Keresés

Részletes keresés

még.mindig.én Creative Commons License 1 napja 0 2 515752

Egy Mercedes szintű cégnél biztos, hogy van vállalati vagyonbiztosítás, ami kiterjed mindenre, ami a telephelyen található, így a még forgalomba nem helyezett járművekre is

 

Az egyetemistának csak a gépjármű önkényes elvétele miatt kell felelnie

Előzmény: P.URBANUS (515747)
P.URBANUS Creative Commons License 1 napja 0 0 515751

Lehet, nincs róla infóm.

Előzmény: Jahno (515749)
P.URBANUS Creative Commons License 1 napja 0 0 515750

Igen, csak az független a károkozásért való polgári jogi felelősségtől.

Előzmény: Mr. Pepe00 (515748)
Jahno Creative Commons License 1 napja 0 0 515749

Teszt cuccokra meg nem.

Előzmény: P.URBANUS (515747)
Mr. Pepe00 Creative Commons License 1 napja 0 0 515748

Azért ott nemcsak a biztosítás fog játszani, hanem jármű önkényes eltulajdonitása is.

 

Előzmény: P.URBANUS (515747)
P.URBANUS Creative Commons License 1 napja 0 1 515747

"Ilyen autónál milyen biztosításra?"

 

 

 

Láttam már olyat - Mercedesnél jóval kisebb üzemekben - hogy vállalkozói vagyonbiztosítást kötnek, mely kiterjed az adott telephely/üzem ingatlanaira és ingóságaira is. 

 

Előzmény: Jahno (515745)
lakos Creative Commons License 1 napja 0 0 515746

Ha jófejek odaadják a kocsit az egyetemnek oktatási célra. Mármint műszaki szempontból, nem vezetéstechnika oktatásra...Ettől persze még legyen valami retorzió, azért nem ússza meg minden nélkül.

Amúgy a gimiben nálunk volt valami ősrégi, hosszában félbevágott autó, egy hátsó fészerben, valamelyik tanár, megmutatta párszor, műszaki oktatáshoz használták régen a jogsi tanfolyam keretében.

 

 

Előzmény: Jahno (515745)
Jahno Creative Commons License 1 napja 0 1 515745

Ilyen autónál milyen biztosításra? Páran mondjuk a gyáran is meglesznek simogatva, nyomnak 1-2 hülye látszatintézkedést és lesz + tréning amivel szopunk, aztán kész. Ha véletlenül jó fejek akkor nem verik le az árát, ha nem túl jó fejek akkor ez egy belső modell, rá lehet vágni ipari kémkedést, lopást, magánterület/sorompó miatt meg a ki tudja még mit. Ízlés kérdése, ügyvédjének van 1 éve gondolkodni.

Előzmény: P.URBANUS (515744)
P.URBANUS Creative Commons License 1 napja 0 0 515744

Ha 28 évesen nem a második diplomájára hajtott, akkor feltehetően nem egy elitlángelme a fószer. :-)

 

 

Kérdés, hogy a kár (egy részét) lehet-e majd biztosításra rendezni. Ha nem, akkor jó nagy lekvárba került.

Előzmény: lakos (515741)
Mr. Pepe00 Creative Commons License 2 napja 0 1 515743

Most már pénze se lesz....

Előzmény: még.mindig.én (515742)
még.mindig.én Creative Commons License 2 napja 0 1 515742

Na ja, 28 évesen még egyetemista...esze az meg nincs

Előzmény: lakos (515741)
lakos Creative Commons License 2 napja 0 1 515741
még.mindig.én Creative Commons License 3 napja 0 0 515740

Tedd azt, ki tart vissza?

Legalább néha kimozdulsz a faludból...

Előzmény: tcaoe (515739)
tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 0 515739

Akkor megyek utánfutós románokra villogni terelésekben.:P

Előzmény: még.mindig.én (515738)
még.mindig.én Creative Commons License 3 napja 0 0 515738

Magas neked ez, tesó!

Ne is törődj vele! 

Előzmény: tcaoe (515736)
még.mindig.én Creative Commons License 3 napja 0 0 515737

Te csak azért nem mentél bele, mert nem voltál ott :)

Különben simán...

Előzmény: Jahno (515735)
tcaoe Creative Commons License 3 napja 0 0 515736

Aztán nekem miért? Mert el tudom magyarázni, hogy ha te elvasazod a táblát vagy az útkezelő rosszul dolgozik, akkor mit fognak csinálni a népek a te agyi képességeiddel? :P

Előzmény: még.mindig.én (515734)
Jahno Creative Commons License 3 napja 0 0 515735

Nem én mentem bele, bár azt behajtani tilost előbbre is tehették vóna :-P

Előzmény: még.mindig.én (515734)
még.mindig.én Creative Commons License 3 napja 0 0 515734

Hát mi?

