt ilyen gondom. Valaki tudna segíteni orvosolni a hibát.
A haverom vett egy kocsit. Olyan riasztója van, hogyha be van kapcsolva és ha hozzáérünk egy picit is a kocsihoz elkezd csipogni egy jó párszor, nem hangosan. Ha pár percen belül újra hozzányúlunk riaszt, de akkor igazán hangosan. Ha eltelik pár perc akkor érintésre megint csak csipog.
Szerintetek ez jó? Hol lehet ilyet kapni? Ő se tudja, mert vette a kocsit külföldön.
Én is vennék talán ilyet ha tudnám hol. Érdemes ilyet venni?
Szintén új autóriasztó/immobilizer kombó vásárlás előtt állok.
Végignéztem a piac teljes kínálatát, és úgy találtam, hogy bár mindegyik azt állítja, hogy nem loptak el tőlük egyetlen autót sem, ez szerintem csak a bűnözők kényelmességének tudható be. Amíg van riasztó nélküli kocsi az utcán amilyen nekik kell, addig nem fognak a riasztósokhoz nyúlni. Úgy látom mindegyik figyelmen kívül hagyja bizonyos aspektusait a védelemnek, vagy olyan megoldásokat jár, amik fölött nagyon hamar eljárhat az idő, nem innovatív megoldásokat használnak, pedig a biztonság jelentős része elektronika, ami bizony avul, és csökken a biztonság. A folyamatos termékfejlesztés hiányának a jeleit vélem felfedezni sok szereplőnél, úgy tűnik csak ülnek a babérjaikon, és amíg nem viszik el egy autójukat és kell miatta fizetniük sokat, addig nekik ez gazdaságos, mert a termék továbbfejlesztése drága. Az új, innovatív elektronikájú piaci résztvevők meg más aspektusokat hagynak figyelmen kívül. Találtam két rendszert, amiket összekombinálva nagyon jó autóriasztót csinálnak, de mivel eleve a leírásaik a honlapjukon, illetve a marketingcélú fizetett hirdetéseik amik vannak azok pont egyes másik szereplők lejáratására vannak kihegyezve, ha az egyik termékével jelennék meg a másiknál biztos nem örülnének neki.
Ez van, kb ott tartok mindegy melyik, ha van benne, már kevésbé vonzó, mert "babrálni" kell vele.
Szomorú, hogy az autóipar biztonságtechnikai hozzáállása "átragadt" az autó biztonságtechnikai cégekre is. Egyelőre sserencsére alacsonyak a számok, de válság van, ilyenkor fel szoktak menni...
A kocsimban van egy Teltonika FMA110-es gps-gsm modul. Lett beépítve egy riasztó is az autóba. Arra lennék kíváncsi, hogy a modulon hova kell bekötni a riasztót, hogy küldje az sms-t riasztásnál?
Van ilyen lehetőség rá. A riasztó sziréna kimenetére vagy a riasztó "pager" vezetékére lehet kötni, de sehol nem találok erre részletes infót.
Most a riasztó szirénájának a + erét kell az analóg érzékelő vezetékére vagy a riasztó pager vezetékét valamelyik digitális bemenet vezetékére?
Igen 1991 -es riasztó, de azóta már kifogástalanul működik. Egy hasonló rajzról sikerült életre keltenem, de nekem csak a központizár működéséhez kellett.
Autó vásárlás utáni riasztó dilemmában vagyok A blue16-Pajzs-Carőr rendszerek között dilemmázok.
Mindegyiknek megvan a maga elönye hátránya. Egy mondatban összefoglalni ezeket elég nehéz, illetve nem is biztos hogy itt nyilvánosan ezeket bárki le is írná. De függ attól is hogy milyenek a felhasználási szokásaid, és általában hol parkol a jármű
az nem tetszik, hogy minden nyitáshoz oda kell tenni a bilétát a szélvédőhöz
Van más megoldás is :)))
Cserébe 24-es felügyelet plusz GPS védelem van, de ér is az valamit egy profi tolvaj ellen?
A 24h felügyeletnek nem látom az értelmét, de jó reklámfogás, jól hangzik. GPS, szinte bármi mellé berakható. Viszont véleményem szerint a telefonos gps -es rendszerek járművédelemre alkalmatlanok, föleg egy normálisan beépített védelmi csomag mellett, de netán az utólagos megtalálást könnyíthetik.
Illtve tegyük azt is hoozzá, hogy rengeteg olyan funkcióval is rendelkeznek ami hasznos lehet, és tegyük hozzá hogy egy elég erős biztonságág értethez segítik hozzá a felhasználót.
Sajnos bedöglött az utólag beszerelt Caesar CT-211 riasztóm: néha fals riasztást ad..
Nem biztos hogy bedöglött, lehet hogy csak állítani kellene valamelyik érzékelőn, vagy magában a árműben van valamilyen anomália. látatlanban nem lehet.
milyen autóriasztót érdemes venni low budget (10-15e Ft)
Bármit. Azok kb mind egyformák, távirányítással ajtót nyitni, pont jók!
Sajnos bedöglött az utólag beszerelt Caesar CT-211 riasztóm: néha fals riasztást ad, és egyre gyakrabban blokkolja az indítást. Kidobásra ítéltetett. Kérdésem: milyen autóriasztót érdemes venni low budget (10-15e Ft) kategóriában, ami vállalhatóan biztonságos és nem döglik be 2-3 év múlva? Köszönöm szépen előre is! :)
Üdv! 2016ban beszereltettem egy blue16ot az autómba. Mára feleslegessé vált. Van-e aki ennek az eltávolításával foglalkozik? Illetve van-e ennek bármiféle aftermarket értéke a piacon kiszerelés után?
Üdv mindenkinek, egy gepard ca-412 autóriasztó leirására bekötési rajzára lenne szükségem, ha valaki birtokában van szivesen venném ha megosztaná velem, szabolaszlo@t-online.hu
Autó vásárlás utáni riasztó dilemmában vagyok (2018-as Toyota Avensis). A blue16-Pajzs-Carőr rendszerek között dilemmázok. Egy blue16 már van a családban, nem is törték fel miután beszerelték, egyedül az nem tetszik, hogy minden nyitáshoz oda kell tenni a bilétát a szélvédőhöz és ez nagybevásárláskor nem a legjobb, de ennyi kompromisszumot tudok kötni. Az ára is jóval barátibb, "csak" 190ezer a 280ezres Pajzs vagy Carőr-höz képest. Cserébe 24-es felügyelet plusz GPS védelem van, de ér is az valamit egy profi tolvaj ellen?