Amiket és amilyen formában leírtál, egyzserűen hülyeség, nem megalapozott és csapkodó, felelőtlen.
És azt a fajta populizmust, melyet Tőled itt és ott olvasni voltam kénytelen, (eddig legalábbis "csak") a MIÉP köreiből hallottam (na jó, van egy kvázi nem szélsőjobb ellenzéki őpárt is, mely igyekszik a szélsőjobbnak mélyen benyalni, de oda csak azért sem gondollak ;-) )
Amit eddig leírtál, tényszerűen cáfoltam.
Tisztelettel várom állítólagos bizonyítékaidat itt on-line vagy e-mail-ben (mely utóbbi esetben diszkréciómról biztiosítalak).
Mert azt ugye tudod, milyen az az ember, aki bizonyítékokra HIVATKOZIK és csak csapkod, de nem mutatja be azokat?!
Üdvözlettel és a további ÉRTELMES és Részedről is végre tételes, kimódolt, ésszerű indoklások által megtámasztott polémiára vágyakozva
en sertegetesre nem valaszolok sertegetessel. Csak tenyeket irok le, van ra vagy 30 tortenetem bizonyitekkal egyutt mekkorakat es mennyit hazudik a MATAV.
nem igaz. Hazudik. A reklamjaiban, a telefonos automata bemondasaiban, hazugsara kenyszeriti az ugyintezoit, hazudik a feltetelekben, rengeteg modon hazudik. De nezd meg az XL-es plakatjat, ugyanolyan, mintha en azt mondanam neked, hogy meghivlak sorozni, annyit iszol amennyit akarsz, majd elsuttogom amikor nem figyelsz oda, hogy csak 2 sorig, es a vegen jol atverlek, otthagylak a szamlaval. Ez a MATAV. 5 eve rengetegszer atvertek a legaljasabb, legotrombabb modokon
Nem hazudik, csak apróbetűsen közöl bizonyos "marginális" információkat.
Ugyanúgy, ahogy:
- orvosságok,
- táplálék-kiegészítők,
- mobil-telefonok (!)
- mobil szolgáltatói akciók (!)
- mosóporok
- és természetesen MINDEN távközlési és nem távközlési szektor hirdetésében.
Egyébként pedig a reklám figyelemfelhívó és nem hivatalos tájékoztató - ezt egy européer magyarnak illene tudnia.
Megtévesztő is csak akkor lenne egy reklám, ha a későbbiekben nem tennék teljessé a tájékoztatást VAGY kifejezetten a tényekkel ellentétes infót adna (pl. az XXL kapcsán EGÉSZ NAPON ÁT történő ingyenes hívást reklámozna, az általánosabb és a szerződésben de 1212-es tájékoztatásban és apró betűkkel az összes hirdetményben szereplő kiegészítő tájékoztatással együtt teljes hirdetménnyel, miszerint "ingyen hívhat minden Matáv telefonszámot" - ugyanis ez önmagában tény, mert a MEGADOTT időszakban és korlátozásokkal tényleg ingyen hívhatsz.
Egy bizonyos ponton túl a megrendelői tudatlanság NEM a szolgáltató felelőssége - itt csak ennek apontnak a helyzete lehet vitás. Mivel vannak kifejezetten törvénysértő reklámok, de azok NEM a Matáv hirdetései, így nem is értem, min vagy kiakadva? (LÁsd a Vodafone GVH és HIF által is megbirságolt korábbi reklámjait...)
Ahelyett, hogy dühöngsz, és hangulatkeltő szándékkal hozzászólást írsz, talán tájékozódj az adott témában, mielőtt égetnéd itt magad!
Szerinted mennyi manapság a telefonos net-kapcsolatok távközlési díja? Du. 6 után, és éjféltől reggel 7-ig?
Amiről a reklám szól és amit keversz valamivel - mint szezont a fazonnal - az Nyilt Internet szolgáltatás. Amely a távközlési díj mellett tartalmazza egy konkrét internetszolgáltatás díját is!
Továbbá: Bizonyos telefon díjcsomagok esetén a reklámban is emlegetett percdíjak mellett a tarifacsomag díjának fele felhasználható net-elérésre.
Egy szóval: leinternetezhető az alapdíjad fele a reklámban szereplő percdíjak mellett.
Számolj utána, hány órát kapsz "ingyér"....
régóta dühöngök rajta, hogy a matáv már egy ideje úgy hirdeti a netes percdíjait, hogy készülj a hosszabb menetekre, 6 után és húsz perc használat után csak 4 ft. egy éve még 6 után 3 ft volt, éjfél után meg 50 fillér.
undoknak tartom hogy emelik, pláne a háttér miatt, de hoy még ennyire hülyének is nézzenek, az elképesztő. egyébként nekem most kábelem vn, úgyhogy nem a pénztárcámat zavarja.
Szerintem a Matávnak jó lenne a következő reklám:
"A Matáv új díjcsomagjával az Ön szolgálatában. Ezentúl egy szava sem lehet!"
(a találmányért fix díjat nem kérek, de a reklám bevezetése esetén a megnövekedett forgalomból származó bevétel 0.1% engem illet (ez persze nem fordulhat negatívba :))