a te sargadat jo indulattal keverheted a RUF CTR 710 LE-s 3,6 L, Biturbos gepevel,Carbon, es Yello Bird -nek is nevezik. 350-et megy, soxor van a TV-ben müsor roluk. Mindent a gyar engedelyevel epitenek . . . .
ja. a Nissant kezcsokkal megvettek, kicsit sajnalom, komolyabb volt sokkal , mint ezek a regi Boxsterek, mar mindegy. euroert adtam csak el, es ugyanannyiert ezt vettem . Erdekes dolog az egeszben, hogy meg regen Linzben a havernak kinalta a P.ceg egy ilyen Türkiz szinü gepet az ö Cabrioja cserebe, löttem fotot meg akkor rola, amikor jött kerdezni mit csinaljon,. a Türkiz erdekes szin volt annakidejen, amikor ezüst--feket volt a slager . .
es az elet produkalta, hogy tök veletlen ezt talaltam, gondoltam a lovet a fiokban nem latom, legalabb ez alljon az udvaron . . .
Most sok dolgot javitgatok, rajta, öregmbereke volt a mama semmit nem csinaltatott, csak allt a gep, es az nem jo . Starter csikorgott, Hydrostössel kopogott, üles buktato nem müködött, valto elötti (Ablage + cd wechsler ) sehol, üvgcserep a z üles oldalkarpitban ...., fekek kopttak, senki nem foglalkozott a geppel .
( Most en ) vegre elfoglalom magam, rendeltem startert, nyomtavszelesitöt, csomagtatrto dekli teleskopokat esö levezetö gummikat falevelektöl kipucoltam, lampakat beallittattam, meg megnezm elöl a Klima es a vizhütö racsokat --hütöket-- van-e összegyült csikk, vagy falevel bennük, mert a sarkoknal szetrohadnak es nincs hütes :))
Ha jön a faszlengetö tavasz lehet berrgni vele.
Ma delutan kivettem az ülest nem bukott a hattamla elöre . . .pedig kell, ha a startert cserelni kell.
hat ez most ilyen ---sokat eddig nem lattam a szinböl . .
a kepen a jobb sarokban meg egy Boxster motor letakarva a doboz alatt--ami megmaradt a multambol. vettem tartaleknak, de ez soha nem megy tönkre meg duplasoros a köztengely csapagya :)))
ez igen, szivböl gratulalok hogy ujra bevallaltad . . .
en kiszalltam, autokat garaget mindent eladtam egy nissan 350 Z-t vettem , hogy legyen valami megis . mivel nem igen jarok sehova, asszem eladom, egy Egri erdeklödött .. . .
az M97 es blokkból (ilyen van a cayman-ban) nem lehet kivenni a csapágyat csak úgy, ha kettészeded a motorblokkot.
magyarul: nem tudod cserélni (emberi áron), viszont ha szétszáll vége a motornak.
a kérdésre "meddig megy el?" nincs exakt válasz. attól függ, hogyan használták a traktort, milyen olajjal, mekkora talppal, továbbá a tér görbületétől meg Gandalf szakállának aktuális hosszától...
Tudom,hogy ez 911-es fórum ,de a 3400ccm-es erőforrást tudomásom szerint 911-be is szerelték. Egy ideje szemezgetek a cayman s típussal. 2005-2008 közötti gen1 szériákat néztem. Olvasgattam utána és elég sok helyen találkoztam az ims hibával, olajfolyással meg a hengerfal sérülését is sűrűn említik. Mennyire kell ezektől félni? Továbbá mit kellene tudnom a típussal kapcsolatban,hogy ne nyúljak nagyon mellé?
Helló! Sziasztok! év elején árultan a jófogáson egy Porsche molinót,Porsche Club Pannónia felirattal,most újra feltettem,közben hallottam,hogy Marci barátom finoman hátulról fel lett kérdezve hogy valakinek odaadta esetleg,vagy nem vette vissza,stb.....tök mindegy,a molinó az enyém,én vettem anno,mivel ide tartoztam,esetleg ha gondot okozna újra,keressen meg engem,szívesen elmesélem a tulajdonjog történetét,ne a Marcinak tegyen megjegyzést- 06 30 300 9 911
Cayenne-nel kapcsolatosan lenne kérdésem, tudom, ez 911-es fórum, de csak ezt találtam működőnek.
