Autó vásárlás utáni riasztó dilemmában vagyok A blue16-Pajzs-Carőr rendszerek között dilemmázok.
Mindegyiknek megvan a maga elönye hátránya. Egy mondatban összefoglalni ezeket elég nehéz, illetve nem is biztos hogy itt nyilvánosan ezeket bárki le is írná. De függ attól is hogy milyenek a felhasználási szokásaid, és általában hol parkol a jármű
az nem tetszik, hogy minden nyitáshoz oda kell tenni a bilétát a szélvédőhöz
Van más megoldás is :)))
Cserébe 24-es felügyelet plusz GPS védelem van, de ér is az valamit egy profi tolvaj ellen?
A 24h felügyeletnek nem látom az értelmét, de jó reklámfogás, jól hangzik. GPS, szinte bármi mellé berakható. Viszont véleményem szerint a telefonos gps -es rendszerek járművédelemre alkalmatlanok, föleg egy normálisan beépített védelmi csomag mellett, de netán az utólagos megtalálást könnyíthetik.
Illtve tegyük azt is hoozzá, hogy rengeteg olyan funkcióval is rendelkeznek ami hasznos lehet, és tegyük hozzá hogy egy elég erős biztonságág értethez segítik hozzá a felhasználót.
Sajnos bedöglött az utólag beszerelt Caesar CT-211 riasztóm: néha fals riasztást ad..
Nem biztos hogy bedöglött, lehet hogy csak állítani kellene valamelyik érzékelőn, vagy magában a árműben van valamilyen anomália. látatlanban nem lehet.
milyen autóriasztót érdemes venni low budget (10-15e Ft)
Bármit. Azok kb mind egyformák, távirányítással ajtót nyitni, pont jók!
Sajnos bedöglött az utólag beszerelt Caesar CT-211 riasztóm: néha fals riasztást ad, és egyre gyakrabban blokkolja az indítást. Kidobásra ítéltetett. Kérdésem: milyen autóriasztót érdemes venni low budget (10-15e Ft) kategóriában, ami vállalhatóan biztonságos és nem döglik be 2-3 év múlva? Köszönöm szépen előre is! :)
Üdv! 2016ban beszereltettem egy blue16ot az autómba. Mára feleslegessé vált. Van-e aki ennek az eltávolításával foglalkozik? Illetve van-e ennek bármiféle aftermarket értéke a piacon kiszerelés után?
Üdv mindenkinek, egy gepard ca-412 autóriasztó leirására bekötési rajzára lenne szükségem, ha valaki birtokában van szivesen venném ha megosztaná velem, szabolaszlo@t-online.hu
Autó vásárlás utáni riasztó dilemmában vagyok (2018-as Toyota Avensis). A blue16-Pajzs-Carőr rendszerek között dilemmázok. Egy blue16 már van a családban, nem is törték fel miután beszerelték, egyedül az nem tetszik, hogy minden nyitáshoz oda kell tenni a bilétát a szélvédőhöz és ez nagybevásárláskor nem a legjobb, de ennyi kompromisszumot tudok kötni. Az ára is jóval barátibb, "csak" 190ezer a 280ezres Pajzs vagy Carőr-höz képest. Cserébe 24-es felügyelet plusz GPS védelem van, de ér is az valamit egy profi tolvaj ellen?
A fórum segítségével választottam ki az autómba a Car-Őrt.
Mivel vidéki vagyok egy ebéden kívül más időtöltésem nem akadt. De leültettek egy váróban, ahonnan ráláttam az autómra, kaptam kávét, újságot és kényelmesen végignézhettem a beszerelést. Ez azért lep meg, mert a másik rendszer esetében, amin még gondolkoztam a titkárnő kijelentette, hogy a beszerelésnél tilos ott tartozkódni ahol az autó van.
Ha volt már írás erről, akkor bocsánat, gondoltam megosztom veletek. Nekem jó volt, hogy láthattam az autómat beszerelés közben.
Az autóm 15 órára készen is lett, aminek szintén megörültem, mert az eredti terv 16 óra volt.
Laserline 930 tip. riasztóm van -egy ferde hátú 1.8 TD MONDEO- beszerelve. A használati utasítás DIP kapcsolóra hivatkozik, hogy állítsam ON-OFF állásba, de nem tudom hol találom. Aki tudna kérem segítsen. Előre is köszönöm.
Sziasztok segítséget kèrnèn van egy opel Vectra B2 ebbe van egy spal As 80 riasztó viszont van hozzá egY ilyen fekete pici müanyag amibe van egy csíp vagy mi na ez adta meg magát el kopott sajnos . Ezt hozzá kell èrinteni egy ledes másik műanyagot ami ilyenkor csípan egyet .azt kiderítették ez egy fekete dobozba megy bele egy telefon madzaggal na ezt esetleg lehet cserèlni javítani v ki szedni de gondolom akkor ki kell vágni a kábel közegből! Válaszokat előre is köszi .
Patrolline-Meta-Cobra (VF Automotive) trió csúcs védelmi megoldásai teljesen felejtősek, vagy van köztük, amiben érdemes gondolkodni? Keyless rendszerű új autóba szeretnék valamit, így extra távirányítók nyomkodásával nem nagyon akarok szarakodni.
Ha gyári benne az ablakemelő és gyári benne a komfortzárás is, akkor ott viszonylag egyszerű a megoldás. Elvileg az úgy működött, hogy ha zárás irányba elfordítva tartottad a kulcsot, akkor felhúzta az ablakokat. Ennek a vezérlője a jobb A oszlop tövében volt. Ezt keresd meg. A vezeték színére már nem pontosan emlékszem, de talán Barna valamilyen jelöléssel (lehet h. barna-fekete). Mérjél rá ameddig elfordítva tartod kulcsot, ezen test jelenik meg. Ha erre testet kapcsolsz, akkor húzza az ablakokat.
A riasztóból kijövő ablakvezérlés is elvileg negatívot kapcsol. Mivel színe a leírtak alapján bizonytalan, ezért mérd ki ezt is. Ha beélesíted a riasztót, ezen a vezetéken adott időre (általában 20mp) test jelenik meg.
Ha ezek megvannak, akkor csak simán kösd rá a riasztóból kijövő vezetékedet az autó komfortszáljára és nem kell semmit relézned.
Sziasztok üdvözlöm a forumtagokat. Köszönöm a segítőkész hozzászólásokat. Én egy 1996 os f astra autóba epitek be egy car01 autoriaszto es központizár modult. A kozpontizar a táp az iranyjelzot beépítése már sikeres.Mint már írtam, ahol elakadtam, az ablak zaraskori felhuzasa funkciohoz tartozó vezeték bekotese. Megnehezíti a feladatomat, hogy a kapcsolási rajzon illetve az eszközön pont ellentétesen vannak a színes vezetékek bekötve. Míg a rajzon a harmadik csatlakozón a fehér van jobb oldalon, a keszuleken a bal oldalon van. Az ablak emelésnek egy vezérlő szála van, amit egy relébe kötök, hogy a két első ablakot tudja egyszerre felhúzni. Azt nem tudom hogy a szín szerint vagy a kiosztása szerinti vezeték lesz a vezérlő szál. Elvileg zaraskor meg kellene jelennie egy rovit időre a 12vnak. De sajnos nincs . Az autóban intelligens az ablakemelés, 1 mp ig nyomon a gombot akkor teljesen felhúzza. Van vegallaskapcsoló is rajta. ehhez szeretnek segítséget kérni, hogy ha nem mérhető a 12v, akkor lehet hogy csak testhez képest osszezárja a vezérlő szál aramkörét?