Egy Mercedes szintű cégnél biztos, hogy van vállalati vagyonbiztosítás, ami kiterjed mindenre, ami a telephelyen található, így a még forgalomba nem helyezett járművekre is
Az egyetemistának csak a gépjármű önkényes elvétele miatt kell felelnie
Láttam már olyat - Mercedesnél jóval kisebb üzemekben - hogy vállalkozói vagyonbiztosítást kötnek, mely kiterjed az adott telephely/üzem ingatlanaira és ingóságaira is.
Ha jófejek odaadják a kocsit az egyetemnek oktatási célra. Mármint műszaki szempontból, nem vezetéstechnika oktatásra...Ettől persze még legyen valami retorzió, azért nem ússza meg minden nélkül.
Amúgy a gimiben nálunk volt valami ősrégi, hosszában félbevágott autó, egy hátsó fészerben, valamelyik tanár, megmutatta párszor, műszaki oktatáshoz használták régen a jogsi tanfolyam keretében.
Ilyen autónál milyen biztosításra? Páran mondjuk a gyáran is meglesznek simogatva, nyomnak 1-2 hülye látszatintézkedést és lesz + tréning amivel szopunk, aztán kész. Ha véletlenül jó fejek akkor nem verik le az árát, ha nem túl jó fejek akkor ez egy belső modell, rá lehet vágni ipari kémkedést, lopást, magánterület/sorompó miatt meg a ki tudja még mit. Ízlés kérdése, ügyvédjének van 1 éve gondolkodni.
Aztán nekem miért? Mert el tudom magyarázni, hogy ha te elvasazod a táblát vagy az útkezelő rosszul dolgozik, akkor mit fognak csinálni a népek a te agyi képességeiddel? :P
Ha megnézed akkor a többinél is a zárás után megy be két tábla közt. Benyakutak lezárva, sok bolond kedvéért odavissza ott is kint van a behajtani tilos kivéve építési forgalom, de ha lerohadsz vagy valami baj van a táblák közt egy kamion is simán kifér a leállóba. Nem kell bójaval hülyéskedni, így csinálják mindenhol. És akkor az le van zárva.
Az építési forgalom valahol be kell menjen, ha pl. aszfaltozás zajlik, ahogy írták, akkor ott elég sok billencs kell behajtson huzamosabb időn keresztül, nem fog úgy menni, hogy az aktuális sofőr elvesz 2-3 bóját az útból.
A másik, hogy a képen is látható táblák miatt volt tilos. Jól néznénk ki, ha a táblás tiltás csak fizikai akadállyal együtt lenne érvényes... Vagy ezt viccnek írtad?
Meglestem ezeket a lezárásokat. Nem tudom, mert ki van zárva, de még mindig nem értem az eleje miért nem volt lezárva ahol behajtottak. Mer' mindent szabad ami nem tilos.
Tököm sem foglalkozik a az előttem lévők kijelzőivel D lehet olyan szemem sincs, hogy kitaláljam filmet néz vagy a Dankó rádió logóját, ha mégis. Túl bonyolult vagy.
Ja, ilyen van, de van ám máshol is, még a fővárosban is. Csak esetleg nem jársz olyan utakon, ahol ez gond, mert ha kettőnél több sáv van, akkor nem gond.
Ugyanakkor azon a vonalon a busz maximum 600 méterenként megáll, szóval nyugodtan ki lehet kerülni az ilyeneket még a városi közlekedésre alkalmatlan járművekkel is. Próbáld ki ugyanezt Debrecenben.
Ilyen sima kereszteződésben nem tud áthaladni többedik lehetőségre sem, ez milyen gyakran van?
Mert én látok mondjuk heti kettőt, és nem annyira sima kereszteződéseknél, hanem pl. a Beniczky-Futó u. kereszteződésében balra kanyarodáskor délután kettőkor. Mondjuk én azt, amikor az elsőbbséggel rendelkezőnek fékeznie kell, nem sorolom a lehetőségek közé. Mert ez nem ritka, de Bp-n sokkal gyakoribb.
Vagy te most azt tekinted partnerségnek, hogy mindenki támogassa a te haladásodat, a saját kárára is? Az meg nem az a játék.
A mai nap legszebb mozzanata. Fix 120-as tempomattal percekig tartott, míg utolértem. Egy 2-300 kilós terhelhetőségre saccolt futó teljes hossza kuglizott fával rakva. Szerintem az 5 mázsához közelebb volt, mint a 4-hez. Mikor sávot váltottam, hogy kerüljem, ő is. Soká tartott, míg sikerült neki az előzés. Legjobban akkor lepődtem meg, amikor egy nem túl régi merci kombi volt az elején.