Férjem Cayenne 2007-es benzines Cayenne-jében nemrég kicseréltem az akksit, mert megadta magát teljesen (elég sokat áll az autó), kiderült, még a gyári volt benne. Átnéztem a kiskönyvet is előtte, azt írta, hogy akksi csere után ki fog gyulladni a check engine lámpa, de ez normális, azt is leírták, mit kell tenni (kormánytekergetés stb.) Megcsináltam, eltűnt. Pár nap múlva megint kigyulladt a sárga lámpa (az akksicsere előtt sosem volt ilyen, teljesen normálisan működik az autó), elvittem kódot olvastatni. 2 kódot hozott ki, P2181 és P0016. Kiüttettem, hogy megnézzük, előjön-e megint. 2 napig semmi, majd megint lámpa, aztán eltűnt, most megint semmi egyelőre. Újra elmentem kódot olvastatni, megint csak ezt a 2 kódot hozta ki.
Szerintetek továbbra is az akkucsere okozza vagy vigyem el szerelőhöz? A bajom csak az, hogy Pécsen nem találok szerelőt, aki elvállalná, nem tudtok esetleg valakit a környéken javasolni?
hacsak nem ingyen van (<4 millió) én nem vágnék bele.
látatlanban persze nehéz mit mondani, a borzalmas hang bármi lehet de csak addig javítható, amíg a hajtókar ki nem jön a blokk oldalán.
ha csapágyas LENNNE (nem tudhatjuk!):
hajtókar csapágy illetve főtengely csak óriási szerencsével szerezhető be, csillagászati áron (tudtommal nem volt gyári túlméretes csapágy -sor, próbálkoztak is mindennel a kollégák-lesújtó eredménnyel)
Köztes tengely:
első köztestengely-csapágy 180e Ft körül indul.
Motor kompresszió-hiány:
2 hengerfej, felújítás 80e Ft-tól +tömítések, mindezt kétszer
6 dugattyú + gyűrűk, fúrás (ha lehet), de akkor elszáll(hat) az ősöreg hajtókarcsapágy....
gyakran hibás a hűtőfolyadékszint - jelző, kevés a víz és megfőzik a motort.
a köztestengely csapágy zárt, de alacsony motorolajszint esetén megsül benne a zsír és kipurcan, ha nem cserélik kiugrik a köztestengely és kinéz a blokkon. ott a vége a motornak.
a "multimédia" egy forintot nem ér, ne foglalkozz vele.
Szia, az információid nem egészen pontosak a porsche motor tekintetében. Nem okoskodni akarok, de nem a fórumokból kellene autót javítani. A köztestengely csapágy dupla vagy szimpla soros voltát nem a Boxster vagy 996/997 típuusa határozza meg, hanem az évjárata. 1996/1997-től a dupla sorossal szerelték mind a 996 mind a 986 modelleket. Ugyanazzal. 2000-ben volt a váltás, 2000-ben gyártottakban van ez is az is. 2001-től egy soros csapágy van a 996-ban és a 986-ban is. 2006 utáni 997 és 987-ben módosítottak ismét, nagyobb csapágy külső átmérő, vastagabb belső tengely. Annál nem lehet kicserélni kihúzóval, mert nem fér ki a csapágy a blokk furatán. Mindegyik zárt csapágy, zsír kenésre optimalizált. Ne vedd tolakodásnaak, inkább pontosítani szeretnék, ha már sokan olvassák, legyenek pontosak az információk.
Helló, a 996 C2 Tiptronicomat Porsche Centrumba és Kövesdánhoz is vittem szervízre, elég nagy különbség van ügyfélkezelésben, utóbbi javára. Szakmailag szerintem mindegyik helyen értenek hozzá, és kb. ugyanolyan drágák is. 2004 előtti szervizelés/alkatrészek már kedvezményesek a PC-ban. Épp eladóvá vált az autóm, '98-as, még duplasoros IMS-el gyártották, 175e van benne. Igaz 1x már felújították a motort, váltót még Olaszban. Fantasztikus élmény egyébként az autó, még a manuális, hangos vezetési élményt adja, utána szerintem már az elpuhulósabb, GT-s modellek jöttek. Sajnos meg kell válnom tőle, az asszony ikreket vár :)) Üdv, Laci
Látom nem túl aktív a fórum, de hátha tud segíteni valaki. Szeretnék egy 997 vagy 991 modellt vásárolni 2009 utáni 997, vagy az első gyártású 991 valamelyikét. Kézi vagy automata váltóban érdemes gondolkodni? Terveim szerint eladni nagyon sokáig nem szeretném. Amiken gondolkozom 997-Carrera 4s vagy Gts, talán turbo, igazából amit viszonylag kevés km-rel megkímélten találok, esetleg 991 carrera 4s(2012-2013) . Ettől feljebb sajnos nem tudok gondolkozni.
Vannak esetleg típushibák amire figyelni kell? Melyik lenne a legobb döntés? Mert akkor célirányosan abban az irányban keresgetnék. Köszönöm