Hogy életképtelen vagy és se neked, se a tákónak nem szabadna vezetnie?

Előzmény: Jahno (515733)
Jahno Creative Commons License 3 napja 0 0 515733

Szerintem ezt írtam is, de nem csak ez volt a kérdés :-D

Előzmény: még.mindig.én (515732)
még.mindig.én Creative Commons License 3 napja 0 0 515732

Te eddig barlangban éltél?

 

Ott van egy kötelező haladási irány tábla, mögötte pedig a behajtani tilos (kivéve célforgalom)

 

Szetintem nem olyan bonyolult ez

Legalábbis nekem

 

Előzmény: Jahno (515731)
Jahno Creative Commons License 3 napja 0 0 515731

Lehet, de melyik tábla? Amúgy nem az volt a kérdés.

Előzmény: még.mindig.én (515729)
Jahno Creative Commons License 3 napja 0 0 515730

Ha megnézed akkor a többinél is a zárás után megy be két tábla közt. Benyakutak lezárva, sok bolond kedvéért odavissza ott is kint van a behajtani tilos kivéve építési forgalom, de ha lerohadsz vagy valami baj van a táblák közt egy kamion is simán kifér a leállóba. Nem kell bójaval hülyéskedni, így csinálják mindenhol. És akkor az le van zárva.

Előzmény: bárány (515728)
még.mindig.én Creative Commons License 3 napja 0 0 515729

A vezetők fele teljesen alkalmatlan vezetésre, mivel értelmezni sem tudja a táblák jelentését

Te is közéjük tartozol?

Előzmény: Jahno (515727)
bárány Creative Commons License 3 napja 0 0 515728

Az építési forgalom valahol be kell menjen, ha pl. aszfaltozás zajlik, ahogy írták,  akkor ott elég sok billencs kell behajtson huzamosabb időn keresztül, nem fog úgy menni, hogy az aktuális sofőr elvesz 2-3 bóját az útból. 

A másik, hogy a képen is látható táblák miatt volt tilos. Jól néznénk ki, ha a táblás tiltás csak fizikai akadállyal együtt lenne érvényes... Vagy ezt viccnek írtad?

Előzmény: Jahno (515727)
Jahno Creative Commons License 3 napja 0 0 515727

Meglestem ezeket a lezárásokat. Nem tudom, mert ki van zárva, de még mindig nem értem az eleje miért nem volt lezárva ahol behajtottak. Mer' mindent szabad ami nem tilos.

Jahno Creative Commons License 3 napja 0 0 515726

Tököm sem foglalkozik a az előttem lévők kijelzőivel D lehet olyan szemem sincs, hogy kitaláljam filmet néz vagy a Dankó rádió logóját, ha mégis. Túl bonyolult vagy.

Előzmény: Mr. Pepe00 (515719)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 515725

Ja, ilyen van, de van ám máshol is, még a fővárosban is. Csak esetleg nem jársz olyan utakon, ahol ez gond, mert ha kettőnél több sáv van, akkor nem gond.

Ugyanakkor azon a vonalon a busz maximum 600 méterenként megáll, szóval nyugodtan ki lehet kerülni az ilyeneket még a városi közlekedésre alkalmatlan járművekkel is. Próbáld ki ugyanezt Debrecenben.

 

Ilyen sima kereszteződésben nem tud áthaladni többedik lehetőségre sem, ez milyen gyakran van?

Mert én látok mondjuk heti kettőt, és nem annyira sima kereszteződéseknél, hanem pl. a Beniczky-Futó u. kereszteződésében balra kanyarodáskor délután kettőkor. Mondjuk én azt, amikor az elsőbbséggel rendelkezőnek fékeznie kell, nem sorolom a lehetőségek közé. Mert ez nem ritka, de Bp-n sokkal gyakoribb.

Vagy te most azt tekinted partnerségnek, hogy mindenki támogassa a te haladásodat, a saját kárára is? Az meg nem az a játék.

Előzmény: Mr. Pepe00 (515720)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 515724

No, hát a kérdés ennyi volt. Ha ez így van és van felfestés is, akkor az autósok a hülyék.

A cipzár itthon nem kötelező, ezért az egységsugarúak nagy része nem érti meg önmagától, hogy az úgy gyorsabb lenne.

Előzmény: smith (515722)
smith Creative Commons License 4 napja 0 0 515723

A mai nap legszebb mozzanata. Fix 120-as tempomattal percekig tartott, míg utolértem. Egy 2-300 kilós terhelhetőségre saccolt futó teljes hossza kuglizott fával rakva. Szerintem az 5 mázsához közelebb volt, mint a 4-hez. Mikor sávot váltottam, hogy kerüljem, ő is. Soká tartott, míg sikerült neki az előzés. Legjobban akkor lepődtem meg, amikor egy nem túl régi merci kombi volt az elején.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!