Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mj620di Creative Commons License 2016.11.02 0 0 1829

Még egy utolsó ,ha a feszítőt le veszrem akkor rá birom akasztani az uj láncot,nem kell a felső fogaskerekeket piszkálni ugye? Megpróbálom majd ugy hogy kitámasztom a fogaskoszorúnál a főtengelyt,hátha ugy lelazul a csavar.

Előzmény: mj620di (1828)
mj620di Creative Commons License 2016.11.01 0 0 1828

Még annyi hogy ha csak kicsit meg tekertetem de nem ugy hogy beinduljon és vissza leveszem a gyujtást ,majd ismét ráadom akkor zúg egy kicsit.

Akkor ezekszerint ilyen jol megtartja a nyomást a rendszer hogy hosszabb állás után nem kelk felnyomnia?

Ez más rendszerű lenne mint a francia?

mj620di Creative Commons License 2016.11.01 0 0 1827

Esedékes mert most raktam össze (törött volt) az ex tulajdonos öreg meg annyit mondott hogy kb még 5 e km et mehet az olaj ami benne van.De mivel ugye valszeg megmarad ezért le szervizelem.Egyébként nekem lomhábbnak tünik az asszonyétól ami ugyan ez csak francia.Ahogy ma leszedtem a légszűrőt ,néztem a légtömegmérőjét de tisztának tünt.A járása egyenletes stb ,talán annyi hogy az alapjárat melegen  alacsony.Ezen a bowdennel tudok állitani nem?

Ill mikor hidegen indítom akkor nem hallom gyujtás ráadáskor az ac pumpát ,utána volt amikor kulcs forditáskor hallottam de nem mindig.Én ugy tudom hogy az asszonyé minden gyujtás ráadáskor felnyomja.

Előzmény: Frinyi (1826)
Frinyi Creative Commons License 2016.11.01 0 0 1826

Szerintem enged annyit.
Próbáld meg az olajcserét,ha úgyis esedékes,és majd látod,mi lesz.

Előzmény: mj620di (1825)
mj620di Creative Commons License 2016.11.01 0 0 1825

Momdom lekapom most reggel a szelepdeknit,el us kezdtem de inkább hagyom,semmi értelme,ugy is az csörög.Az olajat ugy is le kell cserélni megejtem előtte ,hátha :-)

Ha meg nem akkor szett csere.De lehet megcsináltatom inkább :-)

Előzmény: Frinyi (1822)
laller07 Creative Commons License 2016.11.01 0 0 1824

Próbálj ki egy vastagabb olajat. 5w30 mellett a 10w40-et ajanlja a Castrol.hu, kopottabb motor esetén jobb az.

Előzmény: Airbag. (1811)
mj620di Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1823

Igen még  japán.

A szervó cső enged annyit hogy ne kelljen teljesen le kötni ,félre tudom rakni ?

Frinyi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1822

Igen,le,az első fedélen átmegy a csavarja,az újabbakon ott egy görgő van.Akkor a tied lemezolajteknős,nem alu.

Az a tömítés szerintem csak gyáriba van.

Előzmény: mj620di (1821)
mj620di Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1821

A szervót is le kell akasztani fentről ugye?

Előzmény: Frinyi (1818)
MvPl Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1820

Köszi.Holnap kiveszem a kesztyűtartót és megnézem.

mj620di Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1819

Az a háromszög tömítés gondolom csak gyáriba van ugye?

Holnap leszedem a szelepfedelet és ránézek a láncra azért,hogy tuti az e.

Előzmény: Frinyi (1818)
Frinyi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1818

Nem ismerem a bga-t,de japanparts-ot tettem már be,abban minden benne van,én az alsó,és a kipufogóvezérmű-tengely kerekét szoktam cserélni,a vvt-i kereket nem,volt,mikor csak láncot cseréltem,de azt nem magamtól találtam ki,hanem ezt kérték,de végül is jó lett.Amúgy inkább a lánccal van a baj.És van egy háromszög tömítés a dekni és a blokk között,azt szoktam cserélni,mert általában már eléggé elszokott lapulni,meg persze a szelepfedéltömítést.

Gyári pasztát,vagy Würth RTV szilikont,vagy Loctite motortömítőt,ezeket ismerem.

Otthoni eszközökkel,én meghúznám,amennyire bírom,és akár egy gumisműhelyben ráhúznék levegővel,ha van ott ismerősöd,vagy adsz borravalót,annyit megér.

Előzmény: mj620di (1817)
mj620di Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1817

Köszi.Hát nekem se célszerszám ,se nyomaték kulcs,sőt légkulcsom sincs.

Megpróbálom majd le lazítani valahogy,remélem be tudom stiftelni,de a lehúzás is érdekes lesz, menetrögzítőzni meg nem akarnám.

Azt hiszem még azt nem kérdeztem hogy bga bol van szett amiben nincsenek kerekek,elég az vagy kell az a két fogaskerék ?

 

Te milyen fajta szerelő pasztát használsz?

Előzmény: Frinyi (1816)
Frinyi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1816

Láttam már olyat,hogy kivágózták,és utána visszatették a szétvert csavart.A vágózást nem javaslom,az igencsak kókányolás. 

Előzmény: mj620di (1814)
Frinyi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1815

Ez egy villa szerű szerszám,itt egy link,kb így néz ki,amúgy én gyári célszerszámmal dolgozom,a fogantyús részét nekitámasztom a féltengelynek,így azt nem kell fogni,és egy dugókulcs,fix szár,és cső,vagy nagy nyomatékkulccsal szoktam meglazítani.

 

Lehúzni levegővel szoktam,avval egyszerűbb,de akár nyomatékra is húzható.

Előzmény: mj620di (1814)
mj620di Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1814

Köszi szépen.

