Tisztelt fórum társak eladó a vált Mazda 323F 2001 évjárat 2.0 GT nem autómazta !!! szeretet autonk kihasznalatlanság miatt ! Kicsit foglalkozós Érdeklődni privatba tel nulla hat harminc száznegyvenegyhuszonnyolcnegyvenött helyileg Budapest !
1999-es évjáratú Mazda 323 1.5 benzin BJ autóm gázadásra rángat, nem gyorsul. Gyújtótrafóra gyanakszom, ki szeretném mérni multiméterrel. Tudja esetleg valaki, hogy mik a trafó helyes értékei?
Sziasztok lenne egy mazda 323 sedan 2001-es 1.3 benzines autóm motor olajat cseréltem benne meg gyertyákat utána indítottam az autot ja meg generátor szíjat is cseréltem és sokszor indítottam azt egyenetlenül jár utána gyújtókábelt is cseréltem mert ki volt szakadva most meg rángat a motor van fordulat is meg a check engin is villogni kezdett meg a kipufogó is néha durrog meg pufog. Valyon mi lehet a hiba? segitséget köszönöm még egy kérdés van a hosszborás tárcsán két lyuk és én a csavar furat távolabíkéba raktam bele nem lehet hogy az is közbe játszik? _
Megmaradt alkatrészek... komplett ajtók, motorháztető,tárcsafékes hátsó híd, sérült blokk, sárvédők,tolótető, első és hátsó lökös, benzintank és egy csomó műanyag csetresz eladó. Lehetőleg egyben. Tégy ajánlatot!
Szükségem lenne javítási kézikönyvre, angol vagy magyar nyelvű lenne a legjobb, de bármilyen nyelven jöhet nem válogatok. Valakinek ha van kérem segítsen.
A B2200 most olyan hibája van, hogyha lenyomom a kuplungot úgy marad, vissza kell húzzam magától nem ugrik vissza . Olyankor mikor beragad nehezen lehet berakni sebességbe olyan mintha egy kicsit ki lenne engedve, tehát amikor nagy nehezen sikerült sebességbe rakni azonnal elindul hiába van teljesen benyomva kuplung (vagyis beragadva).
Jól sejtem hogy a kuplung munkahengernél van a bibi?
Ellentétes információkat találni az interneten, valaki azt írja, hogy egyik 323-as sem kompatibilis, valahol pedig azt írják, hogy az összes 2002-ben vagy azután gyártott Mazda kompatibilis.
Töltőállomásokon azt se tudják, hogy új benzint árulnak már hetek óta...
Autószerelő meg tudja állapítani?
Vagy mi alapján tudom én esetleg ellenőrizni, motortérben meg tudom én ezt állapítani laikusként?
100-as benzinnel etetni ezeket a régebbi járgányokat kicsit költséges lesz...
Sziasztok.
Mazda 323, 2001 sedanba nem tudja valaki, hogy merre van a központi zár vezérlője? Se központizár se a riasztó nem megy, merre kezdjem a hiba keresését?
Sziasztok hátha tud valaki nekem segiteni Mazda 323 bj motorkodos erötlene vált cseréltem benne gyertyát gyújtás elosztokat de az alapjarat is ingadozik !
Valaki találkozott már ilyenek és ha igen akkor mit kell rajta kicserelni????
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Sziasztok.
Van egy mazda 323 asom, 2001 es évjárat, sedan, 1,6 benzin 72kw.
A hátsó dobja darabokban van, csörög zörög. Arra jutottunk, hogy paragi hátsó dobot fog kapni helyette, a kérdésem az, hogy melyiket válasszam annyi fajta van, vékony, vastag rövid, hosszú, saválló vagy sima, meg a legfontosabb 50 vagy 65mm es?
(az nem baj ha az auto kicsit hangosabb lesz de azért ne lehessen 3 utcával odébbrol meghallani, hogy jövök :D)
A Válaszokat előre is köszönöm.
Adott egy 1998-as évjáratú Mazda 323F BA 1,5 benzines ABS-es fékrendszerrel.
A fékpedál járó motornál első benyomásra nagyon lent fog, de amúgy is beljebb fog, mint kellene.
