Köszönöm neked is, a segitö készséget!De már a computer boltban van az uj laptop.Vagyis Pécelen,a számitogép szerviz és boltban.Épp ma érdeklödtem.Egy ezredes,Nem olcso,de uj.:) i 7es procival.Játszani nem szoktam,de legalább gyors. A pezeta,ercsiben van.Na,ezt jol leirtam :D
Én ugyanígy vagyok ezzel, bár az én tuningolásom sokkal kevesebbe került. Az is igaz hogy nem Simson, de mindent lehet hozzá kapni, nem csillagászati áron.
6 éve vettem egy billentyűzetet, emlékeim szerint 3 ezer alatt volt. Ajánlom Neked is:
Esetleg a leszorító békák nem fogják stabilan az alaplapot, vagy a lendkerék szegecsei meglazultak? Ezek lehetnek a mechanikai okok. Elektromos ok lehet, hogy fel van cserélve a jeladó két szála. (Ez nem triviális hiba, esetleg az önindukció kapcsolja a tirisztort, de az nem lesz stabil időpont. Magam még ezt nem próbáltam, de valószínűleg lehetséges, meg az is, hogy felfutó és nem a leszakadó erővonalak adnak jelet.) Nálam a Babetta gyújtás felcserélt jeldószálakkal is ad szikrát (épített rendszer), de csak akkor jó, ha a leszakadó erővonalak jelével megy. A tirisztornak viszont mindegy, hogy honnan jön + impulzus.
Egyet értek veled! Viszont pénzt kellett keresnem,a célomra.Gyakorlatilag mindenki jol járt.Csináltam pénzt,és másnak is munkát adtam :) A cél,szentesiti az eszközt.
Dehogyis értettem félre! Ebböl csak kb.2000 darabot csináltak. A fiamnak is van egy,de még nincs kész. Sajna :(Azérdemi dolgokat,mások csinálták.Én a tervet,mit akarok. Asszem most elértem.Amikor majdhogy szerelmes vagy a mociba,akkor bőven nem a pénzről van a szoo :) Klaviatura betuim haldoklanak,7 éves min.a masina.Használtan vettem,nem tudja a 11-et.Karira, meglepem magam egy újjal. Magyar billentyuzettel :)
Jeladót mérnék,15-30 ohm közt jó(melegen lehet attól még szar,ha a forrasztások rosszak), gyújtótekercs pár száz klio-ohm. Illetve a testet az alaplap-tirisegység-trafó közt kimérni,ott a mérőműszer belső ellenállását kell mérned.
Heló! mindent cseréltem már, csak gyújtótrafót nem, pillanatnyilag nincs eggyáltalán szikra. A trafónál nagyon kicsi ellenállásokat lehet mérni. Mennyinek kellene lenni e?
A lendkerék biztosan tirisztoros? És fixen ül az éken? (Jeladót nézted? Mérd ki, 24-30 ohm között kell lennie. Habár ez olyan hibát nem produkál, hogy a gyújtást ide-oda szórja.)
Mert ha igen, akkor üzemképes motorról a gyertyától kezdődően egyenként kicserélni a részeket, így talán kideríthető, ki a ludas.
Sziasztok! Mi okozhatja tirisztoros gyújtásnál, hogy a motor ha nagy ritkán beindul, stroboszkóppal nézve össze vissza adja a szikrát, majd le is áll? Alaplapot, gyújtótekercset, tirisztort, gyertyát, gyertya kábelt már cseréltem!
Ez teljesen pontos megfogalmazás! Semmi ellentmondás! Ugyan értékesíteni csak eszmeileg lehet az utat és a célt is, de aki végijárta majd használja, az teljesen mást él át, mint aki megvásárolta és használja. Amúgy meg igen előnyös, mikor valaki az utolsó rezdülésekig tudja, hogy min ül éppen. Távol áll tőlem maga a versenyzés, de több eredményes (nem Simson) gépet építettem már amatőr versenyekre. Nagy többségében az a pilóta volt sikeresebb, aki képben volt műszakilag is.
Remélem nem vetted komolyan! Biztos hogy Simson, már csak azért is, mert a blokk oldalán ott a felirat. Azért ez már egy más kategória, mint az utcai, ami azért akkor is a legjobb volt.