Jobban jársz ha velük kötteted ki,akik bekötötték. Ők tudják hogy mit,hová kötöttek,és mit tilt le. https://blue16.hu/elerhetoseg Telefonon vagy emailban is érdeklödhetsz. Én ezt tenném a helyedben,(ha neked kényelmetlen) mint hogy valaki neki álna kikötözgetni.
Vettem egy autót használtan, mely Blue 16 védelemmel van felszerelve! Nekem kényelmetlen és szeretném kiköttetni. Van valaki, aki ki tudná kötni Debrecenben, vagy környékén?
A vezérlőegység maximálisan 4 távvezérlőt képes megtanulni.
Programozás menete
Lépjen be a SZERVIZ módba (kapcsoljon gyújtást, és nyomja meg egyszerre a JOBB + BAL gombokat 1,5 másodpercig)!
Táplálja be a jelszót a gyújtáskapcsoló segítségével.
Megjegyzés: gyárilag beállított jelszó: 1111
5 másodpercen belül kapcsolja BE és LE a gyújtást 3-szor.
A harmadik gyújtáslevételkor a LED villogni kezd!
Amint a LED a jelszó első számjegyével azonos számban villant (gyári beállítás: 1), kapcsolja BE a gyújtást.
A gyújtás KI-kapcsolásakor a LED újból villogni kezd. Amint a LED a jelszó második számjegyével azonos számban villant (gyári beállítás: 1), kapcsolja BE a gyújtást.
Folytassa az eljárást a fenti módon a következő két számjegy esetén is.
A LED 3 alkalommal felvillan, és 3 csipogás hallatszik a megerősítés céljából.
Nyomja meg minden egyes betöltendő távvezérlőn a BAL gombot.
A LED ismét 3-szor felvillan, és 3 csipogás hallatszik a megerősítés céljából.
Az indítókulcsot kapcsolja be-ki a programozási eljárás befejezéséhez.
Lépjen ki a SZERVIZ módból (kapcsolja be a gyújtáskapcsolót, és nyomja meg a BAL + JOBB gombot 1,5 másodpercig).
Fontos tudnivaló
Az eredetileg megtanított távkapcsolók egészen az első távkapcsoló BAL gombjának megnyomásáig megmaradnak. Ezután a központ az összes újonnan meg nem tanított távkapcsolót törli.
Jegyezze meg!
Amikor az autó normális használata közben leveszik a gyújtást, a LED annyiszor fog villanni, amennyi az egység memóriájába betöltött távirányítók száma.
Ez lehetővé teszi a felhasználónak, hogy ellenőrizze az üzembe helyezett távvezérlők számát. Ez a jellemző nem működik SZERVIZ módban!
Sziasztok esetleg tudna valaki abba segíteni hogy megörököltem egy autót és Spal as80 riasztóval van elàtva .idàig müködöt de most megzavarodott.ha kinyitom a riasztóval az autót megy egy halk sziréna és nem hagyja abba.ha bezàrom szintén.elöre is köszönöm a segítséget.
Ugyan mi nem szereljük a MINI Guard rendszereket de ahogy a leírását átolvasva pár érdekes momentumra érdemes felfigyelni, amivel kapcsolatosan van is pár észrevételem.
szinte teljes egészében patentekkel vannak rögzítve.
Írják hogy a MINI Guard rendszert az utastérben "rejtik el", de mint azt valószínűleg te is tudod, a mai autók belső elemei, szinte teljes egészében patentekkel vannak rögzítve, így ezek bontása gyors és egyszerű feladat egy tolvaj számára. Ráadásul a belső térbe épített védelem már régóta ismert hiszen a hagyományos riasztók, inditásgátlók hosszú-hosszú évek óta ott kerülnek elhelyezésre, így nem jelent különösebb kihívást egy tapasztalt tolvajnak mert ők is jól ismerik ezeket a megoldásokat. Sőt, a motorblokkolás is az utastérben történik, ami tovább növeli a sebezhetőséget. :(
Mi már jó ideje a motortérbe helyezzük el a védelmi rendszereinket, ahol a hozzáférés sokkal nehezebb, és az alkatrészek szétszerelése jelentősen időigényesebb, mint az utastérben. A kábelek és egyéb alkatrészek gyárival megegyező kialakítása és elhelyezése, valamint a többszintű elektronikai blokkolást alkalmazunk. Ezek mellett a motortér szakszerű lezárása olyan akadályokat jelent, amit a tolvajok nem tudnak percek alatt megoldani. Ha érdekelnek a részletek, szívesen elmondok többet is, illetve akár nézz bele egy kicsit régebbi időszakba a Autólopás fórumba "
Enforcer 3 Gombos..3 pontos immobilizeres riasztó ., kb SL szériából...,pontossabb tipusjelzés nem olvasható.
Sajnos semmi doksit nem találtam idáig...,alapból letudom majd tapogatni az egyes vezetékek funciót...ha nem is pillanatok alatt.,de mindenképp. Sajnos az egyes Ki-Be kapcsolható funciók programozása fejből nem megy.., pl a bekapcsolási hangjelzés KI/Be hang., érzékelők Ki-BE.., automatikusan beállitott visszaélesedés kikapcsolása, automatikus immo kikapcsolása stb. DIP kapcsolok nincsenek!!