A hiba egyszer csak úgy lett... A rendszer tömítettsége megfelelő, szivárgásnak semmilyen jele vagy nyoma nincsen, álló motornál, amikor nincs vákuumos rásegítés, két lábbal is lehet nyomni izomból, kemény és nem megy befelé.
Fékhatás méréskor az ,A, és a ,B, tengelyen is nagy az eltérés, jobb oldalon látványosan kisebb a fékerő, de főleg a ,B, tengelyen.
A jármű egyébként fékezéskor nem húz el egyik irányba sem. Sokat kínozva az ,A, tengelyen még össze is hozható, hogy beleférjen a megengedett 20 %-os eltérésbe, de hátul folyamatosan 50-60 %-os eltérés van a két oldal között.
A rendszerben amúgy egy árva légbuborék sincs, minden légtelenítési ponton megfelelő a nyomás és légmentesen jön a folyadék. Sőt, az ABS hidraulikatömbnél meglazítva a fékcsöveket szintén légmentesen távozik a fékfolyadék.
Beszéltünk ABS-tömböt feljavító cégekkel, állítólag ilyen Mazda ABS-kockát még sosem javítottak, persze ez nem jelenti azt, hogy nem lehet hibás.
Főfékhenger lett cserélve, persze potyára, semmi nem változott, már 2 liter fékfolyadékot elpancsoltunk légtelenítéssel.
Ha valakinek bármilyen ötlete lenne, megköszönnénk, vagy esetleg ABS-tömb donorból kölcsönbe, próbára (a verda Tapolcán található).
Amúgy a fékrendszer minden más része hibátlan, aminek mozognia kell, mozog, hátsó munkahengerek újak, mert folyattak, az egyik be is volt rohadva.
A tűzfalon találtunk még egy fékcső elosztót, ami a hátsó fékkel van összefüggésben, ott szintén jön a folyadék légmentesen, ha megnyitogatjuk.
Fékerő szabályzó elvileg nincs, ABS-es autóról lévén szó. A két fékkör egyébként ennél az autónál átlósan van kötve.
1999 323F BJ 1.5 benzin az autoba a muszerfalon gyakran vilagít az aksinak a jele, néha nehezen is indul vagy lemerül az aksi a generatorral lehet a baj, abba tudnatok segíteni, hogy neha rangat a kocsi olyan mintha leakarna fulladni dobalja a fordulat szamot ossze vissza akar menet kozben is szokta csinalni van h a semmibol jon elo ez a problama ennek lehet koze a generatornak a hibajahoz vagy teljesen mas oka van? Ha tenyleg a generator a hibas tudnatok olyan helyet mondani ahol foglalkoznak generator javitassal es megbizhato ujat nemszivesen vennek csak vegso esetbe
A minap szert tettem egy igazán megkímélt 1986-os gyártású 323 5 ajtós mazdára. A tulajdonosa egy idős úr néhány hónapja elhalálozott, és miután meglett a hagyaték, a család értékesíteni kívánta. Ez a kocsi kis ráfordítással OT rendszámozható, valós 178e km van benne, gyerek voltam még, mikor megvette itthoni egy tulajdonosa, és garantálom a tekeretlen órát. Igazán nincs is mit bizonygatni, elég megnézni a kocsit, és azonnal látszik a törődés. Télen nem közlekedett vele, csak garázsban állt. Aki komoly érdeklődő, hívjon a 0670/5199502-es számon. Nem mindenáron eladó, csak annak ajánlom, aki tudja mit keres. 1.3 benzin LX felszereltség, gyári fény, gyakorlatilag rozsdamentes!!! és teljesen gyári állapotú. Képet küldeni tudok emailre, viberre, messengerre...
1999-es mazda 323 bj van 1498c3 problémám a következő szépen ketyeg alapjáraton,fokozatos gázadásra szépen gyorsul,de álló helyzetben hirtelen gázadásra megtorpan megfullad de kis gondolkodási idő után felpörög ahogy kell mitöl lehet?
Olyan problémám lenne, hogy a trafóig elmegy az áram onnantól tovább nem megy. Nincs szikra. Trafócsere, de továbbra sincs szikra. Valakinek valami ötlete? A szerelő vezérműtengely jeladóra vagy főtengely jeladóra gyanakodik, de nem találja őket, hogy hol helyezkednek el. Esetleg tudja valaki hol található?