megint előbújt az a beidegződött rosszindulat........
nem,képzeld nem azért olcsó,mert a legszarabbat veszem meg. és az anyaga vagy kialakítása sem más vagy szarabb,mint amilyen oda kell. inkább azért lehet ez,mert nem egy hajósboltban vásárolsz és nagyker is ráadásnak....
de persze ki miből indul ki ugye...... annak sincs sok jelentősége,hogy egy szerelő egy sufniban dolgozik,vagy a garázsában,esetleg egy 300m2-es csarnokban.
legutóbb egy 5 lovas marinerbe lett véve 3 db szimering és egy pontosan ugyanolyan koyo csapágy,mint ami gyárilag benne volt. összesen fizettem érte 4125 forintot. a tulaj,aki persze kezdésnek eldöntötte,hogy mit is szeretne,örült,mondván csak az egyik szimering került volna ennyibe a hajós boltban.
kívánod látni a számla fényképét?
de te is gondolsz,amit akarsz a rosszindulatú prekoncepcióddal együtt. pont leszarom. :-)
Én most az üzemanyag kanna szintjelzős kupakjával küzdök,annyira bemattolt,hogy alig látni a jelző mutatót. Van ahol 25 pénz, a hajóbázis honlapján "csak"majd 8 pénz.
Sok esetben nem is létezik közhasználatban az a méret. Csapágynál vagy a tengelyméret,vagy a házméret nem azonos. Szimeringnél meg általános,hogy kettős funkciójút tesznek a kihajtó oldalon,hogy a kipufgáz ne tudjon visszaverni. Általában 8mm széles,nem tudsz szembe fordítani kettőt, mert a simának darabja 5mm. Kénytelen vagy megvenni a hajósbolti drágábbat.
Azért csak óvatosan! Visznek hozzá egy motort,és ahogyan az előzőekben írta vesz bele egy hajtómű csapágyat olcsón,csakhogy ahova kell mély hornyú magas fordulatú "drága" csapágy kell,különben éven belül kidobálja a golyókat. Vesz bele olcsó hajtómű szimeringet,holott kettős funkciójú,kétoldalas úgynevezett vállas szimering kell,ami kicsit "drágább,különben évente csere.