Toyota yaris 1.4d4d 2008 évj. mennyire hajlamos a vezérműlánc szakadásra ? 250000KM van benne , nem hangos ,az olajat mindig cserélem 15000 Castrol 5w40 edge turbo dieselt használok.a lánc. Valakinek volt már lánc szakadása ?
'99-es 1.0 yaris vvt-i motorba milyen 5W-30as szintetikus motorolajat vegyek? ami a gyár által előírt A3/B4? Castrolból olajat csak rész-szintetikusban találtam. (magnatec 5w-30 a3/b4)
Én mindig a márkaszervizeket részesítem előnyben. Ők a leginkább kompetensek ebben, ráadásul a Toyota ad ki részletes beszerelési útmutatókat az utólagos extrákhoz. Le is tölthető pár ilyen a honlapról.
Hogy hol olcsóbb, azt nehéz megállapítani, mivel a márkaszervizek óradíja nem éppen a legalacsonyabb. Maga a készülék egy külső gyártó által készített, de a Toyota által ajánlott és a modellhez illeszkedő csatlakozókkal ellátott "cucc". Megvehető a neten is.
Az enyém egy WAECO 800-as, ha jól emlékezem.
4 fő részből áll: 1 vezérlő elektronika, 1 végállás-kapcsoló a kupplungpedálhoz, 1 vezérlőkar (bajuszkapcsoló) a kormány mellé, 1 kábelköteg.
Én, mivel van kimenet hozzá a dobozból , beépítettem a műszerfalba egy zöld visszajelző LED-et is, hogy lássam, ha aktiválva van...
A mostani árajánlat abszolút korrekt...nekem, anno 2008, szakszervizben, 1,8 óra munkadíjjal, bruttó 104e volt.
Azért célszerű szakemberrel beszereltetni? Akkoriban a márkaszerviznek volt alternatívája? Maga a tempomat is onnan volt? Gyári Toyota vagy valami más?
Nem gondoltam volna, hogy márkaszerviz vállal beszerelést.
Márkaszervizben olcsóbb vagy drágább volt mint más tempomat beszerelő helyeken?
Én, kb 7 éve, egy Yaris II-be! Elektomos gázpedálosnál rém egyszerű. Van egy vezérlődoboz, egy kábeles közdarab a gázpedál csatlakozóhoz, egy bajuszkapcsolós kar a kormányburkolatra és kevés munkaidő! Márkaszervizben tették be. Nagyon praktikus autópályán, de másutt szinte értelmetlen...én, ha simán országutazok, akkor a belterületi sebességet tárolom be és a táblánál leveszem az áthajtás idejére a lábamat a gázról. De az igazi a pályán, hosszú utakon.
Üdv. Kitakarítottam a légtömegmérőt és kicseréltem a légszűrőt. Kb 1-5 hétig pöcc-röff. Örültem hogy végre jó lett, megoldódott a probléma. Erre pár nap múlva megint nehezen indult, azóta van hogy háromszor is kell önindítózni. Sőt néha nagyon erőtlen, alig akar megindulni, és fura hangokat is ad ki gyorsításkor (olyan zakatoló dízelszerű hangot) -de ezt sem mindig produkálja. Haverom a lambda szondát mondta, de ha az lenne a baja akkor csak felvillanna a motorhiba jelzés, nem? Valaki tudna még valamit ajánlani? Már annyira zavar a dolog (főleg az hogy még szervízben sem tudnak semmit hogy mi lehet a baj) hogy már az is megfordult a fejemben hogy inkább lecserélem az autót, pedig nagyon szeretem :(
én Anno 2000 körülibe építettem be utólag! Ott még az is számíott, hogy francia vagy japán a kábelezés. Az ajtókárpitok cseréje szerintem a legkisebb feladat. Maga a mozgató mechanika könnyen beépíthető, az elektromosság az kérdéses! Tuti h meg lehet oldani csak kérdés mennyibe kerül... cc 50 alatt ne számolj....
Most vettem egy 2007-es Yarist. Szegényke elég fapados, de arra gondoltam, hogy kicsit "felextráznám", ehhez kérném a segítségeteket. A neten sajnos nem találtam rá megoldást. Szeretnék bele legalább előre elektromos ablakokat, gyári kapcsolókkal ha lehet. Ez mennyibe kerülhet, és hogyan kivitelezhető? Gondolom szükségem lenne egy bontott ajtó-modulra is, ami tartalmazza a gyári kapcsolókat, és nincs kivágva a lyuk sem az ablaktekerőnek. Ezt bontóba találom meg? Milyen árakkal számoljak?
Van még más is, de egyenlőre ez lenne az első projekt. :)
Yaris I vagy II? Mert az I-be tuti nem szereltek usb+kártya rádiót. A II-öt nem ismerem.
I-ben a keret nem fog menni, de nem is hiányzott, annyira lent van, nem látni, inkább annak örültem, hogy befért.
Szerintem 2 fejegységet szerelni értelmetlen, akkor már legyen 1 db olyan, amiben minden klappol.
Ficere50: Ma könnyebben indult, remélem tényleg csak ennyi baja volt. Mert mikor az új akksit tettem bele, akkor is pöccre indult. Megörültem hogy sikerült megoldanom, de következő héten megint 2x-3x kellett indítóznom :P
Mj620di: Nekem a fejegységről levehető a műanyag keret. Úgy tudtam csak betenni keret nélkül.
Azt nem tudom, hogy megvalósítható -e, hogy mindkettő működjön.
A gyári meghagyása alatt mit értesz? Mert nekem ugyanúgy bent van, de ugye az le van kötve, így az nem használható. A fed.komp. szerencsére ugyanúgy használható.
Hali. Nekem úgy van bekötve egy USB-s JVC CD-s rádió.
Kicsit macerás, mivel a Toyotának egyedi csatlakozója van :(
Én úgy oldottam meg, hogy vettem egy sima ISO csatlakozót, levágtam a gyárit és rákötöttem a helyére az ISO csatit. (Google-n találtam hozzá bekötési rajzot)
Köszönöm a tanácsot. A légtömegmérő szerintem elég tiszta, nem láttam benne szennyeződést. De azért biztos ami biztos féktisztítóval befújtam. A légszűrőt holnap kicserélem...
Amúgy ami a légszűrőház mellet (balra) megy egy cső (nem tudom mi az :P) az le volt csúszva. De nem hinném hogy az okozná a problémát mert ha én nem is, a szerbízben tuti észrevették volna.