"103.4 km/órás sebességi világrekordját a mai napig nem tudta senki sem megdönteni – igaz, ehhez elmondása szerint a 175-ös kategória megszűnése is kellett."
Ez a mondat arra utal, 175ccm-el ment 100 felett. Akkor....
tudom hogy rohadtul unjátok, de csak izgatott ezek után a kérdés és megnéztem.
olyan képet találtam, ahol 4600-ot forog a motorom, 2-takt V6 2000cm3 150Le
itt eszik 35,5l-t óránként, 4000-nél ez 30l/h, szerintem ez nem akkora egetverő különbség a 4 ütem javára, ahogy mindig hírdetik (fele-negyed annyit eszik). van 35le plusz és pár liter különbség....
megint előbújt az a beidegződött rosszindulat........
nem,képzeld nem azért olcsó,mert a legszarabbat veszem meg. és az anyaga vagy kialakítása sem más vagy szarabb,mint amilyen oda kell. inkább azért lehet ez,mert nem egy hajósboltban vásárolsz és nagyker is ráadásnak....
de persze ki miből indul ki ugye...... annak sincs sok jelentősége,hogy egy szerelő egy sufniban dolgozik,vagy a garázsában,esetleg egy 300m2-es csarnokban.
legutóbb egy 5 lovas marinerbe lett véve 3 db szimering és egy pontosan ugyanolyan koyo csapágy,mint ami gyárilag benne volt. összesen fizettem érte 4125 forintot. a tulaj,aki persze kezdésnek eldöntötte,hogy mit is szeretne,örült,mondván csak az egyik szimering került volna ennyibe a hajós boltban.
kívánod látni a számla fényképét?
de te is gondolsz,amit akarsz a rosszindulatú prekoncepcióddal együtt. pont leszarom. :-)