Az összes izmot megdolgoztatjuk, és a kerékpározáshoz, futáshoz hasonlóan fejlődik a kardiovaszkuláris állóképesség is!
Kismamák a gyermekeiket is elhozhatják az edzésre!
Hétköznap 10-11 óra és 14-15 óra között. Helyszín: a Margitsziget és a Városliget váltakozva. Előzetes bejelentkezés szükséges. Eső esetén az edzés elmarad!
Nagy a csinnadratta, hogy a fővárosi vezetés a pályaudvarok közelében kis gettókat jelölt ki, ahol vízhez is hozzájuthaznak a honfoglalók. Időnként nem jön a víz, állítólag a takarítás miatt, de a riadt mentegetőzés ellenére az emberjogi harcosok felháborodása az egeket veri.
Ám a felháborodásnak is vannak korlátai. Ugyanezekben a napokban - a szakadatlan hőségriadók közepette - a Margitsziget kútjaiból csak elvétve lehet vizet fakasztani. A mai nap folyamán négynél próbálkoztam, az eredmény: 25%. A szerencsétlen pesti paraszt alig várja, hogy kimeneküljön városunk büszkeségére a szigetre, aztán ott száradjon el, ott üsse meg a hőguta. Kit érdekel?
Persze nem kell csodálkozni: Tarlósék jobban kedvelik a betolakodókat, mint Budapest polgárait.
némi büszkeséggel osztanám meg sportunk első komolyabb megjelenését a médiában : http://welovebudapest.com/elmeny.kultura/3d.ben.a.medenceben.bemutatkozik.a.viz.alatti.rogbi Ezt a játékot 26 másik ország mellett Magyarországon is lehet már játszani, a margitszigeti Hajós Alfréd Sportuszodában. Ha érdekel, vedd fel velünk a kapcsolatot, a jó szórakozás és a hatékony edzés garantált!
Huhh, ez a kérdésed megmozdított bennem valamit. :)
Mert persze, tulajdonképp több éve eleve nem is index fórumoztam, talán úgy pár hónapja tértem vissza, de azért nem csak ez az ok. Ha lenne, aki olvassa...? :)
A nagyon rossz hír, hogy ez a szökőkút nem az a szökőkút.
Szétverték a több mint 60 évs kutat, ezzel lerombolva Budapest egyik közkedvelt szimbólumát, nagy területen letarolva a zöldfelületet és tömegvonzó, Las Vegas-i gagyira ócsították.
A jó hír (azoknak, akik nem gyakran járnak a Szigetre), hogy a nyár derekától (ha jól emlékszem, jún 28-tól) ismét működik a zenélő nagy szökőkút. A rossz hír pedig az, hogy még mindig megdöbbenek (de ez csak egyéni szoc. probléma;-), hogy hány kocsi jár be/tartózkodik ilyen-olyan engedélyekkel a Szigeten, és hogy a szolgáltatásokat végzők / nagy rendezvényeket kiszolgálók autóikkal a világ legtermészetesebb módján hajtanak rá gyepesített területekre, hogy csináljanak egy jóóó buliiit (amivel aztán évekre teszik tönkre az előző pár éves "kertészkedés" eredményeit). Ismét megjelentek az 1 lóerős hintók, az ingyenes légytáp-szóró szolgáltatásukkal egyetemben (csak ez nem felsőfokú).
Tudja valaki, hogy a kisállatkertet végül bezárták-e vagy mégis működik. Kisgyerekkel szeretnék kimenni, de nem akarom "bebolondítani", hogy csalódás érje.
Haj-haj... a Parlament Disney-land-é alakítása helyett (már csak egy orrmótalan Miki Egér hiányoz) rendbetehették volna a Sziget kedvelt turista lát- és hallványosságát, a zenélő szőkőkutat... azmi jelentősen eccerűsítve lett (szín- és fénytelenített, zene rövidített/elferdített és továbbá halkított -- nyilván, hogy ne zavarja a könnyező diszkó-landet). A környékén oddtájmer jelentősen ocska buszok jelzik jelen létüket mint fába szerelt féreg, köröznek, állnak és eregetnek, szípsíges kaliba szolgál és véd sofőrigények kielégítésre, a gyep sokk mindenhol által- és kijárva, a Margit-híd panoráma 1x s minden korra elvéve oddtájmeres és jól-keresős mészoszlopokkal és állat-magas középvéddel... útmenti bokrok ágyasok letarolva, biztonságosanra lebetonozva, aszfalatos utak minden-fele és féle nyűvek által fúrott kilyuggatva mert új teknika...
Nem gondolnám, hogy a Margitszigetet zsúfolni kell, célszerűbb lenne plázaépítések helyett zöldíteni és játszótereket építeni.
Naná, a Margitsziget fővárosi tulajdon és a kerületi kiskirályokkal így legalább nem kell bajuszt akasztani, elvenni az ingatlanbiznisz lehetőségét (Hegyvidék pláza, Akadémia park, stb.)
1910-ben pl 11-es, 1928-ban a 4-es villamos már járt a Margít hídon. Lóvasút korábban. lehetett. Az utolsó hazai városi lóvasút 1927-ig üzemelt a Margit-szigeten.
A Budai Közúti Vaspálya Társaság 1868-ban jött létre, a Lánchídtól Óbudáig és a Pálffy (ma Bem József) tértől Zugligetig működtetett két vonalat - a meredekebb szakaszokon előfogatot is alkalmaztak, s övék volt az 1874-ben Margitszigeten épült vonal is. 1878-ban a tőkeerősebb pesti társaság 110 ezer forintért felvásárolta a budait, a két cég Budapesti Közúti Vaspálya Társaság néven összeolvadt. Az egységes cég új járata az 1876-ban átadott Margit-hídon 1879-től haladt át.
Budapest utcáin 1898. június 7-én ment végig utoljára a lóvasút a Déli pályaudvar és a Széna tér között, a margitszigeti 1730 méter hosszú vonalon 1928. április 11-ig jártak ló vontatta kocsik.
Egyszer mán fővetettem, hogy miért nem lehet a szigeti ivóvízkutak ellenőrzését a hozzá közeli árusokra bízni azzal a feltétellel, hogy a bejelentetlen működésképetlenség időszakára tetemeses bírságot kéne fizetniük. Egyszeriben megjavulnának... és nem csak a kutak ;-)