Mivel szoktad kitámasztani? Csináltál hozzá célszerszámot vagy egyéb ami kéznél van?

Le húzni hogy szoktad,nyomatékkulcs vagy csak ugy kb ra?

Előzmény: Frinyi (1810)
Frinyi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1813

Üdv.

5w 30 megy bele,de ha 2 litert megeszik egy szervizintervallum alatt,akkor nem sok jövőt jósolok neki,az a 3 hengeres motor szerette enni az olajat,sajnos nem egy esetben kellett fűzött blokkot cserélni emiatt,alacsonyabb futásteljesítmény esetén is.
Lényeg,hogy mindig nézd az olajszintet,akkor egy darabig még eljársz vele.

Előzmény: Airbag. (1811)
ficere50 Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1812

Az olaj jó, de a fogyás már nem...meg kellene nézetni. Nekem az 1,3-asban volt garanciális főtengely-szimmering csere. Hátsó oldalon, szerencsére, ezért nem kellet teljesen szétdönteni a motort. Igaz ott nem az olajvesztésről vették észre, hanem egy karbantartó szerviz alkalmával, szemre, lerakódás alapján.

Előzmény: Airbag. (1811)
Airbag. Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1811

Üdv nektek.

1,0-es  Yaris-ba(2007 évi,40ekm)milyen olajat szoktattok önteni?

a szerviz a castrol 5-30-at teszi bele,de a két olajcsere közt több mint 2 litert kell beleönteni..

Frinyi Creative Commons License 2016.10.31 0 0 1810

Teljesen mindegy,mert a légkulcs nem szokta leszedni,inkább lenyalódik a csavarról a lapolás,és akkor szokott obi lenni.Van egy villás szerszám,amit be lehet tenni az ékszíjtárcsa bevágásaiba,én betámasztom a féltengelyhez,és úgy lehet lazítani,de van,amikor ez sem szedi le.Sajnos fix alátét van a csavaron,így nehezen lazul meg,én rendelek mindig csavart is.

A lánc nyúlását nem fogod látni,a fáma azt írja,hogy hasonlítsam össze egy új lánccal(köszi...).De van,amelyiken közel 1 cm nyúlás is van,ez a te esetedben egy kezdődő nyúlás,még nem olyan durva.
Írd meg majd,hogy jó lett e.

Előzmény: mj620di (1808)
paddyjoe Creative Commons License 2016.10.30 0 0 1809
Kesztyütartó mögött, fehér ventilátorház alatt/környékén. Kis megbontás után rátalálsz.
Előzmény: MvPl (1806)
mj620di Creative Commons License 2016.10.30 0 0 1808

Szerintem a feszítő van gatyán,mert ha csak a lánc lenne megnyúlva akkor melegen nem hallgatna el.

Azért rendelés előtt szét szedem és megnézem.

A szettben amit rendelni akarok nincsnennek lánckerekek,csak lánc ,feszitő,vezetők.Plusz egy főtengely szimeringet cserélek még a deknin.A főtengelyen a szíjtárcsát meg lehet támasztani a le lazításhoz?

Nincs légkulcsom.

Előzmény: laller07 (1807)
laller07 Creative Commons License 2016.10.30 0 0 1807

Olajcsere nem fogja megoldani. 😐

Előzmény: mj620di (1804)
MvPl Creative Commons License 2016.10.30 0 0 1806

Helló.2003 jan-i Yarisom van.1-2-3 állásban nem megy a fűtőventillátor.Ha jól tippelem az előtét ellenállás szakadhatott el.Megtudná valaki mondani,hogy hol keressem ezt az autóban.Gondolom ha megtalálnám kitudnám cserélni,és nem kellene egy szererlőnél több napra otthagyni az autót. Köszönöm.

Frinyi Creative Commons License 2016.10.29 0 0 1805

Üdv.

Szerintem nem oldja meg sajnos.

Előzmény: mj620di (1804)
mj620di Creative Commons License 2016.10.29 0 0 1804

Sziasztok.

Hidegen csörög a vezérműlánc,ezt egy olajcsere tudja orvosolni esetleg?

ldani-91 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 1803

Köszönöm a választ!
Még annyi, hogy az olaj teljesen friss. Kb 700 km-t mentem vele, ebből 600 pályán, a többi 100 városi körülmények között.

Frinyi Creative Commons License 2016.10.28 0 1 1802

A több hidegindítás,ill. a rövidtáv megemelheti kicsit az olajszintet,ez benzineseknél normális,én még egy olyan benzinmotorból nem engedtem le olajat,hogy ne olyan szaga legyen,pedig volt közte olyan,aki szinte mindig autópályázásra használja.Amúgy 300 km alatt nem fog elpárologni.

Ezért is javasolt az évenkénti olajcsere,hiába kevés az olajban a km.

Nem fogsz tudni tenni ellene semmit,ha egyéb panasz nincs rá,akkor ezzel együtt kell élni.

Előzmény: ldani-91 (1801)
ldani-91 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 1801

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mitől lehet benzinszagú az olaj? Használom rövid távon is, természetesen, de pl. most jöttem vele 300 km-t, lett volna ideje elpárologni, de ugyanúgy benzinszagú. Szóval a rövid távozás kizárva. 
Füstölni nem füstöl szerencsére.

Viszont több benne az olaj, mint volt. Vagy hát valószínűleg a felhígulás miatt a benzines olaj, ami nem jó. 
Van valakinek valami tippje, hasonló tapasztalat? 
Köszönöm előre is!

szikla19 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 1800

Sziasztok

 

azt szeretném kérdezni ,hogy ki gyártja a motorokat/francia vagy japán/ a 1.0-ás yarisba 2006-2007 évjárat.

 

köszi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!