Tehát egy eredeti sevice manuál +kapcs rajz ., de programozás leirása mindenképp nagyot segiten!! Köszi minden hozzászólást!!!
Segítségre lenne szükségem. Az autóm központi zárja kb.10-15mp elteltével autómatikusan lezár. Most cseréltem le a központi vezérlőt. Az előző modulal nem volt ilyen gondom. Valaki tudna segíteni orvosolni a hibát.
A haverom vett egy kocsit. Olyan riasztója van, hogyha be van kapcsolva és ha hozzáérünk egy picit is a kocsihoz elkezd csipogni egy jó párszor, nem hangosan. Ha pár percen belül újra hozzányúlunk riaszt, de akkor igazán hangosan. Ha eltelik pár perc akkor érintésre megint csak csipog.
Szerintetek ez jó? Hol lehet ilyet kapni? Ő se tudja, mert vette a kocsit külföldön.
Én is vennék talán ilyet ha tudnám hol. Érdemes ilyet venni?
Szintén új autóriasztó/immobilizer kombó vásárlás előtt állok.
Végignéztem a piac teljes kínálatát, és úgy találtam, hogy bár mindegyik azt állítja, hogy nem loptak el tőlük egyetlen autót sem, ez szerintem csak a bűnözők kényelmességének tudható be. Amíg van riasztó nélküli kocsi az utcán amilyen nekik kell, addig nem fognak a riasztósokhoz nyúlni. Úgy látom mindegyik figyelmen kívül hagyja bizonyos aspektusait a védelemnek, vagy olyan megoldásokat jár, amik fölött nagyon hamar eljárhat az idő, nem innovatív megoldásokat használnak, pedig a biztonság jelentős része elektronika, ami bizony avul, és csökken a biztonság. A folyamatos termékfejlesztés hiányának a jeleit vélem felfedezni sok szereplőnél, úgy tűnik csak ülnek a babérjaikon, és amíg nem viszik el egy autójukat és kell miatta fizetniük sokat, addig nekik ez gazdaságos, mert a termék továbbfejlesztése drága. Az új, innovatív elektronikájú piaci résztvevők meg más aspektusokat hagynak figyelmen kívül. Találtam két rendszert, amiket összekombinálva nagyon jó autóriasztót csinálnak, de mivel eleve a leírásaik a honlapjukon, illetve a marketingcélú fizetett hirdetéseik amik vannak azok pont egyes másik szereplők lejáratására vannak kihegyezve, ha az egyik termékével jelennék meg a másiknál biztos nem örülnének neki.
Ez van, kb ott tartok mindegy melyik, ha van benne, már kevésbé vonzó, mert "babrálni" kell vele.
Szomorú, hogy az autóipar biztonságtechnikai hozzáállása "átragadt" az autó biztonságtechnikai cégekre is. Egyelőre sserencsére alacsonyak a számok, de válság van, ilyenkor fel szoktak menni...
A kocsimban van egy Teltonika FMA110-es gps-gsm modul. Lett beépítve egy riasztó is az autóba. Arra lennék kíváncsi, hogy a modulon hova kell bekötni a riasztót, hogy küldje az sms-t riasztásnál?
Van ilyen lehetőség rá. A riasztó sziréna kimenetére vagy a riasztó "pager" vezetékére lehet kötni, de sehol nem találok erre részletes infót.
Most a riasztó szirénájának a + erét kell az analóg érzékelő vezetékére vagy a riasztó pager vezetékét valamelyik digitális bemenet vezetékére?
Igen 1991 -es riasztó, de azóta már kifogástalanul működik. Egy hasonló rajzról sikerült életre keltenem, de nekem csak a központizár működéséhez kellett.
Autó vásárlás utáni riasztó dilemmában vagyok A blue16-Pajzs-Carőr rendszerek között dilemmázok.
Mindegyiknek megvan a maga elönye hátránya. Egy mondatban összefoglalni ezeket elég nehéz, illetve nem is biztos hogy itt nyilvánosan ezeket bárki le is írná. De függ attól is hogy milyenek a felhasználási szokásaid, és általában hol parkol a jármű
az nem tetszik, hogy minden nyitáshoz oda kell tenni a bilétát a szélvédőhöz
Van más megoldás is :)))
Cserébe 24-es felügyelet plusz GPS védelem van, de ér is az valamit egy profi tolvaj ellen?
A 24h felügyeletnek nem látom az értelmét, de jó reklámfogás, jól hangzik. GPS, szinte bármi mellé berakható. Viszont véleményem szerint a telefonos gps -es rendszerek járművédelemre alkalmatlanok, föleg egy normálisan beépített védelmi csomag mellett, de netán az utólagos megtalálást könnyíthetik.
Illtve tegyük azt is hoozzá, hogy rengeteg olyan funkcióval is rendelkeznek ami hasznos lehet, és tegyük hozzá hogy egy elég erős biztonságág értethez segítik hozzá a felhasználót.
Sajnos bedöglött az utólag beszerelt Caesar CT-211 riasztóm: néha fals riasztást ad..
Nem biztos hogy bedöglött, lehet hogy csak állítani kellene valamelyik érzékelőn, vagy magában a árműben van valamilyen anomália. látatlanban nem lehet.
milyen autóriasztót érdemes venni low budget (10-15e Ft)
Bármit. Azok kb mind egyformák, távirányítással ajtót nyitni, pont jók!